Verbaast me weinig. Ik lees zķ veel kritiek op de inhoud dat je er altijd wel een mooi naam bij kunt gooien om het iets te reddenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:17 schreef Speedy_T het volgende:
Die vent met dat zandloper dieetboek kan echt niet een halve minuut praten zonder Harvard te noemen
quote:Het criterium voor aansprakelijkheid van bestuurders op grond van 2:9 BW is of er een ernstig verwijt kan worden gemaakt. Het gaat daarbij om de vraag of overeenkomstig het inzicht en de zorgvuldigheid is gehandeld die mag worden verwacht van een bestuurder die voor zijn taak berekend is en deze nauwgezet vervult. Deze rechtsregel is gecodificeerd in artikel 2:9 lid 2 BW.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:43 schreef Ties02 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ojah dat is ook weer begonnen, he. Betwijfel nog of ik verder ga kijken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Matige aflevering van TWD inderdaad.
quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:11 schreef Spiegelei het volgende:
Vaatwasser kapot, wasmachine kapot
en zojuist een boete
aangetroffen toen ik thuis kwam ... joy oh joy....
![]()
![]()
Nee, je pretendeert nu zo'n echte kenner te zijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee dat zou zijn: ik vond the Walking Dead al leuk voordat het bestond
Wat overigens volledig waar is. 1 is een van de beste films ooit, 2 is een aardig maar niet spectaculair vervolg en 3 is... gewoon kut.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:55 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Nee, je pretendeert nu zo'n echte kenner te zijn
Zo van de Matrix 2 en 3 zijn echt kut. De echte fans vinden alleen 1 goed
iemand die de erfpacht in eigendom heeft ==> erfpachterquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:55 schreef Tchock het volgende:
Hoe heet de eigenaar van een stuk grond waar erfpacht op is gevestigd? Of hoe heet dat stuk grond?Alleen maar 'eigenaar' of is daar een speciale term voor?
Zou kunnen, de comic namelijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee dat zou zijn: ik vond the Walking Dead al leuk voordat het bestond
Die wist ik.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:57 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
iemand die de erfpacht in eigendom heeft ==> erfpachter
Hmm, oké.quote:iemand die de bloot eigendom in eigendom heeft ==> bloot eigenaar of erfverpachter (maar dat vind ik een prutwoord, gebruik ik nooit).
Zie m'n editquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die wist ik.
[..]
Hmm, oké.Ik vond het zo raar dat de wet maar één term gebruikt terwijl bijvoorbeeld bij erfdienstbaarheid wel verschillende termen worden gebruikt.
erfdienstbaarheid is ook wel iets heel anders. Je bedoelt heersend en dienend erf (of ouderwets lijdend erf), neem ik aan.quote:edit:
Overigens is het natuurlijk eigendom belast met het recht van erfpacht, maar dat zeg je niet zo als je het over de partijen individueel hebt. Is alleen maar verwarrend.
Omdat mensen te pas en te onpas met het woord hipster smijten. Hipster (uiteraard negatief) ben je tegenwoordig al als je iets niet leuk vindt terwijl iets daarvoor wel leuk was.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:00 schreef NotGuilty het volgende:
Hoezo ben je een hipster als je een serie na 1 (of meerdere seizoenen) niet meer leuk vindt? Ik vind Homeland niet meer leuk, nu ben ik een hipster. Oee.
Ik weet dat dat iets heel anders isquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:00 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
erfdienstbaarheid is ook wel iets heel anders. Je bedoelt heersend en dienend erf (of ouderwets lijdend erf), neem ik aan.
Ik twijfel er niet aan dat jij dat wel weet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet dat dat iets heel anders is
3 was dan ook zo ongelooflijk bout...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:55 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Prachtig compliment en prachtige uitdrukkingquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:06 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Ik twijfel er niet aan dat jij dat wel weet.Je geeft zelden je bek zomaar een slinger.
Jep. Volgende week tentamen, het enige vak dat ik in de eerste twee jaar niet gehaald heb.quote:Bezig met goederenrecht ofzo?
maak de brief dan even Openquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:55 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Weet ik niet, weet ik niet en te hard gereden... GTA-effect ofzo...
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Prachtig compliment en prachtige uitdrukking
[..]
Jep. Volgende week tentamen, het enige vak dat ik in de eerste twee jaar niet gehaald heb.
Wat een onzin, ik ventileer gewoon mijn mening. Dat ik dan opeens een hipster ben vind ik niet zo rullevant.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:55 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Oh bedoel je dat. gewoon te hard gereden, geen mensen kapotgeschoten ofzo hoor.quote:
Meh. Eerste keer gewoon te weinig aan gedaan omdat ik verkeerd had ingeschat hoe lastig het zou zijn. Maar voor de herkansing... Misschien toch te weinig tijd door andere tentamens, ik weet het niet zo goed. Daarom belachelijk vroeg begonnen dit keerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:08 schreef Spiegelei het volgende:
[..]![]()
Waar ging je vorige keer de mist mee in? Zie je het met vertrouwen tegemoet?
Dat klopt, Acta heeft een groot gat achter gelatenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:10 schreef Speedy_T het volgende:
Dit topic is echt niet meer zo vet als vroeger
Hij was niet helemaal te goeder trouw.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:08 schreef Spiegelei het volgende:
[..]![]()
Waar ging je vorige keer de mist mee in? Zie je het met vertrouwen tegemoet?
Ik dacht dat hipsters niks anders deden dan met een grote nerdbril met nepglazen, skinnyjeans, een v-halstrui waar wat borsthaartjes uit steken, een grote muts die aan de achterkant slap hangt en een sjaal om al koffiedrinkend in de Starbucks op hun laptop/tablet facebooken/Instagrammen/Tweeten/ bloggen/Pinteresten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat mensen te pas en te onpas met het woord hipster smijten. Hipster (uiteraard negatief) ben je tegenwoordig al als je iets niet leuk vindt terwijl iets daarvoor wel leuk was.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hij was niet helemaal te goeder trouw.
Seems legit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:11 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik dacht dat hipsters niks anders deden dan met een grote nerdbril met nepglazen, skinnyjeans, een v-halstrui waar wat borsthaartjes uit steken, een grote muts die aan de achterkant slap hangt en een sjaal al om al koffiedrinkend in de Starbucks op hun laptop/tablet facebooken/Instagrammen/Tweeten/ bloggen/Pinteresten.
Ik vond het een jaar terug veel leuker. Te veel drama nu.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:10 schreef Speedy_T het volgende:
Dit topic is echt niet meer zo vet als vroeger
Badum.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
E03 is minder suf dan de eerste twee maar ik vind er niks meer aan. Brody is wel weer in beeld.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Straks nog maar even Homeland aanzetten. Moet ep 2 en 3 nog kijken, beter wordt het beter dan de eerste aflevering dit seizoen.
Af en toe net een soapquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vond het een jaar terug veel leuker. Te veel drama nu.
quote:
Was het niet al verjaard dan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:21 schreef Yreal het volgende:
Stiekem hoop ik dat Nederland verliest. Ik wil weer toeterturken
Droeftoeterquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:21 schreef Yreal het volgende:
Stiekem hoop ik dat Nederland verliest. Ik wil weer toeterturken
Oh ja, Zwolle.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:24 schreef Tchock het volgende:
Even tussendoor, wat zijn toeterturken en moet ik blij zijn dat ik ze niet heb?
Turkse gemeenschap die massaal in de tweedehands mercedes met vlaggen uit het raam rondjes door de stad gaat rijden en daarbij claxonneertquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:24 schreef Tchock het volgende:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Turkse gemeenschap die massaal in de tweedehands mercedes met vlaggen uit het raam rondjes door de stad gaat rijden en daarbij claxonneert
turken gaan altijd luid toeterend door de straten racen als ze scorenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:24 schreef Tchock het volgende:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:25 schreef Tchock het volgende:
[..]![]()
Gebeurt dit serieus? Het klinkt hilarisch.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:25 schreef Tchock het volgende:
[..]![]()
daaromquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:25 schreef Tchock het volgende:
[..]![]()
Ken je dat niet? Zelfs hier rijdt er dan wel een autootje of 2/3 toeterend met vlaggen voorbij.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:24 schreef Tchock het volgende:
Ghetto zelfs.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sorry Bob, ik heb niet zo veel ghetto-ervaring als jij.
Daar doelde ik ook niet op.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sorry het is in ongeveer iedere andere taal mét h.
[..]
Neen.
Geeft niet hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:31 schreef Tchock het volgende:
Nou ja, ik kende het begrip toeterturken niet. En ik ken ook geen debiele toeterende Turken. En ik woonde niet in een of andere blanke elitewijk.
Prachtig nummerquote:
Sowieso Henkquote:
En nu is het Julius?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:35 schreef Speedy_T het volgende:
Henk for president
Ik had trouwens Julia geheten als ik een meisje was
Dat zal het vast zijn jaquote:
Chattenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:44 schreef Ties02 het volgende:
Ik zit nu in een chat ergens en daar heet iemand: Siedshow_bob:
Ben jij het toevallig Sideboob?
Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Straks weer mr. Visser met die man en zijn baard
Kijk snel die van vorige week terugquote:
Or is it:quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:44 schreef Ties02 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:44 schreef Ties02 het volgende:
Hij staat aanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kijk snel die van vorige week terug
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zijn jullie soms Family, Ties?
Ah ik merk het alweer, generatiekloofquote:Family Ties is een Amerikaanse comedyserie, die van 1982 tot 1989
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |