Ik zie nu pas deze usernamequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:26 schreef Cocotrinomium het volgende:
[ME] wenst iedereen een fijne [avond]!
Weet ik. Maar ik vind cocotrinomium wel een moppiequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Neeee! Trap er niet inDat ben ik niet
![]()
[..]
Trut
Whahaha. Ik heb het soms niet eens door. Verleden topic was het makkelijk, omdat jij blauw was als topicstarter.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Neeee! Trap er niet inDat ben ik niet
![]()
[..]
Trut
Ja, irritant he? Stomme klonen!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:29 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik zie nu pas deze username. Wat verwarrend!
Kerst_Soes, kan je uit de voeten met m'n lijstje? Heb je al een hintje
Ik was wel die eerste twee overigens met dat [me ]. Maar zelfs ik heb mijn grenzen qua stommiteitenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:31 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Whahaha. Ik heb het soms niet eens door. Verleden topic was het makkelijk, omdat jij blauw was als topicstarter.
I see what you did therequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:31 schreef Spees-Eend het volgende:
[..]
Ja, irritant he? Stomme klonen!
Echt? Ik vind de originele coco veel toffer en ook lekkerder. Sowieso meer awesome in het algemeen, met alles.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:29 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik vind cocotrinomium wel een moppie![]()
Wie, ik?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:32 schreef Omentielvo het volgende:
Nep Spees en nep Coco kappen nou. Anders krijgen jullie allebei een time out
Ik hou wel van dat mysterieuze en net anders dan andersquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Echt? Ik vind de originele coco veel toffer en ook lekkerder. Sowieso meer awesome in het algemeen, met alles.
Kom op, kappen met die onzin nou!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:33 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wie, ik?
Ik zou zoiets nooit doen
Ik zeg niet wie ik ben, dit is geen ginnegappiequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Echt? Ik vind de originele coco veel toffer en ook lekkerder. Sowieso meer awesome in het algemeen, met alles.
Edit: verdorie, dit had ik Spees willen laten zeggen
Nee die Spees met het normale streepje is een neppe en jij bent een echte enquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:33 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wie, ik?
Ik zou zoiets nooit doen
Het is wel een fruitschaal hier hèquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, je weet in ieder geval zeker dat ik niet deze SS ben. Snap nog altijd niet hoe je je tekst rood krijgt![]()
[..]
Cocos!
Mango!
Citrus! mineola
Lemon!
Kers!
Zo bedoelde ik het niet!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:32 schreef Loj het volgende:
[..]
Aha, dat is 1..... Je staat op m'n lijst
loj = een luie speurder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |