SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Klopt weinig van gquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
er is zo'n site ultimatedb.nl daar kun je de prijzen van spelers zien van de afgelopen week/maand
Wilshere voor Diaby. Of Fellainiquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:52 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Waar verbeteren volgens jullie?
Assaidi voor Poldi johquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:52 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Wilshere ga ik denk ik eerst met Bruyne laten rouleren.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wilshere voor Diaby. Of Fellaini
Heb ik al, die rouleert met Podolquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wilshere ga ik denk ik eerst met Bruyne laten rouleren.
[..]
Heb ik al, die rouleert met Podol
Bij coop is hij konkokut. Kan nooit goed passen met die slungelquote:
Omdat ik zo meer aan het team gewend raak. En zo merk ik elke keer beter welke spelers ik wel of niet goed vind. Diaby doet het eigenlijk wel goedquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:57 schreef DuTank het volgende:
[..]Maar waarom pak je niet twee teams en rouleer je die?
Tot nu toe speel ik bijna alleen met 352 en bevalt dat juist primaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
352 vond ik zo kut he. Kon er niet mee winnen. Speel nu 433 (3) en dat gaat stukken beterVerder nice team
Hoe laat had je je tentamen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tot nu toe speel ik bijna alleen met 352 en bevalt dat juist primaThanks, ik ben benieuwd kan alleen morgen pas weer spelen
En mijn tentamen weer gehad dus nu hoef ik hier niet meer zoveel te komen SOGgen
cam>cm kaartje voor meer swagquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:52 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Half 4. Was maar een simpel midtermpje MIS. Jij ook tentamen gehadquote:
Jackson Martinez Lukaku en IF Muriel zijn tot nu toe mijn favo's al is Muriel ofc ook goedquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:01 schreef Thorb het volgende:
Wat vinden jullie nou echt en goede spits. Drogba en Benzema zijn i.i.g. niet echt ideaal.
If Mboyoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:01 schreef Thorb het volgende:
Wat vinden jullie nou echt en goede spits. Drogba en Benzema zijn i.i.g. niet echt ideaal.
Mwah zo kan hij ook nog in teams als CAM zonder gezeikquote:
Benteke doet het goed bij mij. Demba Ba is ook prima.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:01 schreef Thorb het volgende:
Aight toen was ik klaar met mijn tentamen jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Half 4. Was maar een simpel midtermpje MIS. Jij ook tentamen gehad?
Lekker. TOTW is bagger imho, alleen eigenlijk mag ik dat hier niet zeggenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:16 schreef poker4lifee het volgende:
presentatie overleefd![]()
nog wat gemist hier, goed totw?
is ook baggerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lekker. TOTW is bagger imho, alleen eigenlijk mag ik dat hier niet zeggen
Ja, ik wist wel dat hij Ghanese roots heeft, maar hoe het precies zit weet ik niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:08 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit had gekund, wist ik niet eens
Na al die jaren FUT blijf ik me erover verbazen dat er elke week iemand is die dat niet weet. Maar idd om 7 uur.quote:
Eerste jaar FIFA voor mij (nou ja, fut dan)quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Na al die jaren FUT blijf ik me erover verbazen dat er elke week iemand is die dat niet weet. Maar idd om 7 uur.
badass.jpgquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging in de 1e klas zitten en toen werd ik gecontroleerd.. ik zei toen dat nergens werd aangegeven wat de 1e klas is. Geen boete
blijkbaar lette je dus juist wel opquote:
Nee want ik wist niet dat ik in de 1e klas zat.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
blijkbaar lette je dus juist wel op
wel haha nu krijg je een boete met terugwerkende krachtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee want ik wist niet dat ik in de 1e klas zat.
Ik ging het laatste stukje in de 2e klas zitten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
wel haha nu krijg je een boete met terugwerkende kracht
dombo
ben je dronkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Tot zover de treinavonturen van DS2.
Woensdagavondquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Titel van AZ-sjaal meisje filmpje?
oke leuk voor jequote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:40 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ik dit er maar van ga maken
Laat me weten hoe Javi Martinez isquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:40 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Rare formatie 404quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Laat me weten hoe Javi Martinez is
[ afbeelding ]
Ik ga dit bouwen denk ik...
1e wedstrijd was hij wel goedquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hahahah WeFaal
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hahahah WeFaal
http://wefut.com/en/squad/1977
Hij speelt natuurlijk met 3 keepers.quote:
Waarom nooit meer teams met skillers?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:40 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek jij even een 5* skiller uit de Bundesliga op RM en een uit de Serie A op LM goed ?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom nooit meer teams met skillers?
eliaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zoek jij even een 5* skiller uit de Bundesliga op RM en een uit de Serie A op LM goed ?
Er zijn genoeg teams mogelijk waarbij je wel skillers in je team hebt natuurlijk. Ieder team van jou is hetzelfde voor mijn gevoel dit jaar. verdedigende 442 met pace op de zijkant en 1 pacehoer en 1 kophoer voorinquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zoek jij even een 5* skiller uit de Bundesliga op RM en een uit de Serie A op LM goed ?
Je hebt echt amper nog positiekaarten nodig ja..eigenlijk bijna alleen maar als je niet op die 10 potjes kan/wil wachtenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:47 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maar eens proberen. Wel chill dat Amrabat en Drogba al gewoon 9 hebben (na 10 potjes 10 dus)
Helemaal waar en het speelt nog steeds als aids en daar kan de autist in mij niet tegen dus probeer ik het aldoor opnieuw.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg teams mogelijk waarbij je wel skillers in je team hebt natuurlijk. Ieder team van jou is hetzelfde voor mijn gevoel dit jaar. verdedigende 442 met pace op de zijkant en 1 pacehoer en 1 kophoer voorin
En hij is nu The Last Samuraiquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:49 schreef wonton het volgende:
lol wist niet dat Bendter weer bij Arsenal "speelde"
Laatst nog meegedaanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:49 schreef wonton het volgende:
lol wist niet dat Bendter weer bij Arsenal "speelde"
ha gayquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En hij is nu The Last Samurai
[ afbeelding ]
Ik zou gewoon doen waar je goed in bent en uitgaan van je eigen kracht. Dan gaat het vanzelf goed. Nu blijf je steeds hetzelfde doen zonder dat het werkt..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Helemaal waar en het speelt nog steeds als aids en daar kan de autist in mij niet tegen dus probeer ik het aldoor opnieuw.
quote:Do you know what the definition of insanity is? Doing the same thing over and over again and expecting different results.
Hiervoor ging dit wel goed daarom kan ik er niet tegen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon doen waar je goed in bent en uitgaan van je eigen kracht. Dan gaat het vanzelf goed. Nu blijf je steeds hetzelfde doen zonder dat het werkt..
[..]
2* weak footquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:54 schreef ThadCastle het volgende:
Podolski <3
Hij is echt helemaal los bij mij2 goals nu.
Zijn schot is baas. Hij is geen slapjanus, kan headers winnen. Maar ja 2* weak foot is jammer, hij staat bij mij wel op links dus kan mooi voorzetten op Benteke, Barfa kan mooi naar binnenkappenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2* weak foot![]()
Hij is veel van zijn pace kwijt zie ik..daarom kom ik hem nooit meer tegen haha. En geen CF/spits meer natuurlijk.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon doen waar je goed in bent en uitgaan van je eigen kracht. Dan gaat het vanzelf goed. Nu blijf je steeds hetzelfde doen zonder dat het werkt..
[..]
Kunt toch alleen thuis een week?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:07 schreef Dudeweiser het volgende:
Mijn pa moet maandag een week naar Seoul voor werk[ afbeelding ]
moet ik zo bij mijn moeder gaan slapen zeker
mag kevje niet alleen thuis?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:07 schreef Dudeweiser het volgende:
Mijn pa moet maandag een week naar Seoul voor werk[ afbeelding ]
moet ik zo bij mijn moeder gaan slapen zeker
Ligt er aan hoe zijn ouders daar over denkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kunt toch alleen thuis een week?
tuurlijk, maar mijn moeder gaat het niet leuk vinden als ik liever een week alleen thuis ben dan dat ik naar haar gaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kunt toch alleen thuis een week?
boy o boyquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tuurlijk, maar mijn moeder gaat het niet leuk vinden als ik liever een week alleen thuis ben dan dat ik naar haar ga
wellichtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
Lewandowski 72k. Zal die van het weekend nog goedkoper worden?
Skilliebilliequote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:18 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit goed gekeurd Timie ?
Wat een kutteamquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:18 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit goed gekeurd Timie ?
Hoeveel kaarten heb je ?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoeveel schatten jullie dat IF RvP waard gaat worden? (hihi even mijn glazen bol pakken hihi).
Hoop dat ik hem kan halen na het verkopen van de chemstyles.
Tonnetje of 6/7quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoeveel schatten jullie dat IF RvP waard gaat worden? (hihi even mijn glazen bol pakken hihi).
Hoop dat ik hem kan halen na het verkopen van de chemstyles.
Speel je XBOX ?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:40 schreef DutchSL het volgende:
Ik moet tegen iemand die vanaf het begin niet speelt.
18-0 voor mij
89e minuut, hij komt plots online en 10 seconden later heb ik een disconnect, een loss en een verneukte DNF.
What
the
fuck
karma voor doorspelenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:40 schreef DutchSL het volgende:
18-0 voor mij
89e minuut, hij komt plots online en 10 seconden later heb ik een disconnect, een loss en een verneukte DNF.
What
the
fuck
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:40 schreef DutchSL het volgende:
18-0 voor mij
What
the
fuck
Niks karma, gewoon een mongool van de lameste soort die een of ander tooltje heeft om te zorgen dat de tegenstander een disconnect krijgt.quote:
Een tooltje met een afstandsbediening waarschijnlijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niks karma, gewoon een mongool van de lameste soort die een of ander tooltje heeft om te zorgen dat de tegenstander een disconnect krijgt.
Naar de block lijst met die "FredNapoles".![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niks karma, gewoon een mongool van de lameste soort die een of ander tooltje heeft om te zorgen dat de tegenstander een disconnect krijgt.
Naar de block lijst met die "FredNapoles".![]()
Sorry Broederquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja want als de ander niet gewoon een wedstrijd spelen mag jij dat ook niet
FM 14 beta?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Sorry Broederik wilde echt van hem af.
[ afbeelding ]
quote:
Tot nog toe best goed, ben het alleen niet helemaal eens met de financiele situatie van Fener. 185K transferbudget en 15M balans, klopt helemaal geen reet van.quote:
Leuk! Ben erg benieuwd naar de gamequote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Tot nog toe best goed, ben het alleen niet helemaal eens met de financiele situatie van Fener. 185K transferbudget en 15M balans, klopt helemaal geen reet van.
[ afbeelding ]
Spelers verkopen gaat wel makkelijker lijkt het. Overbodige wisselspeler verkocht aan een club in China voor 1.6M.
crookk gaat mee doen denk ikquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:12 schreef Toefjes het volgende:
http://glamora.ma/2013/10/lucille_werner_zoekt_naakte_li.html
Nu maar hopen op goede kandidates.
Geloof je niet dat dat bestaat ofzo? Bestaat voor heel veel spellen, het heet een "drop hack". In FUT 12 had ik er ook vaak last van.quote:
waar kan ik die bestellenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geloof je niet dat dat bestaat ofzo? Bestaat voor heel veel spellen, het heet een "drop hack". In FUT 12 had ik er ook vaak last van.
Er is echt niets in dit spel onsportiever/lamer/whatever je wilt noemen dan dit.
Ja, kun je de hele dag mensen met 18-0 voor laten komen en dan na 20 minuten de verbinding verbrekenquote:
geweldig tochquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, kun je de hele dag mensen met 18-0 voor laten komen en dan na 20 minuten de verbinding verbreken
En als je de keeper met hem passeert?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:31 schreef Djeetje het volgende:
Jovetic passeert zo makkelijk
Alleen scoren lukt niet echt bij mij met hem
Hij kwam wel een keer uit buiten zijn 16 dus ik dacht nu schieten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En als je de keeper met hem passeert?
dan ditquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En als je de keeper met hem passeert?
Ow ow, dit gaat niet meer goedkomen met jou deze Fifaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij kwam wel een keer uit buiten zijn 16 dus ik dacht nu schieten.
Schiet ie op de paal
Zolang ik win vind ik alles bestquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow ow, dit gaat niet meer goedkomen met jou deze Fifa
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging in de 1e klas zitten en toen werd ik gecontroleerd.. ik zei toen dat nergens werd aangegeven wat de 1e klas is. Geen boeteEr stond wel een 1 trouwens.
Hoezo dan ?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga weer spelen als de chemistry kaarten 3K waard zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:47 schreef Djeetje het volgende:
Lekker balletje ditVan wie is die pass?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
Dembele beste keuze ooit om Jovetic naast Benteke te zettenquote:
Kom dan coopen jongequote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dembele beste keuze ooit om Jovetic naast Benteke te zetten
Ik heb Lukaku en Benteke samen. Misschien switch ik ook nog wel een keertjequote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dembele beste keuze ooit om Jovetic naast Benteke te zetten
Dan wordt je spel veel te eentonig. Zet een ander type spits naast Bentekequote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb Lukaku en Benteke samen. Misschien switch ik ook nog wel een keertje
Jovetic of Negredo als goedkopere optie.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb in mijn andere team Vucinic - Mandzukicquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Voordat ze jou die boete konden uitdelen had jij natuurlijk al lang het hazenpad gekozen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had volgens mij wel geluk dat ik geen boete kreeg.
hoaxquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja nog even mijn lul laten brullen op de wc
Hey papaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
IF Zusi
Had hem nog niet gezien
Zijn pas 2 uurtjes uit joh.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
IF Olsson is wel loeiduur
Dan hoef ik Townsend niet eens te checken, schat ik zo
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
IF Zusi
Had hem nog niet gezien
Dit jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
Nice.Heeft ook betere defendingstats zie ik. Perfect om op CDM te linken nu aan Eddie Johnson.
Even wachten tot mijn vriendin en le baby naar boven zijnquote:
zo snel mogelijk op LB en Y drukkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:25 schreef DeWesp het volgende:
Ik krijg gewoon echt geen tijd om op te bouwen. Hoe doen jullie dat? Gewoon net zo lang achterin rondspelen?
Gelijk de lange steekpass, weg met dat dingquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:25 schreef DeWesp het volgende:
Ik krijg gewoon echt geen tijd om op te bouwen. Hoe doen jullie dat? Gewoon net zo lang achterin rondspelen?
Net als in het echt: driehoekjes en op een zo hoog mogelijk tempo, dan speel je mensen met hoge druk helemaal zoek.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:25 schreef DeWesp het volgende:
Hou eens op met beuken paardenlulquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wieisboos wint gewoon voor mij $2660
? Ik werd helemaal naar achter gebeuktquote:
Op pauze drukken. De tegenstander frustreren.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:25 schreef DeWesp het volgende:
Of met je tooltje de tegenstander laten disconnecten in de 90e minuut.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Op pauze drukken. De tegenstander frustreren.
Deze hybrid heb ik nog nooit gezienquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:30 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Team is af. En ik kan er nog winst op maken als ik wil
Misschien op Alaba niet trouwens, maar voor de rest wel.
Moet het een hybrid zijn dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Deze hybrid heb ik nog nooit gezien
Garpje knulliequote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Moet het een hybrid zijn dan?
Ik had er wel eentje bedacht met Pato en Osvaldo, maar ja, dan was het bijna een compleet Braziliaans elftal
Hahahquote:
Ik vond Müller echt slecht.. Shaqiri daarentegenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
HahahMaar ik wilde sowieso Alaba en Muller, want dat zijn helden. Dus ja, dan kun je ze beter in 1 team stoppen..
Gelukkig heb ik ze allemaal opgepikt voor prijzen waarop traders ze ook op pikken om nog winst erop te kunnen maken, dus kan altijd nog switchenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:38 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik vond Müller echt slecht.. Shaqiri daarentegen
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:32 schreef Ferdii het volgende:
Weet er iemand nog een leuke België/Nederland combo 4-3-3 met 2x cvm en 1 cm?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Mensen in scoringspositie van de bal af lopen.
Muller is echt ziek goedquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
HahahMaar ik wilde sowieso Alaba en Muller, want dat zijn helden. Dus ja, dan kun je ze beter in 1 team stoppen..
Hoe de fuck doe je datquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:40 schreef Zhano het volgende:
Trapzie, doe ff closed session en Omni inviten.
Vorig jaar op wide CAMquote:
Nee, het was meer om het visueel te ondersteunen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Omdat niemand reageerde op je grapjen?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:03 schreef Ajacied7 het volgende:
'Ik heb 10 minuten naar die grap van Bakkert over Phteven gekeken maar ik snap het nog steeds niet' -Dré
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wordt het wat tussen jullie denk je?
Okequote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:23 schreef jhoopie het volgende:
heb nu sterling-remy-walcott
dyer
voorin wie heeft tips het is niet snel genoeg joh.
Maver24quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:25 schreef Maver24 het volgende:
Ongelovelijk dit. Heb vandaag al 2x ramos uit een pakje gehaald. Deze fifa al 7x ramos uit een pakje gehaald. Waar gaat het heen
Naar Real ?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:25 schreef Maver24 het volgende:
Ongelovelijk dit. Heb vandaag al 2x ramos uit een pakje gehaald. Deze fifa al 7x ramos uit een pakje gehaald. Waar gaat het heen
alsof het de gewoonste zaak in de wereld isquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:25 schreef Maver24 het volgende:
weet ik ook weer waarom hij maar 40k isquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:25 schreef Maver24 het volgende:
450 euro in packs stoppen en het nog steeds geweldig vinden. En als een fucking autist reageren als zijn FUT niet werkt.. Onze Maver24quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:25 schreef Maver24 het volgende:
Waarom onze ?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:29 schreef byah het volgende:
[..]
450 euro in packs stoppen en het nog steeds geweldig vinden. En als een fucking autist reageren als zijn FUT niet werkt.. Onze Maver24
Ikquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:31 schreef Ajacied7 het volgende:
Wie zijn er nu nog GTA online aan het doen?
Geen ginger?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom onze ?
Jij bent niet een van ons hoor
zhano omni trabz en ik zijn aan het racenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:31 schreef Ajacied7 het volgende:
Wie zijn er nu nog GTA online aan het doen?
ja die jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Geniaal gesprek ja, als je daar op doelt. TrevorMichael
GEORDIEquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:32 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nee Dré. Jij kijkt Jersey Shore.
Ik vrees dat jij met je rooie vrienden in de minderheid bent hierquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom onze ?
Jij bent niet een van ons hoor
Dus ?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:35 schreef byah het volgende:
[..]
Ik vrees dat jij met je rooie vrienden in de minderheid bent hier
I am more than you from herequote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dus ?
Dan nog ben je geen een van ons
ben jij die gast van thedjeetje op youtube je praat als een overreden bultrug man. ps. gewoon een tip cu cuquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dus ?
Dan nog ben je geen een van ons
Wie ben jij nou weer?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:38 schreef jhoopie het volgende:
[..]
ben jij die gast van thedjeetje op youtube je praat als een overreden bultrug man. ps. gewoon een tip cu cu
Jij bent niet in de positie om hem Dré te noemen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:41 schreef byah het volgende:
[..]
Dát is je comeback?
Je vraagt er wel een beetje om Dre..
Woops. Je hebt gelijk. Ddddddddrrrrrreeeeequote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jij bent niet in de positie om hem Dré te noemen.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jij bent niet in de positie om hem Dré te noemen.
een echte futman in hart en nieren heb al voor 70$ pakketten geopend had laatst rooneyquote:
...hipster. Fuck you Michael fuck fuck you.quote:
Ok leuk, kun je ook normaal doen? Als de stamgasten bijdehand tegen elkaar doen moeten ze dat zelf wetenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:45 schreef jhoopie het volgende:
[..]
een echte futman in hart en nieren heb al voor 70$ pakketten geopend had laatst rooneynice ps. dre let op je stemgebruik je klinkt als een kalf
Doe normaalquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:45 schreef jhoopie het volgende:
[..]
een echte futman in hart en nieren heb al voor 70$ pakketten geopend had laatst rooneynice ps. dre let op je stemgebruik je klinkt als een kalf
Ik niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:56 schreef Jorwol het volgende:
Zeven maal catalyst open bid gezet op xbox per ongeluk, kun je nog wel wat winst oppakken
ik neuk je de moederquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:45 schreef jhoopie het volgende:
[..]
Echt?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Djeetje snapt je 'Phteven grap' nog steeds niet.![]()
Ik snap de grap ook niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:03 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hij begon er zelf over en had er 10 minuten naar gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |