Recent plaatje idd. 18 septemberquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:22 schreef exelletor het volgende:
Aha,
Een zelfgeschoten recent plaatje(immers, alle druiven waren een maand of twee in de aanbieding) en bijzonder slecht gestapelde containers(zal dus niet door dc pijnacker beleverd worden). Ik ga even zoeken.
Is dat mijn filiaal op die foto?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:26 schreef exelletor het volgende:
Jouw filiaal (ik zie althans een tweede deur voor laden/lossen) heeft ook weinig vulling.
Oke, jullie filialen lijken alleen op elkaar.quote:
De winkelspeakers op maximum volume in het magazijn zetten en je eigen muziek gaan draaien.quote:Trouwens even klagen
Ik kwam in het tweede magazijn om even een container vleeswaren te pakken. Ondertussen was daar de dame van brood bezig. Ze had wat muziek op, zou ik ook doen als ik daar zo alleen stond.
Maar het was fucking gordon, guus meeuwis, andré hazes en dat soort shit
subklacht: ze heeft een KPK.
gr gr
Lijken op elkaar? byfar niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:28 schreef exelletor het volgende:
[..]
Oke, jullie filialen lijken alleen op elkaar.
[..]
De winkelspeakers op maximum volume in het magazijn zetten en je eigen muziek gaan draaien.
Duidelijk pot.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:26 schreef d4v1d het volgende:
Trouwens even klagen
Ik kwam in het tweede magazijn om even een container vleeswaren te pakken. Ondertussen was daar de dame van brood bezig. Ze had wat muziek op, zou ik ook doen als ik daar zo alleen stond.
Maar het was fucking gordon, guus meeuwis, andré hazes en dat soort shit![]()
subklacht: ze heeft een KPK.
gr gr
Daarom zeg ik - je eigen opzetten. *0 op de hoofdtelefoon (anders gaat ie na verloop van tijd uit) en draaien maar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:29 schreef d4v1d het volgende:
Lijken op elkaar? byfar niet.
Wij hebben hier nooit muziek op de winkelvloer .
zal mn asm sowieso waarderenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:31 schreef exelletor het volgende:
[..]
Daarom zeg ik - je eigen opzetten. *0 op de hoofdtelefoon (anders gaat ie na verloop van tijd uit) en draaien maar.
Maar gaat die muziek dan niet in de winkel af via *0?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:31 schreef exelletor het volgende:
[..]
Daarom zeg ik - je eigen opzetten. *0 op de hoofdtelefoon (anders gaat ie na verloop van tijd uit) en draaien maar.
Dat wel natuurlijk. Je moet geen Rammstein gaan draaien, maar AH heeft best vaak rare keuzes, dus zal niet opvallen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:32 schreef Schuimpjes het volgende:
Maar gaat die muziek dan niet in de winkel af via *0?
hebben jullie al sinterklaas liedjes?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:33 schreef exelletor het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk. Je moet geen Rammstein gaan draaien, maar AH heeft best vaak rare keuzes, dus zal niet opvallen.
En hoe zorg je er dan voor dat die intercom niet uit gaat. En: Wat als een caissiere moet omroepen in geval van een calamiteit?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:33 schreef exelletor het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk. Je moet geen Rammstein gaan draaien, maar AH heeft best vaak rare keuzes, dus zal niet opvallen.
Nee, jij?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
hebben jullie al sinterklaas liedjes?
Bij ons gaan de caissieres altijd bellen. Intercom wordt alleen voor winkelwagens gebruikt of als iemand geen telefoon op zak heeft.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:34 schreef Schuimpjes het volgende:
En hoe zorg je er dan voor dat die intercom niet uit gaat. En: Wat als een caissiere moet omroepen in geval van een calamiteit?
Rammstein
Dus als er met spoed FHV nodig is gaat er gebeld worden?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:36 schreef exelletor het volgende:
[..]
Bij ons gaan de caissieres altijd bellen. Intercom wordt alleen voor winkelwagens gebruikt of als iemand geen telefoon op zak heeft.
Muziek gaat bij ons ook altijd pas na sluitingstijd aan. Verder was het alleen maar als een grap bedoeld en verwacht ik niet dat d4v1d het irl gaat uitvoeren. Verder ben ik blij dat er bij ons in de ah(zolang ik daar werk althans) nooit echt spoedeisende hulp nodig is geweest en de keer dat er ene iemand voor mij in elkaar zakte(niet bij de ah dus), de hulp er op tijd bij was. Zonder om te roepen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:37 schreef Schuimpjes het volgende:
Dus als er met spoed FHV nodig is gaat er gebeld worden?
Sorry, maar als een klant of medewerker in elkaar zakt moet je direct alle FHV'ers zo snel mogelijk naar de plek van het ongeval zien te krijgen.
Oké, dan is het goed. Ik dacht dat je tijdens openingstijd al je eigen muziek aanzettequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:43 schreef exelletor het volgende:
[..]
Muziek gaat bij ons ook altijd pas na sluitingstijd aan. Verder was het alleen maar als een grap bedoeld en verwacht ik niet dat d4v1d het irl gaat uitvoeren. Verder ben ik blij dat er bij ons in de ah(zolang ik daar werk althans) nooit echt spoedeisende hulp nodig is geweest en de keer dat er ene iemand voor mij in elkaar zakte(niet bij de ah dus), de hulp er op tijd bij was. Zonder om te roepen.Met of zonder intercom, je kan veel beter in een winkel in elkaar zakken, dan thuis alleen op de bank met niemand naast je.
Oh?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:43 schreef exelletor het volgende:
[..]
Verder was het alleen maar als een grap bedoeld en verwacht ik niet dat d4v1d het irl gaat uitvoeren.
Een kleine tip: met selectie tellen gaat dat sneller.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:48 schreef d4v1d het volgende:
Ik moest ook nog even alle wijn op 0 zetten. toch?
Ik heb al moeite met inloggen op die terminal eerlijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:53 schreef exelletor het volgende:
[..]
Een kleine tip: met selectie tellen gaat dat sneller.
Een tweede actie: Je kan ook voor kiezen om op donderdag/vrijdag voor de OBM alle lopende acties op 0 te zetten (selectie tellen -> lev: RDC Vers? -> Tab2 -> extra presentatie - de voorraadstanden zijn meestal hoger dan bij de wijnen en lopen bij ons soms in de honderden).
P.S. Is maar een grapje he.
Nog even oefenen dan, je komt er wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:53 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb al moeite met inloggen op die terminal eerlijk
Ik moet eens mijn eigen pen en mesje zien te fixen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:54 schreef exelletor het volgende:
[..]
Nog even oefenen dan, je komt er wel.![]()
P.S. Wel stylus gebruiken voor inloggen hehe
Toetsenbord kwam niet tevoorschijn dus moest het met die cijfers doen en dat blauwe knopje en dus snel drukkenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:54 schreef exelletor het volgende:
[..]
Nog even oefenen dan, je komt er wel.![]()
P.S. Wel stylus gebruiken voor inloggen hehe
Tapasprikkers doen ook goed als stylussen. Pennen kun je gewoon uit de winkel pakken en afboeken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:55 schreef d4v1d het volgende:
Ik moet eens mijn eigen pen en mesje zien te fixen.
Volgende keer terminal restarten, als het goed is moet ie dan te voorschijn komen. Evt. na klikken rechts onderin of na het drukken op dat blauwe knopje.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:55 schreef d4v1d het volgende:
Toetsenbord kwam niet tevoorschijn dus moest het met die cijfers doen en dat blauwe knopje en dus snel drukken
Wij hebben een keer een reanimatie gehad bij ons in de winkel (niet mijn huidige). De betreffende persoon heeft het overleeft, hij was zo blij dat hij een paar weken later met zijn vrouw langs kwam en zo blij was met ons optreden dat hij ondanks dat wij weigerde eiste een bijdrage te geven voor onze personeelspot.....quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:43 schreef exelletor het volgende:
[..]
nooit echt spoedeisende hulp nodig is geweest en de keer dat er ene iemand voor mij in elkaar zakte(niet bij de ah dus), de hulp er op tijd bij was. Zonder om te roepen.Met of zonder intercom, je kan veel beter in een winkel in elkaar zakken, dan thuis alleen op de bank met niemand naast je.
Wow.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:57 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Wij hebben een keer een reanimatie gehad bij ons in de winkel (niet mijn huidige). De betreffende persoon heeft het overleeft, hij was zo blij dat hij een paar weken later met zijn vrouw langs kwam en zo blij was met ons optreden dat hij ondanks dat wij weigerde eiste een bijdrage te geven voor onze personeelspot.....
Aan de andere kant - ik wist toen ook niet wat ik moest doen. Nu wil ik me binnenkort toch echt een keer inschrijven voor een bhv cursus, bij de ah of niet - je weet nooit wanneer je het nodig gaat hebben.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:57 schreef ikbenschipper het volgende:
Wij hebben een keer een reanimatie gehad bij ons in de winkel (niet mijn huidige). De betreffende persoon heeft het overleeft, hij was zo blij dat hij een paar weken later met zijn vrouw langs kwam en zo blij was met ons optreden dat hij ondanks dat wij weigerde eiste een bijdrage te geven voor onze personeelspot.....
Maar echt schandelijk hoe andere mensen reageren door er gewoon langs te willen enzo. De wijn erboven willen hebben enzo. Echt NO RESPECT in de samenleving meer.
Geel/oranje knopje aan de rechterkant indrukken. Dat wisselt tussen T9 en on-screen toetsenbord. Als dat niet werkt inderdaad even resetten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Toetsenbord kwam niet tevoorschijn dus moest het met die cijfers doen en dat blauwe knopje en dus snel drukken
Ja ik denk dat je als slachtoffer niet meer mazzel kon hebben dan dat moment. We hadden precies een shift overdracht tussen SM/ASM en TL's dus er waren super veel BHVers aanwezig. Toen het voorbij was nog even geëvalueerd en even een redbull gedronken met zijn zessen. Best heftig zo'n moment.quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:03 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ja ik denk dat je geen meer mazzel kon hebben dan dat moment. We hadden precies een shift overdracht tussen SM/ASM en TL's dus er waren super veel BHVers aanwezig. Toen het voorbij was nog even geëvalueerd en even een redbull gedronken met zijn zessen. Best heftig zo'n moment.
Dat knopje om ook mee te scannen bedoel je? tegelijk?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:02 schreef bigbass het volgende:
[..]
Geel/oranje knopje aan de rechterkant indrukken. Dat wisselt tussen T9 en on-screen toetsenbord. Als dat niet werkt inderdaad even resetten.
Nee, die rechts van het T9 toetsenbord. Waar de blauwe aan de linker kant zit, zit de oranje aan de rechter.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:09 schreef d4v1d het volgende:
Dat knopje om ook mee te scannen bedoel je? tegelijk?
Ik ga hem gewoon kopiëren, hopelijk gaat niemand hem dan weigeren.quote:Toch jammer dat je nu nog maar één MVP pas krijgt.
De shift knop? Anders heb ik geen idee welje je bedoeld.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:12 schreef exelletor het volgende:
[..]
Nee, die rechts van het T9 toetsenbord. Waar de blauwe aan de linker kant zit, zit de oranje aan de rechter.
[..]
Ik ga hem gewoon kopiëren, hopelijk gaat niemand hem dan weigeren.
Nee, die onderaan de terminal.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat knopje om ook mee te scannen bedoel je? tegelijk?
Was ik ook van plan, erg benieuwd of ze hem dan nog accepteren en of het pasje nog werkt bij de zelfscan als die gekopieerd is.quote:[b]Op woensdag 16 oktober 2013 00:12 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ik ga hem gewoon kopiëren, hopelijk gaat niemand hem dan weigeren.
Gaat in principe alleen maar om de barcode, dus zelfscan moet sws lukken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:46 schreef donald500 het volgende:
Was ik ook van plan, erg benieuwd of ze hem dan nog accepteren en of het pasje nog werkt bij de zelfscan als die gekopieerd is.
True.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:48 schreef exelletor het volgende:
[..]
Gaat in principe alleen maar om de barcode, dus zelfscan moet sws lukken.
Ah. Ik dacht dat die shiftknop oranje was maar die was zwart dusquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:30 schreef exelletor het volgende:
De rechter oranje knop op deze:
[ afbeelding ]
De linker oranje knop op deze:
[ afbeelding ]
Als ik SM was had ik gewoon een colli uitgescand en gedeeld met de mensen van de de diepvries schapombouw.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:15 schreef mujentas het volgende:
Om de diepvries ombouw te vieren wordt er gratis ben & jerry ijs uitgedeeld op het hoofdkantoor, maar de mensen in de winkels die het daadwerkelijke werk hebben gedaan en tot diep in de nacht bezig zijn geweest worden even vergeten
nvmquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:15 schreef mujentas het volgende:
Om de diepvries ombouw te vieren wordt er gratis ben & jerry ijs uitgedeeld op het hoofdkantoor, maar de mensen in de winkels die het daadwerkelijke werk hebben gedaan en tot diep in de nacht bezig zijn geweest worden even vergeten
En is het wat?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:19 schreef mujentas het volgende:
De teamleider schorten zijn trouwens gisteren binnengekomen.
Uhm, ik mis de link tussen Ben & Jerry en alcoholquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:48 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Was het niet zo dat er op interne feesten- en partijen van Albert Heijn (uitgezonderd die op een externe locatie) geen alcohol meer mocht worden geschonken? En dat dat beleid is dat is gemaakt op, jawel, het Hoofdkantoor?
Om een of andere reden las ik ergens bier in het bericht van mujentasquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:54 schreef joey_k het volgende:
[..]
Uhm, ik mis de link tussen Ben & Jerry en alcohol
De stof is een beetje dun, maar het is ook overhemd idee.quote:
Ik heb een XL schort en heb L besteld. Ben benieuwdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:34 schreef mujentas het volgende:
[..]
De stof is een beetje dun, maar het is ook overhemd idee.
Ik heb hem nog niet gepast, maar ik heb dezelfde maat genomen als mijn normale schort dus XL. Met het meetlintje kwamen we op L uit, maar het moet niet te strak zitten, je moet wel kunnen bewegen.
Ik hoef ook niet zo nodig teamleider op mijn rug te hebben staan, maar goed.
Het maximum is gesteld om te voorkomen dat handelaren een hele vrachtwagen (oké beetje overdreven, maar je snapt wat ik bedoel) aan Dommelsch of Heineken (mits in de aanbieding) opkopen om deze vervolgens zelf weer door te verkopen. Hierdoor krijgt een handelaar inkoopvoordeel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:40 schreef donald500 het volgende:
Pfft, eindelijk even pauze.
Moest net even bijdraaien vanwege drukte.
Komt er een klant met 10 (!) kratjes Dommelsch.
Nu zijn die in de bonus, dus ik zeg, sorry meneer u mag maar maximaal 6 kratten kopen.
Nou, hij helemaal uit zijn plaat en kwaad worden, ik TL verkoopafhandeling gebeld en toen ging die verder op haar.
Uiteindelijk heeft zij de SM erbij gehaald. (ASM was vrij) en je raad het al, toen ging hij verder op hem.
Uiteindelijk de keus gegeven of 6 kratjes mee te geven of een winkelverbod.
Toen droop die af met zijn 6 kratjes.
Ik moet wel zeggen dat ik het een goede regeling vindt, maar bijvoorbeeld nu is de Heineken niet in de bonus dus daar mag je dan wel gewoon 10 kratjes van meenemen?
Zo is het mij tenminste verteld.
Best vreemd want bijvoorbeeld Heineken is normaal gezien veel populairder als Dommelsch.
Eigenlijk een beetje dubbel.
Nee, wordt nieuw beleid lijkt mij. Om de zichtbaarheid van de leiding te vergroten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:01 schreef donald500 het volgende:
Mogen de filialen zelf bepalen of ze die teamleider kleding bestellen en/of dragen of is het verplicht?
Hoor hier alleen maar dat de teamleiders het helemaal niet leuk vinden.
Zelfde hier, ben benieuwdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:35 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik heb een XL schort en heb L besteld. Ben benieuwd
Leuk concept! Zie je in het buitenland vaak ook. De sushi die nu in het schap bij vis ligt vind ik persoonlijk niet heel lekker en sushi afhalen is over het algemeen weer erg duur. Benieuwd of verse sushi bij Albert Heijn afhalen goedkoper zal zijn. Waarschijnlijk zal er wel een beperktere keuze zijn in soorten sushi.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:45 schreef donald500 het volgende:
Ja zulke klanten blijf je houden.
Zie net op Facebook dat er bij de AH Gelderlandplein dagelijks verse sushi bereid gaat worden.
Benieuwd of het aanslaat.
Teamlijer zullen ze ook wel niet goedvindenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:31 schreef joey_k het volgende:
Ik wilde graag één hebben met Teamlijder![]()
Werd niet leuk bevonden
"Chef Schrobmachine"quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:53 schreef mujentas het volgende:
Het zou niet verkeerd zijn om de kwaliteitsmedewerker een schort te geven met poetsleider erop
Waarom plug je niet je mp3 of mobieltje in de versterker?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:31 schreef exelletor het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:00 schreef kapsalonzondersla het volgende:
[..]
Dat is serieus mijn 'bijnaam'
[..]
quote:Geweldige ontwikkeling!
Ik whatsapp/feestboek graag in de AH!
Vooral als het druk is in de rij voor de (zelfscan)kassa!
En ik gebruik altijd de appie app hoor zodat er geen enkele bonusaanbieding blijft liggen!
Wow!!!!!!
En de appie weet alles van me door m'n nieuwe bonuskaartnummer en dat is vet handig zie ik gelijk persoonlijke bonusaanbiedingen! En weet appie wat ik allemaal eet en drink en waar ik me bipsje mee afveeg.
Ohhh wist niet dat je kwaad werd!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:42 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja.
Voor de miljoenmiljardste keer.
Heb de OP even aangepast met een mooi tabelletje. Hoop dat je er wat aan hebt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:44 schreef tpopml het volgende:
[..]
Ohhh wist niet dat je kwaad werd!![]()
Het stond altijd zo handig aangeduid in het overzicht van uitbetalingen
Die laatste zinquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:14 schreef Schuimpjes het volgende:
http://www.nu.nl/tech/360(...)met-gratis-wifi.html
En dan op nujij de volgende reactie:
[..]
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:53 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Heb de OP even aangepast met een mooi tabelletje. Hoop dat je er wat aan hebt.
U vraagt, wij draaien.
En voor 2014 (dan kun je het alvast in je agenda zetten):
[ afbeelding ]
Hahaha omg, ik ga stuk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:14 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Nope, wij liggen er al uit.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:01 schreef Ferry_76 het volgende:
Op het risico af opschepperig te lijken, maar zijn er hier nog meer die nog meedoen aan de winkelwedstrijd..?
Jij rebel!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:24 schreef mujentas het volgende:
Nieuwe bonuskaarten zijn binnengekomen en ik heb er gelijk eentje meegenomen, morgen maar eens kijken of die het al doet
Ik kan hierover niks in de handboeken op Plaza vinden. Wellicht dat je SM het weet of anders jouw Jobcoach (neem aan dat je die hebt?).quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:18 schreef donald500 het volgende:
Vraagje:
Ik ben 24 en ik werk met behoud van uitkering bij AH.
Ik werk 48 uur per periode, dus 12 uur per week zodat ik het all-in uurloon verdien.
Nu verdien ik de helft van die ¤10,17 per uur (¤5,09), de rest wordt aangevuld door UWV, maar zou ik dan niet de helft van die ¤13,52 moeten verdienen omdat ik het all-in uurloon zou moeten ontvangen?
Wij krijgen 1 November te horen of we naar de halve finale gaan.quote:
[..]
Ja die heb ik wel ja, maar die is nu al 3 maanden in de ziektewet en ik en ook de SM liggen nu in de clinch met dat bedrijf want ze willen geen vervanger regelen, maar we hebben contact gehad met het UWV en die gaan erachter aan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:28 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik kan hierover niks in de handboeken op Plaza vinden. Wellicht dat je SM het weet of anders jouw Jobcoach (neem aan dat je die hebt?).
Spannend!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:32 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Wij krijgen 1 November te horen of we naar de halve finale gaan.![]()
En tot die tijd wordt er alvast het een en ander opgeknapt in de winkel.
Misschien dat je eens met het UWV kan bellen. Situatie uitleggen: Albert Heijn verhoogt jouw bruto uurloon met 32,97% aan vakantieuren, adv-uren, vakantiegeld en winstuitkering. Doet het UWV dit ook?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:37 schreef donald500 het volgende:
[..]
Ja die heb ik wel ja, maar die is nu al 3 maanden in de ziektewet en ik en ook de SM liggen nu in de clinch met dat bedrijf want ze willen geen vervanger regelen, maar we hebben contact gehad met het UWV en die gaan erachter aan.
Hij wist het zelf ook niet, de SM, dus dat is het lastigste.
Ik ben de eerste met een uitkering die daar ooit werkt.
Weet ook niet hoe ik het moet uitrekenen welk uurloon ik nou precies ontvang.
Ik verdien ¤204,50 per periode netto inclusief vakantiegeld en adv en winstuitkering.
Mp3/mobiel op een luidspreker aansluiten hebben wij weleens gedaan, maar dan hoor je niks in de 2/3 gedeelte van de winkel. USB-stick in de muziekcomputer lijkt me wel goede, maar de usb-poorten zijn me tot nu toe niet opgevallen. Zal nog even kijken of wij die hebben...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:26 schreef mujentas het volgende:
Waarom plug je niet je mp3 of mobieltje in de versterker?
Of een usbstick in de muziekcomputer.
Volgens mij zijn we nog steeds in de race om de titel "Slechtste Albert Heijn van Nederland" te pakken.quote:Op het risico af opschepperig te lijken, maar zijn er hier nog meer die nog meedoen aan de winkelwedstrijd..?
Een computer zonder usb poorten?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:32 schreef exelletor het volgende:
[..]
Mp3/mobiel op een luidspreker aansluiten hebben wij weleens gedaan, maar dan hoor je niks in de 2/3 gedeelte van de winkel. USB-stick in de muziekcomputer lijkt me wel goede, maar de usb-poorten zijn me tot nu toe niet opgevallen. Zal nog even kijken of wij die hebben...
Dan maken wij ook een kans gok ik.quote:[..]
Volgens mij zijn we nog steeds in de race om de titel "Slechtste Albert Heijn van Nederland" te pakken.
Veelquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:55 schreef einschtein het volgende:
Wat was de marge op het ES Energyblikje nog maar weer?
Muziekcomputer. En ik heb ook niet gezegd dat ie er geen had, het is mij alleen nooit opgevallen...quote:
Moet je trouwens even nagaan dat die blikjes vroeger nog 0,29 cent warenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:55 schreef einschtein het volgende:
Wat was de marge op het ES Energyblikje nog maar weer?
Ok.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:02 schreef Kola het volgende:
AH medewerkers, zelden zoveel achterlijkheid gezien godverdomme. De laatste twee weken doe ik boodschappen voor mijn buurman die net terug is uit het ziekenhuis. Gisteren was het wéér zover, voor de derde keer al. Ik werd gevraagd mijn ID te laten zien omdat ik ALCOHOLVRIJE bier kocht. En iedere keer met hetzelfde excuus als ik duidelijk aangeef dat er geen eens alcohol in zit. "Ja dat weet ik.... maar het staat zo aangegeven, ik moet er naar vragen" Triest dat sommigen zulke robots worden dat ze al hun eigen verstand de deur uitgooien en de kassa op de plaats van hun hersenen zetten. Als ze die al hadden. Leeghoofden.
Mja AH is wel slim. Hebben ze niet alleen info over je boodschappen maar ook naar welke sites etc je gaat.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:14 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Zie DM dan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:21 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, wat is 'veel' voor een omschrijving?
Alcohol vrij bier drinkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:02 schreef Kola het volgende:
AH medewerkers, zelden zoveel achterlijkheid gezien godverdomme. De laatste twee weken doe ik boodschappen voor mijn buurman die net terug is uit het ziekenhuis. Gisteren was het wéér zover, voor de derde keer al. Ik werd gevraagd mijn ID te laten zien omdat ik ALCOHOLVRIJE bier kocht. En iedere keer met hetzelfde excuus als ik duidelijk aangeef dat er geen eens alcohol in zit. "Ja dat weet ik.... maar het staat zo aangegeven, ik moet er naar vragen" Triest dat sommigen zulke robots worden dat ze al hun eigen verstand de deur uitgooien en de kassa op de plaats van hun hersenen zetten. Als ze die al hadden. Leeghoofden.
Drink dan gewoon vruchtensapjes.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:41 schreef exelletor het volgende:
[..]
Dat is gezond wanneer je net uit het ziekenhuis bent.
Zeg je dat ze volgende keer ook even op die toon tegen de cassiere/leidinggevende? Kun je binnen no-time bij een andere supermarkt gaan doen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:02 schreef Kola het volgende:
Bij iedereen staat gewoon het bruto-uurloon op je loonstrook. Dus niet het all-in. En inderdaad, misschien dat je SM gewoon een mailtje kan sturen naar HR of het aan zijn HRBPWG kan vragen (HR Business Partner Winkelgroep)quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:51 schreef donald500 het volgende:
Nee, sowieso doet het UWV dit niet, want daar krijg ik gewoon elk jaar in mei vakantiegeld en die andere toeslagen hebben ze daar geeneens.
Iedere x als ik dit aankaart bij hem, zegt hij dat hij me heel graag wil helpen, maar het echt niet weet, maar als ik jou (Schuimpjes) dus begrijp moet hij een bericht sturen naar de afdeling HR?
Maar zijn er hier nog meer mensen van een contract van 12 uur per week / 48 uur per periode?
Wat voor uurloon staat er dan bij jullie helemaal boven gemeld in het hoekje waar ook je naam en personeelsnummer staan?
Gewoon het bruto-uurloon of het all-in uurloon?
Hmmm, zal morgen eens navragen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:10 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Bij iedereen staat gewoon het bruto-uurloon op je loonstrook. Dus niet het all-in. En inderdaad, misschien dat je SM gewoon een mailtje kan sturen naar HR of het aan zijn HRBPWG kan vragen (HR Business Partner Winkelgroep)
Dan dien je een klacht in bij de manager in plaats van te klagen op een forum.... Die caissière kan namelijk wel een officiële waarschuwing krijgen en zijn/haar baan verliezen als ze niet om id vragen wanneer de kassa aan geeft dat dit wel moet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:02 schreef Kola het volgende:
Overigens word er op het HK gewoon nog bier/wijn geschonken bij borrels.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:57 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Om een of andere reden las ik ergens bier in het bericht van mujentas
Zal wel aan mij liggenEen of andere behoefte om 10 uur 's ochtends
Is beleid. Dan zijn jullie TL's denk ik één van de weinig bij ons zeer positief ontvangenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:01 schreef donald500 het volgende:
Mogen de filialen zelf bepalen of ze die teamleider kleding bestellen en/of dragen of is het verplicht?
Hoor hier alleen maar dat de teamleiders het helemaal niet leuk vinden.
Misschien een idee om het even in de winkel bij de manager aan te geven. Die kan op basis van de juiste info dan even kijken waar het aan ligt in dit doorgeven aan HK. Op het forum word dat wat lastig.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:02 schreef Kola het volgende:
Ik heb een keer hierover geSSC't. De melding op de kassa verschijnt op assortimentsgroep/module-niveau en niet op artikelniveau. Zo vraagt alcoholvrije wijn ook om een melding. Daar kunnen ze nu niks aan veranderen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:49 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Misschien een idee om het even in de winkel bij de manager aan te geven. Die kan op basis van de juiste info dan even kijken waar het aan ligt in dit doorgeven aan HK. Op het forum word dat wat lastig.
Volgens mij enige tijd geleden hebben ze dat aangepast en staat het op alcoholvrije spullen uit. Maar misschien dat ze er één gemist hebben. Zal is kijken als ik weer moet werken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:54 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik heb een keer hierover geSSC't. De melding op de kassa verschijnt op assortimentsgroep/module-niveau en niet op artikelniveau. Zo vraagt alcoholvrije wijn ook om een melding. Daar kunnen ze nu niks aan veranderen.
Heb volgens mij mail die call in februari aangemaakt. Ik sta niet zo heel vaak bij de kassa dus het kan zijn dat het is aangepast.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:04 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Volgens mij enige tijd geleden hebben ze dat aangepast en staat het op alcoholvrije spullen uit. Maar misschien dat ze er één gemist hebben. Zal is kijken als ik weer moet werken.
ja,ja en jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:08 schreef donald500 het volgende:
Oeps reactie tegelijk, dank voor de opheldering.
Wat ik me nog afvroeg, mag je aan kinderen (12 jaar of jonger) geneesmiddelen, aanstekers en alcoholvrij bier verkopen?
Dat dacht ik al, maar ik moest laatst bijdraaien en de persoon die tegenover me aan de kassa zat weigerde paracetamol te verkopen aan een kind.quote:
Mensen doen soms echt zo moeilijk!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:15 schreef richolio het volgende:
Mensen die gaan zeiken omdat hun ID wordt gevraagd. Wat een triestheid zeg, is dat nou echt zo moeilijk?
Al onze dagrestanten passen altijd netjes in de vulkarretjes.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:54 schreef Halldor het volgende:
Op maandag tot en met donderdag hebben wij maximaal 5 kratjes nieuwe dagrestanten per gangpad. Op vrijdag is dit op sommige paden het dubbele.
Komt dit in alle filialen voor en valt hieraan wat te doen?
Wij hebben per pad een max van 3 CBL (23) fusten met restanten. Voor bulk (chips, bier, fris, vruchtensappen en melk) houden we het op containers.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:54 schreef Halldor het volgende:
Op maandag tot en met donderdag hebben wij maximaal 5 kratjes nieuwe dagrestanten per gangpad. Op vrijdag is dit op sommige paden het dubbele.
Te hoog klantenaantal voor het weekend in MOMO?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:54 schreef Halldor het volgende:
ALLES tellen, behalve bier/fris. Dat wordt geteld met navullen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:04 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wij hebben per pad een max van 3 CBL (23) fusten met restanten. Voor bulk (chips, bier, fris, vruchtensappen en melk) houden we het op containers.
Wat doen jullie aan voorraadbeheer?
Voorraden kloppen wel (alle nieuwe dagrestanten worden tijdens/na de shift geteld), het zijn vaak wel dezelfde artikelen (o.a. ES Kattengrind).quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:04 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wij hebben per pad een max van 3 CBL (23) fusten met restanten. Voor bulk (chips, bier, fris, vruchtensappen en melk) houden we het op containers.
Wat doen jullie aan voorraadbeheer? En misschien het klantenaantal checken?
Fysieke vakvoorraad eens bekijken in MOMO. Dat wil bij ons ook nog wel eens afwijken van de realiteit.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:05 schreef Halldor het volgende:
[..]
Voorraden kloppen wel, het zijn vaak wel dezelfde artikelen (o.a. ES Kattengrind).
Klantenaantallen zal ik van de week eens bekijken.
Of te hoge omzet / meter. Wij hebben ook standaard (onder andere) twee rolly's panklaar met restanten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:07 schreef einschtein het volgende:
Want als het er daarna gewoon in past, alleen niet op het moment van vullen zelf, dan is het gewoon bad luck.
Wij ook. Daarom vullen we op vrijdag/zaterdag panklaar/maaltijdgemak 2x na. Het past er gewoon in, dus het klopt dan wel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:08 schreef exelletor het volgende:
[..]
Of te hoge omzet / meter. Wij hebben ook standaard (onder andere) twee rolly's panklaar met restanten.
23 CM mag je toch officieel niet gebruiken?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:04 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wat doen jullie aan voorraadbeheer? En misschien het klantenaantal checken?
Zegt wie?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
23 CM mag je toch officieel niet gebruiken?![]()
Onze winkel heeft nu combi-aanpak (o.i.d.) een van die dingen is dat je geen 23CM mag gebruiken voor je restanten, wij moeten nu 17CM gebruiken. Beter voor je rug, en is efficiënter o.i.d.quote:
Efficienter? Ik kan meer dingen kwijt in een CBL 23 kwijt dan 17. Krijg ze altijd wel vol, hoe dan ook. En de rug, eh, ja, meh. Ze zijn misschien wat minder zwaar, alleen ze hoeven nooit heel hoog getild te worden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Onze winkel heeft nu combi-aanpak (o.i.d.) een van die dingen is dat je geen 23CM mag gebruiken voor je restanten, wij moeten nu 17CM gebruiken. Beter voor je rug, en is efficiënter o.i.d.
Wijnen gaan bij ons altijd in 11cm - is beter voor de flessen en werkt makkelijker. Met fris hebben we het ook een tijd vol kunnen houden, maar nu is het terug bij het begin en wordt alles in 23 geflikkerd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:47 schreef einschtein het volgende:
Efficienter? Ik kan meer dingen kwijt in een CBL 23 kwijt dan 17. Krijg ze altijd wel vol, hoe dan ook. En de rug, eh, ja, meh. Ze zijn misschien wat minder zwaar, alleen ze hoeven nooit heel hoog getild te worden.
Er was iets waardoor het efficiënter was. Geen flauw idee waarom of wat verderquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:47 schreef einschtein het volgende:
[..]
Efficienter? Ik kan meer dingen kwijt in een CBL 23 kwijt dan 17. Krijg ze altijd wel vol, hoe dan ook. En de rug, eh, ja, meh. Ze zijn misschien wat minder zwaar, alleen ze hoeven nooit heel hoog getild te worden.
Zuivel gaat bij ons meestal gewoon op rc's en alleen maar kleine dingen gaat in fusten...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:50 schreef d4v1d het volgende:
Er was iets waardoor het efficiënter wasGeen flauw idee waarom of wat verder
Ik doe het maar gewoon netjes. Op zuivel is het wel fijn, een 23cm gevuld met pakken is niet leuk
Zuivel gaat hier ook op rc's, maar als je bijvoorbeeld een doos hebt waar 2 pakken uit zijn kan die niet meer stabiel staan op een rc.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:52 schreef exelletor het volgende:
[..]
Zuivel gaat bij ons meestal gewoon op rc's en alleen maar kleine dingen gaat in fusten...
Bij ons dacht ik in 17, weet het niet zo uit mijn hoofd. Maar klopt inderdaad, kun je net 1 rij aan de ene kant en een rij aan de andere kant: tussen de 'nekken' van de andere flessen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:50 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wijnen gaan bij ons altijd in 11cm - is beter voor de flessen en werkt makkelijker. Met fris hebben we het ook een tijd vol kunnen houden, maar nu is het terug bij het begin en wordt alles in 23 geflikkerd.
Same. Volle dozen op een rolcontainer en andere dingen in een zuivel(/melk)fust. Kaas blijft gewoon op een rolly/dolly staan en DZH melkflessen in het melkric.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:52 schreef exelletor het volgende:
[..]
Zuivel gaat bij ons meestal gewoon op rc's en alleen maar kleine dingen gaat in fusten...
Wel voor een non-alcoholische drank. Slaat nergens op.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:15 schreef richolio het volgende:
Mensen die gaan zeiken omdat hun ID wordt gevraagd. Wat een triestheid zeg, is dat nou echt zo moeilijk?
Zeg er wat van dan, hier in dit topic kunnen we er niks mee doen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:12 schreef Kola het volgende:
[..]
Wel voor een non-alcoholische drank. Slaat nergens op.
Wat ook nergens is op slaat is dat je je er zo druk om maakt, het op een random forum post maar niet tegen de leidinggevende zegt. Als je er niets van zegt, dan kan er ook niets aan gedaan worden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:12 schreef Kola het volgende:
[..]
Wel voor een non-alcoholische drank. Slaat nergens op.
Volgens mij zijn er ook een heleboel mensen die hun ID niet bij zich hebben uit luiheid of omdat ze niet snappen dat het wettelijk verplicht is om dat ding bij je te hebben. En dan boos worden op de winkelmedewerkerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:28 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wat ook nergens is op slaat is dat je je er zo druk om maakt, het op een random forum post maar niet tegen de leidinggevende zegt. Als je er niets van zegt, dan kan er ook niets aan gedaan worden.
Die AH Basic blikjes zijn gisteren voor het eerst binnengekomen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zie DM dan.
Ik ga hier niet openbaar de marge zeggen
Is er al een prijs bekend? of blijft die hetzelfde?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:39 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die AH Basic blikjes zijn gisteren voor het eerst binnengekomen.
Ik vraag mij eigenlijk af wat dit betekent voor de marge, als ik er aan denk zal ik van de week eens kijken.
Ja, daar kan ik sowieso niet tegen. Het is heel makkelijk. Of je toont je ID en koopt je zooi of je toont het niet en dan koop je je spulletjes maar lekker anders.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:37 schreef mujentas het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ook een heleboel mensen die hun ID niet bij zich hebben uit luiheid of omdat ze niet snappen dat het wettelijk verplicht is om dat ding bij je te hebben. En dan boos worden op de winkelmedewerker
Prijs is, volgens een collega van mij op FB, nog steeds hetzelfde. Misschien dat die veranderd wanneer ze door de gehele voorraad ES Energyblikjes heen zijn. Want bij ons wil het nog wel gebeuren, dat er de ene keer basic binnen komt en de andere keer weer ES.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is er al een prijs bekend? of blijft die hetzelfde?
Heb jij altijd je ID bij je?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:37 schreef mujentas het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ook een heleboel mensen die hun ID niet bij zich hebben uit luiheid of omdat ze niet snappen dat het wettelijk verplicht is om dat ding bij je te hebben. En dan boos worden op de winkelmedewerker
Ik bedoelde eigenlijk op de versterker zelf, niet op een luidspreker ofzo. Als het goed is zit er op de muziekcomputer een normaal tulp kabeltje naar de versterker toe, en die kun je ook in je mp3 / mobiel pluggen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:32 schreef exelletor het volgende:
[..]
Mp3/mobiel op een luidspreker aansluiten hebben wij weleens gedaan, maar dan hoor je niks in de 2/3 gedeelte van de winkel. USB-stick in de muziekcomputer lijkt me wel goede, maar de usb-poorten zijn me tot nu toe niet opgevallen. Zal nog even kijken of wij die hebben...
Die zit gewoon in mijn portemonnee?quote:
Ik heb niet altijd mijn portemonee bij me andersquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:43 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die zit gewoon in mijn portemonnee?
Die heb ik in principe altijd bij me, behalve tijdens het hardlopen oid.
Ik verwachtte ook eigenlijk niet andersquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb niet altijd mijn portemonee bij me anders
Ik dacht dat de alcoholmelding een artikelkenmerk was tegenwoordig, maar ik kan het niet met 100% zekerheid zeggen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:06 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Heb volgens mij mail die call in februari aangemaakt. Ik sta niet zo heel vaak bij de kassa dus het kan zijn dat het is aangepast.
Ik denk eigenlijk dat de verkoopprijs voorlopig hetzelfde omdat ze in de media flink aan het adverteren zijn van het AH Basic prijsniveau en kwaliteit.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:40 schreef einschtein het volgende:
[..]
Prijs is, volgens een collega van mij op FB, nog steeds hetzelfde. Misschien dat die veranderd wanneer ze door de gehele voorraad ES Energyblikjes heen zijn. Want bij ons wil het nog wel gebeuren, dat er de ene keer basic binnen komt en de andere keer weer ES.
Van die paar cent minder marge gaan ze niet doodquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:49 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat de verkoopprijs voorlopig hetzelfde omdat ze in de media flink aan het adverteren zijn van het AH Basic prijsniveau en kwaliteit.
Je moet het globaal bekijken, dus het gemiddelde voor de gehele winkel. De marges zijn wel enigszins gedaald sinds het begin van de recessie.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Van die paar cent minder marge gaan ze niet dood
Ja, er is wel meer wettelijk verplicht.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:13 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Is sowieso wettelijk verplicht, maar oke.
Er zit een kopie in je personeelsdossierquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, er is wel meer wettelijk verplicht.
Zijn we niet ook verplicht om ons ID bij ons te hebben tijdens werktijd (danwel in kluisje) zodat ze kunnen verifiëren dat je er wel echt werkt? Zoiets dacht ik..
Ik heb hem ook wel vaak bij me maar soms vergeet ik hem gewoon.
Weet ik. Maar ik dacht het ooit eens gelezen te hebben.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:16 schreef mujentas het volgende:
[..]
Er zit een kopie in je personeelsdossier
Schoonmaakheldquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:53 schreef mujentas het volgende:
Het zou niet verkeerd zijn om de kwaliteitsmedewerker een schort te geven met poetsleider erop
Hoe groot is de zekerheidsmarge dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:28 schreef bigbass het volgende:
[..]
Dan dien je een klacht in bij de manager in plaats van te klagen op een forum.... Die caissière kan namelijk wel een officiële waarschuwing krijgen en zijn/haar baan verliezen als ze niet om id vragen wanneer de kassa aan geeft dat dit wel moet.
Het is net zoals dat ik laatst bij de Gall&Gall om mijn id werd gevraagd: "Ik schat je ongeveer 25 jaar oud, maar ik moet het toch even vragen". En het is niet dat het nou zo veel moeite is je even te identificeren....
Dat is dan zijn oude, die hij mocht houden toen hij een nieuwe ophaalde.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:32 schreef donald500 het volgende:
[..]
Mensen doen soms echt zo moeilijk!
Tot 20 ben je verplicht te vragen, klaar.
Alsof je van iedereen kan inschatten hoe oud hij/zij is.
Het ergste zijn groepen, vorige x had iedereen bij zich, alleen van 1 persoon was de ID verlopen en waren er gaten in geknipt, dus mochten we niet verkopen. (TL VA stond toevallig bij mijn kassa met mij te kletsen), zodat ik het zeker wist.
Soms is een heel grote groep best intimitiderend, vooral als ze moeilijk doen.
Niet als ik even naar de schuur loop en daarvoor een stukje over de openbare weg moet. Verder heb ik hem eigenlijk altijd wel me als ik van huis ga.quote:
Plat nektasje voor ID- en OV-kaartjes. Ze waren lange tijd niet te krijg, maar nu weer wel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb niet altijd mijn portemonee bij me anders![]()
Nektasjesquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:22 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Plat nektasje voor ID- en OV-kaartjes. Ze waren lange tijd niet te krijg, maar nu weer wel.
21 voor wat we in de supermarkt verkopen en blijkbaar 25 voor sterke drank.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:22 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Hoe groot is de zekerheidsmarge dan?
Zo'n platte waar alleen wat pasjes in kunnen. Heel handig, je hoeft dan je portemonnaie niet open te maken als je op drukke perrons/haltes staat.quote:
Portemonnee ergens anders dan in m'n zak zal ik nooit kunnen. Wil gewoon voelen dat die er zit, anders ga ik om de 5 minuten kijken of ik hem nog hebquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:27 schreef Emm16 het volgende:
Nektasjesswagger hoor
Ik heb trouwens wel altijd mijn ID bij me -> zit in mijn portemonnee -> portemonnee in tas.
Herkenbaar, portemonnee rechts, telefoon links. Schrik me ook 3x per minuut een ongeluk als ik mijn telefoon in mijn binnenzak heb om er makkelijker bij te kunnen als ik muziek luister en hij dus opeens niet meer in mijn zak zitquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Portemonnee ergens anders dan in m'n zak zal ik nooit kunnen. Wil gewoon voelen dat die er zit, anders ga ik om de 5 minuten kijken of ik hem nog heb
edit: dit klinkt fout
Ik heb ook een best wel grote portemonnee dus die kan ook alleen terecht in mijn tas!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Portemonnee ergens anders dan in m'n zak zal ik nooit kunnen. Wil gewoon voelen dat die er zit, anders ga ik om de 5 minuten kijken of ik hem nog heb
edit: dit klinkt fout
Sleutels links, telefoon rechts, portemonnee rechtsachter. En om de vijf minuten 'the man check', checken of alles er nog zit.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:33 schreef bigbass het volgende:
[..]
Herkenbaar, portemonnee rechts, telefoon links. Schrik me ook 3x per minuut een ongeluk als ik mijn telefoon in mijn binnenzak heb om er makkelijker bij te kunnen als ik muziek luister en hij dus opeens niet meer in mijn zak zit
Ik heb een keer mijn halve kamer overhoop gehaald omdat ik mijn telefoon niet kon vinden terwijl ik met mijn broertje aan het bellen was. Dat realiseerde ik me pas halverwege de zin "fuck, ik ben mijn telef.... oh laat maar"quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:42 schreef einschtein het volgende:
[..]
Sleutels links, telefoon rechts, portemonnee rechtsachter. En om de vijf minuten 'the man check', checken of alles er nog zit.
Soms heb ik een brain malfunction dat ik me dood schrik, omdat ik mijn sleutels mis. Terwijl ze in mijn fiets zitten. Waar ik op dat moment op fiets
Zaterdag kwam ik tijdens werk ook opeens achter dat ik me sleutels miste. Had ze aan me kluisje laten hangen - pakken maar.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:42 schreef einschtein het volgende:
Soms heb ik een brain malfunction dat ik me dood schrik, omdat ik mijn sleutels mis. Terwijl ze in mijn fiets zitten. Waar ik op dat moment op fiets
Ik ben meestal zo slim om mn sleutels bij mn telefoon te doenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:42 schreef einschtein het volgende:
[..]
Sleutels links, telefoon rechts, portemonnee rechtsachter. En om de vijf minuten 'the man check', checken of alles er nog zit.
Ik had laatst dat mijn sleutels opeens niet meer in mn kluisje paste. Zomaar, 3 uur eerder kon ik er nog in.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:45 schreef exelletor het volgende:
[..]
Zaterdag kwam ik tijdens werk ook opeens achter dat ik me sleutels miste. Had ze aan me kluisje laten hangen - pakken maar.
Verkeerde sleutel?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik had laatst dat mijn sleutels opeens niet meer in mn kluisje paste. Zomaar, 3 uur eerder kon ik er nog in.
Nee, ik stond niet voor het verkeerde kluisje..
5 minuten later toen de TL het probeerde werkte het welquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:03 schreef einschtein het volgende:
[..]
Verkeerde sleutel?
Mijn kluisjessleutel van school toendertijd pastte we ook helemaal in, maar ging niet open.
ik heb eigelijk altijd mijn rijbewijs bij me. En dat is geldig.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb niet altijd mijn portemonee bij me anders
Dat dacht ik ook. Maar vanaf wanneer dat was weet ik niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:47 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik dacht dat de alcoholmelding een artikelkenmerk was tegenwoordig, maar ik kan het niet met 100% zekerheid zeggen.
Wat is je naam?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:04 schreef OudeBok het volgende:
Het blijkt maar weer eens een leuke toevoeging te zijn tijdens het werk Duits te studeren en ook vrijwel vloeiend te spreken.
Klanten die Duits zijn (komen geregeld langs) waarderen het erg als ze de Nederlandse taal niet geheel machtig zijn als iemand ze in hun taal te woord kan staan, haha.
Vandaag had ik er eentje die naar m'n naam keek en echt een kop trok van: "wauw, apart. Zie je niet vaak."
Dus zij naar d'r man toe en in het half Duits, half Nederlands aan hem vragen hoe ze dat in het Nederlands moest zeggen. Toen sprong ik erin door maar te zeggen dat het ook in het Duits mag, omdat ik de taal machtig ben en gelijk een heel gesprek gehad over m'n naam etc. Vind ik leuk, zulke kleine dingetjes.
Stuur wel even een DM. Ben iets té makkelijk te traceren als ik die hier openbaar post :p.quote:
Die naam heb ik nog nooit gezien in Nederland ja. Waar komt die vandaan dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:14 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Stuur wel even een DM. Ben iets té makkelijk te traceren als ik die hier openbaar post :p.
Stamt van de aartsengelen. Er was er eentje met een naam die heel erg op de mijne leek, alleen heeft m'n moeder ergens een klinker veranderdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die naam heb ik nog nooit gezien in Nederland ja. Waar komt die vandaan dan?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:56 schreef exelletor het volgende:
[..]
Volgende keer terminal restarten, als het goed is moet ie dan te voorschijn komen. Evt. na klikken rechts onderin of na het drukken op dat blauwe knopje.
Aangenaam.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 02:43 schreef luigisix het volgende:
; D. Cr. r. R. R. R. R. V. V. R. D. V r. R.
Raar dat dat niet is gebeurd, dat ging toen inderdaad nog automatisch. Ik denk niet dat ze dat met terugwerkende kracht gaan aanpassen, maar volgens mij kan alleen je sm daar uitsluitsel over geven.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:30 schreef jonahund het volgende:
Ik heb een vraag:
Ik werk nu iets meer dan 7 jaar bij AH, begonnen in aug 2006.
Ik hoorde laatst dat je als je voor 2008 in dienst was, je automatisch na een jaar zou moeten doorstromen naar (toen nog) verkoper B. Je raadt het al, nooit gebeurd natuurlijk. Klopt dit? En als dit klopt, kun je het dan ook nog met terugwerkende kracht krijgen?
Nou, mensen die bij het aanvragen van de oude bonuskaart hun gegevens hebben gegeven krijgen een bonuskaart opgestuurd. De rest niet?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:04 schreef donald500 het volgende:
Ik lees op Plaza dat zaterdag ook bij 1 miljoen Nederlanders de nieuwe bonuskaart op dr mat valt.
Ben benieuwd waar ze deze personen op hebben geselecteerd, waarom zou bijvoorbeeld meneer Jansen op nummer 7 hem wel ontvangen en meneer de Jong op nummer 9 niet? Terwijl ze allebei de boodschappen doen bij AH. Ik zeg ook maar wat hoor.
En vanaf maandag moeten de meiden en jongens achter de kassa dus vragen of ze de oude bonuskaart willen inleveren en een nieuwe willen ontvangen als ik het praatje van SM goed heb begrepen.
Zal de rijen en drukte niet ten goede komen denk ik.
Die mensen zullen wel geselecteerd zijn op basis van koopgedrag en loyaliteit. De echt trouwe klanten krijgen eerder de Bonuskaart. Uiteraard moet dan wel het adres geregitstreerd zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:04 schreef donald500 het volgende:
Ik lees op Plaza dat zaterdag ook bij 1 miljoen Nederlanders de nieuwe bonuskaart op dr mat valt.Ben benieuwd waar ze deze personen op hebben geselecteerd, waarom zou bijvoorbeeld meneer Jansen op nummer 7 hem wel ontvangen en meneer de Jong op nummer 9 niet? Terwijl ze allebei de boodschappen doen bij AH. Ik zeg ook maar wat hoor.En vanaf maandag moeten de meiden en jongens achter de kassa dus vragen of ze de oude bonuskaart willen inleveren en een nieuwe willen ontvangen als ik het praatje van SM goed heb begrepen.Zal de rijen en drukte niet ten goede komen denk ik.
Omdat die vanaf 6 januari niet meer geldig zijn en dus ook niet meer scanbaar zijn. Het is dus: Of een nieuwe bonuskaart (al dan niet anoniem) of geen Bonuskaart.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:12 schreef Loll het volgende:
Wat een onzin waarom zou je je oude bonus kaart inleveren.
Gewoon ik denk dat veel mensen het teveel werk vinden om je oude vertrouwde pasje in te leveren of af te staan. Maar de oude bonus kaart is geldig tot 9 januarie.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:16 schreef donald500 het volgende:
Dank Schuimpjes.
En Loll, waarom zou je je oude bonuskaart niet inleveren?
MVP-bonuskaart snap ik nog wel.
Maar je kan ze toch nog maar gebruiken tot 6 januari geloof ik.
Of ben je zo aan je bonuskaart van nu gehecht dat je hem niet wilt afstaan?😜
Collega had dit ook, hebben haar nog verkoper b gemaakt. Denk niet dat ze het verhoogde uurloon met terugwerkende kracht heeft gekregen. Hoop dat je sm een beetje coulant is.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:30 schreef jonahund het volgende:
Ik heb een vraag:
Ik werk nu iets meer dan 7 jaar bij AH, begonnen in aug 2006.
Ik hoorde laatst dat je als je voor 2008 in dienst was, je automatisch na een jaar zou moeten doorstromen naar (toen nog) verkoper B. Je raadt het al, nooit gebeurd natuurlijk. Klopt dit? En als dit klopt, kun je het dan ook nog met terugwerkende kracht krijgen?
Oud en vertrouwdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:42 schreef Loll het volgende:
[..]
Gewoon ik denk dat veel mensen het teveel werk vinden om je oude vertrouwde pasje in te leveren of af te staan. Maar de oude bonus kaart is geldig tot 9 januarie.
Zaterdag liggen ze in de brievenbus.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:49 schreef Kadooosh het volgende:
Wanneer komen de nieuwe MVP pasjes eigenlijk?
Mooiquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:50 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Zaterdag liggen ze in de brievenbus.
6 januari, en idd het is maar een kaart zoals Mujentas al zegt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:42 schreef Loll het volgende:
[..]
Gewoon ik denk dat veel mensen het teveel werk vinden om je oude vertrouwde pasje in te leveren of af te staan. Maar de oude bonus kaart is geldig tot 9 januarie.
Dus de enige reden dat we er niet meerdere krijgen is dat we er zelf voor moeten betalen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:53 schreef Halldor het volgende:
Je kan ook voor ¤5 euro een nieuwe bestellen met dezelfde barcode
nee, omdat het nu een persoonlijke kaart is waar je persoonlijke aanbiedingen op krijgt. Met andere woorden: als zowel jij als je moeder een kaart met dezelfde barcode gebruikt dat kun jij aanbiedingen krijgen die eigenlijk voor je moeder bestemd zijn en vice versa. Het doel van de kaart is om jou de aanbiedingen te geven die voor jou interessant zijn (voor d4v1d dus ES Energy en Frikadelbroodjes, om maar eens een voorbeeld te noemen).quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:54 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Dus de enige reden dat we er niet meerdere krijgen is dat we er zelf voor moeten betalen?
Beetje karig van appie....
Mja maar de mvp pas waar voor het "gezin" bedoelt. Geef er dan tenminste 2. Maar goed ik kopieer hem welquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:56 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
nee, omdat het nu een persoonlijke kaart is waar je persoonlijke aanbiedingen op krijgt. Met andere woorden: als zowel jij als je moeder een kaart met dezelfde barcode gebruikt dat kun jij aanbiedingen krijgen die eigenlijk voor je moeder bestemd zijn en vice versa. Het doel van de kaart is om jou de aanbiedingen te geven die voor jou interessant zijn (voor d4v1d dus ES Energy en Frikadelbroodjes, om maar eens een voorbeeld te noemen).
Ook in een gezin situatie krijgen beide partners aparte bonuskaarten, als je alsnog gebruik wilt maken van je partners korting dan neem je toch even die andere bonuskaart mee? Kopieren is ook een optie. Ik had afgelopen week eens SSCtje weggestuurd of het mogelijk is om dan 2 bonuskaarten te scannen, en dan beide persoonlijke kortingen te ontvangen. Zo ff het antwoord lezen:) Er stond namelijk niks over in in t boekje.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:58 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Mja maar de mvp pas waar voor het "gezin" bedoelt. Geef er dan tenminste 2. Maar goed ik kopieer hem welen anders bestel ik een nieuwe.
quote:Ook alle deelnemers aan het Medewerker Voordeel Plan (MVP) ontvangen zaterdag thuis de nieuwe Bonuskaart. Deze nieuwe Bonuskaart vervangt je huidige Blauwe Voordeel Kaart.
Tot 31 december 2013 ontvang je je personeelskorting met beide kaarten. Daarna ontvang je alleen met deze nieuwe Bonuskaart nog de gebruikelijke MVP-korting bij Albert Heijn. Meer informatie over de nieuwe Bonuskaart en MVP-kortingen vind je in de brief die zaterdag bij je nieuwe Bonuskaart zit.
Afzender: Ahold Europe Communications
Misschien de timing?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:40 schreef OudeBok het volgende:
Waarom bekruipt mij ergens het gevoel dat die nieuwe Bonuskaart stiekem de LLB vervangt?
Ja, je moet daarvoor wel een declaratieformulier downloaden van Plaza en invullen. Daarna ondertekenen door jou en door je leidinggevende en insturen naar Genpact (let op: Invullen in Excel en per post versturen. Anders behandelen ze hem niet.)quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:38 schreef Kadooosh het volgende:
Krijg je eigenlijk standaard reiskosten vergoeding voor bv een bhv cursus? Moet namelijk zo'n 60km rijden.
Daarmee bedoel ik dat ik zo het idee heb dat er een 'pool' met spullen die in de persoonlijke bonus kunnen wordt gemaakt, en dat die spullen net zulke kleine kortingen hebben als LLB. Niet zo'n heel gek idee, toch?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:42 schreef mujentas het volgende:
[..]
Misschien de timing?
Beide zijn toch echt heel wat anders.
Klinkt wel logisch eigenlijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:53 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik dat ik zo het idee heb dat er een 'pool' met spullen die in de persoonlijke bonus kunnen wordt gemaakt, en dat die spullen net zulke kleine kortingen hebben als LLB. Niet zo'n heel gek idee, toch?
Zo denk ik er helaas momenteel ook over.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:53 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik dat ik zo het idee heb dat er een 'pool' met spullen die in de persoonlijke bonus kunnen wordt gemaakt, en dat die spullen net zulke kleine kortingen hebben als LLB. Niet zo'n heel gek idee, toch?
Misschien een systeem waarmee je de code kan invoeren, en daarna de persoonlijke bonussen die op hem van toepassing zijn kan zien. Ben inderdaad benieuwd hoe dat opgelost gaat worden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:06 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Zo denk ik er helaas momenteel ook over.
Vraag mij ook af hoe we straks in de winkel moeten gaan controleren of een klant wel of geen Bonus heeft gehad als deze bijvoorbeeld claimed dat hij een persoonlijke aanbieding had voor een krat Heineken maar dit op de kassabon niet is verwerkt.
Of als een klant zijn kaart is vergeten maar toch de bonus gaat claimen onder het mom van: "maar jullie hebben hier toch zo'n kaart liggen (2610400000012), gebruik die dan."
Laatste situatie valt nog wel uit te leggen aan de kant. Eerste situatie lijkt me wat lastiger.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:09 schreef donald500 het volgende:
Oehh dat is idd een lastige situatie.
Misschien worden de winkels (tl's en medewerkers verkoopafhandeling) wel op de hoogte gesteld welke persoonlijke aanbiedingen er kunnen zijn op welk moment?
Of denk ik nou een stapje te ver?
Mijn gevoel zegt dat je daarmee de privacy van klanten schaadt omdat je dus aan de hand van zo'n lijst of systeem kan zien wat klanten over het algemeen vaak aanschaffen (iemand met een persoonlijke aanbieding voor Heineken zal dus over het algemeen vaak Heineken kopen een geen Bavaria). En als ze echt klanten persoonlijke aanbiedingen geven, dan zou het dus ook betekenen dat er heel veel producten in de aanbieding kunnen zijn. Dan lijkt een lijst mij ook niet ideaal.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:08 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Misschien een systeem waarmee je de code kan invoeren, en daarna de persoonlijke bonussen die op hem van toepassing zijn kan zien. Ben inderdaad benieuwd hoe dat opgelost gaat worden.
Ik dacht dat de klant gewoon persoonlijke coupons krijgt?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:08 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Misschien een systeem waarmee je de code kan invoeren, en daarna de persoonlijke bonussen die op hem van toepassing zijn kan zien. Ben inderdaad benieuwd hoe dat opgelost gaat worden.
Oh dat wordt ook huilen met klanten die dan met verlopen coupons gaan aankomen en huilen omdat we die dan niet accepterenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:12 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik dacht dat de klant gewoon persoonlijke coupons krijgt?
True.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:12 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
[..]
Mijn gevoel zegt dat je daarmee de privacy van klanten schaadt omdat je dus aan de hand van zo'n lijst of systeem kan zien wat klanten over het algemeen vaak aanschaffen (iemand met een persoonlijke aanbieding voor Heineken zal dus over het algemeen vaak Heineken kopen een geen Bavaria). En als ze echt klanten persoonlijke aanbiedingen geven, dan zou het dus ook betekenen dat er heel veel producten in de aanbieding kunnen zijn. Dan lijkt een lijst mij ook niet ideaal.
Het gaat overigens in het begin om één aanbieding per keer. Het zal dus niet zo zijn dat een klant een kar vol met persoonlijke aanbiedingen kan kopen. Tenzij hij natuurlijk een kar vol met Heineken kratjes koopt als dat zijn of haar aanbieding is.quote:Hoe attendeert u uw klanten op deze persoonlijke aanbiedingen?
We attenderen klanten per e-mail op de aanbiedingen (en soms per post). Ook zullen persoonlijke aanbiedingen worden getoond via ah.nl en in je mobiele apps van Albert Heijn.
De klant kan de aanbieding vervolgens in de winkel verzilveren door de Bonuskaart te laten scannen aan de kassa.
quote:Wat zijn de vastgestelde toeslagen?
Maandag t/m Vrijdag; 6:00-7:00 25%, 20:00-21:00 33,33%, 21:00-6:00 50%
Zaterdag: 6:00-7:00 25%, 18:00-24:00 50%
Zondag: 100%
Toeslagen voor Ma t/m Za ontvang je alleen wanneer je een contract hebt van méér dan 48 uur per periode of in een week méér dan 12 uur hebt gewerkt.
Op basis van deze loonstrook ontvang je alleen op de uren die door Albert Heijn betaald worden All-In loon:quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:07 schreef donald500 het volgende:
Had naar mijn SM gemaild over mijn salaris.
Krijg ik een mail terug dat hij er niks aan kan doen en dat ze het bij het hoofdkantoor volgens hem ook niet weten en dat ik er zelf achteraan moet.
Maar goed, toen dacht ik aan jullie, want jullie zijn ook slim!
Contract is 48 uur per periode, dus 12 per week.
Nu wil ik weten of ik wel of niet de toeslag ontvang.
Rekenen kan ik helemaal niet, oa daarom heb ik ook een uitkering.(Kassa bijdraaien mag ik ook alleen op pinkassa)
Maar goed, ik ga even de bedragen neerzetten en wil graag van jullie weten of ik wel of niet alle toeslagen ontvang.
Gewerkte uren: ¤244,32
Vakantie uren: ¤27,08
ADV uren: ¤21,99
Voorschot WUK: ¤ 9,59
Voorschot vakantie: ¤23,47
Bruto salaris: ¤326,45
Loon voor alle heffingen: ¤326,45
Loonheffing: - 119,84
Premie wga werken: -0,36
Personeelsvereniging: -1,75
In totaal: -¤121,95
Netto salaris is : ¤204,50
Loonheffingskorting kan ik niet krijgen omdat UWV dat al toepast en mag maar bij 1 bedrijf.
Sorry hoor voor al mijn vragen, maar SM helpt me ook niet verder en ik word steeds van het kastje naar de muur gestuurd.
Dat zeg ik niet. Je krijgt over de uren die Albert Heijn betaald WEL all-in loon (Dus vakantiegeld, vakantie-uren, WUK en ADV). Die percentages komen allemaal redelijk (op soms een honderste van een procent na) overeen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:29 schreef donald500 het volgende:
Dus ik krijg volgend jou niet de vakantiegeld, adv en wuk uitbetaald?
Ik zal proberen print screen te maken als ik thuis ben.
Moet je zo schreeuwen, Schuimpjes?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:33 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Je krijgt over de uren die Albert Heijn betaald WEL all-in loon (Dus vakantiegeld, vakantie-uren, WUK en ADV). Die percentages komen allemaal redelijk (op soms een honderste van een procent na) overeen.
Ik twijfel alleen over het deel dat het UWV aan jou betaald. Je gaf zelf al aan dat zij gewoon VAKANTIEGELD betalen. De WINSTUITKERING is iets Albert Heijn's (of Ahold)-specifiek. Ik kan mij VOORSTELLEN dat het UWV deze uren niet op zich neemt.
Voor wat betreft je VAKANTIE-UREN en ADV-UREN zou ik graag een loonstrookje zien zodat we kunnen kijken of jij niet gewoon een POTJE met uren opbouwt zodat jij doorbetaald krijgt als je vrij bent.
Sorry voor de CAPS, niet schreeuwerig bedoeld. Maar ik probeer wat duidelijkheid voor je te scheppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JA! NOU DAAAAAG!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:37 schreef einschtein het volgende:
Moet je zo schreeuwen, Schuimpjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:39 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
JA! NOU DAAAAAG!NEE IK HOEF NIET TE TANKEN SCHAT!!!111!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:40 schreef einschtein het volgende:
[..]
NEE IK HOEF NIET TE TANKEN SCHAT!!!111!!
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:48 schreef einschtein het volgende:
[..]
Toen jij het postte was dat het eerste wat ik dacht, ik hoefde de spoiler niet eens te lezen.
Ging over het automatisch verkoper B worden na een jaar. Ben begonnen in aug 2006.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:43 schreef bigbass het volgende:
[..]
Raar dat dat niet is gebeurd, dat ging toen inderdaad nog automatisch. Ik denk niet dat ze dat met terugwerkende kracht gaan aanpassen, maar volgens mij kan alleen je sm daar uitsluitsel over geven.
Ik kan er zo snel niks over vinden in de CAO die geldig was van 1 april 2004 tot 1 april 2007quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:56 schreef jonahund het volgende:
[..]
Ging over het automatisch verkoper B worden na een jaar. Ben begonnen in aug 2006.
Maar ik heb er toch wel recht op? In ieder geval vanaf nu lijkt mij? Stond dat toentertijd ook niet in de CAO?
Moet toch wel passen want jullie hadden kasten van een meterquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:19 schreef einschtein het volgende:
Nu wij een extra meter pizza's hebben, zijn er ook een 2-tal nieuwe pizza's in het assortiment gekomen. Nu klopt die schets voor die plank van geen meter. 3 soorten pizza's op één plank, van ieder product hebben ze op de schets zo'n 1,2cm af gehaald. Waardoor je in totaal 3,6cm tekort komt. Je kan het niet eens normaal vullen.
Benieuwd wat ze op mijn SSC'tje gaan zeggen.
He, niet te grappig doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:29 schreef mujentas het volgende:
[..]
Moet toch wel passen want jullie hadden kasten van een meter
Ja, klopt, hebben wij ook. Alleen op deze plank komt het dus echt ruim 4/5 centimeter over de rand heen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:31 schreef mujentas het volgende:
Maar het is inderdaad allemaal wat krap. Regelmatig gaan er pizzadozen kapot omdat ze er met pijn en moeite in of uit te krijgen zijn.
Zo goed heb ik allemaal niet opgemeten, het probleem is al jaren hetzelfde en ik maak me er niet echt druk om. Ik prop die pizza's er in en klaarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:34 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, klopt, hebben wij ook. Alleen op deze plank komt het dus echt ruim 4/5 centimeter over de rand heen.
Opvallend ook. Er liggen 2 soorten Turkse pizza's op en 1 Dr. Oetker BA Bacon. De Turkse pizza's hebben de afmeting van de BA, die dus 1,3cm kleiner is. En de BA heeft een random breedte, hebben ze gewoon 1,2cm afgehaald ofzo.
Bij ons dus sinds de worp en dat is ook het enige waar het zo lastig mee is.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:37 schreef mujentas het volgende:
[..]
Zo goed heb ik allemaal niet opgemeten, het probleem is al jaren hetzelfde en ik maak me er niet echt druk om. Ik prop die pizza's er in en klaar
Dozenfetisjistquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:39 schreef einschtein het volgende:
[..]
Bij ons dus sinds de worp en dat is ook het enige waar het zo lastig mee is.
Sowieso is dat irritant, pizza's in de kast. De hangers van de plank erboven zitten aan de zijkanten en daardoor kun je dus sowieso 1 facing niet goed/optimaal vullen zonder de doos te verkrachten.
Laat me, okequote:
Doe je zo goed je best, krijg je niet eens een bakje Ben & Jerry'squote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:46 schreef einschtein het volgende:
[..]
Laat me, okeIk vind het gewoon stom dat de winkels hun best doen om alles zo goed mogelijk te krijgen en dat er dan weer een of andere downie op het HK zo'n achterlijke fout maakt.
Inderdaad, ik wil ook overpriced ijs.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:47 schreef mujentas het volgende:
[..]
Doe je zo goed je best, krijg je niet eens een bakje Ben & Jerry's
Ik hoop dat ze aan ons hebben gedacht op het hoofdkantoor toen ze zaten te smullen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:48 schreef einschtein het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wil ook overpriced ijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:49 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze aan ons hebben gedacht op het hoofdkantoor toen ze zaten te smullen.Het was natuurlijk voor al die afdelingen op het hoofdkantoor zoveel werk om deze ombouw in goede banen te laten verlopen. Laat ze blij zijn daar, en een feestje vieren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:40 schreef einschtein het volgende:
[..]
NEE IK HOEF NIET TE TANKEN SCHAT!!!111!!
Straks gaat een klant nog zijn/haar favoriete cassiere bij wie die altijd komt (quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:12 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
[..]
Mijn gevoel zegt dat je daarmee de privacy van klanten schaadt omdat je dus aan de hand van zo'n lijst of systeem kan zien wat klanten over het algemeen vaak aanschaffen (iemand met een persoonlijke aanbieding voor Heineken zal dus over het algemeen vaak Heineken kopen een geen Bavaria). En als ze echt klanten persoonlijke aanbiedingen geven, dan zou het dus ook betekenen dat er heel veel producten in de aanbieding kunnen zijn. Dan lijkt een lijst mij ook niet ideaal.
Voor de rest zit nergens een maximum op, dacht ik. Volgens mij is het met andere aanbiedingen ook niet zo aantrekkelijk om ze bij een supermarkt te kopen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:52 schreef danzazlol het volgende:
Vraagje van een lurker.
Iemand zei een tijd geleden dat je bij een aanbieding van bv. Heineken kratjes er max. 6 mag meenemen per klant om doorverkoop te voorkomen. Maar hoe wil je dit voorkomen met persoonlijke aanbiedingen? Altijd een max. Van 6 instellen lijkt em wat rigoreus.
Toen laatst de Red Bull 4-Packs in de aanbieding waren heeft een klant een stuk of 80 pakken bij me gekochtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:06 schreef Gezicht het volgende:
We hebben wel een keer gehad dat toen de Red Bull blikjes in de aanbieding waren er een limiet van 6 was die echt werd gehanteerd bij de kassa. Je kunt je voorstellen dat bijna iedereen wel meer dan 6 blikjes had.
Watquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:08 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Toen laatst de Red Bull 4-Packs in de aanbieding waren heeft een klant een stuk of 80 pakken bij me gekocht. Was geen probleem bij ons.
Had hem een hele dolly geven, met karton erbij en al.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:08 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Toen laatst de Red Bull 4-Packs in de aanbieding waren heeft een klant een stuk of 80 pakken bij me gekocht. Was geen probleem bij ons.
Yup, sicke jaarvoorraad of zo. Totale prijs met alle andere boodschappen kwam neer op een euro of 350-400.quote:
Vanaf heden is het AH bsc Energy!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:19 schreef d4v1d het volgende:
Ik wacht nog op de opmerking over mij en ES energy.
Ik moet nog wennen. Oke?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:19 schreef Halldor het volgende:
[..]
Vanaf heden is het AH bsc Energy!
Ik werd laatst in de to go geholpen door een (overduidelijke) homo die "Henk" heettequote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:37 schreef exelletor het volgende:
Jongens / Mannen vast achter de kassa.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2013 17:40:06 ]
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:37 schreef exelletor het volgende:
Alleen leuke meisjes horen achter de kassa te zitten.quote:
En de 30+'ers met een KPK dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:50 schreef exelletor het volgende:
[..]
Alleen leuke meisjes horen achter de kassa te zitten.Gelukkig is ons filiaal nog conservatief bezig en hebben we maar een vaste kassajongen(verder niks mis met hem).
Die huisvrouwen horen gewoon bij. Iemand moet toch 8-17 kassa draaien, als alle leuke meisjes in de schoolbanken zitten.quote:
I just assume you're trolling the fuck out? Gelukkig is ons filiaal niet zo achterlijk bezig.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:50 schreef exelletor het volgende:
[..]
Alleen leuke meisjes horen achter de kassa te zitten.Gelukkig is ons filiaal nog conservatief bezig en hebben we maar een vaste kassajongen(verder niks mis met hem).
Niks mis mee.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:37 schreef exelletor het volgende:
Ik snap wat je bedoeld denk ik. De gedachte is nog steeds dat mannen meer het fysieke werk doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:02 schreef einschtein het volgende:
Ik vind de kassa-afdeling ook iets meer voor de dames.Niet dat je direct ongeschikt bent als man/jongen-zijnde, maar ja.
Nee. Wij hebben overigens heel erg leuke meisjes ook in de vulploeg zitten. Als ik zo schat, bestaat onze vulploeg voor 30% uit meisjes.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:58 schreef OudeBok het volgende:
I just assume you're trolling the fuck out? Gelukkig is ons filiaal niet zo achterlijk bezig.
Ik zou zelf nooit, nooit, nooit voor de vulploeg solliciteren. Beetje afgeblaft worden met wat pech en overwerken voor nop. Niet voor mij.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:04 schreef exelletor het volgende:
[..]
Nee. Wij hebben overigens heel erg leuke meisjes ook in de vulploeg zitten. Als ik zo schat, bestaat onze vulploeg voor 30% uit meisjes.Overigens heeft het (bijna) niks met het MT te maken - niemand haalt het gewoon in zijn hoofd om voor de kassa te solliciteren.
Als je terug blaft en moeite doet kan je wel uitbetaald wordenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:05 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ik zou zelf nooit, nooit, nooit voor de vulploeg solliciteren. Beetje afgeblaft worden met wat pech en overwerken voor nop. Niet voor mij.
Of ontslagen ;P.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je terug blaft en moeite doet kan je wel uitbetaald worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |