Ik vind de Akuma zelf ook niet echt top, maar sommige mensen zweren erbijquote:
Gozer wanneer kanjer jij eens op met je gekanker?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
suckel.
En maar stoken in vorige topic weer he, leer trouewns typen met je duuc.
RTquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Gozer wanneer kanjer jij eens op met je gekanker?
Mafklep.
Droeftoeter ga huilen danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
suckel.
En maar stoken in vorige topic weer he, leer trouewns typen met je duuc.
akuma is beter voor de snelle 1 lap racesquote:
Mijn haat-liefde verhouding met BGtje loopt al zo'n 2 jaar inmiddelsquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:14 schreef BramPowert het volgende:
Wat is er aan de hand? Een fittie en ik ben er niet bij betrokken?
Valt me van je tegen wiwa.
Heb nog geen liefde gezien tussen jullie?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:16 schreef kensei het volgende:
[..]
Mijn haat-liefde verhouding met BGtje loopt al zo'n 2 jaar inmiddels
Vroeger speelde ik lekker League of Legends met hemquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb nog geen liefde gezien tussen jullie?
Opzich is dat wel een goede rede natuurlijkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:18 schreef kensei het volgende:
[..]
Vroeger speelde ik lekker League of Legends met hem![]()
Maar na 20 potjes samen gespeeld hebben had hij mij verwijdert omdat ik 1x slecht speelde
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:18 schreef kensei het volgende:
[..]
Maar na 20 potjes samen gespeeld hebben had hij mij verwijdert omdat ik 1x slecht speelde
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:18 schreef kensei het volgende:
[..]
Nooit vriend ik heb keihard gewerkt voor m'n geld vraag maar aan kenseiquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Aardig dat je me ook ff 200K geeft voor me waggie
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:19 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Nooit vriend ik heb keihard gewerkt voor m'n geld vraag maar aan kensei
Saillant detail ook: Meneer voelde zich altijd superieur t.o.v. iedereen in dat spel, maar kon dit seizoen niet eens de top 25% halenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:22 schreef kensei het volgende:
[..]
Saillant detail ook: Meneer voelde zich altijd superieur t.o.v. iedereen in dat spel, maar kon dit seizoen niet eens de top 25% halenIk dacht al dat hij zich altijd superieur voelt getuige zijn reacties in de GTA topicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je vervolgens niet kan winnen van 12 jarige fransozen zegt dat ook wel genoeg..Start - Online - Options -> Expanded map (zoietsquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:25 schreef Laser. het volgende:
Hoe krijg ik een vergrote kaart op de radar? Ik zie altijd zo'n kleine en met de d-pad (PS3) kan ik wel een grotere krijgen maar dat blijft maar iets van 10 seconden. Vriend van mij heeft constant zo'n grote kaart.)
oh ah toma toma vem vem vem vem
ga je naar marokko ofzo? Of finland?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:25 schreef Grielen het volgende:
ff negermuziek downloaden voor de lange rit dit weekend (2500 km) en dan kom ik er ook aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |