SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:57 schreef luftersel het volgende:
Trouwens een nieuwtje:GAT-VER-DAMMESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had al medelijden met Nancy vanwege Sienna, maar dit is nog veel erger![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:02 schreef PeterKelder het volgende:
Overigens, na het zien van de scènes van gisteren weet ik al voor 99% zeker dat Phoebe en Robbie uiteindelijk bij elkaar zullen komen, nadat de jankneger haar gedumpt heeft voor George
Vincent mag lekker in het buitenland blijvenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:03 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
Maar eerst gaan Vincent en Phoebe trouwen in het buitenland, op de voet gevolgd door Tilly en Esther (en ik neem aan ook George die haar tegenhoudt), zodat hij in Hollyoaks mag blijven (HOOP VAN NIET). Dus Robbie moet wat moeite doen neem ik aan...
Maar eerst zullen Phoebe en hij bij elkaar komenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:06 schreef luftersel het volgende:
Toch denk ik eerder dat Robbie ooit nog homo, of op zijn minst biseksueel wordt. Dat zou zijn homofobische gedrag een mooie draai geven.
Dat zou mij niets verbazenquote:En het is aangegeven dat JP en Danny in een grote verhaallijn van homofobisch pesten terecht komen. Waarschijnlijk zal Robbie daar wel mee te maken hebben...
Nou ja, álle afleveringen... Op YouTube en Dailymotion staan sowieso vrijwel alle afleveringen van de afgelopen - pak 'm beet - twee jaar. Deze user zet sowieso alle nieuwe afleveringen op YouTube, afleveringen van de jaren ervoor kun je vrij makkelijk vinden. En daarnaast staan er een aantal afleveringen online uit de beginperiode van de seriequote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:57 schreef RobbieBoy het volgende:
staan alle afleveringen ergens online? zo ja, waar kan ik ze bekijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wordt wel heel heftig als ik dit zo lees![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:51 schreef PeterKelder het volgende:
Er is meer bekend over de komende verhaallijn rond John Paul:Sorry, maar Finn die JP verkracht? Dat gaat me echt te ver, zelfs voor Hollyoaks. Dat slaat gewoon nergens op. Ben wel zeer benieuwd naar de verhaallijn. Hoewel, ook weer niet. Robbie is het meest irritante personage, dus ik weet niet of ik het zo leuk vind dat hij veel screentime krijgt. Hierna mag hij eindelijk wel eens op zijn plek gezet worden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wordt wel heel heftig als ik dit zo lees
Ik zat ook echt met grote verbazing te lezen wat er zou gebeuren. Het gaat inderdaad wel heel erg ver, maar ik denk wel dat het een mooie verhaallijn kan worden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:15 schreef luftersel het volgende:
[..]
Sorry, maar Finn die JP verkracht? Dat gaat me echt te ver, zelfs voor Hollyoaks. Dat slaat gewoon nergens op. Ben wel zeer benieuwd naar de verhaallijn. Hoewel, ook weer niet. Robbie is het meest irritante personage, dus ik weet niet of ik het zo leuk vind dat hij veel screentime krijgt. Hierna mag hij eindelijk wel eens op zijn plek gezet worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar zijn ze in godsnaam mee bezig in Hollyoaks. Wat heeft het voor zin Clare af te maken en haar zus te introduceren, die exact hetzelfde is... Ik heb naast de Lomaxes en Lindsey nog niet echt introducties gezien dit jaar die ik leuk vindt. En alle leuke zijn er nu uit of gaan er uit binnenkort.![]()
Moet je nagaan dat daarvóór al een verhaallijn komt over Maxine die wordt mishandeld door Patrick. Ze zijn niet echt meer van de leuke koppeltjes of wel?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zat ook echt met grote verbazing te lezen wat er zou gebeuren. Het gaat inderdaad wel heel erg ver, maar ik denk wel dat het een mooie verhaallijn kan worden.
Ik hoop overigens wel dat Robbie hierna exit gaat eigenlijk
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:26 schreef luftersel het volgende:
WHAT THE HELL. De nieuwe bitch:Ik dacht eerst dat het Pamela Anderson wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar zijn ze in godsnaam mee bezig in Hollyoaks. Wat heeft het voor zin Clare af te maken en haar zus te introduceren, die exact hetzelfde is... Ik heb naast de Lomaxes en Lindsey nog niet echt introducties gezien dit jaar die ik leuk vindt. En alle leuke zijn er nu uit of gaan er uit binnenkort.![]()
![]()
Het lijkt erop dat de makers hun frustraties over hun eigen liefdesleven botvieren op de karaktersquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:28 schreef luftersel het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat daarvóór al een verhaallijn komt over Maxine die wordt mishandeld door Patrick. Ze zijn niet echt meer van de leuke koppeltjes of wel?
Ik ben dat extreme gewoon een beetje zat, het is te veel de laatste tijd. In een interview gaven de schrijvers ook aan dat ze meer romantische lijnen en tienerverhalen willen laten zien om de grote 'crazy' verhaallijnen te compenseren. Nou, welke verhaallijn is op dit moment romantisch??quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat de makers hun frustraties over hun eigen liefdesleven botvieren op de karaktersMaar goed, in het geval van Maxine zal Dodger haar wel opvangen/helpen/steunen. In het geval van John Paul weet ik het niet, Danny lijkt in ieder geval niet van plan om uit de kast te komen
De verhaallijn met Carmel en Jim is toch wel romantisch?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik ben dat extreme gewoon een beetje zat, het is te veel de laatste tijd. In een interview gaven de schrijvers ook aan dat ze meer romantische lijnen en tienerverhalen willen laten zien om de grote 'crazy' verhaallijnen te compenseren. Nou, welke verhaallijn is op dit moment romantisch??![]()
Mercedes, Lindsey en Cindy hebben net iemand vermoord, Maxine wordt straks mishandeld door Patrick, John Paul wordt verkracht door een student (), Sienna is nepzwanger en manipulatief, Nancy is voor gek verklaard, Will wil zijn hele familie ombrengen, Martha is net 2 kinderen tegelijkertijd kwijtgeraakt, Esther en Tilly zijn bijna vermoord, Sinead kan niks goed doen, Vincent zit in de kast, Theresa wordt straks geconfronteerd met haar moord op Calvin. Om nog maar niet te beginnen over de Roscoes en Fraser/Trevor...
Carmel en Jim zien we bijna nooit.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De verhaallijn met Carmel en Jim is toch wel romantisch?En ik denk dat voor Tony en Diane nu ook wel een wat gelukkiger tijd aanbreekt. Tenminste, dat hoop ik voor ze.
Maar je hebt wel gelijk, het is nogal extreem de laatste tijd. Alhoewel ik moet zeggen dat ik dat iets liever heb dan knipperlichtrelaties of geheime affaires, dat is de voornaamste reden dat ik gestopt ben met GTST.
Maar áls we ze zien spatten de vonken er wel van afquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:08 schreef luftersel het volgende:
[..]
Carmel en Jim zien we bijna nooit.
Maar inderdaad, dat was ook mijn reden om deels te stoppen met Gtst. Maar het mag wel even íetsje minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |