SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste auto's om te verkopen:
Fok x360 Crew Memberlist
XBOX (Forum nick- Gamertag - Socialclub naam:
Shadeauw - The Vital - xTheVital
Sjonnie1990 - Mentioneddcmj - Mentioneddcmj
YepssNL - YepssDotNL - yepssdotnl
Mr_Eenoog - Mr Eenoog - Mr_Eenoog
Abed - Pepe Pinzon - Pepe_Pinzon
Thieske - Thieskeb - Thieskeb
Anus_Cocainus - ir0x0ryourb0x0r - Lordcocainus
OMG - Hairdo 2000 AD - Hairdo_2000_AD
Kamikaas - KamikazeKid33 - KamikazeKid
Rickk_ - tEELzor - Teelzor
Lamabal - Sniperbooyaa- RndRAWR
robvr - RobvR - RobvR11
Mandamo - Mandamo - Mandamo
MarkoAlmelo - MarkoAlmelo MarkoAlmelo
Wiebeldak - Drrrrrrugsbunny ferrybb
Swindler - Paterminator Paterminator
Mani89 - Straighton89 - Straighton89
house_is_a_feeling - lipinsky - lipinsky
Tassendief - NL Bale I 11 I - hallon53658
Mothzor - Anormius - Anormius
hiddit - hiddit - hiddit
spunznl - spunznl - Spunz12
Badeendt - MJayNL - vuurstje
liveevil - liveevil - DosiNL
Vendris - volturnus - volturnus86
Koopsie - R Tootall - RTootall
HostiHawaii - Sternae86takumi - HostiHawaii
Phaelanx_NL - SirJudge - SirJudge
Fok-now - Waggishbeef45 - mrdutchmanNo amount of money ever bought a second of time.
np!quote:
Absoluut. Dikke pret!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
np!
Is GTA online de moeite waard? Met mijn xbox gaat online niet meer lukkenmaar als het tof is koop ik de PC versie wel later.
Mecanicien bellen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:39 schreef TigerXtrm het volgende:
Kan iemand me oppikken bij Fort Zancudo. Geen auto, geen taxi
Ah cool!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je mecanicien haalt hem daar gewoon op. Geweldige gozer is het.
Nice! Join sessions in progress, dan saved die ook nog eens alle progress.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:46 schreef Shadeauw het volgende:
Fuck me... Vastloper... Blijft hangen bij dat laadrondje...
Daar heb ik nu toch ook wat heel vreemde dingen mee gehad. Zo is m'n stamina skill een keer een halve balk teruggezet terwijl mijn driving skill opeens op 100 werd gezet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:49 schreef Shadeauw het volgende:
dan saved die ook nog eens alle progress.
Dat is zeker waar. Ik krijg soms met bepaalde missies ook RP voor dingen die ik nooit gedaan hebquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:51 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Daar heb ik nu toch ook wat heel vreemde dingen mee gehad. Zo is m'n stamina skill een keer een halve balk teruggezet terwijl mijn driving skill opeens op 100 werd gezet.
Of heb ik opeens kleren aan die ik nooit gekocht heb en staat er soms een auto in de garage die al in een meer terecht kwam en onverzekerd was. Maar uit diezelfde sessie heeft hij wel onthouden dat ik een andere auto een ander kleurtje heb gegeven.
GTA Online is raar.
wat bedoel je?quote:
Toen je net op die berg stond bij Fort Zancudoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:04 schreef Mr_Eenoog het volgende:
[..]
wat bedoel je?
En zat net met yepss en leo krubs in mn huis maar opeens wordt mn scherm zwart..
Haha geen idee waar je et over hebtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:19 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Toen je net op die berg stond bij Fort Zancudo
ow echt?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:48 schreef Shadeauw het volgende:
Tering Yepss, wat lagg jij als een motherfucker
Iemand???quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:18 schreef verdacht.individu het volgende:
help iemand enig idee hoezo me auto niet meer bij me spawned? Hij staat in de garage en is verzekerd.
Ja man, je reed een kilometer verder, en voordat ik wist wat er gebeurde reed je me onder. Heel apart. Je vloog ook overal heen met die auto van jequote:
Misschien denkt de game nog dat je een andere (of geen) auto actief hebt als 'personal vehicle'. Naar je garage gaan en de auto handmatig pakken zal het probleem moeten oplossen.quote:
hoe kan je een auto selecteren als personal dan? Gewoon via back menu zeker.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Misschien denkt de game nog dat je een andere (of geen) auto actief hebt als 'personal vehicle'. Naar je garage gaan en de auto handmatig pakken zal het probleem moeten oplossen.
Gaat vanzelf. Meest recent auto uit je garage waar je in gereden hebt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:53 schreef verdacht.individu het volgende:
[..]
hoe kan je een auto selecteren als personal dan? Gewoon via back menu zeker.
De auto waarmee je de garage uitrijdt, wordt geregistreerd als 'Personal Vehicle'. Als je de auto uitstapt (buiten de garage) dan verschijnt die op de kaart als een icoontje.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:53 schreef verdacht.individu het volgende:
[..]
hoe kan je een auto selecteren als personal dan? Gewoon via back menu zeker.
Ja ik ben vaker doodgegaan, maar daarmee wil ik gewoon zeggen dat het zo snel gaat. Je bent even aan het ouwehoeren, kijk je later op je rekening en weg is alles...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:04 schreef Desunoto het volgende:
In free roam verlies je $2000 per keer als je dood gaat. Niet $5000. Weet je zeker dat je niet vaker dood bent gegaan of je geld ergens anders aan kwijt bent?
Als je meer dan $5000 cash draagt, dan verlies je alles wat boven die $5000 zit, geloof ik. Dus daar kan het ook aan liggen.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:08 schreef Shadeauw het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op die Entity. Maar ik heb niet genoeg cash
Trouwens, Yepss, ik zit in je garage vast ofzo...
Oh nu is mn hele Xbox vastgelopen. Kut ding
Heeft met zo'n crate drop te maken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:29 schreef Shadeauw het volgende:
Wie kan mij vertellen wat the fuck de bedoeling is bij die haven. Ik ben vlakbij die garage van Simeon. Er gaat een piep af, en ik zie rode rook. Wanneer ik in de buurt kom knallen een paar lui mij af (AI). Heeeeel apart...
Crate drop. Soms is er niemand. Soms zijn er een stel NPC's die de kist verdedigen. En als je echt pech hebt ook nog andere spelers.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:29 schreef Shadeauw het volgende:
Wie kan mij vertellen wat the fuck de bedoeling is bij die haven. Ik ben vlakbij die garage van Simeon. Er gaat een piep af, en ik zie rode rook. Wanneer ik in de buurt kom knallen een paar lui mij af (AI). Heeeeel apart...
Jawel, kan welquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:36 schreef RiKe het volgende:
Het is zeker niet mogelijk om een private session te hebben met je vrienden om wat rond te kloten online?
Ik ben inmiddels rang 30, maar geen crate drops te bekennen. Bij 'progress' staat er ook nog steeds 'locked' achter.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:36 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Krijg je na dat je een bepaalde rank haalt.
Heb net een Ammo drop door Meryweather laten doen, maar dit was heel anders dan wat ik bij de haven tegen kwam.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:38 schreef TigerXtrm het volgende:
Volgens mij krijg je een belletje van Merryweather als je het unlocked en je ziet een berichtje boven je radar als er een crate gedropt wordt. Crates zijn groene stipjes op je radar.
Gepatchde boneyard is ook niet meer zo leuk, vond het wel wat hebben met zn alle op het dak ieder een kant bewaken, en een extra mannetje achter de container die je uit de brand helpt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:50 schreef Desunoto het volgende:
Survival is stom, zelfs met auto-aim (één keer gedaan).
De tegenstanders verschijnen soms enkele meters naast je of achter je waardoor je gelijk dood gaat. Je hebt vaak geen schijn van kans in die situaties.
Ja, wtf is hier aan de hand, je moet nu naar de gele ' shootout' locatie gaan iedere ronde? Al twee keer een fail gehad hierdoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:52 schreef Abed het volgende:
[..]
Gepatchde boneyard is ook niet meer zo leuk, vond het wel wat hebben met zn alle op het dak ieder een kant bewaken, en een extra mannetje achter de container die je uit de brand helpt.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:27 schreef Shadeauw het volgende:
Thanks Yepss! Eindelijk die achievement voor survival
lolquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:36 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Dat was trouwens nog een betere spot dan op het dak
Das ook zwaar lamequote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:06 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Ja, wtf is hier aan de hand, je moet nu naar de gele ' shootout' locatie gaan iedere ronde? Al twee keer een fail gehad hierdoor
Die spot achter de bouwkeet is super goed. Weet alleen niet of hij nu nog werktquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:36 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Dat was trouwens nog een betere spot dan op het dak
werkt nog steedsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:04 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Die spot achter de bouwkeet is super goed. Weet alleen niet of hij nu nog werkt
Dit inderdaad. Als je daar gewoon achter gaat staan is er niets aan de hand, en kan je eigenlijk niet dood gaan (of je bent echt een mongooltje).quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:04 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Bij welke survival is dat?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:04 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Boneyardquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:28 schreef verdacht.individu het volgende:
[..]
Bij welke survival is dat?
betersquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:51 schreef HostiHawaii het volgende:
Vanavond ben ik online. Ik heb eindelijk die Cloud server melding weg weten te krijgen.
HOO-AH!
nu pasquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:51 schreef HostiHawaii het volgende:
Vanavond ben ik online. Ik heb eindelijk die Cloud server melding weg weten te krijgen.
HOO-AH!
Heb ook een gezin, werk, klussen, en dan speel ik liever SP in die paar uurtjes per week dan dat ik al mijn instellingen en alles ga nalopen.quote:
Online> Play gta online> Invite only sessionquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:58 schreef spunznl het volgende:
Ha mensen,
Even een vraagje,
Kan ik ook met alleen mijn broertje online gamen? Dus echt alleen 1vs1 in een wereld? Zijn hoe doe ik dit dan? Ik zie nergens staan, online en dan uitnodigen.
Als ik online gaat dan zit ik meteen bij andere spelers...
Alvast enorm bedankt!
Wel zin om missies te doenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:15 schreef HostiHawaii het volgende:
Hebben er nog mensen zin om vanavond doelloos te gaan te klooien gewoon voor fun?
Thanx man!!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:59 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Online> Play gta online> Invite only session
vind de singleplayer veel te kort in vergelijking met IV.denk dat online de prioriteit had.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:56 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Heb ook een gezin, werk, klussen, en dan speel ik liever SP in die paar uurtjes per week dan dat ik al mijn instellingen en alles ga nalopen.
In mijn geval bleek er achter de bank nog een router te liggen via welke mijn 360 zat aangesloten.
Sinds mijn andere modem van Ziggo is dat niet meer nodig en heb ik hem direct in de ingebouwde switch van het modem gedaan.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:56 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Heb ook een gezin, werk, klussen, en dan speel ik liever SP in die paar uurtjes per week dan dat ik al mijn instellingen en alles ga nalopen.
In mijn geval bleek er achter de bank nog een router te liggen via welke mijn 360 zat aangesloten.
Sinds mijn andere modem van Ziggo is dat niet meer nodig en heb ik hem direct in de ingebouwde switch van het modem gedaan.
Ik heb de mijne pas sinds 2 maanden. Moest erom vragen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
Netjes.
Dat modem dat ze 1,5 jaar geleden vervangen hebben?
En ja, ik ken het. Hier ook gezin enzo... toch kom ik gemiddeld nog wel aan 2 uur per dag in de afgelopen 4 weken50 singleplayer, 9 online.
goed dat je het zegt. ik had ze op facebook te kijk gezet met hun eigen reclame... en ik moest ff contact opnemen met ze via privebericht. Maar nog steeds niks van gehoord. Nog ff navragenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:46 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ik heb de mijne pas sinds 2 maanden. Moest erom vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |