Zullen wel Portugal lootten en er dan op een luizige manier uitvliegen in die play-offs.quote:
Vergeet niet dat de bal rond is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zullen wel Portugal lootten en er dan op een luizige manier uitvliegen in die play-offs.
Voetbal is 11 tegen 11. En Portugal is altijd irritant.
Niet als je er een tijdje op gaat zitten. En dat zullen die Portugezen wel doen om tijd te rekken.quote:
Portugal heeft normaliter echt wel genoeg kwaliteit om wie dan ook uit te schakelen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet als je er een tijdje op gaat zitten. En dat zullen die Portugezen wel doen om tijd te rekken.
Dat komt omdat Portugal de angstgegner is van Nederland, en het altijd wint ongeacht de kwaliteit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Portugal heeft normaliter echt wel genoeg kwaliteit om wie dan ook uit te schakelen.
Anderhalf jaar geleden nog Nederland afgeslacht,
Pepe, Nani, Danny en Valencia zijn ook wel van aardige klasse.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt omdat Portugal de angstgegner is van Nederland, en het altijd wint ongeacht de kwaliteit.
En dat ze CR7 hebben is ook niet alles hoor. Voor de rest is het niet heel bijzonder om eerlijk te zijn.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pepe, Nani, Danny en Valencia zijn ook wel van aardige klasse.
Nani is aardig, maar niet top. Pepe is een ordinaire schopper die ik totaal niet associeer met klasse. Valencia is een hele matige flankspeler en Danny is nou ook niet bepaald een wereldtopper.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pepe, Nani, Danny en Valencia zijn ook wel van aardige klasse.
Geen wereldtop nee. Die spelers zouden echter wel allemaal in de basis staan bij dit Oranje.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nani is aardig, maar niet top. Pepe is een ordinaire schopper die ik totaal niet associeer met klasse. Valencia is een hele matige flankspeler en Danny is nou ook niet bepaald een wereldtopper.
Oh echt?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Inderdaad.
Alleen Valencia komt uit Ecuador.
Pepe is wel iets meer dan dat hoor anders speel je geen 5 seizoenen bij Real Madrid.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nani is aardig, maar niet top. Pepe is een ordinaire schopper die ik totaal niet associeer met klasse. Valencia is een hele matige flankspeler en Danny is nou ook niet bepaald een wereldtopper.
Dat zegt mij op dit moment niet zo veel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen wereldtop nee. Die spelers zouden echter wel allemaal in de basis staan bij dit Oranje.
Met een goede inzet kan je ver komen ja, kijk maar naar Dirkie Kuyt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Pepe is wel iets meer dan dat hoor anders speel je geen 5 seizoenen bij Real Madrid.
Excuse me zevende seizoen bij Madrid.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zegt mij op dit moment niet zo veel.
[..]
Met een goede inzet kan je ver komen ja, kijk maar naar Dirkie Kuyt.
w8 ffquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja ik slinger m ff aan moment. Invite maar aub weet niet hoe dat moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |