Ik kijk ZO uit naar Martha!quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:15 schreef PeterKelder het volgende:
Geweldige aflevering weer![]()
![]()
De Lomaxes![]()
Martha
Will![]()
![]()
Patrick
Maxine
Dat was dezelfde dag als Theresa die Dodger bedreigde met een pistool bij datzelfde graf. Die muziek blijft me altijd bij, prachtig.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:29 schreef PeterKelder het volgende:
Via de aflevering van vandaag kwam ik trouwens op dit fragment:
Dodger![]()
![]()
Ik vraag me alleen af hoe Will dat graf is uitgekomen, is toch best hoog, zeker als je niet kunt staan
Net even die scènes gekeken, inderdaad prachtigquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:11 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat was dezelfde dag als Theresa die Dodger bedreigde met een pistool bij datzelfde graf. Die muziek blijft me altijd bij, prachtig.![]()
Ahum... Hij loopt nu op krukkenquote:Ik kijk er niet eens van op dat Will nooit naar de therapeut moet en nog steeds in een rolstoel zit na in het ziekenhuis te zijn geweest én na Ash lopend naar buiten te hebben gedragen. Ahum.
De uitbarsting van Martha was wel karig, maar nog altijd leuk om te zienquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:46 schreef luftersel het volgende:
Ahh, ik had meer van Martha verwacht. Dit was echt niks.
En een merkwaardigheid: Esther en Tilly (en Ruby) zijn niet eens op de herdenking? Serieus? Meen je die? Esther is de hele oorzaak dat Callum dood is! En ze is er niet eens bij??
Dat zou pas wat zijn geweest.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De uitbarsting van Martha was wel karig, maar nog altijd leuk om te zienIk had alleen verwacht dat zij Will door het tafeltje zou laten donderen, in plaats van haarzelf
Naar zijn thuisland is ook prima. Zolang hij maar als de sodemieter uit de serie verdwijntquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:54 schreef luftersel het volgende:
Oh, en Vincent.......................![]()
De volgende die ik een snelle reis naar de hel toe wens. Irritante jankneger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:01 schreef luftersel het volgende:
Mooi begin van de Maxine-Patrick verhaallijn. Die muziek.
WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme Maxine![]()
Dat is waar. Maar ik had liever én de Lomaxes én Doug gezien. Ik zie ook niet in waarom Fraser en die andere dochter van hem geïntroduceerd zijn/worden, want door hen en de Roscoes moeten anderen eruit (bijv. de acteur die Callum speelde moest huilen toen hij hoorde dat hij eruit was geschreven, dus waarschijnlijk moeten de Kanes er noodgedwongen uit). Had dan Vincent en Phoebe romantisch samen laten sterven of Fraser zelfmoord laten plegen vanwege Clare.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gelukkig maken de Lomaxes wel een hoop goedDe chemie met Ste is echt geweldig
Ze hadden beter de Roscoes eruit kunnen schrijven. Men moet ze niet en bijster interessant zijn ze ook nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:24 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik had liever én de Lomaxes én Doug gezien. Ik zie ook niet in waarom Fraser en die andere dochter van hem geïntroduceerd zijn/worden, want door hen en de Roscoes moeten anderen eruit (bijv. de acteur die Callum speelde moest huilen toen hij hoorde dat hij eruit was geschreven, dus waarschijnlijk moeten de Kanes er noodgedwongen uit). Had dan Vincent en Phoebe romantisch samen laten sterven of Fraser zelfmoord laten plegen vanwege Clare.![]()
En het had me veel leuker geleken als Doug gewoon terug naar Amerika was gegaan of zo, dan was een terugkeer nog mogelijk. Nu is zijn karakter gewoon verleden tijd..
Leela woont waarschijnlijk bij haar ouders omdat haar huis niet te zien zal kunnen zijn in de serie.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:02 schreef luftersel het volgende:
En waarom wonen zowel Tegan als Leela nu ineens terug bij hun ouders in huis?Tegan moet hulp krijgen met de baby, maar Leela was al die tijd toch nog op zich zelf?
Goh, meen je dat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Leela woont waarschijnlijk bij haar ouders omdat haar huis niet te zien zal kunnen zijn in de serie.
Ach, leuk is het wel moet ik zeggenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:05 schreef luftersel het volgende:
[..]
Goh, meen je dat.Een andere reden kan ik ook niet bedenken.
Waarschijnlijk zal ze met één van de Roscoes een one-night-stand hebben en zo in contact komen met Trevor en Fraser. Eén van die twee is zo onderhand een standaardvereiste voor iedereen tegenwoordig. (Ruby, Cindy, Sinead, Mercedes, Lindsey, Tony, Ste, Doug, Jim, Carmel, Jacqui, Phoebe, Vincent, straks Nancy, etc...).quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ach, leuk is het wel moet ik zeggenIk vraag me alleen af wat voor verhaallijn ze uiteindelijk zal krijgen.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:41 schreef luftersel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal ze met één van de Roscoes een one-night-stand hebben en zo in contact komen met Trevor en Fraser. Eén van die twee is zo onderhand een standaardvereiste voor iedereen tegenwoordig. (Ruby, Cindy, Sinead, Mercedes, Lindsey, Tony, Ste, Doug, Jim, Carmel, Jacqui, Phoebe, Vincent, straks Nancy, etc...).
.................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |