Oh, dat van die inrichting wordt dus een jaaaaaaaaaaaren slepende kwestie.quote:
Nee, nee, verkeerde smiley!quote:Op woensdag 2 november 2016 20:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dat van die inrichting wordt dus een jaaaaaaaaaaaren slepende kwestie.
Ik had het wel gezien hoorquote:
ik bennu hele,aal in verwarring over falees.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik had het wel gezien hoor. Maar vóór de edit had ik het maar opgevat als "buh, dan stopt dit eeuwigdurende topic over de jarenlange verbouwing van welgeteld nog geen 24m2". En dat vond ik eigenlijk wel grappig.
Stel nou dat het straks af is, heb ik dan gewonnen van Gieliovd?
Is maar net wat je onder winnen verstaatquote:Op woensdag 2 november 2016 20:35 schreef sigme het volgende:
Groningen.quote:Op donderdag 3 november 2016 05:41 schreef srapnel het volgende:
wauwww wat een gaaf huisje zeg!
Amsterdam?
Wij konden er ook wat van op de Parkplatz. Waar nota bene ruimte en geld zat was. Juist op een klein oppervlak blíjf je mieren, volgens mij!quote:Op woensdag 2 november 2016 20:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik had het wel gezien hoor. Maar vóór de edit had ik het maar opgevat als "buh, dan stopt dit eeuwigdurende topic over de jarenlange verbouwing van welgeteld nog geen 24m2". En dat vond ik eigenlijk wel grappig.
Ik voel de druk...quote:Op woensdag 2 november 2016 20:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Een huis is nooit klaarquote:Op woensdag 2 november 2016 20:35 schreef sigme het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |