vermeurd door haar woedende kamergenotenquote:
Jij wil nu alles dat reageert met blacklight dat je kan vinden?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:20 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd:
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item335bfe9f9e
Ik ben zo blij dat ik nooit in een studentenhuis heb gewoondquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ja jonge, die tips kwamen te laat he.
Maar mijn punt was wel duidelijk volgens mij. En ik mag nu een tegendaad van hun verzinnen, waar zij sportief aan deel zullen nemen zolang ze niet naakt rondjes over het terrein hoeven te rennen oid.
Mijn studentenhuis was heul zo matig niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik nooit in een studentenhuis heb gewoond
Ik zou hier zo kriebel van worden
52 weken lang je eten koken (fatsoenlijk), de wc's schoonmaken en de pluizen uit de gootsteentjes/putjes trekken?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar mijn punt was wel duidelijk volgens mij. En ik mag nu een tegendaad van hun verzinnen, waar zij sportief aan deel zullen nemen zolang ze niet naakt rondjes over het terrein hoeven te rennen oid.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
ligt er volledig aan hoe je grenzen steltquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook niet zo'n behoefte aan idd. Al is ze verplicht mijn schoonmaaktaken laten doen oid wel een mooie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daar zou dan wel boven gaan staan en gewoon niets laten doen. Waarom "moet" er altijd iets tegenover staan![]()
Kleine kinderen
JAquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:30 schreef Molo het volgende:
IJs, gaan jij en ik hier naartoe?
http://en.wikipedia.org/wiki/Sauna_Open_Air_Metal_Festival
Dit is echt de eerste keer dat zoiets hier gebeurt hoor. En het gaat ook niet nog een keer proberen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
of tot de kerst elke zondag mee naar de kerk op zondagmorgenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook niet zo'n behoefte aan idd. Al is ze verplicht mijn schoonmaaktaken laten doen oid wel een mooie.
Oehh of, mijn huiskring van de kerk komt over 2 weken koken. Dan mogen zij alle boodschappen doen, koken, en alle teringzooi opruimen.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:30 schreef Molo het volgende:
[..]
of tot de kerst elke zondag mee naar de kerk op zondagmorgen
ik wil wel kamperen of in een blokhut, met sauna hoorquote:
ik hoop dat type O negative komtquote:
Ze wakker maken wanneer ik ga, vooruit. Maar ik wil ze helemaal niet mee hebben naar de kerk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:30 schreef Molo het volgende:
[..]
of tot de kerst elke zondag mee naar de kerk op zondagmorgen
Och, ik heb Spa ook overleefd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
ik wil wel kamperen of in een blokhut, met sauna hoor
Dat klinkt echt fantastisch.quote:
hoeft toch niet jouw kerk te zijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ze wakker maken wanneer ik ga, vooruit. Maar ik wil ze helemaal niet mee hebben naar de kerk.
bij leven was hij al een halve zombiequote:
quote:
Nu een helequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]
bij leven was hij al een halve zombie
hoe zou zijn piemel er nu uit zien?quote:
nee manquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:33 schreef megamandy het volgende:
Ik wil zo graag naar het Noorderlicht
Stomme megatoby die alleen maar zegt dat het daar koud is
Het hele jaar door t-shirtjes.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja die van mij loopt nu dus al in zijn winterjas te rillen op straat
oh ja, check, Koos moet ook mee, voor kachelfunctiequote:
Omdat het kan zeker? Gij hipster!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die heb ik niet
Nee maar ik wil er eigenlijk gewoon met hem heen. Gewoon
Maar je bent toch net aan een nieuwe opleiding begonnen? Heb je daar geen (potentiële) vrienden?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die heb ik niet
Nee maar ik wil er eigenlijk gewoon met hem heen. Gewoon
vooral matig jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet echt kappen met ebayen op uv-shit. Zoveel toffen matigen zooi.
Ooh jawel hoor. Maar ik weet niet of ik daarmee op vakantie zou willen gaan naar zoiets.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar je bent toch net aan een nieuwe opleiding begonnen? Heb je daar geen (potentiële) vrienden?
dat zijn allemaal hipsters manquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar je bent toch net aan een nieuwe opleiding begonnen? Heb je daar geen (potentiële) vrienden?
Finland is anders best goeienkoop, vond je niet?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh jawel hoor. Maar ik weet niet of ik daarmee op vakantie zou willen gaan naar zoiets.
En niet veel mensen willen er zoveel geld aan uitgeven.
Nee niet bij mijn richting.quote:
MAAR UVquote:
Ook als je helemaal naar het noorden gaat? Ik heb eigenlijk nooit specifiek gezocht aangezien we eerst ook nog naar Azië willen gaan en ik wil ook nog door de USA gaanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Finland is anders best goeienkoop, vond je niet?
jammerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee niet bij mijn richting.
Sommige vragen ook of ik design doeTerwijl ik zit te prutsen achter een naaimachine
ja maar matigen zooi en muziekquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
MAAR UV
Ik blijf teveel hangen in m'n 90's en overige kutmuziek geloof ik.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:42 schreef Molo het volgende:
[..]
jammer
Het is zo matig leuk om dat bij alles te zeggen "omdat hipsters"
eten is zelfde prijs, overal verkrijgbaar. Onderdak ietsjes duurder en wat schaarser maar niet veel en benzine gewoon ongeveer zelfde, misschien ietsjes duurder. Vond het bizar meevallen. Zeker als je vergelijkt met Noorwegen, hoe mooi dat ook is. Velen duurquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ook als je helemaal naar het noorden gaat? Ik heb eigenlijk nooit specifiek gezocht aangezien we eerst ook nog naar Azië willen gaan en ik wil ook nog door de USA gaanEn velen stedentrips
het hotel?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zou Joop best over kunnen halen geloof ik.
Als 'ie maar naar F1 kan.
Ja maar de ruige natuur van Noorwegenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:44 schreef Molo het volgende:
[..]
eten is zelfde prijs, overal verkrijgbaar. Onderdak ietsjes duurder en wat schaarser maar niet veel en benzine gewoon ongeveer zelfde, misschien ietsjes duurder. Vond het bizar meevallen. Zeker als je vergelijkt met Noorwegen, hoe mooi dat ook is. Velen duur
yep, dat is wel bizar tof en mooi jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar de ruige natuur van Noorwegen
Jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:46 schreef Molo het volgende:
Volgend jaar eens kijken hoe IJsland is, lijkt me ook tof
ja dat kan zeker, je mist natuurlijk nogal wat bomen als windvangers, maar ik ben vooral benieuwd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja
Alleen wat is daarvan zag bij Wie Is De Mol was het vooral velen wind
te druk gehad?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:49 schreef megamandy het volgende:
Eindelijk weer eens mijn nagels lakkenBen gewoon een week lang nakend geweest
Voor het eerst in bijna 3 jaar
Jaquote:
goed bezigquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
JaHad het eraf gehaald en we hadden vorige week woensdag "modeshow" waar we ons project moesten presenteren en alles moest wit zijn. Dus ik had witte nagellak op willen doen, maar heb toen dus de hele nacht doorgewerkt
En daarna geen tijd gehad en in het weekend was ik bij Megatoby en was ik vergeten iets mee te nemen.
Ja nu lakken en tijdens het drogen even webcolleges kijken en readers samenvatten en dan kan ik daarna slapenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:54 schreef Molo het volgende:
[..]
goed bezig
Nou ja, nu dan lekker momentje voor jezelf, lekker even lakken
Ik ga mijn nest opzoeken
Ermahgerd.quote:
Is het al binnenkort ermahgerd een jaar samen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:35 schreef IJsdraakje het volgende:
En op onze ermahgerd een jaar samen-dag ook al niks tofs, want de volgende dag hardloopdingetje. Hoe matig.
Hehehehe vuns dat het isquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
daar verheugt sjon zich vooral op ja
2 november hadden we ervan gemaakt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Is het al binnenkort ermahgerd een jaar samen?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik 'm stiekem veranderen naar 10? Dan hebben we 10-11-12. :v
DAT IS EEN NOG COOLERE DATUMquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Of het uitmaken en het 11 december weer bijleggenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Jullie hadden toch al gebatst voor de eerste datequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:45 schreef IJsdraakje het volgende:
En meteen een datum van ná de eerste date.
Oh well.
Ja jonge dat is pas in maart bij onsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wij waren wel al langer samen maar toen vroeg hij pas of hij mijn vriendje was, en ik vond het een mooie datum![]()
Waar denk je dat die 2 vandaan komt?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Jullie hadden toch al gebatst voor de eerste date
Ik weet dat jij op de eerste aidschatmeet ook helemaal 'quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waar denk je dat die 2 vandaan komt?
Tijd om elkaar heendraaien ftw.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Was wel een mooie Koninginnedag
Met ijs en unf en happy hardcore
Nee echt al zo langquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:48 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, al bijna een jaar aidschat, zullen we 'm teruglezen
Ja, dat zal net een paar weekjes geweest zijn toen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik weet dat jij op de eerste aidschatmeet ook helemaal '![]()
![]()
' was en dat was begin december geloof ik
.
Howquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:48 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, al bijna een jaar aidschat, zullen we 'm teruglezen
quote:
Ik heb het opslaan op mn telefoon uitgezet want telkens als ik een foto die ik zelf had gemaakt zocht moest ik door 531351231 van jullie heen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:49 schreef Mss het volgende:
En al die HONDERD MILJOEN MILJARD foto's terugkijken
+1quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het opslaan op mn telefoon uitgezet want telkens als ik een foto die ik zelf had gemaakt zocht moest ik door 531351231 van jullie heen.
Ik kwam vd week dat piemelfilmpje van kip tegenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Goddank staan WA foto's in een ander mapje.
VERREKTEN ANOREKTquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb weer weinig gegeten vandaagfail
Die flubberkut heb ik aan mijn huisgenoten laten zien, die penor ging me te verquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik kwam vd week dat piemelfilmpje van kip tegen![]()
quote:
Morgen beterder eten jonge.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
vanilleyoghurt met baneen en muesli
3 knackebrod met kaas
1 pakje sultana mango
1/4 quiche
pakje chocomel
Gisteren was het ook al zo failquote:
Hoe de FUCK kom je daar bijquote:
3 mensen hebben het (huilend) geshared op fb.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe de FUCK kom je daar bij
nooooquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
3 mensen hebben het (huilend) geshared op fb.
Jij bent mijquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:35 schreef Mss het volgende:
Zulks een brave huisvrouw ben ik, alle was aan de kant, maar inmiddels zit er weer genoeg in de wasmand om een nieuwe was te draaien. Ik wil altijd zo veel mogelijk kleren schoon in de kast hebben liggen en ik wil leuke kleren soms niet aan omdat ik bang ben dat er in de dagen erop een gelegenheid komt dat ik het aan wil en dat het dan in de was zit.
Soms ben ik raar.
Oh, daar heb ik dus echt geen last van.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:35 schreef Mss het volgende:
Zulks een brave huisvrouw ben ik, alle was aan de kant, maar inmiddels zit er weer genoeg in de wasmand om een nieuwe was te draaien. Ik wil altijd zo veel mogelijk kleren schoon in de kast hebben liggen en ik wil leuke kleren soms niet aan omdat ik bang ben dat er in de dagen erop een gelegenheid komt dat ik het aan wil en dat het dan in de was zit.
Soms ben ik raar.
Ermahgerd de herkenningquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:35 schreef Mss het volgende:
Soms ben ik raar.
Ik heb ook bijna alle Sint cadeaus al binnenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 06:31 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb gisteravond eindelijk weer even schaamteloos gefaald
Voor de kinders![]()
Verjaardags- en sintcadeau's galore!
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 07:54 schreef Stormqueen het volgende:
Waardoor je uiteindelijk alleen maar je suffe saaie kleren draagt? Ja hoi!
Da's vlot ook alquote:Op woensdag 16 oktober 2013 07:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb ook bijna alle Sint cadeaus al binnen
Maar we vieren het 17 november en ik wil graag op tijd zijn.
Schoonzus werkt voortaan altijd op velen avonden (friettent) en dus ook op zaterdagavond, de zondagen zijn op de een of andere manier druk bezet, dus vandaar ff op tijd een datum vastleggen anders komt het er niet van. Lootjes deden we eerst altijd als we bij elkaar waren maar dat gaat nu ook lastig, dus dit keer via internet. En als je dan toch in de stad bent en het verlanglijstje is bekend, dan shop ik dat ook maar gewoon meequote:Op woensdag 16 oktober 2013 07:56 schreef Stormqueen het volgende:
Godsamme, wij trekken pas 5 november lootjes
Ik ben ook chef cadeautjesquote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:01 schreef Incantrix het volgende:
En ja, velen 'ik', want ik ben chef cadeau'tjes hier in huis
Ik ben een obsessieve planner van de kleinere (wellicht voor velen minder belangrijke dingen) des levens. Zeer vermoeiend af en toe.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:04 schreef Stormqueen het volgende:
True. Maar ik wil daar helemaal nog niet aan denken
Ik hoop dat ik een van mijn broertjes trek voor kerst
Dat is dan wel een bummer, als het andersom voor jou niet zo mooi geregeld wordt. En het zal vast niet lullig bedoeld zijn (dat argument hoor ik dan vaak, 'maar ik denk daar gewoon niet aan want jij doet dat altijd'quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:03 schreef Incantrix het volgende:
Was ook wel te merken met moederdag en mijn verjaardag, voor moederdag kreeg ik een koptelefoonreparatie die ca 3 maanden te laat was (en een case die ook een paar weken op zich liet wachten) en wat ik voor mijn verjaardag hrb gekregen weet ik eigenlijk niet precieséén van de dingen die ik nadien voor mezelf heb gekocht in elk geval
Autistquote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben een obsessieve planner van de kleinere (wellicht voor velen minder belangrijke dingen) des levens. Zeer vermoeiend af en toe.
Zo kan ik nu al na gaan denken over wat ik in januari in mijn koffer stop voor een paar daagjes weg. En dan weet ik wel dat dat ZEER overdreven vroeg is, maar toch doe ik het
Ik heb wel degelijk wat autistische trekjes jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:14 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Autist![]()
Wij hebben met de vrienden groep ook al lootjes getrokken voor suprises enzoSjon heeft iemamd waar je echt geen fuck mee kan dus ben benieuwd wat ie gaat knutselen
ik heb wel een leuke gelukkig
Voor elkaar kopen we dus eigenlijk nooit cadeaus. Scheelt een hoop stress en gedoe. Plus dat we allebei dan een beeld in ons hoofd hebben van wat we exact willen hebben en dat kan de ander toch nooit raden als je het niet specifiek zegt. Dus als een van ons iets graag wil dan zeggen we dat gewoon en als het wat duurder is dan is het wel voor kerst/verjaardag whatever comes first en zo. Lekker praktischquote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:13 schreef Stormqueen het volgende:
Gelukkig zijn wij daar allebei rete laks in dan
Als het op een paar uur van tevoren aan moet komen, dan wordt het een kaart met geldquote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:22 schreef Stormqueen het volgende:
Voor anderen koop ik ook vaak pas een uur van te voren iets
Damn womanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als het op een paar uur van tevoren aan moet komen, dan wordt het een kaart met geld
Mijn nichtje is altijd heel vroeg met de uitnodiging voor haar verjaardag, aangezien die tussen sint en kerst valt. Vorig jaar heb ik direct na de uitnodiging een mail gestuurd naar iedereen die was uitgenodigd of ze zin hadden om een gezamenlijk cadeau te doen. Had met een vriendin ook meteen een datum gepland om te gaan shoppen 2 weken voor de verjaardag. En dat niet verteld aan de rest maar gezegd dat ik een week eerder het geld wilde hebben zodat ik uiteraard in de week erna nog allemaal 'ermahgerd kan ik nog meedoen' mailtjes kreeg en alles dus alsnog op tijd had![]()
En dat vind ik dan ook echt leuk om te regelen, we hadden ook echt hele leuke cadeaus, maar het moet allemaal wel een beetje ruim op tijd dus, anders ga ik me ergeren
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:08 schreef Diconnected het volgende:
En ik heb net zelf infuussetje verwisselend en alles, ik voel mij een baassssss
Goedzo~Hoe waren je waardes vanmorgen? Beter dan gisteren al?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:08 schreef Diconnected het volgende:
En ik heb net zelf infuussetje verwisselend en alles, ik voel mij een baassssss
Das waarquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat ik volledig normaal was toch
Ja was wel ff spannendquote:
Heb vannacht goed geslapen en niet wakker geworden dus dat was sowieso al fijnerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Goedzo~Hoe waren je waardes vanmorgen? Beter dan gisteren al?
Ik ga ff kijken of ik een filmpje hierover kan vindenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:12 schreef Stormqueen het volgende:
Maar hoef je geen ader te prikken dico? Gaat die insuline je buikvet in?
Raak je echt ooit gewend aan dat prikken?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ga ff kijken of ik een filmpje hierover kan vinden
Maar je steekt een naald in je buik, (ik pak dus een rolletje en daar jas ik em in) en aan dat naald-ding zit dus dat infuussetje met sticker zodat ie op je buik blijft plakken. Dan zit er op dat ding een soort van hendeltje, daar trek je aan als de sticker op je buik zit, en dan trek je dus die naald uit je buik, en dan blijft de canule (die dus in die naald zat) zitten.
Tis beetje lastig uit te leggen.
dat vroeg ik nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ga ff kijken of ik een filmpje hierover kan vinden
Maar je steekt een naald in je buik, (ik pak dus een rolletje en daar jas ik em in) en aan dat naald-ding zit dus dat infuussetje met sticker zodat ie op je buik blijft plakken. Dan zit er op dat ding een soort van hendeltje, daar trek je aan als de sticker op je buik zit, en dan trek je dus die naald uit je buik, en dan blijft de canule (die dus in die naald zat) zitten.
Tis beetje lastig uit te leggen.
Ja hoor. doe 14 jaar niks andersquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Raak je echt ooit gewend aan dat prikken?
hij gaat wel mn buikvet in, maar de naald is dus 4cm lang, dus die gaat door je buikvet en dan in je buik, en soms kan dat een ader zijn (en dan ga je flink vloeken want dat doet pijnnnnnnnnnnnn) en soms ook niet.quote:
okee, dus het maakt niet echt uit waar dat ding eindigt?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja hoor. doe 14 jaar niks anders
[..]
hij gaat wel mn buikvet in, maar de naald is dus 4cm lang, dus die gaat door je buikvet en dan in je buik, en soms kan dat een ader zijn (en dan ga je flink vloeken want dat doet pijnnnnnnnnnnnn) en soms ook niet.
Nope, hij kan ook in mn been, bil of armquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
okee, dus het maakt niet echt uit waar dat ding eindigt?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred: De kat heeft voor de slaapkamerdeur gescheten!
Ik: Miep schijt niet in huis, als er iets ligt is het kots
Fred: Dan heeft ze voor de slaapkamerdeur gekotst![]()
Ik *sta op en ga kijken*: Ja, dat zijn stukjes van die slof die hont kapot heeft gebeten, geen paniek.
Fred: Al die beesten hier in huis zijn gestoord!
Goed begin van de ochtend
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
De schuld op de kat afschuiven.
Al vind ik het stiekem zo ontzettend leuk dat die autist mij tegenwoordig boven Joop verkiest om te komen zitten.
Alleen als je zelf katten hebt (gehad) snap je dat hartje achter die zinquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Hij heeft me ook al maanden niet meer aangevallen.
Mijn jongste kat heeft me nog nooit aangevallen, de oudste heeft wel bewust een aantal keer uitgehaald toen ik er net woonde, want hij weigerde naar mij te luisterenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Alleen als je zelf katten hebt (gehad) snap je dat hartje achter die zinvroeger dacht ik altijd gewoon: 'WHUT? Een kat die mij aanvalt? OPFLIKKEREN STOMKUTBEEST.'
Al moet ik zeggen dat die van mij me nog nooit aangevallen hebben
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn jongste kat heeft me nog nooit aangevallen, de oudste heeft wel bewust een aantal keer uitgehaald toen ik er net woonde, want hij weigerde naar mij te luisterenInmiddels is dat gelukkig wel veranderd, al blijft B wel zijn 'echte' baas.
Wat ik bij die jongste zo tof vindt, is dat ie ons ook niet aanvalt als er een touwtje langs je been bungelt of zo. Dat hebben we bewust getest, touwtje langs je been laten bewegen en dat beest zit te wiebelen en te doen want hij wil hem zo graag pakken maar hij houdt zich in, totdat het touwtje op veilige afstand isMaar dat doet ie alleen bij ons zo, vriend van ons bood aan om dat te checken en daar ging ie wel met uitgestoken klauwen op het touwtje af dat naast z'n been hing
Fred heeft een pleurishekel aan Miepquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]vindt hij de hond ook leuker dan miep? Hier is het altijd zo dat er iets stuk is oid meneer altijd meteen roept dat Joker het was
B heeft die oudste dat soort dingen afgeleerd door soms expres met zijn vingers op de bank te roffelen of zo en dat beest dan te corrigeren als ie er op afsprong. Ergens vond ik dat wel zielig want het is wel een beetje uitdagen. Maar aan de andere kant wil je ook niet dat zo'n beest jou of je visite aanvalt als die achteloos wat met de handen op de bank zitten te tikken of zo. Hij was het zo afgeleerdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Maar lief
Shady viel trouwens, toen ze klein was, wel je voeten aandan zat ze onder de bank en als je je voeten bewoog ging ze er op af
Maar dat doet ze nu niet meer gelukkig.
Ik ben ook nooit bang om iets van ze af te pakken of ze op te pakken. Dat vind ik wel heel fijn
Dat lijkt me best au jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben vooral blij dat die blauwe van m'n zus niet meer via je rug omhoog klimt. Dat doet als kitten al zeer, laat staan bij een beest van 10 kilo.
Mehe, ja Shady vindt het ook niet fijn om opgepakt te worden langer dan 5 seconden. Ze gaat dan niet krabben maar wel zo erg wurmen dat je dr niet meer vast kan houdenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
B heeft die oudste dat soort dingen afgeleerd door soms expres met zijn vingers op de bank te roffelen of zo en dat beest dan te corrigeren als ie er op afsprong. Ergens vond ik dat wel zielig want het is wel een beetje uitdagen. Maar aan de andere kant wil je ook niet dat zo'n beest jou of je visite aanvalt als die achteloos wat met de handen op de bank zitten te tikken of zo. Hij was het zo afgeleerd![]()
Ik pak die oudste trouwens nog steeds niet op als het niet per se nodig is. Hij heeft al meermalen laten blijken dat absoluut niet prettig te vinden, dus ik laat hem gewoon lopen. Als het echt moet, kan ik hem pakken zonder dat ie uithaalt, maar ik hou hem wel ver van mijn gezicht af zeg maar
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
De toepasselijkheid![]()
[ afbeelding ]
Ik kam die beesten nooitquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mehe, ja Shady vindt het ook niet fijn om opgepakt te worden langer dan 5 seconden. Ze gaat dan niet krabben maar wel zo erg wurmen dat je dr niet meer vast kan houden
Maar kunnen jullie de oudste wel kammen enzo of ook niet?
Die lijkt wel een beetje op een kat van mijn zwagerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
De toepasselijkheid![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik kam die beesten nooit![]()
Ze wassen zichzelf en als er wat teveel haar meekomt dan kotsen ze het eens in de zoveel tijd uit
We hebben thuis wel wat Pers-achtigen gehad die veul haar hadden en ook wat langer dan gemiddeld. Eentje daarvan vond het kammen zo lekker dat ie zelf aan kwam geven dat ie daar zin in had en dan had ie dat het liefst als ie brok zat te eten. Dan kwam ie je halen en liep even langs het kastje waar de borstel in lag, bleef staan, liep naar de voerbak, bleef staan, keek je strak aan en deed dat nog een paar keer als het niet duidelijk was. Dat beest was echt geweldig
Huuuquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
Of je collega die vergeet de deur van de plee op slot te doen
Ik vind van zulke mails ZO irritantquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
Fucking Bondi, ik krijg elke week zo'n mail met "PLEASE REVIEW YOUR RECENT PURCHASES"
Ik zou wel willen als je het een keer zou opsturen ermahgerd
Later in de mail staat dit:quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
HOEzo worden "gifts" eerst verstuurd
Pfff, wat een gedoequote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Later in de mail staat dit:
From Monday 14th October we will start shipping beauty gifts. If you have a September and October box, you will receive two gifts in one box. If you are awaiting a September or an October box, you will receive one.
A substantial amount of our customers have more than six polishes on order. Again, to minimize packaging, we will be consolidating orders. Therefore if you ordered a September box and an additional discount box, we will ship this in one box. If you ordered a September box and an October box, we will ship this in one box. If you ordered a September box, an additional discount box and an October box, we will ship this in two boxes. If you took advantage of any promotions, we will consolidate those orders with your subscriptions.
Shipping emails for the September and October boxes and additional polishes will start to go out on 18th October 2013. Again, because of the volume that are being shipped, please allow 72 hours to receive your shipping notification.
Vind ik leuk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
ik was aan het synchroonwandelen met Schaar![]()
Ik ben er ook wel klaar mee.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Met andere woorden, we zien wel wanneer het komt![]()
Ik hoef niet nog een abo iig
Oh hoi.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik moet vanavond toch ook maar weer eens aan de bak, ik heb het sporten een beetje laten versloffen de afgelopen weken...
ik wil niet in augustus al betalen voor iets wat in november pas komt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind het hele toffe lakjes maar te veel dramaLijkt wel lynderella zo
Dafuq.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil niet in augustus al betalen voor iets wat in november pas komt.
Werk is toch een goede reden lijkt me?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:41 schreef PriemGirl het volgende:
Blij dat ik uiteindelijk toch die bondi box niet heb besteld![]()
Lol en de trainster stuurt door dat we 1 bepaalde training echt ABSOLUUT NIET mogen missen en dat we een verdomd goeie reden moeten hebben als dat wel zo is.
How about work?Ik zit nu eenmaal met mijn standby weken... Verrekten 9-to-5-er gmrpfl
Ongeveer even ver ook nogquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
ik was aan het synchroonwandelen met Schaar![]()
Is het bij jullie niet mogelijk om standby dienst te wisselen of zo? Zou op sommige momenten wel handig zijn...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:41 schreef PriemGirl het volgende:
Blij dat ik uiteindelijk toch die bondi box niet heb besteld![]()
Lol en de trainster stuurt door dat we 1 bepaalde training echt ABSOLUUT NIET mogen missen en dat we een verdomd goeie reden moeten hebben als dat wel zo is.
How about work?Ik zit nu eenmaal met mijn standby weken... Verrekten 9-to-5-er gmrpfl
Ik heb vanochtend naar de bus gerendquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh hoi.
Al kan ik m'n faalrondje van net ook zien als "snelheidstraining" natuurlijk.
Lijkt mij idd ookquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Werk is toch een goede reden lijkt me?
Kan welquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is het bij jullie niet mogelijk om standby dienst te wisselen of zo? Zou op sommige momenten wel handig zijn...
Dat ontdekte ik net ook en ik heb nog wel zo doorgelopenquote:
Goed om te horenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat ontdekte ik net ook en ik heb nog wel zo doorgelopen.
Maar ik heb tussendoor stil gestaan op een punt waar de hont los mocht, zodat hij even rondjes kon rennen. Ik geef dat de schuld![]()
![]()
Ik was met de hont Cesar Milan-style aan het lopen.. Dus kort aan de riem en met die stomme rugzak. Dit omdat ik z'n gedrag echt zat begin te worden en er weinig verandering in lijkt te zitten met de kusjekroel-behandeling...
Tot nu toe lijkt het effectief te zijn
Hmm, das wel een beetje apart, kan me voorstellen dat je dit persoonlijk opvat ja..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lijkt mij idd ookMaar we kregen die melding; nadat ik als enige had aangegeven er niet bij te kunnen zijn
Mooie is dat ze nooit een reden willen weten waarom je niet op een training kan zijn; dus ja ik neem dit nogal personal
Ipv mij even te berichten naar uitleg.. Naja heb maar netjes geantwoord dat ik dus standby heb.
[..]
Kan welMaar dit is altijd in overleg en in die week kon niemand anders (had het uiteraard al gevraagd...).
Das wel kut om te missen dan ja... En er is ook niemand die net alleen die ene dag standby dienst van je over kan nemen of zo?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:46 schreef PriemGirl het volgende:
En ik baal want de trainsters van engeland komen dan (team die 3de staat in Europa)Dus echt niet dat het freaking vrijwillig is ook. Dus nu ben ik dubbel beaus
![]()
Nee dat had ik dus net gevraagd om enkel die maandag te doenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das wel kut om te missen dan ja... En er is ook niemand die net allee die ene dag standby dienst van je over kan nemen of zo?
Ik ookquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Goed om te horen
(ik kwam ook wel bezweet terug trouwens)
Baas zelf?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee dat had ik dus net gevraagd om enkel die maandag te doenDe 1 had iets van zijn ouders en de ander moet tennissen...
Is geen optiequote:
"Oh wat vervelend dat de server er uit ligt.. Ik rol even naar mijn huisquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Telefoon meenemen naar de training en dan zo je telefoon opnemen terwijl je bezig bent met rolschaatsen..
Zo'n mooien mental image
Mijn mental image was:quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
"Oh wat vervelend dat de server er uit ligt.. Ik rol even naar mijn huis"
He, ik rij nu een tunnel binnen 'kkrktekerjerekrkkkrrrrrggggggg' *verbinding verbroken*quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
"Oh wat vervelend dat de server er uit ligt.. Ik rol even naar mijn huis"
Je server ligt eruit? Op dit moment gaan er kinderen dood van de honger in Afrika en jij maakt je druk om een server?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Of alle klanten vriendelijk verzoeken hun problemen zelf op te lossen en dat je dinsdagochtend vanaf 9 uur weer voor ze klaar staat
Typt ze ook met caps lock aan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb zo'n nieuwe collega die veel te enthousiast is. Constant schrijven en praten met uitroeptekens en overal smilies achter
het is een hijquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Typt ze ook met caps lock aan?
Moet kunnenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je server ligt eruit? Op dit moment gaan er kinderen dood van de honger in Afrika en jij maakt je druk om een server?![]()
![]()
Lol het hele idee van standby is dan ook een beetje wegquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Of alle klanten vriendelijk verzoeken hun problemen zelf op te lossen en dat je dinsdagochtend vanaf 9 uur weer voor ze klaar staat
Vermoeiendquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb zo'n nieuwe collega die veel te enthousiast is. Constant schrijven en praten met uitroeptekens en overal smilies achter
Zeg tegen je baas dat je allergisch bent voor standby staanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lol het hele idee van standby is dan ook een beetje weg![]()
Weet je wat het ergste is? Dat er ook kans is dat er niemand beltEn ik dan toch had kunnen trainen
Maar áls ze bellen; moeten we binnen half uur ongeveer kunnen antwoorden en meteen kunnen schakelen (of vanop afstand inloggen of er naartoe kunnen rijden); dus ik kan de gok er ook niet op nemen (ofjah.. kan wel... maar als ze hebben gebeld... en baas komt er achter... dan moet ik maar ander werk zoeken vrees ik)
Maar goed; misschien kan ik nog iets regelen... misschien...........![]()
En had ik al gezegd dat mijn gezichtsaidsallergie niet beter wordt; maar worse?? JEUKK ARGH HMPFFFFF
Ja in dat geval kan de telefoon maar beter roodgloeiend staan. Als er niemand belt is het helemaal kut als je dan 'voor niets' thuis bent gebleven..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lol het hele idee van standby is dan ook een beetje weg![]()
Weet je wat het ergste is? Dat er ook kans is dat er niemand beltEn ik dan toch had kunnen trainen
Maar áls ze bellen; moeten we binnen half uur ongeveer kunnen antwoorden en meteen kunnen schakelen (of vanop afstand inloggen of er naartoe kunnen rijden); dus ik kan de gok er ook niet op nemen (ofjah.. kan wel... maar als ze hebben gebeld... en baas komt er achter... dan moet ik maar ander werk zoeken vrees ik)
Maar goed; misschien kan ik nog iets regelen... misschien...........![]()
En had ik al gezegd dat mijn gezichtsaidsallergie niet beter wordt; maar worse?? JEUKK ARGH HMPFFFFF
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zeg tegen je baas dat je allergisch bent voor standby staan
Die zich enkel tot mijn gezicht beperkt?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Kan je gezichtsaids geen voedselding wezen Priem?
Paar stroopwafels kunnen toch wel door de brievenbus?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er is een soort cookieswap dinges, maar dan moet je 3x koekjes sturen naar iemand. Dus 3x 6.75 pakketkosten1x was wel te doen geweest.
Dat klinkt wel plausibel ja. Wel vervelend. Is het een beetje te camoufleren?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
[..]
Die zich enkel tot mijn gezicht beperkt?Geen idee... Wat ik bedacht was dat ik de make-up remover van mijn mams had gebruikt afgelopen zaterdag; want ik was de mijne vergeten. Dus wel grote kans dat ik het daar van heb...
Naja je moet zelf koekjes bakken (3x 12) en mensen moeten er foto's van maken. Dus dan ga je dat niet via brievenbus post versturenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Paar stroopwafels kunnen toch wel door de brievenbus?
Maak kruimelkoekjesquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja je moet zelf koekjes bakken (3x 12) en mensen moeten er foto's van maken. Dus dan ga je dat niet via brievenbus post versturen![]()
Ik vind dan 20 euro voor zoiets 'grappigs' wel een beetje veel geld
Straks gebeurt dat bij mij als ik hamburgers eetquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, er schoot me ineens een bekende te binnen die blijkbaar niet meer tegen bepaald voer kon. En een knalrooie uitslagkop kreeg.
Een van de verdachten was sesam, dus kijk maar uit!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Straks gebeurt dat bij mij als ik hamburgers eet
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een van de verdachten was sesam, dus kijk maar uit!
Het is vooral heel heel erg rood... En bubbeltjes; maar die zijn erg klein (en dus niet echt te zien van een afstand).. Probeer vooral geen foundation er op te smeren nu eigenlijk; dus dan maar rood hoofdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat klinkt wel plausibel ja. Wel vervelend. Is het een beetje te camoufleren?
Nee ik zou er ook geen makeup op flatsenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het is vooral heel heel erg rood... En bubbeltjes; maar die zijn erg klein (en dus niet echt te zien van een afstand).. Probeer vooral geen foundation er op te smeren nu eigenlijk; dus dan maar rood hoofd
Ja ok dat klinkt niet als iets dat je dicht wil smeren met foundation neequote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het is vooral heel heel erg rood... En bubbeltjes; maar die zijn erg klein (en dus niet echt te zien van een afstand).. Probeer vooral geen foundation er op te smeren nu eigenlijk; dus dan maar rood hoofd
Je gaat naar de tandarts want je had last van je rug... Dit is zo verwarrend!1111quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet dadelijk naar de tandarts![]()
Gisteren had ik ook weer best last van mn rug en nu niet meer, dus dan heb ik al geen zin meer om naar de dokter te gaan![]()
Neinz ik riep toch vorige week ook al dat ik last had van mn rug? Dat komt dus met vlagen, maar ik moest eraan denken omdat ik huisarts typte ipv tandarts, mijn hersenenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je gaat naar de tandarts want je had last van je rug... Dit is zo verwarrend!1111![]()
![]()
![]()
Ik moet de tandarts ook nog bellen voor een afspraak, dat vergeet ik steedsquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet dadelijk naar de tandarts![]()
Gisteren had ik ook weer best last van mn rug en nu niet meer, dus dan heb ik al geen zin meer om naar de dokter te gaan![]()
Oh mindersquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neinz ik riep toch vorige week ook al dat ik last had van mn rug? Dat komt dus met vlagen, maar ik moest eraan denken omdat ik huisarts typte ipv tandarts, mijn hersenen
Ja hier is er ook een mondhygiëniste. Maar die komt dan vaak wel meteen als je controle hebt gehadquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik moet de tandarts ook nog bellen voor een afspraak, dat vergeet ik steedsIk hoorde alleen van mijn pa dat mijn tandarts ineens niet meer zelf tandsteen verwijdert, dat doet iemand anders. Bij mijn broer moet altijd tandsteen verwijderd worden, maar bij het maken van de afspraak is er verder niks over gezegd. Lag ie daar voor controle, werd doodleuk meegedeeld dat ie voor het verwijderen van tandsteen nog even een aparte afspraak moest maken met de mondhygiëniste. Fijn dan
Maar je kan het ook al bij het maken van de afspraak aangeven, dan plannen ze meteen een half uur in. Zeggen ze terwijl hij daar al ligt en het voorheen niet hoefde. Maar normaal sta ik na 5 min buiten en dan is controle geweest en tandsteen verwijderd, wat de neuk gaan ze in dat half uur allemaal doen dan
Ah ok. Ik heb geen idee hoe dat nou bij ons werkt, moet nog steeds bellen voor een afspraakquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja hier is er ook een mondhygiëniste. Maar die komt dan vaak wel meteen als je controle hebt gehad
Raakt jouw broer eigenlijk niet van streek van zo'n actie?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ah ok. Ik heb geen idee hoe dat nou bij ons werkt, moet nog steeds bellen voor een afspraakIk vond het alleen nogal lomp dat er verder niks van is gezegd toen ze de afspraak maakten. Nu kan ons pa weer extra snipperuren opnemen om mijn broer naar de tandarts te rijden
Hij vindt het niet tof, maar volgens mij viel het deze keer mee. Onze tandarts is ook niet bepaald zachtaardig in het verwijderen van tandsteen met die haak, dus volgens mij vond hij het stiekem niet zo erg dat het niet hoefdequote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Raakt jouw broer eigenlijk niet van streek van zo'n actie?
Mijn tandarts vind ik heel fijn (voor wat ze isquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hij vindt het niet tof, maar volgens mij viel het deze keer mee. Onze tandarts is ook niet bepaald zachtaardig in het verwijderen van tandsteen met die haak, dus volgens mij vond hij het stiekem niet zo erg dat het niet hoefdeMaar volgens mij is ie wel zenuwachtig als hij terug moet naar de mondhygiëniste omdat het nieuw en onbekend is.
Als een tandarts dat bij mij zou doen zou ik dus niet meer teruggaanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En een keer heeft die tandarts hem wel ff voor het blok gezet toen hij een gaatje had, dat heeft hij toen ter plekke gevuld.
'Ah, een gaatje' *stoel naar achter* *assistente erbij* *pakt boor*
Toen was de paniek wel van zijn gezicht te lezen ja![]()
Maar misschien toch wel beter dan dat hij zich eerst 2 of 3 weken druk had moeten maken voor de verschikkelijke mishandeling die hem nog te wachten zou staan want zoiets wordt in zijn hoofd dan alleen maar groter en groter...
Hij was toen nog wat jonger en had weinig in te brengen zeg maar, dus de eerstvolgende afspraak werd door mijn moeder gewoon weer daar gemaakt. Toen ie de eerstvolgende paar controles geen gaatjes meer had, was het ook wel weer ok.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn tandarts vind ik heel fijn (voor wat ze is), maar de wisselende mondhygienisten vind ik dus echt lastig. Ik krijg iedere keer een andere en moet dan weer uitleggen hoe ze het moeten doen zodat ik niet flip
.
[..]
Als een tandarts dat bij mij zou doen zou ik dus niet meer teruggaan
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mondhygiëniste vroeg of ik zwanger wasfml
Whut?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nee~!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |