Om vervolgens tegen haar te zeggen:quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:40 schreef Silenus het volgende:
Stond gisteren op een festivalletje, ging het natuurlijk over tinder. Maatje van me vrouwen liken, krijgt ie ineens een foto van een chick die naast ons stond.
Damn, dichterbij kan dus echt niet. Was 50 centimeter.
Uitschelden doe ik niet. En ik maak me er niet druk over, maar zo'n opmerking vind ik een beetje kansloos.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk, zo zijn sommige mensen. Sta erboven, als je zo iemand gaat uitschelden 'of met de grond gelijk maken' laat je jezelf alleen maar kennen.
probleem is dus dat jij er met serieuze bedoelingen opstaat en 120.000 andere meisjes niet. Dan krijg je dit.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:58 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Uitschelden doe ik niet. En ik maak me er niet druk over, maar zo'n opmerking vind ik een beetje kansloos.
behalve dat huisje-stukje van je had ik de rest ook kunnen schrijvenquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:05 schreef Vinno het volgende:
Uitgeschreven bij Paiq, van 't weekend.
2 hele leuke dates gehad met een heel leuk meisje.
Besloten dat ik haar/ons een kans ga geven om te kijken hoe het gaat lopen.
Mocht het toch niks worden, denk het wel, dan laat ik het voorlopig ook even hierbij.
Heb besloten dat ik een huisje ga kopen, woensdag gesprek gehad bij De Hypotheker enzo.
Dus daar gooi ik nu mijn focus op.
Mocht dit meisje dus uiteindelijk toch niks worden, dan ga ik pas weer daten zodra ik een eigen huisje heb en ik daar helemaal tevreden mee ben.
Afgelopen 2 maanden had ik al een paar keer dates gehad, maar grappig dat je eigenlijk na 2 dates al kan merken dat het wel echt iets serieus kan worden. Doet me nu pas beseffen hoe erg ik deze 'klik' niet had bij andere dates...
Ik blijf wel lekker meelezen hier, altijd met veel plezier gedaan.
Goed om te horen!quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:11 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
behalve dat huisje-stukje van je had ik de rest ook kunnen schrijven
ik denk dat je mits verwart met tenzijquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:42 schreef LesMiserables het volgende:
Deezertje, welke sites sta je op ingeschreven ? Het is normal om een vrij lage response rate te hebben en/of latere replies (mits je beetje goede fotos en beetje leuk profile hebt obv).
Dat is het hele idee van Paiq.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:21 schreef LesMiserables het volgende:
Zitten hier een beetje serial daters via paiq oid ?
-wtf
Kan ik niet gewoon lekker browsen en msgen op paiq ? het voelt als een soort slechte badoo ..
Hmm, als versiertruc gaat ie niet echt werken denk ikquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:06 schreef Clicks_nl het volgende:
Vraag me toch af op hoeveel van de regulars hier dit (gedeeltelijk) van toepassing is
En ja, ook ik herken stukjes...
En toch...quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:43 schreef MissGump het volgende:
[..]
Hmm, als versiertruc gaat ie niet echt werken denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |