quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:57 schreef mignonne het volgende:
[..]
omwisselen wil ik eerlijk gezegd liever niet doen. Het voelt zo flauw, ik wil dat ze gewoon mag houden wat ze krijgt net als haar zus nu. Daarom zou ik liever van te voren iets langsbrengen dan achteraf omwisselen.
En een totoro-outfit. Gewoon voor de herkenbaarheidmooi excuus eh? kan best toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij gaan voor een Totoro kamer met een grote muurschilderingEn zo'n blad van de Ikea boven het bedje
![]()
AWESOME!!!!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:10 schreef Dot. het volgende:
[..]![]()
Wij gaan voor een Totoro kamer met een grote muurschilderingEn zo'n blad van de Ikea boven het bedje
wie weet, ik kan niet in jouw/zijn situatie kijken natuurlijk dus ik weet het niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:09 schreef Chanty het volgende:
[..]
Aahhh ok, dank voor je uitleg. Ik weet niet of het in het geval van mijn broertje ook gaat om een auto-immuun aandoening. Mij is het altijd uitgelegd als zijnde gewoon een allergie. Dus wellicht had hij dan iets anders. Ik zal eens bij mijn ouders informeren want indien het wel om coeliakie gaat dan is het wel goed om het nog eens na te laten kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij een volgend kind hoop ik dat ik er dan wel een goed setje darmen in kan hangendat is nu bij allebei een beetje een haastklus geweest lijkt wel
:)
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:25 schreef mignonne het volgende:
[..]
wie weet, ik kan niet in jouw/zijn situatie kijken natuurlijk dus ik weet het niet.
Pfff jeetje lijkt me zo heftig als ouders zijnde, dan zit je toch behoorlijk in de rats zolang je niet weet wat er aan de hand is. Bij mijn broertje was het vrij snel duidelijk omdat alle meel en eiproducten direct retour kwamen, plus enorme uitslag als hij bv wilde meehelpen met bakken. Dus denk dat wat hij had toch eerder een ernstige allergie was, want wat jij beschrijft heeft hij niet gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij een volgend kind hoop ik dat ik er dan wel een goed setje darmen in kan hangendat is nu bij allebei een beetje een haastklus geweest lijkt wel
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Jeeeee!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:12 schreef Kwisted het volgende:
JAAAAA!!!![]()
![]()
Een heel mooi hartje gehoord!
UD 10 juni!!!!!
Jeeeyyyquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:12 schreef Kwisted het volgende:
JAAAAA!!!![]()
![]()
Een heel mooi hartje gehoord!
UD 10 juni!!!!!
| Forum Opties | |