Zoals je weet ben ik geen Duitsland-likker en ik ben zelf voor dat elk land een sterke defensie heeft zodat het zichzelf kan verdedigen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 06:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
In 1940 was er een mooi clubje voor mensen zoals jij. Een clubje dat ook vond dat Nederland niets voorstelde en erg blij was met de Duitse inval.
Wat heeft de EU hiermee te maken? Denk je dat Duitsland, Engeland, Frankrijk zin hebben in verslechterende relaties met Rusland?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 07:08 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
"Arrogant" is jouw oordeel.
Verder zou hoeveel een land voorstelt niets te maken moeten hebben met of een land in haar recht staat. Internationale relaties zijn natuurlijk ook belangrijk, anders zou Iran bijvoorbeeld allang de bitch zijn van Uncle Sam. Dit is dus juist de kans voor de EU om Rusland op haar plek te wijzen.
Da's al een prima argument om dat bezoek te cancelen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:40 schreef Ulx het volgende:
ALs Rusland al geen simpele diplomaat kan beveiligen, hoe gaan ze dan voorkomen dat iemand Willem-Alexander en Maxima wat flikt bij het staatsbezoek?
Zullen wel gewoon mensen van de binnenlandse veiligheidsdienst geweest zijn. Gewoon in burger bij die diplomaat langsgaan, daarna nog even een tag zetten zodat het lijkt alsof het homohaat is.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wel weer heerlijk toevallig na de aanhouding van die Russische diplomaat hier. Lijkt me inderdaad constructief om nu over een weer een beetje diplomaten te gaan lastigvallen.
Hoewel er in NL natuurlijk wel sprake was van politie die een diplomaat aanhielden, terwijl die immuniteit geniet en de politie de wet zou moeten kennen. En in Rusland het gewoon een paar idiote burgers waren, waardoor het eerder neerkomt op slechte beveiliging.
Dat zal het zijn ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:11 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Zullen wel gewoon mensen van de binnenlandse veiligheidsdienst geweest zijn. Gewoon in burger bij die diplomaat langsgaan, daarna nog even een tag zetten zodat het lijkt alsof het homohaat is.
Kijk, dit is pas een verstandige opmerking.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 07:11 schreef MichaelScott het volgende:
Er zijn alweer voldoende onrealistische internethelden in dit topic aan het aantal opmerkingen over oorlog en vliegtuigen neerschieten te zien. Laten we eerst het onderzoek van de Russische politie maar afwachten.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:14 schreef PrepperNL het volgende:
wat een ophef om een klein incidentje, gebeurt toch elke dag deze woningovervallen.
Zo gek is Poetin wel hoor.quote:
Nee, jij?quote:
O ik las het verkeerd, kan best inderdaad.quote:
Dat spreekt voor zich lijkt me.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:19 schreef De_Coulance het volgende:
twitter:swsjoerdsma twitterde op dinsdag 15-10-2013 om 23:59:45Wat D66 betreft betekent dit het einde van het Nederland-Rusland jaar. reageer retweet
Daar weet je nog niets van. Kan ook zijn dat het twee willekeurige nationalistische Russen zijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:05 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Verander de titel maar in 'Nederlandse diplomaat afgetuigd door twee FSB agenten als antwoord op de mishandeling van de Russische diplomaat'.
Overigens is dat ook grotendeels de schuld van Poetin.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Daar weet je nog niets van. Kan ook zijn dat het twee willekeurige nationalistische Russen zijn.
KGB: "Mission accomplished".quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wel weer heerlijk toevallig na de aanhouding van die Russische diplomaat hier. Lijkt me inderdaad constructief om nu over een weer een beetje diplomaten te gaan lastigvallen.
Hoewel er in NL natuurlijk wel sprake was van politie die een diplomaat aanhielden, terwijl die immuniteit geniet en de politie de wet zou moeten kennen. En in Rusland het gewoon een paar idiote burgers waren, waardoor het eerder neerkomt op slechte beveiliging.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |