abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132217595

quote:
Hollyoaks is a long-running British television teen drama, first broadcast on Channel 4 on 23 October 1995. It was originally devised by Phil Redmond, who had also devised the Channel 4 soap Brookside. The programme is set in a fictional suburb of Chester called Hollyoaks, and features a large cast of characters primarily aged between 16 and 35. Beginning with a cast of just seven major characters in 1995, the serial now has approximately 50 main cast members. Hollyoaks has a high cast turnover in comparison with other British soaps; as of December 2012, just thirteen characters have spent 5 years or longer on the show.
De huidige cast:

Een beschrijving van de karakters:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_132217645
En weer verder *O*
  woensdag 16 oktober 2013 @ 09:30:35 #3
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132217704
Je was me helaas nét iets te snel af toen ik mijn laatste reactie wilde editen.
Dodger zou namelijk nog leven, hij wordt gementioned in de spoilers van 29 oktober:

quote:
Tuesday, October 29

Lindsey decides to tell Joe the truth. Maxine lies to Patrick to save her relationship. The Savage brothers' satisfaction is short-lived when confronted by two angry parents. Vincent and Phoebe make plans for their future.
Dennis en Will zijn namelijk geen broers. :9
In dat geval is Leanne waarschijnlijk het slachtoffer dat ze donderdag vinden... Nou ja, dan klopt de foto toch niet helemaal. :') Maar 't blijft een schande dat ze Doug én Ash eruit schrijven. :'( En de legendarische Clare om te brengen met een auto-ongeluk...
  woensdag 16 oktober 2013 @ 10:27:14 #4
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132218813
:'(

R.i.p. Ash en Doug. ;( Ze laten Dodger niet zien, dus waarschijnlijk is het Leanne aangezien ze haar ook niet laten zien maar Dennis haar wel laten bellen. En Dodger heeft dan waarschijnlijk geheugenverlies... }:|

Oh, en wat een flut karakter is Fraser ook hè. Hoe hij reageert als Clare dood is: 'Clare? Clare. Clare... No.' :') En Sinead en Will mogen van mij nu wel heel snel zelfmoord plegen.
pi_132221073
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 09:30 schreef luftersel het volgende:
Je was me helaas nét iets te snel af toen ik mijn laatste reactie wilde editen.
Excuses ;)

quote:
Dodger zou namelijk nog leven, hij wordt gementioned in de spoilers van 29 oktober:

[..]

Dennis en Will zijn namelijk geen broers. :9
In dat geval is Leanne waarschijnlijk het slachtoffer dat ze donderdag vinden... Nou ja, dan klopt de foto toch niet helemaal. :') Maar 't blijft een schande dat ze Doug én Ash eruit schrijven. :'( En de legendarische Clare om te brengen met een auto-ongeluk...
Tóch Leanne? Hm, dat klinkt logischer dan Dodger, gezien zijn slippertje met Maxine en Patrick die daar achter lijkt te komen volgende week :)
pi_132221100
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 10:27 schreef luftersel het volgende:
:'(

R.i.p. Ash en Doug. ;( Ze laten Dodger niet zien, dus waarschijnlijk is het Leanne aangezien ze haar ook niet laten zien maar Dennis haar wel laten bellen. En Dodger heeft dan waarschijnlijk geheugenverlies... }:|

Oh, en wat een flut karakter is Fraser ook hè. Hoe hij reageert als Clare dood is: 'Clare? Clare. Clare... No.' :') En Sinead en Will mogen van mij nu wel heel snel zelfmoord plegen.
Eerste helft gezien, de tweede helft bewaar ik voor vanmiddag. Maar wat een prachtige, spannende en emotionele eerste helft was dit zeg _O_ _O_ _O_
  woensdag 16 oktober 2013 @ 12:17:12 #7
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132221846
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 11:52 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Excuses ;)

[..]

Tóch Leanne? Hm, dat klinkt logischer dan Dodger, gezien zijn slippertje met Maxine en Patrick die daar achter lijkt te komen volgende week :)
Ja en dit dan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132225899
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 12:17 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ja en dit dan
SPOILER
WTF _O-
  woensdag 16 oktober 2013 @ 14:31:37 #9
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132226164
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:24 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

WTF _O-
Echt hè. Veel zwangerschappen trouwens:
SPOILER
pi_132226449
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:31 schreef luftersel het volgende:

[..]

Echt hè. Veel zwangerschappen trouwens:
SPOILER
SPOILER
  woensdag 16 oktober 2013 @ 14:47:05 #11
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132226703
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:39 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_132226882
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:47 schreef luftersel het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  woensdag 16 oktober 2013 @ 14:54:08 #13
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132226922
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:52 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

SPOILER
Haha, dat van Cindy en Browning gebeurde in die stalkerperiode van Browning. :9 Die heb je volgens mij geskipt, hè?
  woensdag 16 oktober 2013 @ 14:54:55 #14
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132226946
Man, ik besef nu pas hoe erg ik Doug in de serie ga missen. Hij was echt een van de weinigen die ik altijd leuk en aardig vond. Zo jammer. ;(
pi_132226967
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:54 schreef luftersel het volgende:

[..]

Haha, dat van Cindy en Browning gebeurde in die stalkerperiode van Browning. :9 Die heb je volgens mij geskipt, hè?
Yep, ik heb wel de afleveringen gezien waarin Browning Myra "dood" schoot en Mercedes wurgde (waarna hij haar weer tot leven bracht), en Myra nog bleek te leven :P Maar da's ook het enige.
pi_132226999
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:54 schreef luftersel het volgende:
Man, ik besef nu pas hoe erg ik Doug in de serie ga missen. Hij was echt een van de weinigen die ik altijd leuk en aardig vond. Zo jammer. ;(
Ik vraag me af of Ste nu nog wel blijft of dat hij ook de serie verlaat. Hij heeft nog een verhaallijn met Danny, maar dat is het enige wat hem nog in de serie houdt. Ja, of hij moet een relatie beginnen met Vincent :')
  woensdag 16 oktober 2013 @ 15:02:56 #17
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132227174
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:56 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik vraag me af of Ste nu nog wel blijft of dat hij ook de serie verlaat. Hij heeft nog een verhaallijn met Danny, maar dat is het enige wat hem nog in de serie houdt. Ja, of hij moet een relatie beginnen met Vincent :')
Ik denk dat Ste's gedrag heel erg verandert, hij heeft in een korte tijd bijna iedereen verloren: Brendan, zijn moeder, zijn kinderen en nu Doug. Ik denk dat hij weer wordt zoals tijdens de bus crash vorig jaar. Ste is een heel geliefd personage, dus ik denk niet dat ze hem eruit schrijven. Voor Doug hadden ze gewoon niet veel te doen. Naast relaties kan je met zó'n lief karakter gewoon niet veel. Straks krijgt hij een relatie met John Paul, zijn aartsrivaal. _O-

Oja, Vincent a.k.a. de jankneger. Nog erger dan de Roscoes hij. }:|
pi_132227288
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 15:02 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik denk dat Ste's gedrag heel erg verandert, hij heeft in een korte tijd bijna iedereen verloren: Brendan, zijn moeder, zijn kinderen en nu Doug. Ik denk dat hij weer wordt zoals tijdens de bus crash vorig jaar. Ste is een heel geliefd personage, dus ik denk niet dat ze hem eruit schrijven. Voor Doug hadden ze gewoon niet veel te doen. Naast relaties kan je met zó'n lief karakter gewoon niet veel. Straks krijgt hij een relatie met John Paul, zijn aartsrivaal. _O-
Dat is waar, tenzij de acteur er zelf uit wil natuurlijk. Maar dat denk ik niet :)

quote:
Oja, Vincent a.k.a. de jankneger. Nog erger dan de Roscoes hij. }:|
Zelfs als Vincent lacht, lijkt het nog alsof-ie aan het janken is _O-
  woensdag 16 oktober 2013 @ 15:10:49 #19
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132227429
Aangezien ik Doug nu al mis, ga ik beginnen met terugkijken vanaf zijn introductie in 2010. :P Ik wil precies zien hoe hij zo geworden is, net als Will, Sinead en Ash. Oh, en Esther natuurlijk, hoe dat pesten begonnen is. Ik ben toch al helemaal bij met kijken van de huidige afleveringen (die vanaf hier volgens mij weer wat saaier gaan worden). ^O^ En nu heb ik de tijd tenminste. *)
pi_132230552
Net de tweede helft gezien. Verdomme, wat een mooie scène tussen Ste en Doug :'( Als je het niet zou weten zou je denken tijdens die scène dat Doug het overleefd en Ste degene is die het loodje legt :o

En gezien die scène waarin Dennis de voicemail van Leanne inspreekt kun je er wel van uit gaan dat zij het vijfde slachtoffer is i.p.v. Dodger. Alleen, hoe kan hij het overleven gezien al dat puin dat naar beneden is komen zetten?
  woensdag 16 oktober 2013 @ 16:51:32 #21
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132230847
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 16:42 schreef PeterKelder het volgende:
Net de tweede helft gezien. Verdomme, wat een mooie scène tussen Ste en Doug :'( Als je het niet zou weten zou je denken tijdens die scène dat Doug het overleefd en Ste degene is die het loodje legt :o

En gezien die scène waarin Dennis de voicemail van Leanne inspreekt kun je er wel van uit gaan dat zij het vijfde slachtoffer is i.p.v. Dodger. Alleen, hoe kan hij het overleven gezien al dat puin dat naar beneden is komen zetten?
1 woord, vier letters: SOAP ;)
pi_132230973
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 16:51 schreef luftersel het volgende:

[..]

1 woord, vier letters: SOAP ;)
2 woorden, vijf letters: I know :P

Maar toch is dat wel vreemd. Sowieso wel lullig van Will dat-ie Dodger niet hielp; voordat al dat puin naar beneden kwam zetten hielp Dodger hem zelfs overeind.

Ik ben trouwens wel benieuwd wat Mercedes, Cindy en Lindsey met het lijk van Browning gaan doen. Ik zie al helemaal voor me hoe ze die in de achtertuin begraven _O-
  woensdag 16 oktober 2013 @ 17:02:06 #23
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132231200
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 16:55 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

2 woorden, vijf letters: I know :P

Maar toch is dat wel vreemd. Sowieso wel lullig van Will dat-ie Dodger niet hielp; voordat al dat puin naar beneden kwam zetten hielp Dodger hem zelfs overeind.

Ik ben trouwens wel benieuwd wat Mercedes, Cindy en Lindsey met het lijk van Browning gaan doen. Ik zie al helemaal voor me hoe ze die in de achtertuin begraven _O-
Het hele Will-karakter op zich slaat nergens op en is uitermate vreemd. _O- Klopt niks van, dus ik had niet verwacht dat ie hem zou helpen. Ben wel benieuwd of hij er nu nog over gaat liegen, na dit alles en vooral nadat hij lopend naar buiten kwam met Ash in zijn armen.

En Mercedes met die schep. _O- Ik zat echt zo van: FINALLY, KILL HIM NOW.
pi_132231389
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 17:02 schreef luftersel het volgende:

[..]

Het hele Will-karakter op zich slaat nergens op en is uitermate vreemd. _O-
Ene moment: "I love you, I'll won't hurt you!"
Andere moment: "I have to kill you."

Nogal vreemd ja :') _O-

quote:
Klopt niks van, dus ik had niet verwacht dat ie hem zou helpen. Ben wel benieuwd of hij er nu nog over gaat liegen, na dit alles en vooral nadat hij lopend naar buiten kwam met Ash in zijn armen.
Ben ook benieuwd wat zijn uitleg is over het feit dat-ie lopend naar buiten kwam :P Zal wel een smoes zijn in de trant van "door de spanning kon ik mijn benen ineens weer bewegen" of zoiets :')

quote:
En Mercedes met die schep. _O- Ik zat echt zo van: FINALLY, KILL HIM NOW.
Ik ben echt benieuwd naar het vervolg daarvan :P Ze zullen het lijk sowieso op de een of andere manier dumpen, ik denk dat dat wel lachen kan worden _O-
  woensdag 16 oktober 2013 @ 19:56:17 #25
410397 luftersel
Wow, just brilliant
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')