abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132206322
Zwangerschap & geboorte

08 november: Bla_Bla_Bla (meisje)
12 november: Limone (meisje)
22 november: martine1984 (jongetje)
23 november: Mabawa. (jongetje)
27 november: Purple010 (jongetje)

05 december: Sethiwe
06 december: angelatje (jongetje)
***11 december: ProjSkippy & KixAss456***
***14 december: Soempie & Wiebelkont*** (meisje)

2014

03 januari: ikke_84 (jongetje)
07 januari: Vanyel (jongetje)
08 januari: Flowerbox (meisje)
14 januari: Oksel (papa)
25 januari: Lelie81 (meisje)
30 januari: NoBoNo (heit)

03 februari: DJMomo (jongetje)
07 februari: WupWup (meisje)
09 februari: RunForrestRun (meisje)
10 februari: Axia (jongetje)
***16 februari: Burdie & WebSpider***
18 februari: Alixia (tweeling)
19 februari: nummer_zoveel (jongetje)
Eind februari: gateway (papa)

05 maart: klaprooss (jongetje)
17 maart: Kimpossible (meisje)
18 maart: _NIKKI_ (tweeling, 2 jommetjes)
18 maart: Dot. (jongen)
25 maart: Theeleuter
26 maart: Rijstebuiltje

04 april: Bolletje...
05 april: Mevr_Mus
06 april: Babbel1
07 april: Butterflower
11 april: Aisly
11 april: Musique (tweeling)
15 april: Tienervader (papa)
26 april: Poppejans

13 mei: Cocotrimonium
13 mei: Ikina
15 mei: Fazzoletti
18 mei: Kursor
18 mei: Take_A_Picture
23 mei: Thistleweed

***Juni: Chanty & DirtyHarry***
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 1% gewijzigd door RunForrestRun op 16-10-2013 16:55:43 ]
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_132206803
Met de knappe 'Bob' van Gotc en YUR:

En het kleintje van Ferrari_Rood:

Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_132208664
wat een leukjes!

plaats 16.. :o
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132208871
OMG ik sta gewoon al weer op de derde plek. Het besef begint tot me door te dringen, Muk moet er ook nog uit..... Zie best wel op tegen de bevalling ondanks dat mn eerste bevalling makkelijk ging.
pi_132209531
Wat een leuke foto's. Gefeliciteerd met 'bob', gotc en yur.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_132209656
:o plaats 12 al. Morgen 28 weken *O*
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_132210139
17 weken hier en schrok vanavond van een raar gevoel in mn buik. Alsof een vuist erlangs gaat, maar dan van binnen. Gevolgd door wat schoppen *;

Zo duidelijk had ik mup nog niet gevoeld O+ *O*
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 22:55:21 #8
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132210378
Leuk gevoel he theeleuter :D
KuikenGuppy
pi_132210942
Fr heel veel sterkte, want misselijkheid is vervelend en helemaal als het zolang blijft aanhouden. Ik hoop dat de Mdl- arts wat voor je kan betekenen. :*

Theeleuter wat leuk dat je het nu al zo goed voelt. Beloofd vast wat voor de kracht die die gaat ontwikkelen :7
pi_132216480
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 22:55 schreef Burdie het volgende:
Leuk gevoel he theeleuter :D
Zeker en ook heel herkenbaar. Ik vermoed dat hij/zij aan het koppeltjeduiken was. Vorige keer kon ik het geschop rond 19 weken ook uitwendig voelen. Mijn dochter heeft ook tijdens de 20-weken echo tegen het echoapparaat geschopt. _O-

Gisteren kwam er wat spul binnen voor mup van limango. Mijn dochter wilde het vervolgens aan. Dus ik verteld dat het voor broertje of zusje is. Herhaalt ze alleen zusje. Ik zeg, meisje in de buik. ;)
  woensdag 16 oktober 2013 @ 07:50:42 #11
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_132216677
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 22:24 schreef DJMomo het volgende:
wat een leukjes!

plaats 16.. :o
Doe es niet zeg, dat betekend hier plaats 15....ho maar vadertje tijd, doe eens rustig op je oude dag.
pi_132216816
8-)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132216819
Hieperdepiep hoera *O* *O* *O* Van harte gefeliciteerd GotC en Yur met de geboorte van jullie prachtige zoon! Wat heeft het lang geduurd en wat fijn dat hij er nu is! Op naar een goed herstel, geniet van elkaar!

FR wat is Sac een plaatje!

Martine al op 3 :o Nog iets meer als een maand te gaan, ineens gaat het hard he!

Mijn O+ en ik zijn een paar dagen geleden teruggekomen van een heerlijke citytrip Porto en Lissabon. Daarna gelijk ziek geworden want van 28 graden en airco naar 11 graden en verwarming. Nouja, ziek.... Gewoon strontverkouden, smaak kwijt en door je mond ademen omdat je neus vol zit, je kent het wel. Wel blijven werken en nu aan de beterende hand. Ik voel een enorme koortslip aankomen :D Tsja, verminderde weerstand 8)7

Morgen ben ik 15 weken zwanger *O* Ik wil dan ook graag in de OP met als uitgerekende datum 11 april 2014. Soms vraag ik me wel eens af waar ze zitten want ik heb nog steeds nauwelijks een buik en pas nog in het merendeel van mijn eigen kleren. Vorige week, toen we terugkwamen uit Portugal, nog een echo gehad. Ze waren beide gegroeid en 8 cm lang van kruin tot bil. Alles zag er prima uit. Ondanks dat mijn placenta achter ligt, voel ik ze ook nog niet. En omdat ik bijna kwaalvrij ben, vraag ik me serieus wel eens af of er écht een tweeling in mijn buik zit. Ik moet 6 november weer richting Dijon voor een echo en check up :) En in tussentijd ook nog verhuizen! We zijn er maar druk mee :)
pi_132216854
Goedemorgen dames!

FR wat een poppetje :)
Vervelend at je nog niet helemaal van je misselijkheid af bent zeg..hopen dat ze daar snel iets aan kunnen doen.

Theeleuter :D O+

Musique 15 weken *O* en Flowebox 28 wkn *O*

en ik sta op nr 1 :o
gister bij de gyn geweest, alles goed. wel weer iets hogere bloeddruk (naja voor mijn doen want de gyn vondt m eigenlijk nog steeds heel netjes) dus even bloed prikken en urine inleveren en straks voor de uitslag belen.
en vanaf nu elke week een afspraak...het gaat zoooo snel nu!!
pi_132216931
Musique al weer 15 weken, de tijd vliegt. Fijn dat je nog even met je man op vakantie bent geweest. En het duurt vast niet lang meer voor dat je niet meer in je normale kleding past en van formaat zeekoe bent ;)

Bla op de eerste plaats, nu wordt het spannend. Hoe hoog was je bloeddruk? schijnt wel vaker te gebeuren dat hij aan het einde stijgt. Hopelijk is er niks aan de hand.
pi_132216965
ow geen idee eigenlijk..ik onthoud dat nooit :D
(ik dacht dat ze 128/70 zei)

Maar ze gaf ook al aan dat ze het puur voor de zekerheid deed en er waarschijnlijk niks aan de hand was, dus daar ga ik ook vanuit.
pi_132216975
Jompels voor de wisseldagen!
Ook hier! Vandaag 20 weken *O*. Wat voelt dat als een mijlpaal zeg! Heb al even geen buikfoto gemaakt, vergeet t steeds maar vanaf vandaag gaan we weer strikt eraan!

Straks SEO, toch wel beetje zenuwachtig!

Bla op 1! Spannend zeg, het gaat idd ineens heel vlug!

Heerlijk Thee, lekker van genieten O+
♥ J & S
pi_132217007
20 weken is wel echt een mijlpaal ja *O*
veel plezier/succes? bij jullie SEO straks
pi_132217027
Hurray voor alle mijlpalen! *O*

Gisteravond dacht ik 'laat ik eens voor de lol proberen of ik het hartje nu al kan vinden en horen'. Dus ik even geprobeerd en toen had ik 'm zowaar te pakken O+ waarna 'is heel snel weer weg zwom :+

Niet dat ik me zorgen maakte, maar het was toch wel even heel tof om te horen :Y
pi_132217029
Musique 15 weken *O*

En wat fijn dat je je kleine al zo goed kunt voel Theeleuter *O* Ga je ook een geslachtsbepaling doen of heb jij wel geduld tot de 20 weken? :)

Succes klaproos!

En plek 1 voor Bla! Maar die mag je nog wel even houden :)

Hier lekker een dagje thuiswerken, even rustig aan doen O+
pi_132217033
Oh klaprooss, succes en plezier toegewenst bij de SEO!
pi_132217056
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 08:41 schreef Dot. het volgende:
Ga je ook een geslachtsbepaling doen of heb jij wel geduld tot de 20 weken? :)
Hier moest ik om grinniken :D Ik verwachtte "of heb jij wel geduld tot aan de geboorte?" o.i.d. Maar blijkbaar is het al heel wat als je wacht tot de 20 weken :D :+
pi_132217058
Klaprooss, veel succes bij de SEO straks!! 20 weken is zeker een mijlpaal, je bent op de helft! *O*

Mag ik in de OP? Ik ga namelijk een datumtweeling krijgen met Kursor, ik ben uitgerekend op 18 mei :)

En dat vind ik heel grappig want E was ook zondag de 18e uitgerekend (en geboren). Maar of dat me nu weer lukt betwijfel ik :P
Of heb ik dit allemaal al verteld, ik weet het niet meer ;( Maar ik wil nu wel in de OP! :)
Tralalalaaa
  woensdag 16 oktober 2013 @ 08:49:18 #24
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_132217128
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 08:43 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hier moest ik om grinniken :D Ik verwachtte "of heb jij wel geduld tot aan de geboorte?" o.i.d. Maar blijkbaar is het al heel wat als je wacht tot de 20 weken :D :+
De optie helemaal niet wordt niet eens over gesproken.... :{ _O-
pi_132217135
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 08:43 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

:D Geduld tot aan de geboorte is voor mij niet te bevatten :N :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')