Dat wilde ik even onderstrepenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Boek over Kennedy is 22-11-1963 en persoonlijk vind ik dat een érg goed boek.
+1quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Dat wilde ik even onderstrepen
Ook letterlijk dus
Hetquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:06 schreef Antaris het volgende:
Wat is echt een oude topboek van Stephen? Ik las vorige topic even.
Tovenaarsglas en Dodenwake, of is er een betere? In het Nederlands.
+1quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Dat wilde ik even onderstrepen
Ook letterlijk dus
Ik zag ook de beproeving staan. Ik ga die maar eens kopen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het
De beproeving
Dodenwake
Carrie
Vier seizoenen
De beproevingquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:06 schreef Antaris het volgende:
Wat is echt een oude topboek van Stephen? Ik las vorige topic even.
Tovenaarsglas en Dodenwake, of is er een betere? In het Nederlands.
Bij 'oud' denk ik aan 'voor 1990' ofzoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 07:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De beproeving
Vel over been
22-11-1963
Duma
Dodelijk Dillema
The Shining
Christine
er zijn er velen
'One for the road' (afzakkertje) uit NIght shift (satans kinderen).quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:01 schreef Spaulding het volgende:
Salem's Lot! Wat mij betreft één van de beste en meest sfeervolle King's ooit.
De regelaars vond ik persoonlijk minder. Desperation, de Richard Bachman tegenhanger vond ik een stuk beter.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:10 schreef Turbomuis het volgende:
Net viaviaviavia De Regelaars en De Talisman binnen gekregen. Nu is het wachten nog op De Marathon/Vlucht naar de top, en m'n verlanglijstje kan doorgescheurd
Ik heb De Regelaars ik denk een jaar of vijfentwintig geleden gelezen, en in mijn herinnering vond ik het een erg gaaf boek. En in de bieb hebben ze 'm niet, dus sja, dan maar aanschaffenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De regelaars vond ik persoonlijk minder. Desperation, de Richard Bachman tegenhanger vond ik een stuk beter.
De Talisman blijft wel erg hoog op mijn Kingometer. En de marathon en vlucht naar de top zijn beide erg goede verhalen.
Die is dan ook van King hequote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De regelaars vond ik persoonlijk minder. Desperation, de Richard Bachman tegenhanger vond ik een stuk beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |