Ja, irritant he? Stomme klonen!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:29 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik zie nu pas deze username. Wat verwarrend!
Kerst_Soes, kan je uit de voeten met m'n lijstje? Heb je al een hintje
Ik was wel die eerste twee overigens met dat [me ]. Maar zelfs ik heb mijn grenzen qua stommiteitenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:31 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Whahaha. Ik heb het soms niet eens door. Verleden topic was het makkelijk, omdat jij blauw was als topicstarter.
I see what you did therequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:31 schreef Spees-Eend het volgende:
[..]
Ja, irritant he? Stomme klonen!
Echt? Ik vind de originele coco veel toffer en ook lekkerder. Sowieso meer awesome in het algemeen, met alles.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:29 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik vind cocotrinomium wel een moppie![]()
Wie, ik?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:32 schreef Omentielvo het volgende:
Nep Spees en nep Coco kappen nou. Anders krijgen jullie allebei een time out
Ik hou wel van dat mysterieuze en net anders dan andersquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Echt? Ik vind de originele coco veel toffer en ook lekkerder. Sowieso meer awesome in het algemeen, met alles.
Kom op, kappen met die onzin nou!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:33 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wie, ik?
Ik zou zoiets nooit doen
Ik zeg niet wie ik ben, dit is geen ginnegappiequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Echt? Ik vind de originele coco veel toffer en ook lekkerder. Sowieso meer awesome in het algemeen, met alles.
Edit: verdorie, dit had ik Spees willen laten zeggen
Nee die Spees met het normale streepje is een neppe en jij bent een echte enquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:33 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wie, ik?
Ik zou zoiets nooit doen
Het is wel een fruitschaal hier hèquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, je weet in ieder geval zeker dat ik niet deze SS ben. Snap nog altijd niet hoe je je tekst rood krijgt![]()
[..]
Cocos!
Mango!
Citrus! mineola
Lemon!
Kers!
Zo bedoelde ik het niet!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:32 schreef Loj het volgende:
[..]
Aha, dat is 1..... Je staat op m'n lijst
loj = een luie speurder
Oh hohothreesnowymen,quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:17 schreef Hohothreesnowymen het volgende:
HohoCoco!
Een bofkont ben ik zeker wel
maar genoeg over m'n achterwerk
Er was geen tijd meer voor een rel
want je stuurde me een heel boekwerk
Geen tijd meer voor vragen,
want ik ben nu al losgeslagen!
Wat is dit nou...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:28 schreef Loj het volgende:
Herhaling maar nu in een mooi rood kleurtje:
* loj wilt dat iedereen met twee kinderen zich meldt![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:44 schreef Mangostine het volgende:
\ me /
- me -
/ me \
[..]
hoe doe je dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |