Nancyquote:
Haha en Darren was er toen ook al. Toen had hij nog zo'n boyband kapsel, tot aan zijn nek.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:21 schreef PeterKelder het volgende:
Zit ik net deze aflevering te kijken, en wie zie ik? Clare, Dom én Nancy
Tom is trouwens ook al een aardige oudgediende; hij zit er sinds 1999 in en is tot nu toe altijd gespeeld door hetzelfde jochiequote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:29 schreef luftersel het volgende:
[..]
Haha en Darren was er toen ook al. Toen had hij nog zo'n boyband kapsel, tot aan zijn nek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:20 schreef luftersel het volgende:
Als ik het niet dacht:Wel een mooie plottwist dan natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"What's happened to the..."quote:
Ik zat al in de eerste paar seconden met tranen in mijn ogen. Men, wat ga ik Doug missen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:58 schreef PeterKelder het volgende:
Backstage bij de laatste scène van Doug:
Ik vraag me af hoe het nu verder zal gaan met Ste. Ik denk dat-ie er helemaal doorheen zitquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:06 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik zat al in de eerste paar seconden met tranen in mijn ogen. Men, wat ga ik Doug missen.
Ste kan me wat, boeit me niks of hij er doorheen zit. Als hij dan weer net zo wordt als toen Brendan de gevangenis in moest, hopelijk niet. Ik weet niet of je dat hebt meegemaakt, maar je kunt het vergelijken met Lucas Sanders die drugs gaat dealen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe het nu verder zal gaan met Ste. Ik denk dat-ie er helemaal doorheen zit
Nee, dat heb ik niet meegemaakt, maar gezien je voorbeeld kan ik me een aardige voorstelling makenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:22 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ste kan me wat, boeit me niks of hij er doorheen zit. Als hij dan weer net zo wordt als toen Brendan de gevangenis in moest, hopelijk niet. Ik weet niet of je dat hebt meegemaakt, maar je kunt het vergelijken met Lucas Sanders die drugs gaat dealen.
Grappig, ik zit nu te kijken naar de aanloop van Doug die datzelfde meemaakte.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet meegemaakt, maar gezien je voorbeeld kan ik me een aardige voorstelling maken
Ik hoop eigenlijk op een verhaallijn waarin Ste steeds depressiever wordt en alles en iedereen verwaarloost. Hij ziet het niet meer zitten en wil er een einde aan maken, maar de geest van Doug weet hem hiervan te weerhouden en zegt hem verder te moeten gaan met zijn leven. Zouden best mooie scènes kunnen zijn denk ik
Nou ja, dat kan dan toch prima nog eens?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:30 schreef luftersel het volgende:
[..]
Grappig, ik zit nu te kijken naar de aanloop van Doug die datzelfde meemaakte.Doug's vriendin wordt in 2011 vermoord door Silas (die seriemoordenaar) en niemand heeft tijd voor hem, dus gooit hij zichzelf in de rivier. Dan komt hij in een wereld waar alles verderging zonder hem en dus iedereen slechter af is (Ruby, toen nog 16, is zwanger; Linsey is dood, Riley is drankverslaafd, Brendan heeft iemand anders tot slaafje gemaakt, etc.). Hij mag dan van zijn 'engel' (Frankies overleden dochter Steph) terugkeren op aarde.
Klopt. Al begin ik op dit moment meer interesse voor Trevor te ontwikkelen na die laatste afleveringen. Nu hij ontslagen is door Fraser zal hij wel veranderen. Fraser zelf daarentegen, vind ik nog steeds een hoopje sneuheid. Die reactie toen Clare dood was, was echt het toppunt. Zolang Ste niet in aanraking met hém komt, vind ik alles goed. Maar ik denk dat Danny en zijn familie nu de ongelukkigen zijn die met Ste moeten dealen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou ja, dat kan dan toch prima nog eens?Lijkt me leuker dan dat Ste helemaal doorslaat en aan de drank en drugs gaat (geleverd door Trevor)
Trevor die zich schuldig voelde toen hij doorhad dat alle McQueens in The Loft aanwezig warenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:39 schreef luftersel het volgende:
[..]
Klopt. Al begin ik op dit moment meer interesse voor Trevor te ontwikkelen na die laatste afleveringen. Nu hij ontslagen is door Fraser zal hij wel veranderen. Fraser zelf daarentegen, vind ik nog steeds een hoopje sneuheid. Die reactie toen Clare dood was, was echt het toppunt. Zolang Ste niet in aanraking met hém komt, vind ik alles goed. Maar ik denk dat Danny en zijn familie nu de ongelukkigen zijn die met Ste moeten dealen.
Ja, die kan ik ook nergens vindenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:19 schreef luftersel het volgende:
Waar is de aflevering van vanavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De scènes tussen Mercedes, Cindy en Lyndseyquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:11 schreef luftersel het volgende:
Hebbes
En zelfs nu liegt Will nog maar even door, natuurlijk.En Ste grijpt meteen naar de drank.
![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:30 schreef luftersel het volgende:
We hadden het bij het goede eind:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Hoe weet je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |