ik lees net dat als je over de 40 bent het volstoppen met jodium ook geen goede oplossing meer is een of andere vorm van kanker ..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:14 schreef miss_sly het volgende:
Nee, ik denk niet dat het helpt. Ik denk ook niet dat je echt iets anders kunt doen, behalve je volstoppen met jodium. Dat vind ik echter wel een brug te ver nog, dus doe ik ook maar kop in het zand.
O, linkje? Want dan ben ik zo klaarquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:15 schreef Joene het volgende:
[..]
ik lees net dat als je over de 40 bent het volstoppen met jodium ook geen goede oplossing meer is een of andere vorm van kanker ..
Preventief schildklieren eruit halen? Creatieve oplossing!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:16 schreef Ticootje het volgende:
En dat is toch alleen voor je schildklier?
Die kan eruit toch?
boh! Dan heb ik nog precies 4 weken!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:15 schreef Joene het volgende:
[..]
ik lees net dat als je over de 40 bent het volstoppen met jodium ook geen goede oplossing meer is een of andere vorm van kanker ..
Ja ik zou het ook zo bekijkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
boh! Dan heb ik nog precies 4 weken!
sorry, sarcasme is mijn overlevingsstrategie
eigenlijk vind ik dit best interessant. er word altijd zo geheimzinnig over gedaan en veel mensen vergeten dat het inderdaad ook heel dicht bij huis goed mis kan gaan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:08 schreef moussy het volgende:
[..]
die wordt nog zeer regelmatig stil gelegd, omdat er weer eens wat is. Mijn meneer heeft er gewerkt overigens, ik kan me nog eens iets herinneren over een briefing ivm onvruchtbaarheid, weet het niet psies meer
och, wat dacht je van al die fabrieken en chemische toestanden in stedelijke gebieden dan? er staat me iets van bij dat delft het allergevaarlijkste was. chemisch gedoe en een kernreactor!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik dit best interessant. er word altijd zo geheimzinnig over gedaan en veel mensen vergeten dat het inderdaad ook heel dicht bij huis goed mis kan gaan.
ik vraag me dan ook wel eens af wat de gevolgen kunnen zijn.
Joh er kan zoveel misgaan ook in eigenland niet alleen dit soort dingen , maar de botlek is bijvoorbeeld 1 grote bom. Westerlijk havengebied amsterdam idem dito . Elke chemische fabriek in nederland , kan het goed misgaan . Wel is waar niet direct impact op hele land of zelfs wereld maar wel degelijk op een flink gebied rondom die plekken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik dit best interessant. er word altijd zo geheimzinnig over gedaan en veel mensen vergeten dat het inderdaad ook heel dicht bij huis goed mis kan gaan.
ik vraag me dan ook wel eens af wat de gevolgen kunnen zijn.
ow dat geloof ik best. genoeg wat de lucht in gepompt word.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:20 schreef simmu het volgende:
[..]
och, wat dacht je van al die fabrieken en chemische toestanden in stedelijke gebieden dan? er staat me iets van bij dat delft het allergevaarlijkste was. chemisch gedoe en een kernreactor!
hey, doesnie?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:20 schreef simmu het volgende:
[..]
och, wat dacht je van al die fabrieken en chemische toestanden in stedelijke gebieden dan? er staat me iets van bij dat delft het allergevaarlijkste was. chemisch gedoe en een kernreactor!
en wat doet men dan? gewoon door gebruiken met hier en daar een oplapmiddel er tegenaan gegooidquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:22 schreef miss_sly het volgende:
Het kan overal ter wereld misgaan. De wereld staat vol met kerncentrales. In Nederland worden ze dan nog redelijk (hopen we) gemonitord en onderhouden, maar er zijn ook veel (niet-Westerse) landen met kerncentrales waar er veel minder goed wordt gehandeld. Een heleboel kerncentrales zijn inmiddels vele tientallen jaren oud, dus zitten tegen de houdbaarheidsdatum aan.
Of ze maken er attractieparken vanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:22 schreef miss_sly het volgende:
Het kan overal ter wereld misgaan. De wereld staat vol met kerncentrales. In Nederland worden ze dan nog redelijk (hopen we) gemonitord en onderhouden, maar er zijn ook veel (niet-Westerse) landen met kerncentrales waar er veel minder goed wordt gehandeld. Een heleboel kerncentrales zijn inmiddels vele tientallen jaren oud, dus zitten tegen de houdbaarheidsdatum aan.
Maar de jodiumtabletten slikken is toch niet alleen vanwege de kans op schildklierkanker? Zoals ik het lees, gaat het er vooral om ervoor te zorgen dat je lichaam geen ruimte heeft om de radioactieve jodium die vrijkomt op te nemen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:20 schreef Joene het volgende:
Jodiumtabletten worden aanbevolen voor mensen tot en met 40 jaar. Boven 40 jaar is het advies - op basis van onderzoeken - om de tabletten niet te slikken, omdat vanaf deze leeftijd er geen verhoogd risico op schildklierkanker is aangetoond. Het innemen van de jodiumtabletten heeft boven 40 jaar wel beperkte risico's op allergie en schildklierfunctiestoornisse
Ja met als gevolg boven de 40 een vergrote kans op schildklier kankerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:23 schreef miss_sly het volgende:
n niet te slikken, omdat vanaf deze leeftijd er geen verhoogd risico op schildklierkanker is aangetoond. Het innemen van de jodiumtabletten heeft b
Owjah Kalkar, maar die heeft toch nooit echt als kerncentrale gefunctioneerd?quote:
Nope , gebouwd miljoenen in gestopt, en nooit actief gewordenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
Owjah Kalkar, maar die heeft toch nooit echt als kerncentrale gefunctioneerd?
ahjoh, ik heb er 10 jaar met veel plezier gewoond. gewoon niet aan denken. hier kunnen bosbranden ontstaan en zo zonder brandweer is dat ook best kutquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hey, doesnie?
Mijn ukkepukje zoon gaat daar studeren. Over best wel snel.
Doe's opruimen Delft? Nog 2,5 jaar.
Je haalt de helft van mijn quote weg...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja met als gevolg boven de 40 een vergrote kans op schildklier kanker
jij editte denk ik.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je haalt de helft van mijn quote weg...
doe eens een linkje, ik ben wel nieuwsgierig.
http://www.gemeentehulst.(...)over_jodiumtablettenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je haalt de helft van mijn quote weg...
doe eens een linkje, ik ben wel nieuwsgierig.
Thanks. Interessant!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:30 schreef Joene het volgende:
[..]
http://www.gemeentehulst.(...)over_jodiumtabletten
Zo van je ziet het wel ?quote:
Ik denk eerder zijn leeftijdquote:
ik heb er 26 jaar gewoond. Mijn ouders wonen er al 60+ jaarquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:26 schreef simmu het volgende:
[..]
ahjoh, ik heb er 10 jaar met veel plezier gewoond. gewoon niet aan denken. hier kunnen bosbranden ontstaan en zo zonder brandweer is dat ook best kut
Soms snap ik dat wel. Je kunt er weinig aan voorkomen of tegengaan dat er wat gebeurd in bv een kerncentralequote:
Bij de albert nolten?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:47 schreef Luigi het volgende:
En over klagen gesproken, de Scapino en Action op woensdagmiddag moeten ook dood.
Nette meisjesschoenen kopen in de herfst, ik geef het je te doen. Alleen maar laarsjes, laarsjes en laarzen. Goddomme.
Probleem is een beetje dat de tijd op is. Morgen is de bruiloft en die schoentjes waren het laatste op het lijstje (in voorgaande delen: feestjurkje, de kapper, etc) en ik dacht daar nog wel mee weg te kunnen komen bij de Scapino aangezien die om de hoek zit. Nu maar gesetteld op simpele witte instappertjes. Best netjes, niet wat ik in gedachten had, maar het moet maar goed zijn zoquote:
Oh, schoenen zijn juist zo moeilijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:51 schreef Luigi het volgende:
[..]
Probleem is een beetje dat de tijd op is. Morgen is de bruiloft en die schoentjes waren het laatste op het lijstje (in voorgaande delen: feestjurkje, de kapper, etc) en ik dacht daar nog wel mee weg te kunnen komen bij de Scapino aangezien die om de hoek zit. Nu maar gesetteld op simpele witte instappertjes. Best netjes, niet wat ik in gedachten had, maar het moet maar goed zijn zo.
Hey, ik ben een man hequote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, schoenen zijn juist zo moeilijk.
Het vervelende is vooral dat dat waarschijnlijk niet gebeurt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:50 schreef Joene het volgende:
Ja ik kan me er ook niet zo druk om maken eerlijk gezegd die kernzooi, bovendien als er dan iets gebeurt doe dan maar alles in 1 klap ofzo.
Zet me in een sportzaak en ik heb zo schoenen.... Maar nette schoenen, uitgaan, jurkjes... Ellende.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:55 schreef Luigi het volgende:
[..]
Hey, ik ben een man he. Ik vind het al heel wat dat ik die taak op me genomen heb
. Mijn selectietrajecten qua schoenen duren meestal 8,5 seconde.
Druk op het werk zeker?quote:
Nee maar dan zien we tegen die tijd wel wat we moeten doen, en dat doomscenario vooraf bedenken schiet je weinig mee op.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het vervelende is vooral dat dat waarschijnlijk niet gebeurt.
Wij krijgen waarschijnlijk geen schildklierkanker, joh!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het vervelende is vooral dat dat waarschijnlijk niet gebeurt.
Nee, we hoeven als oude wijven geen jodium meer te slikken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij krijgen waarschijnlijk geen schildklierkanker, joh!
Geslaagd voor schoentjes voor sociaal evenement?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:58 schreef Luigi het volgende:
[..]
Vrij! Even de bloeddruk laten zaken van het Scapino avontuur.
Ja soortement van wel dus. Moest er wel de bovenste planken boven de schappen voor plunderen, waar de oude zomer voorraad stondquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:10 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Geslaagd voor schoentjes voor sociaal evenement?
Ik heb vanochtend toegekeken hoe de glazenwasser de ramen hier heeft schoongemaakt. En 'm gevraagd om de benedenboel ook gelijk maar te doen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja. Ga ik mijn daklichten even algvrij maken.![]()
Kan ik de radioactieve wolk beter aan zien komen.
Dat valt wel mee hoor, tot nu toe is de ramp veel kleinerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, maar deze ramp is vele malen groter dan die in Tsjernobyl.
Heb je d'r Jodium tabletten gegeven?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:40 schreef Luigi het volgende:
Momenteel wordt er door de mini uit het dakje gegaan op deze hit.
Waar is het fout gegaan?.
Nee, maar zou het helpen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb je d'r Jodium tabletten gegeven?
Maar serieus Swets. Scapino, kerst, slechte youtube hitmeuk opzetten. Waar ging het fout?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zo niet is ze in ieder geval koningin van het Noordelijk Halfrond over 3 maanden?
Neh, gewoon hopen dat het ooit goed komt. Kinderen moeten toch hun eigen fouten maken he.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:50 schreef Luigi het volgende:
[..]
Maar serieus Swets. Scapino, kerst, slechte youtube hitmeuk opzetten. Waar ging het fout?.
Zo'n rijtje doet je toch reiken naar een overdosis jodiumtabletten? Of de eerstvolgende intercity opzoeken?
Ja jij hebt 3 kinderen, dat is veel meer tabletten...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Neh, gewoon hopen dat het ooit goed komt. Kinderen moeten toch hun eigen fouten maken he.
Ik bedoel meer waar is het fout gegaan met óns.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Neh, gewoon hopen dat het ooit goed komt. Kinderen moeten toch hun eigen fouten maken he.
Toen je zonder bescherming neukte?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:55 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik bedoel meer waar is het fout gegaan met óns.
Goed punt!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Toen je zonder bescherming neukte?
Van anaal wordt je niet zwanger... Jij wilde perse het kindmakende gat?quote:
dit is te leuk om uit te besteden. Het vraagt om min of meer elegant uit het raam klimmen en dan dus met grof geschut die koepels afboenen. Ondertussen had ik een natte dakmos gevecht met mijn middelste zoon. Vinnikleuk. (Lees: ik keilde hem die zooi voor zijn hoofd terwijl hij grasmaaide.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:34 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend toegekeken hoe de glazenwasser de ramen hier heeft schoongemaakt. En 'm gevraagd om de benedenboel ook gelijk maar te doen.
Lui zijn, ik kan het.
Geilquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Ondertussen had ik een natte dakmos
Maar daar krijg ik weer een hele schrale aars van?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Van anaal wordt je niet zwanger...
Eh?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar daar krijg ik weer een hele schrale aars van?
Ga je lekker?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij volwassen is.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij volwassen is.
Ik kan ook altijd op jullie rekenen hèquote:
hey' ik begon ook niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Of eigenlijk wel, maar we begónnen niet.
zonde nieuwe twintowers zijn net klaarquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:29 schreef Ticootje het volgende:
new york gaat ook stuk
'New York verwoest door atoombom'
Wel eens gehoord van de wet van Buys Ballot?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zat trouwens nog eens even te denken over dat "OMFGLOLLERCOPTER WE GAAN ALLEMAAL DE PIJP UIT DOOR FUCK OOOOW SHIMA!!!1!!einz!!"
Hoezo alleen Noordelijk halfrond? Sinds wanneer bewegen lucht en weer patronen zich exclusief op 1 halfrond en wel dusdanig strak gescheiden dat ten noorden van de evenaar iedereen de pijp uit gaat in een uur en beneden de evenaar iedereen nog lang en gelukkig leeft?
Ja, die zegt wat over hoe lage en hoge druk gebieden naar elkaar stromen op een halfrond. Maar dat sluit nog steeds niet uit dat luchtstromen tussen de 2 halfronden bestaan toch?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:34 schreef Grijs het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van de wet van Buys Ballot?
dat legden ze toch uit in "the day after"quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zat trouwens nog eens even te denken over dat "OMFGLOLLERCOPTER WE GAAN ALLEMAAL DE PIJP UIT DOOR FUCK OOOOW SHIMA!!!1!!einz!!"
Hoezo alleen Noordelijk halfrond? Sinds wanneer bewegen lucht en weer patronen zich exclusief op 1 halfrond en wel dusdanig strak gescheiden dat ten noorden van de evenaar iedereen de pijp uit gaat in een uur en beneden de evenaar iedereen nog lang en gelukkig leeft?
ow myquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:10 schreef _Bar_ het volgende:
Sjonge wat een begin van de avond,Roy valt snee in zijn kin dat nu opgelost is met zwaluwstaartje.
en terwijl ik sta te overleggen wat handig is om te doen gooit Roy zijn fles door de tv en tv stuk....
Dit, alsof we het afroepen... De vorige TT leverde ook al extra kapotte apparaten op, en dan had ik mijn kapotte CV niet eens gemeldquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:07 schreef Gaoxing het volgende:
Roy dacht "goh, laat ik me 's aan de topictitel aanpassen". Sterkte Bar!
Nee dus, anders zou ik me niet zo prettig voelen, denk ikquote:
De bacardi fles?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:23 schreef amaranta het volgende:
Jeetje Bar. Succes bijj de HAP.
Uit wat voor fles drinkt hij dan? Dat hij er een tv mee kapot krijgt?
zijn rietjesbeker. De haparts heeft het nog eens goed schoongemaakt,en vond het niet nodig om te plakken,dus weer een zwaluwstaartje maar nu met een stevigere pleister erover.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:23 schreef amaranta het volgende:
Jeetje Bar. Succes bijj de HAP.
Uit wat voor fles drinkt hij dan? Dat hij er een tv mee kapot krijgt?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:43 schreef Ticootje het volgende:
Goedemorgen allen... Je zou vandaag maar gewoon MCSE hebben gehaald.. Dat doe je ook niet dagelijks.
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:43 schreef Ticootje het volgende:
Goedemorgen allen... Je zou vandaag maar gewoon MCSE hebben gehaald.. Dat doe je ook niet dagelijks.
quote:
wehkamp? Die zie je juist zo veel voorbij komen bij dubbeltje op zn kantquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:21 schreef PureEvil het volgende:
Gvd , wasmachine op afbetaling kan dus nietPffff, dan maar even kijken ofdat ik wat anders kan regelen
Waarom moet het persee nieuw zijn ?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:21 schreef PureEvil het volgende:
Gvd , wasmachine op afbetaling kan dus nietPffff, dan maar even kijken ofdat ik wat anders kan regelen
Oh en Tico, gefeliciteerd![]()
![]()
Jammer dat daar alleen geen kut aan is.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Technisch beheer, pfff wat een gedoe met certificeringen. Lekker Functioneel Beheer, Beetje slap lullen in een hogere salarisschaal en geen certificering nodig. Of "drammen" moet een certificering zijn...
geen idee wat het is (ben nog niet bijgelezenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:43 schreef Ticootje het volgende:
Na voor de 40ste keer een Exchange server aan de LDAP geknoopt te hebben is daar toch ook de lol wel een beetje vanaf?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Jammer dat daar alleen geen kut aan is.
fhf?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:21 schreef PureEvil het volgende:
Oh en Tico, gefeliciteerd![]()
![]()
Ik hou me liever bezig met de technische zaken... Functioneel beheer is echt om te kotsen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Technisch beheer, pfff wat een gedoe met certificeringen. Lekker Functioneel Beheer, Beetje slap lullen in een hogere salarisschaal en geen certificering nodig. Of "drammen" moet een certificering zijn...
Nee ik ben liefst gewoon in mn hokje bezig met techniek installaties configuraties en troubleshooten en het liefst van diverse pakketten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Na voor de 40ste keer een Exchange server aan de LDAP geknoopt te hebben is daar toch ook de lol wel een beetje vanaf?
Ik vind een beetje nadenken over strategische ontwikkelingen en de samenhang tussen business en de techniek bewaken wel aardig.
Dat mag. ik nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee ik ben liefst gewoon in mn hokje bezig met techniek installaties configuraties en troubleshooten en het liefst van diverse pakketten.
Daarom zijn het ook 2 aparte functies gok ik zoquote:
Sowieso is het wel handig als je een functie tussen gebruiker en techniek positioneert je die functie niet bij gebruikers of technisch beheer organisatie onderbrengt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Daarom zijn het ook 2 aparte functies gok ik zo
Klopt al zie je het vaak zat anders.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sowieso is het wel handig als je een functie tussen gebruiker en techniek positioneert je die functie niet bij gebruikers of technisch beheer organisatie onderbrengt.
Omdat ze voor 2ehands vaak ook nog veel vragen...En dan is het nog maar de vraag ofdat de wasmachine nog werkt....quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Waarom moet het persee nieuw zijn ?
Daar had ik eigenlijk nog niet eens aan gedachtquote:
Dit is echt de grootste nonsens die ik ooit gehoord heb over 2e hands...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:49 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Omdat ze voor 2ehands vaak ook nog veel vragen...En dan is het nog maar de vraag ofdat de wasmachine nog werkt....
[..]
Ja winkels. maar daar had ik het dan weer niet over.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Dit is echt de grootste nonsens die ik ooit gehoord heb over 2e hands...
Er zijn gewoon winkels op MP die 2e hands aanbieden inclusief garantie etc.
Nee maar je geeft aan dat je geen geld hebt voor een nieuwe wasmachine, maar weigert te investeren in een 2e hands en dat begrijp ik niet zo.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:56 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ja winkels. maar daar had ik het dan weer niet over.
Mieles zijn gewoon moeilijk stuk te krijgen idd...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:10 schreef -Spring het volgende:
Onze ervaring is dat je beter een tweedehandse kunt kopen van een goed merk dan een nieuwe goedkope.
Mijn huidige is gratis , en het is idd geen fantastisch ding , zonder eco standen etc ,maar de was wordt schoon en ja het duurt lang.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:35 schreef Cathmar het volgende:
Wij kochten ooit bij de kringloop voor 20 euro een wasmachine en die heeft het 2 jaar volgehouden. Dan heb je wel niet veel te kiezen qua merk en model enzo, maar kun je wel wassen.
HIer staat al een jaar of 3 een machine die ik voor een paar tientjes via marktplaats gevonden heb.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:35 schreef Cathmar het volgende:
Wij kochten ooit bij de kringloop voor 20 euro een wasmachine en die heeft het 2 jaar volgehouden. Dan heb je wel niet veel te kiezen qua merk en model enzo, maar kun je wel wassen.
Oh dat kan ook, wel zo veilig als je daarna een kleur was doet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:44 schreef Cathmar het volgende:
Fles schoonmaakazijn op 90 graden. Ideaal spul.
o ja, dat moet ik ook weer eens doen bij mijn machine, onderhoudtechnisch gesprokenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:44 schreef Cathmar het volgende:
Mja, dat durf ik niet zo te zeggen, iig niet als je t bij een oudere doet gebruiken, dan kan er juist eerder wat kapot gaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:03 schreef Ticootje het volgende:
Wasmachines leven langer met calgon!
MAar ik had het liedje in mn hoofd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
Mja, dat durf ik niet zo te zeggen, iig niet als je t bij een oudere doet gebruiken, dan kan er juist eerder wat kapot gaan.
dan liever met schoonmaakazijn of wat soda
Ehm huishoudnoob hier, maar hoe doe je dat precies?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:44 schreef Cathmar het volgende:
tegen kalk op de elementen van je machine. dan gaan ze langer meequote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:52 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ehm huishoudnoob hier, maar hoe doe je dat precies?
Giet je die hele fles leeg in het waspoederbakje? Of in de trommel?
En waar is dat precies goed voor?
gewoon in t bakjequote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:52 schreef Mineola het volgende:
[..]
Dat verbaast me eigenlijk niet eens...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:19 schreef lady-wrb het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)aakt-van-varkensanus
Vooral van vloeibaar wasmiddel schijnt. Want dat lost niet op in koud water. Poeder wel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
tegen kalk op de elementen van je machine. dan gaan ze langer mee
en tegen vetluis (de vettige zooi die je in machine krijgt als je op lage temperaturen wast)
dus volgens jou kan ik net zo goed geen wasmiddel gebruiken?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:30 schreef -Spring het volgende:
[..]
Vooral van vloeibaar wasmiddel schijnt. Want dat lost niet op in koud water. Poeder wel.
om de zoveel tijd een lege machine laten draaien op 90 graden met azijn in het bakje. Daarna de ring enzo even schoonvegen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:52 schreef Mineola het volgende:
[..]
Of niet op die koude temperaturen wassen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dus volgens jou kan ik net zo goed geen wasmiddel gebruiken?
Volgens mij kan het met sommige wel. Maar echt schoon wordt het niet vind ik. Als je altijd op 30 graden wast, dan krijg je die vettige bende.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:27 schreef laziness het volgende:
En ik begrijp dat als ik op 30 graden was dat vloeibaar wasmiddel helemaal geen zin heeft?
Een hele fles? Of gewoon een flinke scheut? En nog een keertje leeg laten draaien erna of kan het geen kwaad voor je kleding?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:25 schreef Cathmar het volgende:
[..]
om de zoveel tijd een lege machine laten draaien op 90 graden met azijn in het bakje. Daarna de ring enzo even schoonvegen.
Nooit geprobeerd, maar zou wel een idee zijn. Besparing op wasmiddelen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:01 schreef lady-wrb het volgende:
ik vond net een recept voor eigengemaakt vloeibaar wasmiddel. heeft iemand dat wel eens geprobeerd?
de user van de draagdoekencondulente met de mooie roodharige dames, weet haar nam even niet meer, had ook zon recept wat ze veel gebruiktequote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:01 schreef lady-wrb het volgende:
ik vond net een recept voor eigengemaakt vloeibaar wasmiddel. heeft iemand dat wel eens geprobeerd?
Macka.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
de user van de draagdoekencondulente met de mooie roodharige dames, weet haar nam even niet meer, had ook zon recept wat ze veel gebruikte
jaquote:
jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:01 schreef lady-wrb het volgende:
om een keer te proberen, zou ik het wel doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:24 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind dat soort dingen echt teveel moeite.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:01 schreef lady-wrb het volgende:
maar is het dan uiteindelijk goedkoper dan merkwasmiddel? (dat beweren ze daar namelijk)quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:37 schreef Morretje het volgende:
[..]In ons geval met sunlight. Ik hou niet van wasmiddelgeurtjes.
Ik heb er iets meer van nodig per wasbeurt (lees een bolletje vol ipv 1/3 vol) per beurt.
Ik heb pas van die Ariel 3-in-1 pods geprobeerd en ik moet zeggen dat dat spul erg goed schoon wast, maar da ik even nodig had om te bedenken waar dat paarse stukje kunststof dat later aan de deur van de machine vastgeplakt zat van zou moeten zijn.....quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:30 schreef -Spring het volgende:
[..]
Vooral van vloeibaar wasmiddel schijnt. Want dat lost niet op in koud water. Poeder wel.
Of gewoon regelmatig (eens per maand) een 90 graden was draaien? Dat is minder verspilling dan een lege was.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:25 schreef Cathmar het volgende:
[..]
om de zoveel tijd een lege machine laten draaien op 90 graden met azijn in het bakje. Daarna de ring enzo even schoonvegen.
Ik doe er zelfs elke week een. En altijd azijn ipv wasverzachter. Wel zacht, niet met ranzige geurtjes en wasmiddelresten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of gewoon regelmatig (eens per maand) een 90 graden was draaien? Dat is minder verspilling dan een lege was.
Ja ik. Toevallig net 5 liter gemaakt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:01 schreef lady-wrb het volgende:
Dan zeg je de volgende keer dat je een begrafenis hebt?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:49 schreef Luigi het volgende:
Goedemorgen.
Het is echt niet mijn ding he, zo'n bruiloft..
.
Of dat m'n cavia moet afzwemmen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dan zeg je de volgende keer dat je een begrafenis hebt?
Die gebruik ik ookquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja ik. Toevallig net 5 liter gemaakt.
M`n was is schoon, fris en het kost geen drol
Ik gebruikte 80 gram sunlight, 80 gram soda en 5 liter water
Volgens mij is dit voorlopig de laatste.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zou het doenAls je dat lang genoeg volhoudt is iedereen in de omgeving toch wel een keer getrouwd zeker?
Ja nu komen de begrafenissen ?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:57 schreef Luigi het volgende:
[..]
Volgens mij is dit voorlopig de laatste..
Afscheidsdienst, kopje koffie , cake, ff ouwehoeren en naar huis ?quote:
Doen ze krentenbollen in het westland ja ?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga toch liever naar een bruiloft dan naar een krentenbollenfuif geloof ik
Ja, dat? Meestal is dat zonder DJ en gezelligheid en zulks?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Afscheidsdienst, kopje koffie , cake, ff ouwehoeren en naar huis ?
Na de begrafenis is het meestal wel ff lachen in de aula ?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:02 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja, dat? Meestal is dat zonder DJ en gezelligheid en zulks?
Beter dan in brabant daar krijg je een complete broodmaaltijd je mik in geschoven na zo een feestje.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tuurlijk. Op de koffietafel horen krentenbollen.
Jij hebt al kerst.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:04 schreef amaranta het volgende:
Nou doe mij maar feest en gezelligheid enzo.
Wel goeie broodjes, dat dan wel. En goeie soep ook.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Beter dan in brabant daar krijg je een complete broodmaaltijd je mik in geschoven na zo een feestje.
Je bent er ook wel ff mee bezig daar trouwens zo iemand ff begraven / cremeren.
Worstenbroodjes ookquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wel goeie broodjes, dat dan wel. En goeie soep ook.
Stukjes op een begrafenis, ik weet niet?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Na de begrafenis is het meestal wel ff lachen in de aula ?
Ach dat begint al met de familie die wat gaan zeggen en het is altijd positief op een begrafenis.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:06 schreef Luigi het volgende:
[..]
Stukjes op een begrafenis, ik weet niet?
Als iemand op mijn verbranding gaat roepen dat ik zo'n fijne, gezellige, warme gozert was dan weet je in ieder geval dat -ie liegt dat -ie barst?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach dat begint al met de familie die wat gaan zeggen en het is altijd positief op een begrafenis.
Nooit iemand die die iemand compleet afzeikt..
Hoe maak je dat dan? Even nieuwschierigquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
"Luigi, wat was het toch een autistische hufter.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:13 schreef Luigi het volgende:
[..]
Als iemand op mijn verbranding gaat roepen dat ik zo'n fijne, gezellige, warme gozert was dan weet je in ieder geval dat -ie liegt dat -ie barst?
Maar over de doden niks dan goeds ?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:13 schreef Luigi het volgende:
[..]
Als iemand op mijn verbranding gaat roepen dat ik zo'n fijne, gezellige, warme gozert was dan weet je in ieder geval dat -ie liegt dat -ie barst?
Ik gok 80 gram sunlight, 80 gram soda en 5 liter waterquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:17 schreef mrien het volgende:
[..]
Hoe maak je dat dan? Even nieuwschierig
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach dat begint al met de familie die wat gaan zeggen en het is altijd positief op een begrafenis.
Nooit iemand die die iemand compleet afzeikt..
Kroegquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
"Luigi, wat was het toch een autistische hufter.
Brandt lekker in de hel.
Kom luitjes, we gaan ons klem zuipen in de kroeg."
Zoiets?
zeep raspen, in de pan met soda, aan de kook brengen met 5 liter heet water, af laten koelen, staafmixeren, wassen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:17 schreef mrien het volgende:
[..]
Hoe maak je dat dan? Even nieuwschierig
Thanks!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
zeep raspen, in de pan met soda, aan de kook brengen met 5 liter heet water, af laten koelen, staafmixeren, wassen.
Kind kan de was doen
Ja, maar dan anders:quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
"Luigi, wat was het toch een autistische hufter.
Brandt lekker in de hel.
Kom luitjes, we gaan ons klem zuipen in de kroeg."
Zoiets?
Hoe lang kun je dat bewaren? Gaat dat niet schiften of zo?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja cafe arm schaap is nog niet open.quote:
Ik schud altijd ff voor ik weer ga wassen, het is wel vrij euhm coherent van zichzelfquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe lang kun je dat bewaren? Gaat dat niet schiften of zo?
En gebruik je dat voor alle was? Ik heb me door de marketing laten bewerken en heb verschillende wasmiddelen voor de witte, donkere, gekleurde en fijne was
Tja, maar als whisky je fiep is, is dat niet zo heel raarquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:34 schreef Luigi het volgende:
Hahaha nou ik kan best heel gezellig zijn (Joene weet) maar die grote groepen waarbij dingen volgens een vast sociaalcultureel-aanvaard principe gaan (dus: straks gaan we etennnnnnnnnn en dan gaan we feliciterennnnnnnnn en dan gaan we dansennnnnnnnn en dan is het GEZELLIG!!11111) daar ben ik gewoon erg slecht in. Dan ga ik de autistische mode in idd en in een hoekje zitten
.
Maar nu ben ik een whiskyevenementje aan het boeken met een collega (en zelfs 2 mensen die ik niet ken, huuuuuuuu) en dat vind ik wel leuk.
^^quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:41 schreef PM-girl het volgende:
Met azijn naspoelen? Hoe? En welke? Gewoon witte wijn azijn in het wasverzachterbakkie pleuren voordat de machine aangaat?
Joh we kunnen een prima avond zitten , ouwehoeren , hapje ,drankje , top avondje.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:34 schreef Luigi het volgende:
Hahaha nou ik kan best heel gezellig zijn (Joene weet) maar die grote groepen waarbij dingen volgens een vast sociaalcultureel-aanvaard principe gaan (dus: straks gaan we etennnnnnnnnn en dan gaan we feliciterennnnnnnnn en dan gaan we dansennnnnnnnn en dan is het GEZELLIG!!11111) daar ben ik gewoon erg slecht in. Dan ga ik de autistische mode in idd en in een hoekje zitten
.
Maar nu ben ik een whiskyevenementje aan het boeken met een collega (en zelfs 2 mensen die ik niet ken, huuuuuuuu) en dat vind ik wel leuk.
Gewoon, de goodkoopstequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:41 schreef PM-girl het volgende:
Met azijn naspoelen? Hoe? En welke? Gewoon witte wijn azijn in het wasverzachterbakkie pleuren voordat de machine aangaat?
Ja nu snap ik het niet meer hoor....quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik schud altijd ff voor ik weer ga wassen, het is wel vrij euhm coherent van zichzelf
en ik gebruik het voor alles en heb nog niet gemerkt dat dingen vaal worden, of juist grauw blijven ofzo? Alleen voor het echte delicate spul gebruik ik fijnwasmiddel.
En altijd naspoelen met azijn ipv wasverzachter
Ja en tegenwoordig staat het topic in oud.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:55 schreef Armageddon het volgende:
Vroeger hadden we het gewoon over jesters en ketsen. Nu gaat het over wasverzachter. *huilt*
Volgens mij zijn er ongeveer 3 miljoen geuren en soorten wasverzachter. En kun je ook nog doseren? Maar ieder zijn ding verder he.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:54 schreef Mineola het volgende:
Geen idee, maar ik vind het nogal een hysterisch geurtje, en ik hou wel van zachte handdoeken.
En ik heb geen droger.
HEY IK DENK ALLEEN MAAR MEE HE STOMME FRIGIDE DOOS!!!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:59 schreef Mineola het volgende:
Joh als jij het niet boeiend vind, dan lees je er toch overheen? Je hoeft niet overal iets op te zeggen.
Doe ff normaal zeg.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:00 schreef Luigi het volgende:
[..]
HEY IK DENK ALLEEN MAAR MEE HE STOMME FRIGIDE DOOS!!!!.
Nee ik hou echt helemaal niet van satijn. Gewoon wit katoen. Van die echte witte lakens.quote:
Dat deed ik, totdat jij er aanstoot aan nam dat ik met met die knutsel-je-eigen-wasverzachter-discussie bemoeide. Volgens mij was er niks mis met mijn tip dat er heel veel soorten en maten zijn en dat je ook nog kunt doseren met de hoeveelheid. Dat jij daarop reageert met een ongestelde 'lees het dan niet', tsja, prima, dan kun je het krijgen ook.quote:
Met vlekkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee ik hou echt helemaal niet van satijn. Gewoon wit katoen. Van die echte witte lakens.
Ik vind dat altijd wel dubbel. Schoon bedje lekker, neuken in schoon bedje ook, maar daarna lig je toch weer te woelen en draaien in de diverse lichaamssappen en vochtplekken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee ik hou echt helemaal niet van satijn. Gewoon wit katoen. Van die echte witte lakens.
Gewoon vaker verschonen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:06 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel dubbel. Schoon bedje lekker, neuken in schoon bedje ook, maar daarna lig je toch weer te woelen en draaien in de diverse lichaamssappen en vochtplekken.
Ja ik ben niet van de wasserette he!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon vaker verschonen.
Liefst dagelijks. Niets zo fijn als een schoon bed.
Ik kijk gelijk ff?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:10 schreef Joene het volgende:
ik begrijp sinds vandaag dat je voor neuken de app Tinder moet installeren.
ik sla nog ff over je schijnt een soort profiel aan te moeten maken en dan op basis van je locatie zoekt ie andere gebruikers en daar kan je dan mee chatten / flirten.quote:
Ik wil niet chatten of flirten maar neuken?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:13 schreef Joene het volgende:
[..]
ik sla nog ff over je schijnt een soort profiel aan te moeten maken en dan op basis van je locatie zoekt ie andere gebruikers en daar kan je dan mee chatten / flirten.
Dan vraag je in de chat of ze beschikbaar is om te neucken ?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:14 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik wil niet chatten of flirten maar neuken?
Ja sort of alleen dan is het weer zo een jongeren ding natuurlijk.quote:
Oh dus het is niet meer voor onze generatie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja sort of alleen dan is het weer zo een jongeren ding natuurlijk.
ik weet het niet , maar het wordt gebruikt als een soort whatsapp met dating verschijnselen , ik heb de app niet he, ik lees ook alleen maar op de webs.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh dus het is niet meer voor onze generatie?
Kom maar langs hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jawel hoor maar ik denk ik vraag het ff.
PRETTIGE DAG NOG!!11!!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:05 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat deed ik, totdat jij er aanstoot aan nam dat ik met met die knutsel-je-eigen-wasverzachter-discussie bemoeide. Volgens mij was er niks mis met mijn tip dat er heel veel soorten en maten zijn en dat je ook nog kunt doseren met de hoeveelheid. Dat jij daarop reageert met een ongestelde 'lees het dan niet', tsja, prima, dan kun je het krijgen ook.
En leer PI's lezen.
Neuk jij niet op een handdoekjequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:06 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel dubbel. Schoon bedje lekker, neuken in schoon bedje ook, maar daarna lig je toch weer te woelen en draaien in de diverse lichaamssappen en vochtplekken.
Er zitten ook een shitload aan 30'ers op!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja sort of alleen dan is het weer zo een jongeren ding natuurlijk.
Wie?quote:
Jij welquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Neuk jij niet op een handdoekje
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij wel
Zo dat je bezig bent en dan stopt van sorry schat eerst ff een handdoekje eronder.
Kun je net zo goed ook meteen een condoom om doen. Scheelt ook vlekken.
Ja klopt wel. Alleen doordat je al azijn gebruikt als naspoel hoef je je trommel niet zo heel regelmatig schoon te maken met schoonmaakazijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:51 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ja nu snap ik het niet meer hoor....
Ter vervanging van wasverzachter dus een scheut gewone simpele keukenazijn (wijnazijn zou ik niet doen, ivm geur) en om mijn wasmachine kalk- en vetvrij te maken dus leeg draaien met een halve fles schoonmaakazijn?
Klopt dat nu?
Bijna. Zo eerst ff die bolle kaalscheren.quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bijna. Zo eerst ff die bolle kaalscheren.
Gezallig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bijna. Zo eerst ff die bolle kaalscheren.
Wat zijn PI's?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:05 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat deed ik, totdat jij er aanstoot aan nam dat ik met met die knutsel-je-eigen-wasverzachter-discussie bemoeide. Volgens mij was er niks mis met mijn tip dat er heel veel soorten en maten zijn en dat je ook nog kunt doseren met de hoeveelheid. Dat jij daarop reageert met een ongestelde 'lees het dan niet', tsja, prima, dan kun je het krijgen ook.
En leer PI's lezen.
Ja die.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:47 schreef Armageddon het volgende:
Die bolle is de baby toch? Dat we het over hetzelfde hebben!
Dat kind ja.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:47 schreef Armageddon het volgende:
Die bolle is de baby toch? Dat we het over hetzelfde hebben!
Behalve irritant niet veelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |