SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
Cursus blackberry voor senioren dan maar?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:41 schreef buzz1291 het volgende:
Kan van mijn Blackberry geen foto's uploaden
Op de fiets naar 't werk geen optie?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 07:36 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Over een maand gaan we naar een ander pand, zonder sportruimte. Moet deze maand nog pakken wat ik kan qua lunch sporten...
Vond hem juist zo mooi in het blauw! Maar ja, zwart... Zo heb je ze het liefst zekerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:32 schreef kaasplankje het volgende:
Leuk een naamtopic. Ik denk alleen dat dees al vol is als ik mijn zwartgespoten Lorini terug ontvang. Dat is ws. op zijn vroegst zondag aanstaande.
Werkfiets eiks zwart liefst idd, dat past bij de huisstijl van de zaak. Ook wel handig ivm vuil enzo.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:07 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Vond hem juist zo mooi in het blauw! Maar ja, zwart... Zo heb je ze het liefst zeker
Best duur toch?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:23 schreef kaasplankje het volgende:
Je zal maar Dura ace naven nodig hebben. 119.- voor 36gts. en 149.- voor 32gts.
http://www.cnc-bike.de/product_info.php?products_id=12520
http://www.cnc-bike.de/pr(...)15&products_id=12522
Ik ben niet zo heel erg behept met wielen vlechten, maar zouden die 36gts. naven nu om en om gespaakt matchen met een 18gts velg? Ik vroeg het me gewoon af, net als om de zoveel eentje overslaan om 32gts naven te matchen met 214gts velgen bv.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:23 schreef kaasplankje het volgende:
Je zal maar Dura ace naven nodig hebben. 119.- voor 36gts. en 149.- voor 32gts.
http://www.cnc-bike.de/product_info.php?products_id=12520
http://www.cnc-bike.de/pr(...)15&products_id=12522
Voor een set dura ace naven vind ik 119.- geen geld. Er heeft een Japanner een week op die kogelbanen lopen polijsten hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Best duur toch?
http://www.cyclingweekly.(...)ction_ref_map=%5B%5D
Nee, Buzz heeft niet zitten kloten met Digitalepo. Maar een andere stakkert wel denk ik. Kon je verwachten. Nu nog wachten op een programma update waarbij je uitsluitend de segmenten een beetje kunt opvoeren en het hele Strava kan bij het grofvuil.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Best duur toch?
http://www.cyclingweekly.(...)ction_ref_map=%5B%5D
Voor mij niet nee, maar ik meen er wel eens van gehoord te hebben. Om en om zou moeten kunnen, al denk ik dat die 36gts niet genoeg "vlees" op de flens hebben voor een radiaal gespaakte optie.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En Buzz, nee dat is geen pan natuurlijk.
Het zal misschien best kunnen, maar het ziet er niet uit. Garantie zal je vast niet krijgen als de flens scheurt met maar de helft spaken in de flensgaten. Wat niet wil zeggen dat 't ook gebeurt, Campy geeft ook geen garantie op radiaal gevlochten wielen van hun losse naven maar 't kan wel, ik heb 't zelf al gedaan, al was dat wel met 32 en 36 gts velgen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:34 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Voor mij niet nee, maar ik meen er wel eens van gehoord te hebben. Om en om zou moeten kunnen, al denk ik dat die 36gts niet genoeg "vlees" op de flens hebben voor een radiaal gespaakte optie.
Op de nieuwe locatie wel...als de douchefaciliteiten tenminste kloppen, dat is ons wel beloofd. Hilversum - Schiphol is gewoon wat ver weg voor op en neer. Nu gaan we naar vlak bij de Arena, dat opent mogelijkheden! Hoop dat er een fietsenstalling is waar je desnoods de fiets een nachtje kan laten staan ook. Maar dat weet ik nog niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Op de fiets naar 't werk geen optie?
Heen en terug op 1 dag moet toch ook wel lukken? 20/25 km enkele reis? Lijkt me een perfect afstandje om je kilometrage op te krikken 2/3x per week.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Op de nieuwe locatie wel...als de douchefaciliteiten tenminste kloppen, dat is ons wel beloofd. Hilversum - Schiphol is gewoon wat ver weg voor op en neer. Nu gaan we naar vlak bij de Arena, dat opent mogelijkheden! Hoop dat er een fietsenstalling is waar je desnoods de fiets een nachtje kan laten staan ook. Maar dat weet ik nog niet.
Ja verdomme, in Holland verzuipen we zowat na 5 dagen zondvloed, en hij heeft in Friesland elke dag stralende zon. Ik kan niet eens bij m'n schuur komen zonder lieslaarzen aan te trekken....quote:
20 is denk ik de ideale fietsafstand. Zo'n 40 minutejes zoet. Alles eronder is net even te kort eigenlijk en daarboven kost net te veel tijd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Heen en terug op 1 dag moet toch ook wel lukken? 20/25 km enkele reis? Lijkt me een perfect afstandje om je kilometrage op te krikken 2/3x per week.
Bang voor een druppeltje water?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:50 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja verdomme, in Holland verzuipen we zowat na 5 dagen zondvloed, en hij heeft in Friesland elke dag stralende zon. Ik kan niet eens bij m'n schuur komen zonder lieslaarzen aan te trekken....
Vanavond tacxen met harige benen. t gaat snel bergafwaarts met de seizoensafsluiting zo
Grippers verjaardagscadeauwens voor volgend jaar.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:50 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja verdomme, in Holland verzuipen we zowat na 5 dagen zondvloed, en hij heeft in Friesland elke dag stralende zon. Ik kan niet eens bij m'n schuur komen zonder lieslaarzen aan te trekken....
Vanavond tacxen met harige benen. t gaat snel bergafwaarts met de seizoensafsluiting zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |