Recent plaatje idd. 18 septemberquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:22 schreef exelletor het volgende:
Aha,
Een zelfgeschoten recent plaatje(immers, alle druiven waren een maand of twee in de aanbieding) en bijzonder slecht gestapelde containers(zal dus niet door dc pijnacker beleverd worden). Ik ga even zoeken.
Is dat mijn filiaal op die foto?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:26 schreef exelletor het volgende:
Jouw filiaal (ik zie althans een tweede deur voor laden/lossen) heeft ook weinig vulling.
Oke, jullie filialen lijken alleen op elkaar.quote:
De winkelspeakers op maximum volume in het magazijn zetten en je eigen muziek gaan draaien.quote:Trouwens even klagen
Ik kwam in het tweede magazijn om even een container vleeswaren te pakken. Ondertussen was daar de dame van brood bezig. Ze had wat muziek op, zou ik ook doen als ik daar zo alleen stond.
Maar het was fucking gordon, guus meeuwis, andré hazes en dat soort shit
subklacht: ze heeft een KPK.
gr gr
Lijken op elkaar? byfar niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:28 schreef exelletor het volgende:
[..]
Oke, jullie filialen lijken alleen op elkaar.
[..]
De winkelspeakers op maximum volume in het magazijn zetten en je eigen muziek gaan draaien.
Duidelijk pot.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:26 schreef d4v1d het volgende:
Trouwens even klagen
Ik kwam in het tweede magazijn om even een container vleeswaren te pakken. Ondertussen was daar de dame van brood bezig. Ze had wat muziek op, zou ik ook doen als ik daar zo alleen stond.
Maar het was fucking gordon, guus meeuwis, andré hazes en dat soort shit![]()
subklacht: ze heeft een KPK.
gr gr
Daarom zeg ik - je eigen opzetten. *0 op de hoofdtelefoon (anders gaat ie na verloop van tijd uit) en draaien maar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:29 schreef d4v1d het volgende:
Lijken op elkaar? byfar niet.
Wij hebben hier nooit muziek op de winkelvloer .
zal mn asm sowieso waarderenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:31 schreef exelletor het volgende:
[..]
Daarom zeg ik - je eigen opzetten. *0 op de hoofdtelefoon (anders gaat ie na verloop van tijd uit) en draaien maar.
Maar gaat die muziek dan niet in de winkel af via *0?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:31 schreef exelletor het volgende:
[..]
Daarom zeg ik - je eigen opzetten. *0 op de hoofdtelefoon (anders gaat ie na verloop van tijd uit) en draaien maar.
Dat wel natuurlijk. Je moet geen Rammstein gaan draaien, maar AH heeft best vaak rare keuzes, dus zal niet opvallen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:32 schreef Schuimpjes het volgende:
Maar gaat die muziek dan niet in de winkel af via *0?
hebben jullie al sinterklaas liedjes?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:33 schreef exelletor het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk. Je moet geen Rammstein gaan draaien, maar AH heeft best vaak rare keuzes, dus zal niet opvallen.
En hoe zorg je er dan voor dat die intercom niet uit gaat. En: Wat als een caissiere moet omroepen in geval van een calamiteit?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:33 schreef exelletor het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk. Je moet geen Rammstein gaan draaien, maar AH heeft best vaak rare keuzes, dus zal niet opvallen.
Nee, jij?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
hebben jullie al sinterklaas liedjes?
Bij ons gaan de caissieres altijd bellen. Intercom wordt alleen voor winkelwagens gebruikt of als iemand geen telefoon op zak heeft.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:34 schreef Schuimpjes het volgende:
En hoe zorg je er dan voor dat die intercom niet uit gaat. En: Wat als een caissiere moet omroepen in geval van een calamiteit?
Rammstein
Dus als er met spoed FHV nodig is gaat er gebeld worden?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:36 schreef exelletor het volgende:
[..]
Bij ons gaan de caissieres altijd bellen. Intercom wordt alleen voor winkelwagens gebruikt of als iemand geen telefoon op zak heeft.
Muziek gaat bij ons ook altijd pas na sluitingstijd aan. Verder was het alleen maar als een grap bedoeld en verwacht ik niet dat d4v1d het irl gaat uitvoeren. Verder ben ik blij dat er bij ons in de ah(zolang ik daar werk althans) nooit echt spoedeisende hulp nodig is geweest en de keer dat er ene iemand voor mij in elkaar zakte(niet bij de ah dus), de hulp er op tijd bij was. Zonder om te roepen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:37 schreef Schuimpjes het volgende:
Dus als er met spoed FHV nodig is gaat er gebeld worden?
Sorry, maar als een klant of medewerker in elkaar zakt moet je direct alle FHV'ers zo snel mogelijk naar de plek van het ongeval zien te krijgen.
Oké, dan is het goed. Ik dacht dat je tijdens openingstijd al je eigen muziek aanzettequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:43 schreef exelletor het volgende:
[..]
Muziek gaat bij ons ook altijd pas na sluitingstijd aan. Verder was het alleen maar als een grap bedoeld en verwacht ik niet dat d4v1d het irl gaat uitvoeren. Verder ben ik blij dat er bij ons in de ah(zolang ik daar werk althans) nooit echt spoedeisende hulp nodig is geweest en de keer dat er ene iemand voor mij in elkaar zakte(niet bij de ah dus), de hulp er op tijd bij was. Zonder om te roepen.Met of zonder intercom, je kan veel beter in een winkel in elkaar zakken, dan thuis alleen op de bank met niemand naast je.
Oh?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:43 schreef exelletor het volgende:
[..]
Verder was het alleen maar als een grap bedoeld en verwacht ik niet dat d4v1d het irl gaat uitvoeren.
Een kleine tip: met selectie tellen gaat dat sneller.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:48 schreef d4v1d het volgende:
Ik moest ook nog even alle wijn op 0 zetten. toch?
Ik heb al moeite met inloggen op die terminal eerlijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:53 schreef exelletor het volgende:
[..]
Een kleine tip: met selectie tellen gaat dat sneller.
Een tweede actie: Je kan ook voor kiezen om op donderdag/vrijdag voor de OBM alle lopende acties op 0 te zetten (selectie tellen -> lev: RDC Vers? -> Tab2 -> extra presentatie - de voorraadstanden zijn meestal hoger dan bij de wijnen en lopen bij ons soms in de honderden).
P.S. Is maar een grapje he.
Nog even oefenen dan, je komt er wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:53 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb al moeite met inloggen op die terminal eerlijk
Ik moet eens mijn eigen pen en mesje zien te fixen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:54 schreef exelletor het volgende:
[..]
Nog even oefenen dan, je komt er wel.![]()
P.S. Wel stylus gebruiken voor inloggen hehe
Toetsenbord kwam niet tevoorschijn dus moest het met die cijfers doen en dat blauwe knopje en dus snel drukkenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:54 schreef exelletor het volgende:
[..]
Nog even oefenen dan, je komt er wel.![]()
P.S. Wel stylus gebruiken voor inloggen hehe
Tapasprikkers doen ook goed als stylussen. Pennen kun je gewoon uit de winkel pakken en afboeken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:55 schreef d4v1d het volgende:
Ik moet eens mijn eigen pen en mesje zien te fixen.
Volgende keer terminal restarten, als het goed is moet ie dan te voorschijn komen. Evt. na klikken rechts onderin of na het drukken op dat blauwe knopje.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:55 schreef d4v1d het volgende:
Toetsenbord kwam niet tevoorschijn dus moest het met die cijfers doen en dat blauwe knopje en dus snel drukken
Wij hebben een keer een reanimatie gehad bij ons in de winkel (niet mijn huidige). De betreffende persoon heeft het overleeft, hij was zo blij dat hij een paar weken later met zijn vrouw langs kwam en zo blij was met ons optreden dat hij ondanks dat wij weigerde eiste een bijdrage te geven voor onze personeelspot.....quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:43 schreef exelletor het volgende:
[..]
nooit echt spoedeisende hulp nodig is geweest en de keer dat er ene iemand voor mij in elkaar zakte(niet bij de ah dus), de hulp er op tijd bij was. Zonder om te roepen.Met of zonder intercom, je kan veel beter in een winkel in elkaar zakken, dan thuis alleen op de bank met niemand naast je.
Wow.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:57 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Wij hebben een keer een reanimatie gehad bij ons in de winkel (niet mijn huidige). De betreffende persoon heeft het overleeft, hij was zo blij dat hij een paar weken later met zijn vrouw langs kwam en zo blij was met ons optreden dat hij ondanks dat wij weigerde eiste een bijdrage te geven voor onze personeelspot.....
Aan de andere kant - ik wist toen ook niet wat ik moest doen. Nu wil ik me binnenkort toch echt een keer inschrijven voor een bhv cursus, bij de ah of niet - je weet nooit wanneer je het nodig gaat hebben.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:57 schreef ikbenschipper het volgende:
Wij hebben een keer een reanimatie gehad bij ons in de winkel (niet mijn huidige). De betreffende persoon heeft het overleeft, hij was zo blij dat hij een paar weken later met zijn vrouw langs kwam en zo blij was met ons optreden dat hij ondanks dat wij weigerde eiste een bijdrage te geven voor onze personeelspot.....
Maar echt schandelijk hoe andere mensen reageren door er gewoon langs te willen enzo. De wijn erboven willen hebben enzo. Echt NO RESPECT in de samenleving meer.
Geel/oranje knopje aan de rechterkant indrukken. Dat wisselt tussen T9 en on-screen toetsenbord. Als dat niet werkt inderdaad even resetten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Toetsenbord kwam niet tevoorschijn dus moest het met die cijfers doen en dat blauwe knopje en dus snel drukken
Ja ik denk dat je als slachtoffer niet meer mazzel kon hebben dan dat moment. We hadden precies een shift overdracht tussen SM/ASM en TL's dus er waren super veel BHVers aanwezig. Toen het voorbij was nog even geëvalueerd en even een redbull gedronken met zijn zessen. Best heftig zo'n moment.quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:03 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ja ik denk dat je geen meer mazzel kon hebben dan dat moment. We hadden precies een shift overdracht tussen SM/ASM en TL's dus er waren super veel BHVers aanwezig. Toen het voorbij was nog even geëvalueerd en even een redbull gedronken met zijn zessen. Best heftig zo'n moment.
Dat knopje om ook mee te scannen bedoel je? tegelijk?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:02 schreef bigbass het volgende:
[..]
Geel/oranje knopje aan de rechterkant indrukken. Dat wisselt tussen T9 en on-screen toetsenbord. Als dat niet werkt inderdaad even resetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |