Totdat je (high) endgame gaat raiden, waar je dus anderen voor nodig hebt. En social skillsquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook eens geprobeerd, dodelijk saai kutspel.
OK, if you say so, daar heb ik dus idd geen ervaring mee. Maar na een paar dagen elke keer weer ergens heen moeten om wat Murlocks te killen en weer terug etc etc etc, was ik er wel klaar mee.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Totdat je (high) endgame gaat raiden, waar je dus anderen voor nodig hebt. En social skills
Ik ken genoeg mensen die WoW compleet solo spelen anders.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kan ja. Je kunt ook prima alleen in de discotheek staan te dansen. Maar daar is het niet voor bedoeld.
Mja, dat vind ik in MMORPG's ook dodelijk saai. Die loop-quests en dat grindenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, if you say so, daar heb ik dus idd geen ervaring mee. Maar na een paar dagen elke keer weer ergens heen moeten om wat Murlocks te killen en weer terug etc etc etc, was ik er wel klaar mee.
Doe mij maar een spel met een verhaal. Skyrim ofzo.
Ik ken niemand die WoW speelt en dat hou ik graag zoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die WoW compleet solo spelen anders.
En achter je PC zitten met de ander op 1000km afstand maakt je nog niet ineens een sociaal dier. Sterker nog, de keren DAT ik in groepen speelde heb ik nog nooit zo'n asociale autistische mensen meegemaakt zeg
WoW is wel degelijk nerd
Ik inmiddels ook niet meer. Zijn allemaal opgestapt omdat het leuke en nieuwe er onderhand wel eens vanaf was. Plus: ze kregen echte levens.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ken niemand die WoW speelt en dat hou ik graag zo
Ik speel dat toch allemaal niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik inmiddels ook niet meer. Zijn allemaal opgestapt omdat het leuke en nieuwe er onderhand wel eens vanaf was. Plus: ze kregen echte levens.
Ik speel nu zo nu en dan nog AION. Begon net als WoW met een abonnement, maar is inmiddels gratis. Dus ook niet erg als je dat eens maanden laat liggemn.
Ik zo nu en dan maar. Als er ff niks op de PS3 is. Enige reden om op een PC te spelenquote:
Er is altijd iets op de PS3! Ben je al prestige 10 in CoD? Of in jou geval CoC?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zo nu en dan maar. Als er ff niks op de PS3 is. Enige reden om op een PC te spelen![]()
Call Of Duty?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is altijd iets op de PS3! Ben je al prestige 10 in CoD? Of in jou geval CoC?
Mijn cock is nooit off-dutyquote:
Je moet niet zo zeiken. Een dubbeltje zal nooit een kwartje worden. Dat is je lotquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:12 schreef Ang3l het volgende:
WRRRAAAARGH! Ik word altijd zo pissig om bepaalde standaard stelletjes-opemerkingen,......
Binnenkort een etentje, allemaal stelletjes. kadootje bij elkaar leggen: 15 EUR per koppel.
Dus ik zeg "Ik ben geen koppel" ..... "Ja, misschien moet je maar eens wat minder kieskeurig zijn."
Pardon?
Als er ergens een onderwerp is waarbij je kieskeurig zou moeten zijn is dat in mijn ogen wel een relatie. Ik kan best zo een homo uit de kroeg plukken en een relatie starten omdat ik niet alleen wil zijn, maar ik geloof dat ik solo gelukkiger word dan in een relatie "om maar een relatie te hebben".
Bitch please.
Niemand is perfect natuurlijk, maar niet kieskeurig zijn vind ik zo wanhopig.
Mens ik ben minstens een 2 EUR muntquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je moet niet zo zeiken. Een dubbeltje zal nooit een kwartje worden. Dat is je lot
Twee kleurig en door alle unie's heen gegaan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mens ik ben minstens een 2 EUR munt
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Twee kleurig en door alle unie's heen gegaan?
Ik gooi ze altijd naar de zwerverquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een centJe moet me wel aannemen maar eigenlijk wil niemand me
Liefst in z'n oog?quote:
Ja leuk he. Misschien moet ik niet miepen maar volgens mij word ik juist steeds kieskeurigerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:25 schreef Ang3l het volgende:
Maar goed, ik vind het dus een vreeselijk domme uitspraak. Alsof iemand zegt "Ja, pak dan gewoon iemand! Doe niet zo moeilijk, zo krijg je nooit een relatie."![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |