Hij bedoelt natuurlijk dat hij 2000 rondjes om de map van GTA gaat rijden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:27 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ga je naar marokko ofzo? Of finland?
heen en terugquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:27 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ga je naar marokko ofzo? Of finland?
Griel ben je trucker?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:25 schreef Grielen het volgende:
ff negermuziek downloaden voor de lange rit dit weekend (2500 km) en dan kom ik er ook aan
nein man ik ben nog student!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:29 schreef Grielen het volgende:
[..]
nein man ik ben nog student!
En nooit dat ik in zo'n apparaat kilometers ga vreten, daar heb ik mijn trouwe zelfontbrandende luxewagen voorBedankt voor je editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga trouwens konkohard als dit nummer op de radio langs komtmeezingen alles
oh ah toma toma vem vem vem vem
inmiddels 262.xxxquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:44 schreef Grielen het volgende:
Dat ik hier nog niet heb gereageerd.
Ik ben sinds mei 2012 in het bezit van een Peugeot 206 2.0 Hdi quiksilver uit het jaar 2003
Gekocht met kmstand 225.xxx en inmiddels staat hij op 243.928
Foto zal ik later uploaden als ik m'n backup stick bij de hand heb
Zaterdag zelf een beurt geven en daarna mag hij gelijk door voor de apk
edit: Langleve de zoekfunctie, om mijn oude posts op te snorren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, nou. Met z'n allen he-le-maal krom liggen omdat je een busje op drie wielen hebt rijden. Mijn godquote:
Het commentaar bij sommige video's van die gozer is idd erg lame, maar meestal lig ik dubbel. Omdat ik zelf waarschijnlijk ook zo zou reagerenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:43 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Nou, nou. Met z'n allen he-le-maal krom liggen omdat je een busje op drie wielen hebt rijden. Mijn god
Wat is je socialclub naam danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:42 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
Kan iemand mij voor de fok-crew uitnodigen by the way? ps3: LOLIMBA
Je hebt 18 miljoen koop hem gewoon nerdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:48 schreef BramPowert het volgende:
Ik zit er trouwens aan te denken om een Comet te kopen. Zo'n mooie wagen, maar rijdt echt bout
Heeft iemand hem hier volledig geupgrade? Hoe rijdt hij dan?
volgens mij hetzelfdequote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:45 schreef kensei het volgende:
[..]
Wat is je socialclub naam dan
Als je invite request kan ik je accepteren
Ja maar dan moet ik een auto in m'n garage vervangen dus ik moet wel even weten of het het waard isquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:49 schreef kensei het volgende:
[..]
Je hebt 18 miljoen koop hem gewoon nerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |