oeh! Hoeveel?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:56 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft wat moeite gekost, maar heb 'm dan eindelijk
Hoeveel rondjes ik om de golfbaan heb gereden in een slome sedan voor ie er eindelijk spawnde?quote:
hoe heet 'ie? En hoeveel was je huis?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoeveel rondjes ik om de golfbaan heb gereden in een slome sedan voor ie er eindelijk spawnde?
Spawnt blijkbaar pas als Simeon 'm wil hebben. Maar Simeon kan de kolere krijgen betreft deze auto. MIJN!!
Zodra je dus een sms van Simeon krijgt dat ie deze auto wil, moet je bij de golfbaan of bij de tennisbaan bij vespucci beach kijken. Enige plekken waar ie spawnt blijkbaar..
Obey Tailgater. Dat huis is een random huisje, niet te koopquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:02 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
hoe heet 'ie? En hoeveel was je huis?
quote:
Wat rende jij voor mij weg bitch. Ik wou je gewoon even een kleffe smakkert gevenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:06 schreef kensei het volgende:
Elke keer valt de FOK! sessie weer uit elkaar door die gefuckte servers
Je ziet eruit als een maniak manquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:09 schreef Grielen het volgende:
[..]
Wat rende jij voor mij weg bitch. Ik wou je gewoon even een kleffe smakkert geven
Gewoon naar LSC brengen, tracker en verzekering erop en dan naar Simeon brengen. Daarna heb je alsnog die wagen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:58 schreef Divje het volgende:
Spawnt blijkbaar pas als Simeon 'm wil hebben. Maar Simeon kan de kolere krijgen betreft deze auto. MIJN!!
Heb 'm al lang en breed & ge-upgrade in de garage staanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gewoon naar LSC brengen, tracker en verzekering erop en dan naar Simeon brengen. Daarna heb je alsnog die wagen.
Waar is je headset gebleven?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
Pain, homo blijf nou eens even bij elkaar man!
~Leegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |