dat paste niet meerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Niet eens waar Spees zwanger isik ben teleurgesteld.
Jij wil dat serieus nog een heel topic zien staan jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Niet eens waar Spees zwanger isik ben teleurgesteld.
Als je echt wil afvallen, moet er op een gegeven moment gewoon een knop om. Bedenkt je doel, bedenk een plan en dan volhouden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Goede motivatie om niks meer te eten wel
Je ziet er niet uit alsof je zwanger bent man.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik weet goed dat ik dik ben maar ik wist niet dat ik eruit zag alsof ik zwanger was.
Je ziet er ook niet uit alsof je zwanger bent joh.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik weet goed dat ik dik ben maar ik wist niet dat ik eruit zag alsof ik zwanger was.
maar dik is iets anders.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben wel significant te zwaar voor mijn lengte hoor
Dat !quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maar dik is iets anders.
en zwanger zie je er al helemaal niet uit ermahgerd
Je bent toch weer begonnen met lopen ookquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik sommige mensen op tv zie dan voel ik me niet dik neematig excuus wel om er niks aan te doen.
YES en sinds maandag geen noms meer op dus yay. Zelfs te weinig gegeten al 2 dagenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je bent toch weer begonnen met lopen ook
Lopen is velen goed jongequote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
YES en sinds maandag geen noms meer op dus yay. Zelfs te weinig gegeten al 2 dagenen vandaag ook. Maar heb heul geen honger
Misschien had die tandarts toch gelijk danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
YES en sinds maandag geen noms meer op dus yay. Zelfs te weinig gegeten al 2 dagenen vandaag ook. Maar heb heul geen honger
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien had die tandarts toch gelijk dan
Shit, ik ga tegen mijn eigen eed in, sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |