vermeurd door haar woedende kamergenotenquote:
Jij wil nu alles dat reageert met blacklight dat je kan vinden?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:20 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd:
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item335bfe9f9e
Ik ben zo blij dat ik nooit in een studentenhuis heb gewoondquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ja jonge, die tips kwamen te laat he.
Maar mijn punt was wel duidelijk volgens mij. En ik mag nu een tegendaad van hun verzinnen, waar zij sportief aan deel zullen nemen zolang ze niet naakt rondjes over het terrein hoeven te rennen oid.
Mijn studentenhuis was heul zo matig niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik nooit in een studentenhuis heb gewoond
Ik zou hier zo kriebel van worden
52 weken lang je eten koken (fatsoenlijk), de wc's schoonmaken en de pluizen uit de gootsteentjes/putjes trekken?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar mijn punt was wel duidelijk volgens mij. En ik mag nu een tegendaad van hun verzinnen, waar zij sportief aan deel zullen nemen zolang ze niet naakt rondjes over het terrein hoeven te rennen oid.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
ligt er volledig aan hoe je grenzen steltquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook niet zo'n behoefte aan idd. Al is ze verplicht mijn schoonmaaktaken laten doen oid wel een mooie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daar zou dan wel boven gaan staan en gewoon niets laten doen. Waarom "moet" er altijd iets tegenover staan![]()
Kleine kinderen
JAquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:30 schreef Molo het volgende:
IJs, gaan jij en ik hier naartoe?
http://en.wikipedia.org/wiki/Sauna_Open_Air_Metal_Festival
Dit is echt de eerste keer dat zoiets hier gebeurt hoor. En het gaat ook niet nog een keer proberen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
of tot de kerst elke zondag mee naar de kerk op zondagmorgenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook niet zo'n behoefte aan idd. Al is ze verplicht mijn schoonmaaktaken laten doen oid wel een mooie.
Oehh of, mijn huiskring van de kerk komt over 2 weken koken. Dan mogen zij alle boodschappen doen, koken, en alle teringzooi opruimen.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:30 schreef Molo het volgende:
[..]
of tot de kerst elke zondag mee naar de kerk op zondagmorgen
ik wil wel kamperen of in een blokhut, met sauna hoorquote:
ik hoop dat type O negative komtquote:
Ze wakker maken wanneer ik ga, vooruit. Maar ik wil ze helemaal niet mee hebben naar de kerk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:30 schreef Molo het volgende:
[..]
of tot de kerst elke zondag mee naar de kerk op zondagmorgen
Och, ik heb Spa ook overleefd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
ik wil wel kamperen of in een blokhut, met sauna hoor
Dat klinkt echt fantastisch.quote:
hoeft toch niet jouw kerk te zijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ze wakker maken wanneer ik ga, vooruit. Maar ik wil ze helemaal niet mee hebben naar de kerk.
bij leven was hij al een halve zombiequote:
quote:
Nu een helequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]
bij leven was hij al een halve zombie
hoe zou zijn piemel er nu uit zien?quote:
nee manquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:33 schreef megamandy het volgende:
Ik wil zo graag naar het Noorderlicht
Stomme megatoby die alleen maar zegt dat het daar koud is
Het hele jaar door t-shirtjes.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja die van mij loopt nu dus al in zijn winterjas te rillen op straat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |