SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Klopt weinig van gquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
er is zo'n site ultimatedb.nl daar kun je de prijzen van spelers zien van de afgelopen week/maand
Wilshere voor Diaby. Of Fellainiquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:52 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Waar verbeteren volgens jullie?
Assaidi voor Poldi johquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:52 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Wilshere ga ik denk ik eerst met Bruyne laten rouleren.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wilshere voor Diaby. Of Fellaini
Heb ik al, die rouleert met Podolquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wilshere ga ik denk ik eerst met Bruyne laten rouleren.
[..]
Heb ik al, die rouleert met Podol
Bij coop is hij konkokut. Kan nooit goed passen met die slungelquote:
Omdat ik zo meer aan het team gewend raak. En zo merk ik elke keer beter welke spelers ik wel of niet goed vind. Diaby doet het eigenlijk wel goedquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:57 schreef DuTank het volgende:
[..]Maar waarom pak je niet twee teams en rouleer je die?
Tot nu toe speel ik bijna alleen met 352 en bevalt dat juist primaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
352 vond ik zo kut he. Kon er niet mee winnen. Speel nu 433 (3) en dat gaat stukken beterVerder nice team
Hoe laat had je je tentamen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tot nu toe speel ik bijna alleen met 352 en bevalt dat juist primaThanks, ik ben benieuwd kan alleen morgen pas weer spelen
En mijn tentamen weer gehad dus nu hoef ik hier niet meer zoveel te komen SOGgen
cam>cm kaartje voor meer swagquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:52 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Half 4. Was maar een simpel midtermpje MIS. Jij ook tentamen gehadquote:
Jackson Martinez Lukaku en IF Muriel zijn tot nu toe mijn favo's al is Muriel ofc ook goedquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:01 schreef Thorb het volgende:
Wat vinden jullie nou echt en goede spits. Drogba en Benzema zijn i.i.g. niet echt ideaal.
If Mboyoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:01 schreef Thorb het volgende:
Wat vinden jullie nou echt en goede spits. Drogba en Benzema zijn i.i.g. niet echt ideaal.
Mwah zo kan hij ook nog in teams als CAM zonder gezeikquote:
Benteke doet het goed bij mij. Demba Ba is ook prima.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:01 schreef Thorb het volgende:
Aight toen was ik klaar met mijn tentamen jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Half 4. Was maar een simpel midtermpje MIS. Jij ook tentamen gehad?
Lekker. TOTW is bagger imho, alleen eigenlijk mag ik dat hier niet zeggenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:16 schreef poker4lifee het volgende:
presentatie overleefd![]()
nog wat gemist hier, goed totw?
is ook baggerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lekker. TOTW is bagger imho, alleen eigenlijk mag ik dat hier niet zeggen
Ja, ik wist wel dat hij Ghanese roots heeft, maar hoe het precies zit weet ik niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:08 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit had gekund, wist ik niet eens
Na al die jaren FUT blijf ik me erover verbazen dat er elke week iemand is die dat niet weet. Maar idd om 7 uur.quote:
Eerste jaar FIFA voor mij (nou ja, fut dan)quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Na al die jaren FUT blijf ik me erover verbazen dat er elke week iemand is die dat niet weet. Maar idd om 7 uur.
badass.jpgquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging in de 1e klas zitten en toen werd ik gecontroleerd.. ik zei toen dat nergens werd aangegeven wat de 1e klas is. Geen boete
blijkbaar lette je dus juist wel opquote:
Nee want ik wist niet dat ik in de 1e klas zat.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
blijkbaar lette je dus juist wel op
wel haha nu krijg je een boete met terugwerkende krachtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee want ik wist niet dat ik in de 1e klas zat.
Ik ging het laatste stukje in de 2e klas zitten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
wel haha nu krijg je een boete met terugwerkende kracht
dombo
ben je dronkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Tot zover de treinavonturen van DS2.
Woensdagavondquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Titel van AZ-sjaal meisje filmpje?
oke leuk voor jequote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:40 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ik dit er maar van ga maken
Laat me weten hoe Javi Martinez isquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:40 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Rare formatie 404quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Laat me weten hoe Javi Martinez is
[ afbeelding ]
Ik ga dit bouwen denk ik...
1e wedstrijd was hij wel goedquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hahahah WeFaal
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hahahah WeFaal
http://wefut.com/en/squad/1977
Hij speelt natuurlijk met 3 keepers.quote:
Waarom nooit meer teams met skillers?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:40 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek jij even een 5* skiller uit de Bundesliga op RM en een uit de Serie A op LM goed ?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom nooit meer teams met skillers?
eliaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zoek jij even een 5* skiller uit de Bundesliga op RM en een uit de Serie A op LM goed ?
Er zijn genoeg teams mogelijk waarbij je wel skillers in je team hebt natuurlijk. Ieder team van jou is hetzelfde voor mijn gevoel dit jaar. verdedigende 442 met pace op de zijkant en 1 pacehoer en 1 kophoer voorinquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zoek jij even een 5* skiller uit de Bundesliga op RM en een uit de Serie A op LM goed ?
Je hebt echt amper nog positiekaarten nodig ja..eigenlijk bijna alleen maar als je niet op die 10 potjes kan/wil wachtenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:47 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maar eens proberen. Wel chill dat Amrabat en Drogba al gewoon 9 hebben (na 10 potjes 10 dus)
Helemaal waar en het speelt nog steeds als aids en daar kan de autist in mij niet tegen dus probeer ik het aldoor opnieuw.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg teams mogelijk waarbij je wel skillers in je team hebt natuurlijk. Ieder team van jou is hetzelfde voor mijn gevoel dit jaar. verdedigende 442 met pace op de zijkant en 1 pacehoer en 1 kophoer voorin
En hij is nu The Last Samuraiquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:49 schreef wonton het volgende:
lol wist niet dat Bendter weer bij Arsenal "speelde"
Laatst nog meegedaanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:49 schreef wonton het volgende:
lol wist niet dat Bendter weer bij Arsenal "speelde"
ha gayquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En hij is nu The Last Samurai
[ afbeelding ]
Ik zou gewoon doen waar je goed in bent en uitgaan van je eigen kracht. Dan gaat het vanzelf goed. Nu blijf je steeds hetzelfde doen zonder dat het werkt..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Helemaal waar en het speelt nog steeds als aids en daar kan de autist in mij niet tegen dus probeer ik het aldoor opnieuw.
quote:Do you know what the definition of insanity is? Doing the same thing over and over again and expecting different results.
Hiervoor ging dit wel goed daarom kan ik er niet tegen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon doen waar je goed in bent en uitgaan van je eigen kracht. Dan gaat het vanzelf goed. Nu blijf je steeds hetzelfde doen zonder dat het werkt..
[..]
2* weak footquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:54 schreef ThadCastle het volgende:
Podolski <3
Hij is echt helemaal los bij mij2 goals nu.
Zijn schot is baas. Hij is geen slapjanus, kan headers winnen. Maar ja 2* weak foot is jammer, hij staat bij mij wel op links dus kan mooi voorzetten op Benteke, Barfa kan mooi naar binnenkappenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2* weak foot![]()
Hij is veel van zijn pace kwijt zie ik..daarom kom ik hem nooit meer tegen haha. En geen CF/spits meer natuurlijk.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon doen waar je goed in bent en uitgaan van je eigen kracht. Dan gaat het vanzelf goed. Nu blijf je steeds hetzelfde doen zonder dat het werkt..
[..]
Kunt toch alleen thuis een week?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:07 schreef Dudeweiser het volgende:
Mijn pa moet maandag een week naar Seoul voor werk[ afbeelding ]
moet ik zo bij mijn moeder gaan slapen zeker
mag kevje niet alleen thuis?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:07 schreef Dudeweiser het volgende:
Mijn pa moet maandag een week naar Seoul voor werk[ afbeelding ]
moet ik zo bij mijn moeder gaan slapen zeker
Ligt er aan hoe zijn ouders daar over denkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kunt toch alleen thuis een week?
tuurlijk, maar mijn moeder gaat het niet leuk vinden als ik liever een week alleen thuis ben dan dat ik naar haar gaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kunt toch alleen thuis een week?
boy o boyquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tuurlijk, maar mijn moeder gaat het niet leuk vinden als ik liever een week alleen thuis ben dan dat ik naar haar ga
wellichtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
Lewandowski 72k. Zal die van het weekend nog goedkoper worden?
Skilliebilliequote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:18 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit goed gekeurd Timie ?
Wat een kutteamquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:18 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit goed gekeurd Timie ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |