Hieperdepiep hoera

Van harte gefeliciteerd GotC en Yur met de geboorte van jullie prachtige zoon! Wat heeft het lang geduurd en wat fijn dat hij er nu is! Op naar een goed herstel, geniet van elkaar!
FR wat is Sac een plaatje!
Martine al op 3

Nog iets meer als een maand te gaan, ineens gaat het hard he!
Mijn

en ik zijn een paar dagen geleden teruggekomen van een heerlijke citytrip Porto en Lissabon. Daarna gelijk ziek geworden want van 28 graden en airco naar 11 graden en verwarming. Nouja, ziek.... Gewoon strontverkouden, smaak kwijt en door je mond ademen omdat je neus vol zit, je kent het wel. Wel blijven werken en nu aan de beterende hand. Ik voel een enorme koortslip aankomen

Tsja, verminderde weerstand
Morgen ben ik 15 weken zwanger

Ik wil dan ook graag in de OP met als uitgerekende datum
11 april 2014. Soms vraag ik me wel eens af waar ze zitten want ik heb nog steeds nauwelijks een buik en pas nog in het merendeel van mijn eigen kleren. Vorige week, toen we terugkwamen uit Portugal, nog een echo gehad. Ze waren beide gegroeid en 8 cm lang van kruin tot bil. Alles zag er prima uit. Ondanks dat mijn placenta achter ligt, voel ik ze ook nog niet. En omdat ik bijna kwaalvrij ben, vraag ik me serieus wel eens af of er écht een tweeling in mijn buik zit. Ik moet 6 november weer richting Dijon voor een echo en check up

En in tussentijd ook nog verhuizen! We zijn er maar druk mee