OP-babequote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja, ben er mee bezig maar ik weet effe niet meer hoe ze heet
True, wel klote als je een motor hebt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
Maar zonder gekkigheid. Meeste flats hier hebben een inpandige berging welke dan vaak ook nog eens 1 etage lager is dan BG.
Klopt. En degene die wel een fatsoenlijke berging hebben, of een eengezinswoning is gelijk zo duurquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True, wel klote als je een motor hebt.
Ja, ik zeg maar niks.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. En degene die wel een fatsoenlijke berging hebben, of een eengezinswoning is gelijk zo duur
Was vandaag nog iets over op de radio. Dat huurders in Den Bosch het ergst van Nederland uitgemolken werden ofzo. Even googlenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb een hoge huur in mijn optiek.
Kan wel de motor kwijt.
Ja dat weet ik gofferdomme ook welquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je moet toch goffer ergens je harem kwijt
Nou danquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat weet ik gofferdomme ook wel
Wat? Die piemel in je kont?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hij was iets te groot, maar goed
Bloedend aarsje nuquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hij was iets te groot, maar goed
Ahquote:
Je houdt van dikke tetten?quote:
Sommige mensen zijn ook nooit tevreden he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij houdt alleen van tetten die groot genoeg zijn waarmee je ook een lekkende dijk kunt reparerenquote:
Ik ben ook wel veel kwijt eerlijk gezegd. Wel goedkoper dan particulier.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was vandaag nog iets over op de radio. Dat huurders in Den Bosch het ergst van Nederland uitgemolken werden ofzo. Even googlen
edit: http://www.binnenlandsbes(...)albaar.9141575.lynkx
Neeequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
godsamme
Nou doe je eigen tetten dan in de OP
Particilier is vaak helemaal duus jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben ook wel veel kwijt eerlijk gezegd. Wel goedkoper dan particulier.
Als ik de lapo pak zet ik er iets anders in.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:48 schreef Raene het volgende:
Ik stem gewoon voor geen op-babe, er is alleen maar gezeik de hele tijd.
Wuuu lelijk haar, lelijk hoofd, lelijke tieten, vadsig wijf, anorexia kut, te kleine tieten, te grote tieten, omg lelijke piercing, gatverdamme tattoos...
Ik stem voor een "babe/hunk" vrije OP.
Ja, echt niet normaal. Helft van het salaris kwijt aan huur en dat wordt normaal gevonden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Particilier is vaak helemaal duus ja
quote:
Zo is er altijd watquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:48 schreef Raene het volgende:
Ik stem gewoon voor geen op-babe, er is alleen maar gezeik en gejank de hele tijd.
Wuuu lelijk haar, lelijk hoofd, lelijke tieten, vadsig wijf, anorexia kut, te kleine tieten, te grote tieten, omg lelijke piercing, gatverdamme tattoos!!
Ik stem voor een "babe/hunk" vrije OP.
En dan gaan vervolgens daar weer mensen over jankenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik de lapo pak zet ik er iets anders in.
Tsjaquote:
Je bent toch geen kleuter?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:47 schreef sararaats het volgende:
![]()
bij tieten moet ik aan het Tietenlied denken
Er moet nog meer betaalt worden dat alleen dat inderdaadquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, echt niet normaal. Helft van het salaris kwijt aan huur en dat wordt normaal gevonden.
Komt gewoon in het wild voor?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Ik zat aan een team vol Eeveelutions te denken, aangezien Eevee zo makkelijk te vangen is in X/Y.
Elk jaar gaat de huur hier ook redelijk fors omhoog.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er moet nog meer betaalt worden dat alleen dat inderdaad
Wat lul je? faxie raakt alles met een kutquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Faxie? Wat heb jij met muhahaha's account gedaan?!?!?
Normaal niet danquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er word tenminste weer wat meer gepraat.
Yep, hij doet gewoon een zak over die knietjesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat lul je? faxie raakt alles met een kut
Hoe is X tot nu toe?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Ik zat aan een team vol Eeveelutions te denken, aangezien Eevee zo makkelijk te vangen is in X/Y.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt gewoon in het wild voor?
Tof
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vraag het aan iemand die het speelt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Lache man.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lekker ook voor startersquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Elk jaar gaat de huur hier ook redelijk fors omhoog.
Mensen worden gedwongen om op die manier een koopwoning te nemen waar ze helemaal niet gelukkig in zijn. (oud, versleten, veel onderhoud nodig etc).
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Vraag het aan iemand die het speelt.Oh.. Dacht van welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook beiden niet hoor
3DS is 200 euro en dan 't spel nog a 30 tot 50.. Hell no..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Heb dat in Silver geloof ik eens geprobeerd, maar was niet zo leuk.quote:
Ik ben binnenkort jarig, dus hopelijk kan ik 'm dan kopen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh.. Dacht van wel![]()
Ik heb ook beiden niet hoor
3DS is 200 euro en dan 't spel nog a 30 tot 50.. Hell no..
Skrelp wil ik wel, maar die zit in Y. Dus die ga ik proberen te ruilen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb dat in Silver geloof ik eens geprobeerd, maar was niet zo leuk.
Zo goed waren ze niet. Of ik kon er gewoon niks van, natuurlijk.
Je gaat geen Skrelp kiezen?
Dat wordt een kartonnen doosquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Echt kut, of je komt in een kutwijk of je koopt met je partner iets waar je net wat mee hebt.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben binnenkort jarig, dus hopelijk kan ik 'm dan kopen.
Ik vond zijn evolutie wel aardig, maar net niet zo tof als Skrelp.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Skrelp wil ik wel, maar die zit in Y. Dus die ga ik proberen te ruilen.
Die evolutie doet me een beetje denken aan Kingdra, maar dan toffer. Ik zou 'm wel willen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond zijn evolutie wel aardig, maar net niet zo tof als Skrelp.
Oh ok, dacht dat het altijd wel meeviel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tis een tijdje erg stil geweest
Ik vond er net wat te veel frutsels aanzitten. Leek net niet meer op een pokemon, zeg maar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Die evolutie doet me een beetje denken aan Kingdra, maar dan toffer. Ik zou 'm wel willen.
Geen idee...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:01 schreef PeuRac het volgende:
Is whatsapp kapot? Ik kan niks verzenden en lijk niks te ontvangen
Dat helpt toch niksquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja want protesteren in Den Haag doen we allang niet meer.
Alleen de jouwequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:01 schreef PeuRac het volgende:
Die combinatie is wel super.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond er net wat te veel frutsels aanzitten. Leek net niet meer op een pokemon, zeg maar.
Beetje als kingdra, ja. Poison/Dragon toch?
quote:
Niks op hun site van een storing?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:01 schreef PeuRac het volgende:
Goed idee, zal eens kijken, ben nu mn telefoon aan het herstarten (ding is zeker al 2 maanden niet uit geweestquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks op hun site van een storing?
Poison is altijd keislecht geweest. Hopelijk komt daar verandering in.quote:
Sommige zien er wel tof uit, maar het doet me denken aan Digimon.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind die Mega-Evolutions een beetje vreemd
Poison kan heel handig zijn, maar de pokémon met dat type waren vaak erg zwak, lage defense, lage special attack. Misschien dat het dragon gedeelte daar wat aan meehelpt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Poison is altijd keislecht geweest. Hopelijk komt daar verandering in.
Poison Eevee, zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommige zien er wel tof uit, maar het doet me denken aan Digimon.
[..]
Poison kan heel handig zijn, maar de pokémon met dat type waren vaak erg zwak, lage defense, lage special attack. Misschien dat het dragon gedeelte daar wat aan meehelpt.
Met een Poison Ivy look.quote:
Van mij welquote:
dat wel, maar het is irritant als je perse iets wilt sturen.quote:
Drugvosje.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een ziek vosje ofzo.
Whehehe, zo'n junk.quote:
Ik kan die sleutelhangers nog steeds niet vinden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe, zo'n junk.
Ach, we hebben al pokeballs, magneten, honingraten, zwaarden en sleutelhangers.
quote:
Jullie kunnen samen toch over motors kletsen?quote:
Dan nog liever over pokemonquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Jullie kunnen samen toch over motors kletsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan nog liever over pokemonWat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Die 5 posts die we daaraan spenderen zijn ook echt een doorn in het oog hequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:20 schreef Fera het volgende:
Jullie kunnen samen toch over motors kletsen?
Oké.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
lachebekje naast mijn post?
Geen idee, ik lees ze niet eens.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die 5 posts die we daaraan spenderen zijn ook echt een doorn in het oog he
SMS?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat wel, maar het is irritant als je perse iets wilt sturen.
Daar kunnen geen foto's overquote:
Verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die 5 posts die we daaraan spenderen zijn ook echt een doorn in het oog he
motor motor motor motor motorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.
Ik ga dan altijd krassen.
Kan ie daarna vliegen en vuurspuwen?quote:
Past daar een 1000cc onder?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een 1000 cc![]()
[..]
Vlam in de uitlaat jonguh vroem vroem
Faxman.quote:
WT!quote:
Nee man, zoals je weet gister niet open en vandaag was ik ergens anders eten. Morgen misschien even langshobbelen om als een holbewoner haar te imponeren met mijn steentijdmanier om spareribs te bunkeren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
WT, nog de serveerster gehosseld?
Zou ze daar van onder de indruk zijn?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee man, zoals je weet gister niet open en vandaag was ik ergens anders eten. Morgen misschien even langshobbelen om als een holbewoner haar te imponeren met mijn steentijdmanier om spareribs te bunkeren.
Maar misschien even wachten totdat ik weer over wat meer gelden kan besteden. Ik moet ook nog een fles drank kopen om gaten te vullen.
Nee, want door herschikken stond mijn kast vol. Nu is een fles weg, dus nu heb ik weer spatiële drankbestedingsruimte vrij.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou ze daar van onder de indruk zijn?
Er stond, als ik het me goed herinner, 1 fles te veel in de kast. Deze fles is leeg gegaan. Het moet nu toch goed zijn?
Jazeker.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eeeeey! Bevalt dat dayzeroproject van je een beetje?
Ah, ik dacht dat je niet helemaal tevreden was met de herschikking.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, want door herschikken stond mijn kast vol. Nu is een fles weg, dus nu heb ik weer spatiële drankbestedingsruimte vrij.
Ja, dat is juist maar nu moet ik kiezen tussen een esthetisch betere schikking of een betere drankvullingsgraad. Dat zijn wel keuzes waarvan arme Afrikaantjes waarschijnlijk nooit de ernst van zullen onderkennen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je niet helemaal tevreden was met de herschikking.
Prem is goed te ver gegaanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nog niet maar las in P&W topic dat prem weer bezig is geweest
quote:
Prem gaat altijd te ver.quote:
Dat is inderdaad een moeilijke keuze. Je kunt ook altijd een grotere kast nemen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dat is juist maar nu moet ik kiezen tussen een esthetisch betere schikking of een betere drankvullingsgraad. Dat zijn wel keuzes waarvan arme Afrikaantjes waarschijnlijk nooit de ernst van zullen onderkennen.
Ik was er zaterdag bij, maar WT maakte geen move. Hij was bevroren door bewondering en schattigheid.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:03 schreef S95Sedan het volgende:
Kaneel, snap dat dan je moet gewoon mee als wingman
Prem, dat is zo een botte hork, weer een sint discussiequote:
Cuuuuute.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prem gaat altijd te ver.
Was toch ook in DWDD dat hij iemand uit het niks een pedofiel noemde?
Prem is een mongool eerste klas en moet uit alle media geweerd worden.
[..]
Dat is inderdaad een moeilijke keuze. Je kunt ook altijd een grotere kast nemen, natuurlijk.
Maar wat voor fles ga je naar opzoek?
[..]
Ik was er zaterdag bij, maar WT maakte geen move. Hij was bevroren door bewondering en schattigheid.
SInterklaas bestaat ook niet meer, nu Kees Flodder Sint is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Prem, dat is zo een botte hork, weer een sint discussie..
Beau zegt nog, moeten we niet eerst eventuele ouders met kinderen waarschuwen, en die negert schreeuwt meteen SINTERKLAAS BESTAAT NIET! SINTERKLAAS BESTAAT NIET
!
Dan heb je je taak niet goed gedaan, daarom juistquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was er zaterdag bij, maar WT maakte geen move. Hij was bevroren door bewondering en schattigheid.
Kansloosquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Beau zegt nog, moeten we niet eerst eventuele ouders met kinderen waarschuwen, en die negert schreeuwt meteen SINTERKLAAS BESTAAT NIET! SINTERKLAAS BESTAAT NIET
!
Vast welquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:07 schreef Uiltje90 het volgende:
goodevening to you all![]()
ik kan niet slapen.. dus maar even lekker lui op bed met de laptop en kijken of er op fok nog wat te beleven is
Zeg dat maar tegen alle kindertjes.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
SInterklaas bestaat ook niet meer, nu Kees Flodder Sint is.
Jazeker.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:07 schreef Uiltje90 het volgende:
ik kan niet slapen.. dus maar even lekker lui op bed met de laptop en kijken of er op fok nog wat te beleven is
Nee, maar hij moest een beetje vuig glimlachen.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:07 schreef Raene het volgende:
[..]
!
Ow hee, tijd geledenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:07 schreef Uiltje90 het volgende:
Je moet gewoon lezen faxie het staat er alang al.quote:
Jaja ik ging niet zo snelquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Je moet gewoon lezen faxie het staat er alang al.
haha precies wat ik zoekquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jazeker.
Wij zijn lief en gezellig.
Je kunt dat niet maken op een tijdstip dat er nog kinderen voor de tv kunnen zitten..quote:
Ik probeerde de Lompe Hork uit te hangen, zodat WT er als een baas uit zag.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan heb je je taak niet goed gedaan, daarom juist
Als ouder zou ik me er nog uit kunnen lullen denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jazeker.
Wij zijn lief en gezellig.
[..]
Nee, maar hij moest een beetje vuig glimlachen.
Denk nog een leuk flesje rum, maar misschien ook een hele andere drank.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een moeilijke keuze. Je kunt ook altijd een grotere kast nemen, natuurlijk.
Maar wat voor fles ga je naar opzoek?
[..]
Ik heb het de mijne al verteld. Ze miauwden teleurgesteld terug. Nu durf ik niet meer.quote:
haha dat je me nog herinnerdquote:
Je hebt het dan ook wel over prem hequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:10 schreef Raene het volgende:
[..]
Je kunt dat niet maken op een tijdstip dat er nog kinderen voor de tv kunnen zitten..
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeerde de Lompe Hork uit te hangen, zodat WT er als een baas uit zag.
Om vervolgens het jaar daarop je kind alsnog te vertellen dat hij niet bestaatquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ouder zou ik me er nog uit kunnen lullen denk ik.
Hoe kan ik jou nou vergeten?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:11 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
haha dat je me nog herinnerdtmaar inderdaad..
Hehehehequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Om vervolgens het jaar daarop je kind alsnog te vertellen dat hij niet bestaat.
Kareltje weet je nog dat mama vorig jaar zei dat sinterklaas wel bestond?
!!
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:13 schreef Raene het volgende:
[..]
!!
vrij makkelijk denk ik? hahaquote:
Premquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt het dan ook wel over prem he
Hebben ze er in ieder geval nog een jaar plezier van. Meestal vergeten ze dat toch.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:13 schreef Raene het volgende:
[..]
!!
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:13 schreef Raene het volgende:
[..]
!!
De naam en UI zeggen me wel wat.quote:
Ja, je kent WT he? Uitstekende smaak qua vrouwen.quote:
Heeft een rum nog veel meerwaarde als je nog 2 (of waren het er 3) flessen rum hebt staan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Denk nog een leuk flesje rum, maar misschien ook een hele andere drank.
WT was de eerste persoon die ik sprak op de meet. En eigenlijk ook de enige.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De naam en UI zeggen me wel wat.
Wie was je ook al weer?
[..]
Ja, je kent WT he? Uitstekende smaak qua vrouwen.
Het meisje was nog onervaren. Ze was niet zo handig met borden lopen en wist niet wat ze qua drank hadden.
[..]
Heeft een rum nog veel meerwaarde als je nog 2 (of waren het er 3) flessen rum hebt staan?
Is het dan niet verstandiger, om zeg een fles mede te halen?
Ik zou er gewoon meteen een punt achter zetten en een hoop geld besparen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Hebben ze er in ieder geval nog een jaar plezier van. Meestal vergeten ze dat toch.
Dat denk je. Mijn zus vertelde het mij, samen met haar beste vriendinnetje. Dus ik overstuur naar mn moeder, nee... Sinterklaas bestond wel! Mn zus op dr donder gehad.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Hebben ze er in ieder geval nog een jaar plezier van. Meestal vergeten ze dat toch.
Ja joh, laten we sinterklaas meteen afschaffen, door prem weet nu toch iedereen dat het een grote hoax isquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:15 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon meteen een punt achter zetten en een hoop geld besparen.
Je was een korte tijd aardig vaak aan het posten tochquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:13 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
vrij makkelijk denk ik? hahahad nog niet zoveel gepost hier in de slowchats enzo
Tsja, ik heb zelf een hele andere mening over Sinterklaas. Van mij zullen ze nooit horen dat hij bestaat.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:15 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon meteen een punt achter zetten en een hoop geld besparen.
uuh.. ik ben Uiltjequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De naam en UI zeggen me wel wat.
Wie was je ook al weer?
Ik ook. Persoonlijk vind ik Sinterklaas onzin.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat denk je. Mijn zus vertelde het mij, samen met haar beste vriendinnetje. Dus ik overstuur naar mn moeder, nee... Sinterklaas bestond wel! Mn zus op dr donder gehad.
Jaar erop vertelde ze me dat Sinterklaas niet bestond. Ik geloofde het niet en was echt boos op mn moeder!
Als mijn kind later als ik groot ben zoiets vraagt ga ik gewoon eerlijk zijn.
achteraf wel true ja.. ik had me aangemeld in mijn laatste week vakantie toen ik me verveelde en even geen leven had hahaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je was een korte tijd aardig vaak aan het posten toch
WT is dan ook de enige die je nodig hebt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
WT was de eerste persoon die ik sprak op de meet. En eigenlijk ook de enige.
Waar woon je ergens?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:16 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
uuh.. ik ben Uiltjeen post hier lekker een beetje annoniem
en heb sommige topics in het begin zo een beetje volgespamd toen ik net lid was hier de 1e 2 dagen ofzo
Geen leven, dan zit je goed op Fok jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:18 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
achteraf wel true ja.. ik had me aangemeld in mijn laatste week vakantie toen ik me verveelde en even geen leven had hahamaargoed.. vakantie is weer voorbij
dus nu vooral veel lezen ipv posten
Op dat moment niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WT is dan ook de enige die je nodig hebt.
[..]
Waar woon je ergens?
gheghe daaromquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen leven, dan zit je goed op Fok ja
Nee ik vind sinterklaas leuk, het was maar een grapjequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja joh, laten we sinterklaas meteen afschaffen, door prem weet nu toch iedereen dat het een grote hoax is
Als kind zijnde is het geweldig. Die spanning, die cadeautjes..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. Persoonlijk vind ik Sinterklaas onzin.
Foto?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:16 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
uuh.. ik ben Uiltjeen post hier lekker een beetje annoniem
en heb sommige topics in het begin zo een beetje volgespamd toen ik net lid was hier de 1e 2 dagen ofzo
Fuck je nu met me, of snap je 'm gewoon niet?quote:
Ja. Maar ik vind niet dat je je kind voor moet liegen als je kind zelf vraagt of Sint bestaat of niet..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:18 schreef S95Sedan het volgende:
Sinterklaas hoort er gewoon bij, neem dan geen kinderen stelletje barbaren
Zie andere postquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:20 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee ik vind sinterklaas leuk, het was maar een grapje.
Ik ben elk jaar zwarte piet, vorig jaar zelfs bijna door een boze negerin tepakken genomen..
Ik snap hem niet, denk ik.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Fuck je nu met me, of snap je 'm gewoon niet?
Toen mijn moeder het ging vertellen, vroeg ze me te gaan zitten en keek ze me heel serieus aan. "L, ik moet je iets vertellen". Het eerste wat ik riep: "IK BEN TOCH NIET GEADOPTEERD HÈ?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als kind zijnde is het geweldig. Die spanning, die cadeautjes..
En kijken of je zwarte piet nog ziet nadat ie de pepernoten naar binnen heeft gegooid!
Oma heeft vaak moeten rennen..
Laat maar. Het ging over die meet.quote:
Welke andere post, ik zit op mijn mobiel doe ff moeilijk.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
ik hoopte altijd dat ik geadopteerd wasquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Toen mijn moeder het ging vertellen, vroeg ze me te gaan zitten en keek ze me heel serieus aan. "L, ik moet je iets vertellen". Het eerste wat ik riep: "IK BEN TOCH NIET GEADOPTEERD HÈ?"
Verder voelde ik me een beetje vreemd, dat ik al die tijd stomme liedjes heb gezongen voor jan lul.
Je hebt dit al meerdere keren verteld, maar ik blijf hardop lachenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Toen mijn moeder het ging vertellen, vroeg ze me te gaan zitten en keek ze me heel serieus aan. "L, ik moet je iets vertellen". Het eerste wat ik riep: "IK BEN TOCH NIET GEADOPTEERD HÈ?"
Verder voelde ik me een beetje vreemd, dat ik al die tijd stomme liedjes heb gezongen voor jan lul.
quote:
Niet als er nog aan gedaan wordt op school bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Maar ik vind niet dat je je kind voor moet liegen als je kind zelf vraagt of Sint bestaat of niet..
Lui krengquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Welke andere post, ik zit op mijn mobiel doe ff moeilijk.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:18 schreef S95Sedan het volgende:
Sinterklaas hoort er gewoon bij, neem dan geen kinderen stelletje barbaren
Dat hoopte ik altijd van mijn broertje.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hoopte altijd dat ik geadopteerd was
Mijn hele familie lacht er nog om. Net als die keer dat ze me vergeten waren in de dierentuin.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt dit al meerdere keren verteld, maar ik blijf hardop lachen
[..]
Lief.quote:
Een vriend van mij kreeg dezelfde vraag van zijn dochtertje in haar laatste 'Sint-jaar'.. Hij heeft haar eerlijk verteld hoe het zat en haar ook verteld dat de kindjes bij haar in de klas nog wel in sinterklaas geloofden en dat ze het dus niet tegen hun mocht vertellen omdat die kindjes het niet zo goed zouden begrijpen als zij dat deed. Door haar ego te strelen voelde ze zich verantwoordelijk om die andere kindjes nog wel in sinterklaas te laten geloven. Zo zou ik het denk ik ook doen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet als er nog aan gedaan wordt op school bijvoorbeeld.
[..]
Lui kreng
[..]
Ik hoopte ook altijd dat mijn ouders zouden scheiden. Ik moest mn pa niet. Nu is ie soms wel handig voor klusjes in huis.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat hoopte ik altijd van mijn broertje.
super schattig hea! ik hou van uilenquote:
Mijn ouders zijn gescheiden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik hoopte ook altijd dat mijn ouders zouden scheiden. Ik moest mn pa niet. Nu is ie soms wel handig voor klusjes in huis.
Er zijn helaas niet zo veel hilarische dingen over mij.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn hele familie lacht er nog om. Net als die keer dat ze me vergeten waren in de dierentuin.
Damn it Kaneel, jij weet best wat ik wilde op die meet.
Wees gewoon duidelijk vrouw, mannen zijn niet zo goed met hintsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn hele familie lacht er nog om. Net als die keer dat ze me vergeten waren in de dierentuin.
Ja dat is ook een optie inderdaad maar als ze nog heel jong zijn is een leugentje handiger denk ik toch.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Een vriend van mij kreeg dezelfde vraag van zijn dochtertje in haar laatste 'Sint-jaar'.. Hij heeft haar eerlijk verteld hoe het zat en haar ook verteld dat de kindjes bij haar in de klas nog wel in sinterklaas geloofden en dat ze het dus niet tegen hun mocht vertellen omdat die kindjes het niet zo goed zouden begrijpen als zij dat deed. Door haar ego te strelen voelde ze zich verantwoordelijk om die andere kindjes nog wel in sinterklaas te laten geloven. Zo zou ik het denk ik ook doen.
Steenuiltjes zijn zo schattig. Ik heb er een paar mogen verzorgen in de opvang waar ik werkte.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:29 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
super schattig hea! ik hou van uilen![]()
Wat wilde je?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
5 oktober. Leiden. De enige meet waar ik WT heb gezien.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn helaas niet zo veel hilarische dingen over mij.
Mijn ouders vinden het alleen altijd grappig om iedere keer op te halen dat ik eens dronken was.
Nou, hilarisch.
Ik weet niet eens welke meet we het over hebben.
ik vind niet dat je als ouder een goed voorbeeld geeft door voor te doen hoe je moet liegen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wees gewoon duidelijk vrouw, mannen zijn niet zo goed met hints
[..]
Ja dat is ook een optie inderdaad maar als ze nog heel jong zijn is een leugentje handiger denk ik toch.
aah dat is wel heel cool! waren ze ook tam??quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Steenuiltjes zijn zo schattig. Ik heb er een paar mogen verzorgen in de opvang waar ik werkte.
Het is in de verleden tijd, dat moet toch wel lukken?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wees gewoon duidelijk vrouw, mannen zijn niet zo goed met hints
[..]
Ja dat is ook een optie inderdaad maar als ze nog heel jong zijn is een leugentje handiger denk ik toch.
Ik ben nooit bij Roy geweest.quote:
Het was vast ook beter geweest voor mijn ouders. Die leven echt zonder liefde. Nooit dat ik later zo met mn vent ga zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn gescheiden.Dat was juist vreselijk kut. Uiteindelijk wel beter voor allebei. Ze zijn er als mens erg op vooruit gegaan.
De meet waar Mur ook bij was?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:31 schreef Fera het volgende:
[..]
5 oktober. Leiden. De enige meet waar ik WT heb gezien.
Nee, wild. Dat probeerden we ook zo te houden, want ze moesten ook weer terug de natuur in.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:31 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
aah dat is wel heel cool! waren ze ook tam??
ik heb vrienden die zijn verhuist en nu wat landelijker wonen.. en zij hebben nu en dan gewoon uilen in de boom in hun achtertuin!
Nee, inderdaad. Mijn ouders leefden nogal langs elkaar heen op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het was vast ook beter geweest voor mijn ouders. Die leven echt zonder liefde. Nooit dat ik later zo met mn vent ga zijn.
dat doen ze al zolang ik me kan herinneren. Alleen het verplichte kusje als mn vader gaat werken en verder ieder op een andere bank zitten enzo.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Mijn ouders leefden nogal langs elkaar heen op een gegeven moment.
Dat is het ook niet, wel makkelijker en handiger voor de andere klasgenootjesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind niet dat je als ouder een goed voorbeeld geeft door voor te doen hoe je moet liegen.
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is in de verleden tijd, dat moet toch wel lukken?
aah ok.. alsnog wel heel erg gaafquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, wild. Dat probeerden we ook zo te houden, want ze moesten ook weer terug de natuur in.
Ja, Mur was er ook bij. En Myra, Twi, Vin, Fax, Loefje, etc.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De meet waar Mur ook bij was?
tattoo??quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Aaaargh. Mn inkt begint te jeuken.
Toen kende ik jullie nog niet.quote:
Die zijn niet mijn verantwoording. Mijn eigen kind is dat wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is het ook niet, wel makkelijker en handiger voor de andere klasgenootjes
[..]
Blijkbaar niet
ja.quote:
Ik snap dat niet. Ik wil het liefst zo dicht mogelijk bij m'n vriend zitten. Lekker tegen elkaar aanliggen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat doen ze al zolang ik me kan herinneren. Alleen het verplichte kusje als mn vader gaat werken en verder ieder op een andere bank zitten enzo.
Zeker. Tijdens mijn opleiding ook wat tamme uilen gezien. Prachtige dieren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:34 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
aah ok.. alsnog wel heel erg gaaf
Waarom blijven zebij elkaar dan, lijkt me ook niet echt prettig om perse alles bij elkaar proberen te houdenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat doen ze al zolang ik me kan herinneren. Alleen het verplichte kusje als mn vader gaat werken en verder ieder op een andere bank zitten enzo.
Precies. En geen verplichte kusjes. Dan heb ik liever geen kus.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Ik wil het liefst zo dicht mogelijk bij m'n vriend zitten. Lekker tegen elkaar aanliggen.
Owja, de keer dat Vin dat hele eind kwam en maar 3 kwartier kon blijven omdat hij anders niet meer naar huis kon.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, Mur was er ook bij. En Myra, Twi, Vin, Fax, Loefje, etc.
niceee!!! altijd leuk, new inkquote:
Gewoonte denk ik.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom blijven zebij elkaar dan, lijkt me ook niet echt prettig om perse alles bij elkaar proberen te houden
Ja, inderdaad. Kusjes moeten spontaan komen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Precies. En geen verplichte kusjes. Dan heb ik liever geen kus.
een klosje garen en 3 knopenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:36 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
niceee!!! altijd leuk, new inkwat heb je laten zetten?
alles welquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Kusjes moeten spontaan komen.
gaaf hoor.. lijkt me heel vet om eens zo'n mooi dier op de arm te hebben o.i.d.. wordt nu wel nieuwschierig naar welke opleiding je gedaan hebtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker. Tijdens mijn opleiding ook wat tamme uilen gezien. Prachtige dieren.
Ja, arm joch. En heloef die 's ochtends vroeg plotseling weg was en je TV had laten staan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, de keer dat Vin dat hele eind kwam en maar 3 kwartier kon blijven omdat hij anders niet meer naar huis kon.
Ja, ok.
Toen wilde je maar 1 ding. Ja, nu snap ik het.
Denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ [url=http://www.uploadjefotos.nl/foto.php?fm=2&id=fa1f88a434be4939c9bfeefe0b12c795]afbeelding ][/URL]
Gistermiddag gezet.. Alleen nog geen goede plaatjes zonder plastic
En de psychopatische negerin toch?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, Mur was er ook bij. En Myra, Twi, Vin, Fax, Loefje, etc.
oowja.. die heb ik toevallig voorbij zien komen vanmiddag in het tattoo & piercing topic.. die is wel heel erg mooi gezet! bijzonder ookquote:
Zeker! Verplichte seks lijkt me vreselijk. "Want hij is jarig vandaag".quote:
Ow die meet waar Vin zonder wat te zeggen opeens verdwenen was?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, de keer dat Vin dat hele eind kwam en maar 3 kwartier kon blijven omdat hij anders niet meer naar huis kon.
Ja, ok.
Toen wilde je maar 1 ding. Ja, nu snap ik het.
Denk ik.
Snap ik maar die kan wel per ongeluk z'n mond voorbij pratenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die zijn niet mijn verantwoording. Mijn eigen kind is dat wel.
Rotsituatie lijkt me dat, dan ga je toch uit elkaar. Zou ik in iedergeval doen.quote:
Manager dierverzorging, met een stage bij de dierenambulance in Nijmegen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:38 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
gaaf hoor.. lijkt me heel vet om eens zo'n mooi dier op de arm te hebben o.i.d.. wordt nu wel nieuwschierig naar welke opleiding je gedaan hebt
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, arm joch. En heloef die 's ochtends vroeg plotseling weg was en je TV had laten staan.Ja, die heloefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een beetje stiekem zitten lachen om ons. En daarna gewoon mijn huis leegroven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, dat was C_M haar verjaardag.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ja ben er echt blij mee. Andere stijl dan mn andere twee tatts, maar zo mooi.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:38 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
oowja.. die heb ik toevallig voorbij zien komen vanmiddag in het tattoo & piercing topic.. die is wel heel erg mooi gezet! bijzonder ook
Ik heb heloef al genoemd.quote:
Dat zegt genoeg ja.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, die heloef
Een beetje stiekem zitten lachen om ons. En daarna gewoon mijn huis leegroven.Ja, wat een bazige vent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee, dat was C_M haar verjaardag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Precies. Seks moet sowieso gewoon dagelijks.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker! Verplichte seks lijkt me vreselijk. "Want hij is jarig vandaag".
haha prachtig als je dan ook nog zo een reactie krijgtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja ben er echt blij mee. Andere stijl dan mn andere twee tatts, maar zo mooi.
Oma vond m ook prachtig: 'nu kom je helemaal niet meer van me af!'
Nee oma, dat is ook de bedoeling.
je wou toch een foto.. tadaaaaquote:
Stipt om 10voor acht net voor het verplichte 8uur journaal kijkenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Precies. Seks moet sowieso gewoon dagelijks.
Ja, shit happens. Ik weiger om mijn kind in zijn/haar gezicht voor te liegen, dat vond ik persoonlijk het ergste. Jij mag niet liegen maar je ouders wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Snap ik maar die kan wel per ongeluk z'n mond voorbij praten
[..]
Rotsituatie lijkt me dat, dan ga je toch uit elkaar. Zou ik in iedergeval doen.
Vin ineens weg, ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow die meet waar Vin zonder wat te zeggen opeens verdwenen was?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, wat een bazige vent.Het ging toen allemaal zo snel dat ik echt niet meer weet welke datum alles was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het enorm knap dat jij dat soort dingen kan onthouden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dude, het was vorig jaar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vin ineens weg, ja.
[..]
Het ging toen allemaal zo snel dat ik echt niet meer weet welke datum alles was.
Ik vind het enorm knap dat jij dat soort dingen kan onthouden.
Dat zeker. Nu scheelt het ook dat mijn oma als ze jonger was geweest er zelf ook een zou hebben gezet. Ze vind het prachtig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:42 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
haha prachtig als je dan ook nog zo een reactie krijgtMission accomplished dacht ik
Om 8 uur is goede tijden he.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Stipt om 10voor acht net voor het verplichte 8uur journaal kijken
Anders doe je gewoon flauw... weet je hoe kut zoeken het is op mobiel... het bijhouden can posts gaat al amperquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet als er nog aan gedaan wordt op school bijvoorbeeld.
[..]
Lui kreng
[..]
Was 22 september onze eerst date?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Dude, het was vorig jaar.Ik kan me 22 september ook nog herinneren.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was 22 september onze eerst date?
Soms, heel soms is het gewoon beter. Alsof onze ouders dat nooit gedaan hebben.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, shit happens. Ik weiger om mijn kind in zijn/haar gezicht voor te liegen, dat vond ik persoonlijk het ergste. Jij mag niet liegen maar je ouders wel.
Gees, 5 over half 9 danquote:
Hij stond 2 posts erbovenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Anders doe je gewoon flauw... weet je hoe kut zoeken het is op mobiel... het bijhouden can posts gaat al amper.
Jij onthoudt veel zeg.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Al was het toen nog niet officieel een date.
das wel vet!! behalve mijn moeder, stief- pa & ma is er niemand die ervan houd haha.. kreeg vooral scheve gezichtenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat zeker. Nu scheelt het ook dat mijn oma als ze jonger was geweest er zelf ook een zou hebben gezet. Ze vind het prachtig.![]()
Ze wist ook gelijk waarom knoopjes en garen.
Neem je die medicijnen nog wel?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij onthoudt veel zeg.![]()
Ik wou dat mijn hoofd zo goed werkte.
Ten eerste april is geen 2 maanden geleden en ten tweede dat ligt eraan hoe het gaat, tijd heeft daar wat mij betreft niks mee te maken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:50 schreef Letsstaytogether het volgende:
Besluiten om samen te wonen na 1,5/2 maanden relatie en elkaar 'kennen' vanaf april. Das best erg snel toch?
Ga weg Ziba.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:50 schreef Letsstaytogether het volgende:
Besluiten om samen te wonen na 1,5/2 maanden relatie en elkaar 'kennen' vanaf april. Das best erg snel toch?
De vitaminen?quote:
Nee, ik ben niet van mening dat dat beter is. Mijn ouders hebben me twee keer echt hard voorgelogen. De eerste keer was sinterklaas. De tweede keer toen mijn moeder kanker had en ik dat vroeg. Nee, ze had geen kanker, ze had een vleesboom in dr buik.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Soms, heel soms is het gewoon beter. Alsof onze ouders dat nooit gedaan hebben.
Maargoed scheelt ik neem toch nooit kinderen
[..]
Gees, 5 over half 9 dan
[..]
Hij stond 2 posts erbovenvandaar
Helpt dat nog een beetje?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga weg Ziba.
[..]
De vitaminen?
Ja.
Staat er vrij duidelijk: vanaf 1,5/2 maanden een relatie en ze 'kennen' elkaar vanaf april.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ten eerste april is geen 2 maanden geleden en ten tweede dat ligt eraan hoe het gaat, tijd heeft daar wat mij betreft niks mee te maken.
wat is snel? Als je er zelf achter staat en er een goed gevoel bij hebt.. waarom niet? Mijn huidige vriend en ik woonde ook al vrij vlot samen..kende elkaar al wel 2 jaar maartoch..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:50 schreef Letsstaytogether het volgende:
Ja hoor. Alleen moet ik weer een injectie zetten nu maar heb geen idee waar ik ze nu moet ophalen.quote:
Mn moeder vind het verschrikkelijk. Toen ze vroeg wat zij op mn lichaam kreeg en ik antwoordde met 'niks' was ze volgens mij best beledigd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:50 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
das wel vet!! behalve mijn moeder, stief- pa & ma is er niemand die ervan houd haha.. kreeg vooral scheve gezichtenmaargoed..
Wel vet dat de betekenis enzo direct zo duidelijk was voor haar
Dat is nogal een groot verschil natuurlijk zoiets. Ja dan zou ik er ook boos over worden als het bij zoiets is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet van mening dat dat beter is. Mijn ouders hebben me twee keer echt hard voorgelogen. De eerste keer was sinterklaas. De tweede keer toen mijn moeder kanker had en ik dat vroeg. Nee, ze had geen kanker, ze had een vleesboom in dr buik.
Ik geloof niet dat ik ooit zo boos ben geweest als toen ze me na alle behandelingen vertelden dat het toch kanker was geweest. Mijn zus zei ook tegen me dat ik erg emotieloos reageerde met mijn 'ik wist het.' en naar mn kamer lopen.
Ik denk als ik dat niet gedaan had dat ik m door was geflipt. Heb ze dat geintje nog niet vergeven.
Je moet niet tegen je kinderen liegen. Iets verzwijgen is iets anders.
Ik vind dat dus snel. Ik vind het wel erg vlot gekozen, het lijkt mij niet zomaar een stap die je zomaar neemt. Je woont immers samen enzo. Het zijn ook nog eens directe collega's.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:53 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
wat is snel? Als je er zelf achter staat en er een goed gevoel bij hebt.. waarom niet? Mijn huidige vriend en ik woonde ook al vrij vlot samen..kende elkaar al wel 2 jaar maartoch..
mijn ex en ik woonde ook al na 3 maand relatie samen
Nee. Vind ik niet. Ik zal mijn ouders nooit uit mijzelf vertellen over mijn leven. Ze kennen me ook totaal niet. Als ze me naar dingen zouden vragen zal ik ze eerlijk antwoord geven.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is nogal een groot verschil natuurlijk zoiets. Ja dan zou ik er ook boos over worden als het bij zoiets is.
Iets verzwijgen komt gewoon op hetzelfde neer
Waarom niet? Als het 'gevoel' goed is. Het is niet alsof je meteen aan elkaar vast zit ofzo.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:55 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik vind dat dus snel. Ik vind het wel erg vlot gekozen, het lijkt mij niet zomaar een stap die je zomaar neemt. Je woont immers samen enzo. Het zijn ook nog eens directe collega's.
2 maanden? Je weet niet eens hoe iemand echt is dan, zo'n korte tijd. Maargoes, ik ben dus de enige die er zo over denkt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom niet? Als het 'gevoel' goed is. Het is niet alsof je meteen aan elkaar vast zit ofzo.
Kan dat niet bij dezelfde plek?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen moet ik weer een injectie zetten nu maar heb geen idee waar ik ze nu moet ophalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |