3e :<quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:33 schreef thethoryd het volgende:
Ennn gekicked. Als wiwah heeft gewonnen word ik boos
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:40 schreef Grielen het volgende:
MOET JE EEN HELIKOPTER KOPEN. EN DAN LEVEREN ZE HEM AF, EN DAN MOET JE DAT DING HELEMAAL KAPOTMAKEN. EN DAN STAAN DIE AFLEVER MENSNE ZO VAN: MN HELIKOPTER WAT DOE JE?? JA IK HEB HEM TOCH GEKOCHT HIIHII
Goede matige garp.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:40 schreef Grielen het volgende:
MOET JE EEN HELIKOPTER KOPEN. EN DAN LEVEREN ZE HEM AF, EN DAN MOET JE DAT DING HELEMAAL KAPOTMAKEN. EN DAN STAAN DIE AFLEVER MENSNE ZO VAN: MN HELIKOPTER WAT DOE JE?? JA IK HEB HEM TOCH GEKOCHT HIIHII
Ik. Helemaal speciaal mijn moppenboekje erbij gepakt...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:42 schreef kensei het volgende:
Wie probeerde nou zo dapper nog serieus een grap te vertellen
oeh! Hoeveel?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:56 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft wat moeite gekost, maar heb 'm dan eindelijk
Hoeveel rondjes ik om de golfbaan heb gereden in een slome sedan voor ie er eindelijk spawnde?quote:
hoe heet 'ie? En hoeveel was je huis?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoeveel rondjes ik om de golfbaan heb gereden in een slome sedan voor ie er eindelijk spawnde?
Spawnt blijkbaar pas als Simeon 'm wil hebben. Maar Simeon kan de kolere krijgen betreft deze auto. MIJN!!
Zodra je dus een sms van Simeon krijgt dat ie deze auto wil, moet je bij de golfbaan of bij de tennisbaan bij vespucci beach kijken. Enige plekken waar ie spawnt blijkbaar..
Obey Tailgater. Dat huis is een random huisje, niet te koopquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:02 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
hoe heet 'ie? En hoeveel was je huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |