Het is de eerste keer dat ik ze aanbied?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:50 schreef sanger het volgende:
Staat deze er nu alweert? Of zijn het andere?
Ik had laatst ook een setje van 2 Devolo's in de verkoop, maar zijn inmiddels verkochtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:50 schreef sanger het volgende:
Staat deze er nu alweert? Of zijn het andere?
Ah, dan waren het diequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:55 schreef mug89 het volgende:
[..]
Ik had laatst ook een setje van 2 Devolo's in de verkoop, maar zijn inmiddels verkocht
is het leggen van UTP dan beter?quote:Mogen weg omdat ik net ben verhuisd. In het nieuwe huis heb ik meteen utp kabels gelegd waardoor deze nu niet meer nodig zijn.
Ja ik heb ooit een keer gehoord dat er dan iets raars gebeurd met het stroom net. Hierdoor wordt het instabiel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:28 schreef indochina het volgende:
[..]
is het leggen van UTP dan beter?
Qua gebruik merk ik weinig verschil. Het is dat ik toch al bezig was met het trekken van kabels. Hiernaast had ik nog een voorbereiding van een stopcontact over in mijn werkkamer. Hier heb ik nu een utp aansluiting van gemaakt. Het grootste voordeel is dat je met een goede utp kabel hogere snelheden kan halen. Handig bij het overpompen van data. Voor internetten maakt het weinig uit, omdat mijn max internet snelheid ver onder max van de kabel ligt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:28 schreef indochina het volgende:
[..]
is het leggen van UTP dan beter?
Volgens de specificatie max 200Mbps, in praktijk zat ik rond 180Mbps max (ongeveer 22 megabyte).quote:
Hier heb ik nooit last van gehad. En ik gebruikte ook gewoon het stopcontact op de adapter zelf. Zou natuurlijk best kunnen in combinatie met verschillende factoren, maar dan ligt het hoogst waarschijnlijk niet aan de adapters zelfquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:54 schreef robbiemelaet het volgende:
[..]
Ja ik heb ooit een keer gehoord dat er dan iets raars gebeurd met het stroom net. Hierdoor wordt het instabiel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |