OP-babequote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja, ben er mee bezig maar ik weet effe niet meer hoe ze heet
True, wel klote als je een motor hebt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
Maar zonder gekkigheid. Meeste flats hier hebben een inpandige berging welke dan vaak ook nog eens 1 etage lager is dan BG.
Klopt. En degene die wel een fatsoenlijke berging hebben, of een eengezinswoning is gelijk zo duurquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True, wel klote als je een motor hebt.
Ja, ik zeg maar niks.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. En degene die wel een fatsoenlijke berging hebben, of een eengezinswoning is gelijk zo duur
Was vandaag nog iets over op de radio. Dat huurders in Den Bosch het ergst van Nederland uitgemolken werden ofzo. Even googlenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb een hoge huur in mijn optiek.
Kan wel de motor kwijt.
Ja dat weet ik gofferdomme ook welquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je moet toch goffer ergens je harem kwijt
Nou danquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat weet ik gofferdomme ook wel
Wat? Die piemel in je kont?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hij was iets te groot, maar goed
Bloedend aarsje nuquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hij was iets te groot, maar goed
Ahquote:
Je houdt van dikke tetten?quote:
Sommige mensen zijn ook nooit tevreden he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij houdt alleen van tetten die groot genoeg zijn waarmee je ook een lekkende dijk kunt reparerenquote:
Ik ben ook wel veel kwijt eerlijk gezegd. Wel goedkoper dan particulier.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was vandaag nog iets over op de radio. Dat huurders in Den Bosch het ergst van Nederland uitgemolken werden ofzo. Even googlen
edit: http://www.binnenlandsbes(...)albaar.9141575.lynkx
Neeequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
godsamme
Nou doe je eigen tetten dan in de OP
Particilier is vaak helemaal duus jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben ook wel veel kwijt eerlijk gezegd. Wel goedkoper dan particulier.
Als ik de lapo pak zet ik er iets anders in.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:48 schreef Raene het volgende:
Ik stem gewoon voor geen op-babe, er is alleen maar gezeik de hele tijd.
Wuuu lelijk haar, lelijk hoofd, lelijke tieten, vadsig wijf, anorexia kut, te kleine tieten, te grote tieten, omg lelijke piercing, gatverdamme tattoos...
Ik stem voor een "babe/hunk" vrije OP.
Ja, echt niet normaal. Helft van het salaris kwijt aan huur en dat wordt normaal gevonden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Particilier is vaak helemaal duus ja
quote:
Zo is er altijd watquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:48 schreef Raene het volgende:
Ik stem gewoon voor geen op-babe, er is alleen maar gezeik en gejank de hele tijd.
Wuuu lelijk haar, lelijk hoofd, lelijke tieten, vadsig wijf, anorexia kut, te kleine tieten, te grote tieten, omg lelijke piercing, gatverdamme tattoos!!
Ik stem voor een "babe/hunk" vrije OP.
En dan gaan vervolgens daar weer mensen over jankenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik de lapo pak zet ik er iets anders in.
Tsjaquote:
Je bent toch geen kleuter?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:47 schreef sararaats het volgende:
![]()
bij tieten moet ik aan het Tietenlied denken
Er moet nog meer betaalt worden dat alleen dat inderdaadquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, echt niet normaal. Helft van het salaris kwijt aan huur en dat wordt normaal gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |