Welk protest?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik rijd tegenwoordig uit protest niet harder dan 100 en heb me daarop aangepast met een ruime maar erg trage auto .
In de bocht kun je meestal ook geen olie kopen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:11 schreef drakin het volgende:
[..]
ik zou tot na de bocht wachten daarmee
waar tegen protesteer je dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik rijd tegenwoordig uit protest niet harder dan 100 en heb me daarop aangepast met een ruime maar erg trage auto .
De belachelijke heffing op brandstof.quote:
Nah... dat gaat weinig helpen denk ik....quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De belachelijke heffing op brandstof.
die heb je toch meestal wel bij je? als je olie koopt zit er altijd teveel in zo'n fles dus die gooi je niet weg.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de bocht kun je meestal ook geen olie kopen.
Uit protest rijd ik 1x maand naar Belgie, haal daar veel bier, flink wat tabak en de tank vol.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... dat gaat weinig helpen denk ik....
gewoon auto weg doenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... dat gaat weinig helpen denk ik....
Is ook een manier.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uit protest rijd ik 1x maand naar Belgie, haal daar veel bier, flink wat tabak en de tank vol.
Ik moet al aardig eind naar de auto lopen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Meer lopen helpt ook
ik naar het stationquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik moet al aardig eind naar de auto lopen.
Dat vind ik écht de stomste topics ooitquote:
10 meter ofzo?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik moet al aardig eind naar de auto lopen.
Naar het station lopen loopt nooit goed af bij mij, ik kom dan langs wat plekken waar ik dan blijf hangen.quote:
Neuh, eerst al 20 meter naar de lift, dan wachten omdat er weer 1 aan het verhuizen is.quote:
100 rijdt wel lekker zuinig.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De belachelijke heffing op brandstof.
20 meter is ook bijna niet te doen, daar heb jij weer gelijk inquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neuh, eerst al 20 meter naar de lift, dan wachten omdat er weer 1 aan het verhuizen is.
Vervolgens moet ik dan zoeken waar mijn vrouw dat ding nu weer neergezet heeft.![]()
Nah, dat doe ik dan weer niet, in de slipstream hangen, ik hou wel van zuinig, maar er zijn grenzenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zoek altijd buitenlandse vrachtauto's op, die gaan ongeveer 95 op de gps.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |