OP-babequote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Ben gewisseld van huisarts. Geloof dat daar ook een nieuwe drogist bij hoorde.quote:
Apotheek waarschijnlijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben gewisseld van huisarts. Geloof dat daar ook een nieuwe drogist bij hoorde.
Morgen eens checken.
Maar ik ga lekker slapen.
tsja persoonlijk zou ik nooit iets met een collega beginnen maargoed.. dat is een andere discussie.. maarja als ze er zelf achter staan is het goed toch? het is minder bindend als trouwen, dus als het niet blijkt te werken kan 1 van de 2 altijd nog weg. Is wel behoorlijk wat meer rompslomp natuurlijk, maaroged dat moeten ze dan toch zelf ondervindenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:55 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik vind dat dus snel. Ik vind het wel erg vlot gekozen, het lijkt mij niet zomaar een stap die je zomaar neemt. Je woont immers samen enzo. Het zijn ook nog eens directe collega's.
haha dat is wel bijzonderquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mn moeder vind het verschrikkelijk. Toen ze vroeg wat zij op mn lichaam kreeg en ik antwoordde met 'niks' was ze volgens mij best beledigd.![]()
Mijn andere oma noemde mijn zus ordinair met haar navelpiercing en met haar eerste tattoo. Bij mij vond ze het geweldig.
Trustequote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben gewisseld van huisarts. Geloof dat daar ook een nieuwe drogist bij hoorde.
Morgen eens checken.
Maar ik ga lekker slapen.
Ja moeilijk...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Vind ik niet. Ik zal mijn ouders nooit uit mijzelf vertellen over mijn leven. Ze kennen me ook totaal niet. Als ze me naar dingen zouden vragen zal ik ze eerlijk antwoord geven.
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja moeilijk...
Zal ook schelen hoe je band met je ouders is enzo maar dat is een hele andere discussie natuurlijk
-----
Pika pika doet niet veel Fera
Ik zie 'm zelf namelijk wel. Dus ik weet niet of het aan mij of aan jou ligt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
OP foto
Of m'n pc doet weer vaag, zat net ook al raar te doen met updates
mooi hoe ze kunnen veranderen daarin. Mijn pa is er ook geen voorstander van, geeft zichzelf een plaatje gegeven toen ie 13 was en zich verveelde en heeft daar nu nog spijt van. Maar de creatieve geest in hem bekijkt de plakplaatjes van mij en mn zus wel heel goed en vind dat dan ook echt mooi. Mooi maar dom.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:04 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
tsja persoonlijk zou ik nooit iets met een collega beginnen maargoed.. dat is een andere discussie.. maarja als ze er zelf achter staan is het goed toch? het is minder bindend als trouwen, dus als het niet blijkt te werken kan 1 van de 2 altijd nog weg. Is wel behoorlijk wat meer rompslomp natuurlijk, maaroged dat moeten ze dan toch zelf ondervinden
persoonlijk vind ik zoiets pas te snel op het moment dat 1 van de 2 er niet achter staat..
[..]
haha dat is wel bijzonderik heb een halfjaar ruzie gehad met me pa, omdat hij het er absoluut niet mee eens was. hij vond met te jong enzo..(ik was 18 toen ik mijn eerste kreeg, was een cadeau) en nu, 4 jaar later heb ik er weer 1 laten zetten en die vind hij prachtig haha
hoorde hem laatst zelfs voorzichtig zeggen dat hij er zelf ook wel 1 wil
Zal wel aan pc liggen danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie 'm zelf namelijk wel. Dus ik weet niet of het aan mij of aan jou ligt.
Vandaag ook gedaan. Ding is een stuk sneller.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal wel aan pc liggen dan
Binnenkort maar weer eens leeghalen...
Mja, ik ben een gesloten iemand, ik vertel heel veel over mezelf dat wel. Maar de echte emoties en gevoelens hou ik voor me. Ik wil niet dat iemand weet hoe ie me het hardste kan raken. Maar ik zal nooit liegen als iemand me vraagt naar mijn gevoelens.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja moeilijk...
Zal ook schelen hoe je band met je ouders is enzo maar dat is een hele andere discussie natuurlijk
-----
Pika pika doet niet veel Fera
Weltrusten!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ga naar bed. Nog even Rambo afkijken. Slaap lekker alvast
Herkenbaarquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja, ik ben een gesloten iemand, ik vertel heel veel over mezelf dat wel. Maar de echte emoties en gevoelens hou ik voor me. Ik wil niet dat iemand weet hoe ie me het hardste kan raken. Maar ik zal nooit liegen als iemand me vraagt naar mijn gevoelens.
Trustequote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
trusteeequote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Herkenbaar, niet zozeer door thuis maar door shit buiten de deur vroegerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja, ik ben een gesloten iemand, ik vertel heel veel over mezelf dat wel. Maar de echte emoties en gevoelens hou ik voor me. Ik wil niet dat iemand weet hoe ie me het hardste kan raken. Maar ik zal nooit liegen als iemand me vraagt naar mijn gevoelens.
Hij staat er echt hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:15 schreef Raene het volgende:
Sedan ik kan die zogenaamde post van je niet vinden. Fuck it.
Waarom kun je niet gewoon quoten wat je bedoelt ik wil het nu weten ik doe moeitequote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Herkenbaar, niet zozeer door thuis maar door shit buiten de deur vroeger![]()
Trusten
[..]
Hij staat er echt hoor![]()
Maar laat zitten
Dat deed ik al in die vorige post, onder dat lui krengquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Waarom kun je niet gewoon quoten wat je bedoelt ik wil het nu weten ik doe moeite.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:35 schreef Uiltje90 het volgende:
lieve mensen,
ik ga ook slapende oogjes vallen al langzaam dicht,
Nighty night!!![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:35 schreef Uiltje90 het volgende:
lieve mensen,
ik ga ook slapende oogjes vallen al langzaam dicht,
Nighty night!!![]()
Die post sloeg nergens op.. ik heb nergens gezegd dat sinterklaas er niet bij hoort.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat deed ik al in die vorige post, onder dat lui kreng
Gefeliciteerd!!!quote:
Ik ben ook heel gesloten, mijn gevoelens zijn ook echt mijn gevoelens. En ik zal uit mezelf nooit rcht vertellen hoe het met me gaat.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het ging erom dat je zei dat je sinterklaas leuk vond als tegenreactie op mij daarom zei ik 'zie andere post' omdat die 1e sarcastisch wasquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:36 schreef Raene het volgende:
[..]
Die post sloeg nergens op.. ik heb nergens gezegd dat sinterklaas er niet bij hoort.
Soonquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Woehoe neukuh!
Hehe, nee leuk voor je
Thnxquote:
Ja gvd vrije leven wegquote:
Lastig voor jullie. Ik ben HEEL blij dat ik niet meer zo gesloten ben! Ik voel me nu alsof ik een supersaiyen ben ofzo ivm m'n vroegere geslotener ikke!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben ook heel gesloten, mijn gevoelens zijn ook echt mijn gevoelens. En ik zal uit mezelf nooit rcht vertellen hoe het met me gaat.
Vaak vrij lastig.
Eerste date boem?quote:
Nee maar ben happy man.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat is erg.
Ik zou het wel weten
Ik begrijp dat je verliefd bent, en dat vind ik heel leuk voor je.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Twee dates maar het gevoel zit goed.
Occupy terugquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mooi toch![]()
--
Gezellig, occupy ook weer terug
Awesome, mijn tent kan weer uit de kast.quote:
Mijn tent staat alquote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Awesome, mijn tent kan weer uit de kast.
Komt goed Raenequote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:52 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je verliefd bent, en dat vind ik heel leuk voor je.
Maar pas je op dat je niet te hard van stapel loopt?
FLquote:
Al koffie op?quote:
Ghehe. Een zeer mannelijke keuze jaquote:
Ik ben zelfverzekerd genoeg over mijn mannelijkheid om limonade in het openbaar te drinken hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe. Een zeer mannelijke keuze ja
Mwoa jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Chique le freak verliefd?![]()
Daar gaat mn droomman
Dat zou je toch moeten weten aangezien jij die boy bentquote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
FLleuke boy aan de haak geslagen ja?
goedemorgen
zolang jij mij niet aanstampt vind ik het bestquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat zou je toch moeten weten aangezien jij die boy bent![]()
![]()
Gewoon keihard in de,poepert.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zolang jij mij niet aanstampt vind ik het best
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik ben zelfverzekerd genoeg over mijn mannelijkheid om limonade in het openbaar te drinken hoor
Ik ga nu in een hoekje huilen hoorquote:
had je toch je auto maar moeten laten reparerenquote:
quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekkerik zit nu ff buiten in het zonnetje uit te wasemen
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Zo en nu weer normaal. Dat kleffe gedoe is niks voor hier.
Ja maar jij hebt vakantiequote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:15 schreef rhubarbje het volgende:
Nou zo vroeg op de dag is wel een aplausje waard
ik lig, wederom, nog in bed
TerrorKitten strikes again!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Lieve Jules klom op mijn schouder.
Lompe Jules gleed van mijn schouder af.
Evil Jules heeft me nu dus helemaal open gekrabd!
Mn schouder ligt nu openquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
TerrorKitten strikes again!
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
TerrorKitten strikes again!
Ja maar dit was gewoon een lieve actie die zwaar mislukte, ze deed het een keer niet expres!!quote:
koop een nieuwe kat als speelmaatjequote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dit was gewoon een lieve actie die zwaar mislukte, ze deed het een keer niet expres!!
Oh hell no!!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
koop een nieuwe kat als speelmaatjedan krabben ze elkaar open ipv jou
Ik laat niks doen. Ik doe dingen zelf toch. Maar de racer gaat weer uit de stalling daar ga ik in rijden en dan gaat mijn cabrio de stalling in en dan zie ik wel wat daar ooit nog mee gaat gebeuren.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
had je toch je auto maar moeten laten repareren
Met de racer in de winter rijden?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
Ik laat niks doen. Ik doe dingen zelf toch. Maar de racer gaat weer uit de stalling daar ga ik in rijden en dan gaat mijn cabrio de stalling in en dan zie ik wel wat daar ooit nog mee gaat gebeuren.
100% sper en winterbanden, kom ik iig niet vast te staan ergensquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met de racer in de winter rijden?dat is heftig.
Gisteren maar vast mn winterbanden gemonteerd, was er toch. Wat een stiltevan de Kumho's die eronder zaten naar Pirelli's
Hoogstens dwars op de wegquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
100% sper en winterbanden, kom ik iig niet vast te staan ergens
Nu mis ik mijn Alfa 75quote:
nooit teruggevonden?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu mis ik mijn Alfa 75Wat een auto was dat 50% sper, 100% fun
quote:
Dat soort drama onthou ik welquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]Goed onthouden trouwens, thanks.
Misschien als ik wat gespaard heb, dat ik er weer eentje koop.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
komt omdat je zo populair bent
Sherlock gebruiken.quote:
Daar kan ik niet mee omgaanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sherlock gebruiken.
Over mij wordt niet geroddelt, men vergeet zelfs dat ze een uur lang naast me in de auto hebben gezeten onderweg naar een meet.!
Ik kan me niet herinneren dat ik je een hand heb gegeven. De man die trouwens ineens weg was was iemand anders, die zat namelijk 3 kwartier naast me en ik moest echt alles uit hem trekken. Nu is ie het mannetje op fok.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar kan ik niet mee omgaan.
Zat even terug te lezen en het ging over leiden meet dat ik zomaar weg was gegaan. Was heul nie zo
Ik was helemaal niet op die meetquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik je een hand heb gegeven. De man die trouwens ineens weg was was iemand anders, die zat namelijk 3 kwartier naast me en ik moest echt alles uit hem trekken. Nu is ie het mannetje op fok.
Over wie hebben we het dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij bent alles behalve 'het mannetje' hier.
Qua gedrag dan.
Een gast die zonder aankondiging bij een meet aanhaakte in Leiden, amper wat zei en na 45 min. alleen tegen mij gedag zei en weer vertrok.quote:
zoals een eckte FOK!ker betaamt dus?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een gast die zonder aankondiging bij een meet aanhaakte in Leiden, amper wat zei en na 45 min. alleen tegen mij gedag zei en weer vertrok.
Daarna nooit meer gezien of gesproken.
Zo iemand was er ook bij mijn eerste meet.. Niemand kon hem van het topic, daarna ook niet meer gezienquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een gast die zonder aankondiging bij een meet aanhaakte in Leiden, amper wat zei en na 45 min. alleen tegen mij gedag zei en weer vertrok.
Daarna nooit meer gezien of gesproken.
dat was ikquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
Zo iemand was er ook bij mijn eerste meet.. Niemand kon hem van het topic, daarna ook niet meer gezien
ik doe alleen aan mini meets.. Ik wil graag mysterieus blijvenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit bij een meet gezien, je liegt.
Zo iemand was er ook bij mijn eerste meet. Hij had 75 posts op het forum en was verbaasd dat niemand hem kende. Tegenwoordig weten we allemaal wie hij is. Watertornado.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
Zo iemand was er ook bij mijn eerste meet.. Niemand kon hem van het topic, daarna ook niet meer gezien
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik doe alleen aan mini meets.. Ik wil graag mysterieus blijven
Echt nietquote:
Wut?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik je een hand heb gegeven. De man die trouwens ineens weg was was iemand anders, die zat namelijk 3 kwartier naast me en ik moest echt alles uit hem trekken. Nu is ie het mannetje op fok.
Ik was verbaasd toen ik WT de eerste keer IRL zag.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo iemand was er ook bij mijn eerste meet. Hij had 75 posts op het forum en was verbaasd dat niemand hem kende. Tegenwoordig weten we allemaal wie hij is. Watertornado.
Hoezo?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was verbaasd toen ik WT de eerste keer IRL zag.
Moeten die anderen daar wel in meehelpen natuurlijkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ken ik nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo iemand was er ook bij mijn eerste meet. Hij had 75 posts op het forum en was verbaasd dat niemand hem kende. Tegenwoordig weten we allemaal wie hij is. Watertornado.
ja.. Sommige mensen verpesten het door onwaarheden in de groep te gooien over dat ik tof Ben enzulks.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
Moeten die anderen daar wel in meehelpen natuurlijk
Jij tof? geloof ik niks vanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja.. Sommige mensen verpesten het door onwaarheden in de groep te gooien over dat ik tof Ben enzulks.
mooi.quote:
Ik geloof dat welquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja.. Sommige mensen verpesten het door onwaarheden in de groep te gooien over dat ik tof Ben enzulks.
quote:
Dat je eng bent gelooft niemand hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]zie. Mn hele reputatie naar de knoppen.. Alle angst is weg
Jawel hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
Dat je eng bent gelooft niemand hoor
Verkeerde nickname gekozenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Voor je het weet heb je met half fok een relatie, no wayquote:
Coochie coochiequote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
wel! Anders zat mn inbox wel volquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
Dat je eng bent gelooft niemand hoor
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
Faxie, dit gedrag trappen we niet meer in
met?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wel! Anders zat mn inbox wel vol
ik had voor een meer duistere naam moeten gaan dus. Vroeger hadden mensen nog wel angst voor mij, met deze naamquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je met half fok een relatie, no way
aanzoekenquote:
grrrquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je met half fok een relatie, no way
[..]
Coochie coochie
ja of juist meer schijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had voor een meer duistere naam moeten gaan dus. Vroeger hadden mensen nog wel angst voor mij, met deze naam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:24 schreef S95Sedan het volgende:
Dat is zo op te lossen, gewoon een paar fotos in kpd/us posten.
werkse!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:24 schreef Faxie het volgende:
Nouja was weer kort... tijd om te werken
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja of juist meer schijn.
Iedereen weet wat voor bitch ik ben
proestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan willen ze me niet meer.. Behalve tijn.. Ik weeg namelijk 240 kilo en heb een grote zwarte snor en Bertbrauw..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:24 schreef S95Sedan het volgende:
Dat is zo op te lossen, gewoon een paar fotos in kpd/us posten.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja of juist meer schijn.
Iedereen weet wat voor bitch ik ben
Roy vind me eng.. Die durft niet eens hier langs te komen als we m uitnodigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Dat werkt juist vaak averechtquote:
Moet kunnen toch, hoewel de haterz daar weer gaan huilen danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan willen ze me niet meer.. Behalve tijn.. Ik weeg namelijk 240 kilo en heb een grote zwarte snor en Bertbrauw..
Roy durft nooit iemand te meetenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Roy vind me eng.. Die durft niet eens hier langs te komen als we m uitnodigen
Ik kan heus wel een bitch zijn hoorquote:
Geloof ik gewoon echt niks vanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan heus wel een bitch zijn hoor![]()
Ja als ik pas een avond van te voren een uitnodiging krijg dan kan ik niet beloven dat ik kan he.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Roy vind me eng.. Die durft niet eens hier langs te komen als we m uitnodigen
En als het er dan toch van lijkt te komen dan cancelen ze de meet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Roy durft nooit iemand te meeten
ik ben geen duitser. Kutjong.quote:
zodat je vriendin het af kan keuren?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja als ik pas een avond van te voren een uitnodiging krijg dan kan ik niet beloven dat ik kan he.
Uitnodigingen voortaan een maand van tevoren per mail graag.
Ja of ikquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En als het er dan toch van lijkt te komen dan cancelen ze de meet.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zodat je vriendin het af kan keuren?
Zo gaat dat in een relatiequote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja als ik pas een avond van te voren een uitnodiging krijg dan kan ik niet beloven dat ik kan he.
Uitnodigingen voortaan een maand van tevoren per mail graag.
Daar was ik afgelopen zaterdag nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zodat je vriendin het af kan keuren?
was je weer de strijk aan het doen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar was ik afgelopen zaterdag niet
Nee, en neequote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
was je weer de strijk aan het doen?
Maar vriendin it is dus?
je ontkende net nietquote:
Ja wie proberen ze te overtuigen hequote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijft altijd grappig, hoe harder ze schreeuwen hoe schattiger het is
Gebruik dan niet van die rare woordenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben geen duitser. Kutjong.![]()
Bert van ernie misschien wel.. Geen idee.
Ik heb mensenkennis.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van je hebt me hooguit 2 x gezien![]()
Have funquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ga mn kerkers eens opruimen..
Ik kan er ook niks aan doen dat jij alleen dat taaltje van jullie verstaatquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
Gebruik dan niet van die rare woorden
Ik spreek ABN.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat jij alleen dat taaltje van jullie verstaat
en ik ABN, Algemeen Bekend Nijmeegsquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ik spreek ABN.
Amsterdams, het Belangrijkste Nederlands.
Nee sorryquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
En toen appte vriendin af.
Iemand zin in lasagne
Bedankt! Maar nee.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand zin in lasagne
vind je twee keer per week ook niet ietwat overdrevenquote:
Bekend in de achterhoek en Duitsland?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en ik ABN, Algemeen Bekend Nijmeegs
Altijd leuk, laatste momentquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand zin in lasagne
Beetje zoals een belg die Nederlands praatquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
Bekend in de achterhoek en Duitsland?
Ach een vriendin mag dat heus doen hoor. Dan houd ik wat over.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Altijd leuk, laatste moment
Nee dankje, pasta
[..]
Beetje zoals een belg die Nederlands praat
Ik nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vind je twee keer per week ook niet ietwat overdreven
flikkert op met je achterhoeks.. Ik ben geen boer.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
Bekend in de achterhoek en Duitsland?
lasagne!quote:
Maar dat Duitsland daar val je niet overquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
flikkert op met je achterhoeks.. Ik ben geen boer.
nee, die zal je nog wel een keer voelenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
Maar dat Duitsland daar val je niet over
zolang er geen paprika inzit of bechamelsausquote:
Oe vertelquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, die zal je nog wel een keer voelen
ik vertel niks.. Daar kom je vaneigens wel achterquote:
Vanzelf bedoel je?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vertel niks.. Daar kom je vaneigens wel achter
Beidequote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zolang er geen paprika inzit of bechamelsaus
nee. Ik blijf bij mijn Nijmeegsquote:
Een Vlaamse Duitser begrijp ik hieruit?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. Ik blijf bij mijn Nijmeegs
ik heb brabo en Nijmeegse roots. Heeft niks met dl of b te makenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
Een Vlaamse Duitser begrijp ik hieruit?
vibo rillingen??quote:
Je gebruikt Duitse en Vlaamse woorden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb brabo en Nijmeegse roots. Heeft niks met dl of b te maken
heul niet!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
Je gebruikt Duitse en Vlaamse woorden.
Ik heb momenteel geen vibo in mijn reet nee.quote:
Ik moet nog naar de stad.quote:
Niet als je nog iets wilt versierenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Crap.. Ik kan het zeker niet maken om mee te gaan in mn joggingbroek en bepanthen-vette hemd vanavond naar uit eten en dan anouk he?
Ligt eraan wat voor volk er komt daar en hoe die verder gekleed zijn. Als het toch niet opvalt waarom niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Crap.. Ik kan het zeker niet maken om mee te gaan in mn joggingbroek en bepanthen-vette hemd vanavond naar uit eten en dan anouk he?
ja ik weet niet wat jij en Rival doen..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb momenteel geen vibo in mijn reet nee.
[..]
Ik moet nog naar de stad.
quote:
neuh, ik versier mezelf wel vanavondquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
Niet als je nog iets wilt versieren
quote:
quote:"Vaneigens" is een Vlaamse dialectuitdrukking die zoveel betekent als: "dat spreekt voor zich."
Meh.. Kleren uitzoeken die niet schuren en waar vetvlekken niet in te zIen zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor volk er komt daar en hoe die verder gekleed zijn. Als het toch niet opvalt waarom niet.
On second thought... Nee
Een gta5 dag is dan wel 48 minuten. ter compensatiequote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:14 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, waarom heeft een dag geen 48 uur?
En waarom brengen ze fifa en gta 5 op hetzelfde moment uit?
die Belgen hebben dat van ons gestolen.. Net als de Duitsers onze fietsenquote:
Dat wel, maar het is een ramp. 2 toffe games waarin ik gewoon veel online uren moet makenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
Een gta5 dag is dan wel 48 minuten. ter compensatie
Nog meer werken zekerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:14 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, waarom heeft een dag geen 48 uur?
En waarom brengen ze fifa en gta 5 op hetzelfde moment uit?
Maar het is zo ver fietsseeeeeeen.quote:
Je weet toch? Ik bewaar mezelf.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja ik weet niet wat jij en Rival doen..
och ja. Ik ook.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar het is zo ver fietsseeeeeeen.
[..]
Je weet toch? Ik bewaar mezelf.
Daar ga je niet dood aan, op jouw leeftijd kun je met gemak 80 uur in de week maken. En dan in het weekend jezelf ook nog lam zuipen.quote:
Vrouw...het is toch donker daar.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Meh.. Kleren uitzoeken die niet schuren en waar vetvlekken niet in te zIen zijn
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
Een gta5 dag is dan wel 48 minuten. ter compensatie
Eens. Daarom heb ik fifa laten liggen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat wel, maar het is een ramp. 2 toffe games waarin ik gewoon veel online uren moet maken
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:21 schreef S95Sedan het volgende:
Fifa
Net alsof er verschil is tussen 14 en 15, heck 13 en 15 zelfs. Het blijven 22 debielen die achter een bal aanrennen
ja, dat is het probleem ook niet. Ik wil gewoon niet meer kleren verneuken en mn inkt ook nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrouw...het is toch donker daar.
[..]
bewijs heb je nietquote:
Ik wilde hem ook niet halen. Maar 2 maten van me hebben hem en hij is geweldig.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
Eens. Daarom heb ik fifa laten liggen.
GTA5 Ben ik namelijk lang genoeg zoet mee, dan is Fifa 15 er al
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:21 schreef S95Sedan het volgende:
Fifa
Net alsof er verschil is tussen 13 en 14, heck 12 en 14 zelfs.
Het blijven 22 debielen die achter een bal aanrennen
Hij is echt een stuk beter dan 13 inderdaad....quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde hem ook niet halen. Maar 2 maten van me hebben hem en hij is geweldig.
Dus ik moet hem ook hebben.
Geen oude kleding wat nog toonbaar is maar je toch nooit aan hebt of weg wou gooien?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat is het probleem ook niet. Ik wil gewoon niet meer kleren verneuken en mn inkt ook niet
Dan nogquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:22 schreef rival het volgende:
[..]Mensen die niet weten
De keepers rennen er niet achteraan![]()
Leer Tellen
nee, ik hou van al mn klerenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen oude kleding wat nog toonbaar is maar je toch nooit aan hebt of weg wou gooien?
[..]
Dan nog
dus ik kan volhouden dat ik onschuldig benquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anders had ik gezegd: Ik weet dat het niet waar is.
Ik ga geen 80 uur per week werkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar ga je niet dood aan, op jouw leeftijd kun je met gemak 80 uur in de week maken. En dan in het weekend jezelf ook nog lam zuipen.
Je kan zoveelquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dus ik kan volhouden dat ik onschuldig ben
Lijkt me stug dat in (waarschijnlijk) die kast vol kleding niets zit wat weg kan of 'uit de mode' isquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik hou van al mn kleren![]()
Vrouw.. Ik ben het
Kan. Niemand gelooft je natuurlijk, maar dat is een andere zaak.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dus ik kan volhouden dat ik onschuldig ben
Sowieso kan dat. Maar dat zien vrouwen nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat in (waarschijnlijk) die kast vol kleding niets zit wat weg kan of 'uit de mode' is
stofzuigen ook kwam ik net achterquote:
ik heb me nog nooit met de mode bemoeid, zo'n vrouw ben ik nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat in (waarschijnlijk) die kast vol kleding niets zit wat weg kan of 'uit de mode' is
mensen die mij ontmoet hebben ookquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan. Niemand gelooft je natuurlijk, maar dat is een andere zaak.
Mensen die mij hebben ontmoet, geloven het wel.
Kijk haar nou het brave huisvrouwtje spelenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
stofzuigen ook kwam ik net achter
Dan zou ik gewoon voor de joggingsbroek optie gaanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb me nog nooit met de mode bemoeid, zo'n vrouw ben ik niet
moeders komt langs hequote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
Kijk haar nou het brave huisvrouwtje spelen
nee ik denk een jurk met zwarte onderkant of een zwart rokje..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon voor de joggingsbroek optie gaan
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee ik denk een jurk met zwarte onderkant of een zwart rokje..
wat?? Niet goed?quote:
maar zo accentueert ie mn hangtetten en vette pensquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die strik op je buik moet wat lager.
Doe 'm om je hoofd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar zo accentueert ie mn hangtetten en vette pens
Om het te gaan geven?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:52 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ben vandaag tegen een van mijn principes ingegaan![]()
![]()
ik ga een bijlescursus volgen
nee krijgenquote:
Of een gladgeschoren studente..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee krijgen![]()
dan komt zo'n gladjakstudent mij uitleggen hoe ik dat tentamen moet maken
Het is een zwaar wiskundig vak, dus dat zal wel nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of een gladgeschoren studente..
Zou dat heel misschien ook wel het geval kunnen zijn?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:05 schreef S95Sedan het volgende:
Sodeju, haal voortaan wel weer vrijdag bij de bakker, tenminste leuke blonde meid. Deze van net keek alsof ik dr hond had doodgereden
Misschien zit haar chihuahua wel in je broodquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:05 schreef S95Sedan het volgende:
Sodeju, haal voortaan wel weer vrijdag bij de bakker, tenminste leuke blonde meid. Deze van net keek alsof ik dr hond had doodgereden
Nou zoveel heb ik niet te vertellen eigenlijk.quote:
Geilquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
Ik eet een grote ronde kromme staaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |