Hier spreekt duidelijk een vader.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja... niet mijn ding maar als de ouders er steun aan hebben: waarom niet?
Mwa, kapiteintje had wel gelijk, vreemd dat zijn opmerking is weggehaaldquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja... niet mijn ding maar als de ouders er steun aan hebben: waarom niet?
Ik heb die opmerkingen niet gezien. Maar het komt wel een beetje hippie-achtig over...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa, kapiteintje had wel gelijk, vreemd dat zijn opmerking is weggehaald
Ik denk dat zoiets niet beperkt is tot ouders. Ik merkte toen mijn moeder ernstig ziek was, dat ik ook uit hele kleine dingen kracht kon putten. Maar nogmaals, zo'n kring is zeker niet mijn ding.quote:
Dit is wel héél erg een circlejerk. Kapi zei gister trouwens ongeveer dat het erop leek dat het vooral bedoelt is om je te profileren en niet zozeer om echt te steunen, maar er staat nog een discussie in het FB topicquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat zoiets niet beperkt is tot ouders. Ik merkte toen mijn moeder ernstig ziek was, dat ik ook uit hele kleine dingen kracht kon putten. Maar nogmaals, zo'n kring is zeker niet mijn ding.
Hallo vreemde snuiter.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:38 schreef Iwanius het volgende:
[..]
In het land der blinden ben je al gauw 1 oog Koning als je anders bent en dit laat blijken.
Dat Prem zaken luid en duidelijk verkondigd wil niet zeggen dat hij achterlijk is en niets te melden heeft.
Oh ja. Goedemorgen!
Waar?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Dit is wel héél erg een circlejerk. Kapi zei gister trouwens ongeveer dat het erop leek dat het vooral bedoelt is om je te profileren en niet zozeer om echt te steunen, maar er staat nog een discussie in het FB topic
Ik denk dat je met bovenstaande bijvoorbeeld heel R&P ook goed samenvat.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Dit is wel héél erg een circlejerk. Kapi zei gister trouwens ongeveer dat het erop leek dat het vooral bedoelt is om je te profileren en niet zozeer om echt te steunen, maar er staat nog een discussie in het FB topic
Ligt eraan welk topic, denk dat zoiets beter is voor advies dan voor een duwtje in de rug.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat je met bovenstaande bijvoorbeeld heel R&P ook goed samenvat.
Op zich vind ik het niet meer of minder nuttig dan bijvoorbeeld een kaart sturen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is persoonlijk, dit is vergelijkbaar met een advertentie in de krant.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:16 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Op zich vind ik het niet meer of minder nuttig dan bijvoorbeeld een kaart sturen.
Omdat hij het niet bij die ene stelling hield en het daarna persoonlijk ging spelen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa, kapiteintje had wel gelijk, vreemd dat zijn opmerking is weggehaald
Mwa, deze type's vinden een bericht op fok waarschijnlijk persoonlijker.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is persoonlijk, dit is vergelijkbaar met een advertentie in de krant.
He LR, lekker geslapen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat hij het niet bij die ene stelling hield en het daarna persoonlijk ging spelen.
Best wel ja. Gisternacht enkel Hearthstone iets te lang tegen mijn broertje gespeeld. Het blijkt eigenlijk neer te komen op een digitaal kaartspel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:18 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
He LR, lekker geslapen?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:19 schreef Tarado het volgende:
Laatste keer hand in hand was toch wel op de kleuterschool denk ik, is ook zo rotterdams
Helaas niet, ik speel alleen Go.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Best wel ja. Gisternacht enkel Hearthstone iets te lang tegen mijn broertje gespeeld. Het blijkt eigenlijk neer te komen op een digitaal kaartspel.
Kun jij ook schaken Bruno?
Zit je broertje ook op fok?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Best wel ja. Gisternacht enkel Hearthstone iets te lang tegen mijn broertje gespeeld. Het blijkt eigenlijk neer te komen op een digitaal kaartspel.
Kun jij ook schaken Bruno?
Niet dat ik weet. Al durf ik gelukkig wel te stellen dat de kans dat hij in VBL zou posten erg klein is.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:22 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Zit je broertje ook op fok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |