OP-babequote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Osteopathie eens overwegen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:47 schreef Vinniiee het volgende:
Ik haat mijn lichaam, weer last van mijn heup. Kan nauwelijks uit de auto stappen.
Wat heeft de bank gedaan dan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Veel plezier nog allemaal.
Ik ga weer chagrijnen op de bank! Had er nooit vanaf moeten komen
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
wat is hier gaande dan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Meisje dat in de OP komt zat bij mij in de klas op de middelbare school. Is nu wereldwijd model. Heel apart, maar heel mooi meisjequote:
Chocola, daar heb ik nu zin inquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verslikte me in mijn chocola.
Zie nog niksquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meisje dat in de OP komt zat bij mij in de klas op de middelbare school. Is nu wereldwijd model. Heel apart, maar heel mooi meisje
Wat leuk. Heb je nog contact met haar?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meisje dat in de OP komt zat bij mij in de klas op de middelbare school. Is nu wereldwijd model. Heel apart, maar heel mooi meisje
Altijd een voorraad hebben.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Chocola, daar heb ik nu zin in
Net even vergoedingsoverzicht bekeken van zorgverzekering. Gezichtshulpmiddelen wordt nu maar vergoedt tot ¤100,- per 2 jaarDat was eerst ¤200,- per 2 jaar
En daarvoor was het nog meer
Ik zie een verbandquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Chocola, daar heb ik nu zin in
Net even vergoedingsoverzicht bekeken van zorgverzekering. Gezichtshulpmiddelen wordt nu maar vergoedt tot ¤100,- per 2 jaarDat was eerst ¤200,- per 2 jaar
En daarvoor was het nog meer
Ik ben dan ook nog niet thuis. 10 minuutjes geduldquote:
Gaat alleen maar slechter worden helaas...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd een voorraad hebben.
Ja, alles wordt uitgekleed.
En dat vraag je van iemand met geen geduld?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben dan ook nog niet thuis. 10 minuutjes geduld
Ja, dadelijk maar even naar de winkelquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat leuk. Heb je nog contact met haar?
[..]
Altijd een voorraad hebben.
Ja, alles wordt uitgekleed.
Ik niet.quote:
Helaas niet. Laatste keer dat ik wat over haar hoorde woonde ze in Parijsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat leuk. Heb je nog contact met haar?
Kan wel zo zijn maar mensen blijven ermee lopen waardoor ze uiteindelijk duurder uit zijn en het dus meer kost...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
Maar ze bereiken het doel, er gaan minder mensen naar de artsen....
Sorry chickquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verslikte me in mijn chocola.
Nice.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helaas niet. Laatste keer dat ik wat over haar hoorde woonde ze in Parijs
Pech voor jouquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat vraag je van iemand met geen geduld?
Ik heb een piemel.quote:
Ziet er inderdaad uit als een model.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
And I present to you; Merle Bergers!
ik zeg nergens dat ze goed bezig zijn hequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan wel zo zijn maar mensen blijven ermee lopen waardoor ze uiteindelijk duurder uit zijn en het dus meer kost...
Mooi meisjequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
And I present to you; Merle Bergers!
Kruip maar tegen me aan hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:19 schreef Vinniiee het volgende:
Wie heeft er een beetje warmte voor mij?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:19 schreef Vinniiee het volgende:
Wie heeft er een beetje warmte voor mij?
quote:
Nee ok dan is het goedquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:16 schreef rival het volgende:
[..]
ik zeg nergens dat ze goed bezig zijn he
Ik stuur wel effe een naaktfotoquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mehhhh
[..]
* Vinniiee houdt handen bij het scherm...
Werkt niet
Dat werkt beter jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik stuur wel effe een naaktfoto
Bahquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Geef dan gewoon een kop warme chocolademelk
Heb ik gisteren wel gedaan, want zo ben ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:29 schreef Vinniiee het volgende:
Geef dan gewoon een kop warme chocolademelk
Ja ik weet dat jij dat bah vindtquote:
Smooth hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:30 schreef rival het volgende:
[..]
Heb ik gisteren wel gedaan, want zo ben ik
Lag een bekende hier, ik zag op facebook dat die trek had in een warme choco. Ben ik die langs gaan brengen
Jij zit net ff te ver sorry
Wat liefquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:30 schreef rival het volgende:
[..]
Heb ik gisteren wel gedaan, want zo ben ik
Lag een bekende hier, ik zag op facebook dat die trek had in een warme choco. Ben ik die langs gaan brengen
Jij zit net ff te ver sorry
Ik haat dat soort mensenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:40 schreef Fascination het volgende:
http://anthropologystudentsontinder.tumblr.com/!!!!
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:40 schreef Fascination het volgende:
http://anthropologystudentsontinder.tumblr.com/!!!!
Ik ook.quote:
Beetje met wat zielige negertjes op de foto, waarschijnlijk even fiks laten uitwonen door de grote broer, en dan lekker cocktails drinken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook.Zogenaamd zo sociaal ingesteld.
Ja wou je afzeggen ofzoquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:47 schreef Vinniiee het volgende:
Er komen zoveel films in de bios komend weekend die ik wil zien
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje met wat zielige negertjes op de foto, waarschijnlijk even fiks laten uitwonen door de grote broer, en dan lekker cocktails drinken.
Zelfde als dat ze met een slang of krokodil op de foto gaan om te laten zien hoe wild en gevaarlijk het daar wel niet is
Wat komt er dan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:47 schreef Vinniiee het volgende:
Er komen zoveel films in de bios komend weekend die ik wil zien
Ja, leer mij dat soort mensen kennen.quote:
Kun je beter met een papegaai op de foto gaan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje met wat zielige negertjes op de foto, waarschijnlijk even fiks laten uitwonen door de grote broer, en dan lekker cocktails drinken.
Zelfde als dat ze met een slang of krokodil op de foto gaan om te laten zien hoe wild en gevaarlijk het daar wel niet is
Was het geen kaketoe?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kun je beter met een papegaai op de foto gaan.
Weet ik veel.quote:
Feuten: Het Feestje; trailer is wel grappigquote:
Als ik een chick wist die wilde batsen, dan zou ik haar zelf batsen, mits batsbaar natuurlijk.quote:[..]
Ja, leer mij dat soort mensen kennen.
En dat zijn films voor in de bios?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Feuten: Het Feestje; trailer is wel grappig
Escape Plan, ook wel grappig omdat actie, maar met Stallone en Schwarzenegger
Jackass Presents: Bad Grandpa
Insidious Chapter 2
[..]
Als ik een chick wist die wilde batsen, dan zou ik haar zelf batsen, mits batsbaar natuurlijk.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nooit
Mijn weekend bestaat uit meer dan 1 dag
Is het zo moeilijk om te lezen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat zijn films voor in de bios?
Wat is VOG?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:57 schreef LovelyLady het volgende:
VOG gelukt... ik moest de juiste digidinlog hebben voor de goede persoon.
Logisch
Je bent buiten geweest?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je mag trots op me zijn mama
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent buiten geweest?
En ik ben je mama niet... kinderen luisteren namelijk ook wel eens...
Ik ben toegelaten voor mijn vervolgstudiequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent buiten geweest?
En ik ben je mama niet... kinderen luisteren namelijk ook wel eens...
quote:
Stallone en Schwarzquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Feuten: Het Feestje; trailer is wel grappig
Escape Plan, ook wel grappig omdat actie, maar met Stallone en Schwarzenegger
Jackass Presents: Bad Grandpa
Insidious Chapter 2
[..]
Als ik een chick wist die wilde batsen, dan zou ik haar zelf batsen, mits batsbaar natuurlijk.
Gewoon een lekkere actiefilmquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Stallone en SchwarzDie wil ik wel zien ja.
Dit zijn van die meiden die zichzelf erg cultureel en verheven voelen omdat ze een neger batsen.
Zelfde geldt voor mannen trouwens. Had zo'n jongen in de klas die alleen bij de gedachte aan een negerin al klaar kwam.
'werk'quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O ja. Waar heb je dat voor nodig?
Dat is wel tof nieuwsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben toegelaten voor mijn vervolgstudie![]()
wat heb ik gedaan dan?
Ik ben geen fan van Jackass, dus ik laat het links liggen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon een lekkere actiefilm
En die Jackass presents bad grandpa is gewoon hilarisch
Gheghehghe, wat een achterlijk volk
stapt in de auto en raced naar jouw huisquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mama's gonna make some dinner...
Je weet niet eens wat ik ga etenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
stapt in de auto en raced naar jouw huis
maakt niet uit, ik heb een magnetronmaaltijd op het programma staanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat ik ga eten
Aaaaah okequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
'werk'
Laatste is al weer 6 jaar oud, en ze willen weten of je niet met justitie in aanraking bent gekomen de afgelopen tijd, incl de vog van J.
Jukquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maakt niet uit, ik heb een magnetronmaaltijd op het programma staan
Ik ook niet, maar de trailer vond ik wel grappig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Jackass, dus ik laat het links liggen.
Die vent, ongelofelijk.![]()
Ik zat op een school met maar weinig niet-blanken. Er was zo'n meisje, ik geloof dat ze geadopteerd was, donker. Het was bij lange na geen schoonheid, behoorlijk gezet, lubber borsten, gezicht vol littekens van puisten.
Hij vond het prachtig.
Wattan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maakt niet uit, ik heb een magnetronmaaltijd op het programma staan
Dit is geen "ik ga in een winkelwagentje van een 10m hoge trap af"-film. Kijk de trailer maar eens.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:14 schreef Fascination het volgende:
Jackass, dat is toch wel een keer geweest?
Waarom niet? Jij vraagt of het om films gaat die in de bios draaien terwijl ik dat duidelijk gezegd heb.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niets met moeilijk lezen te maken
-----
Mwa buuf, had leuker verwacht
Ik doelde erop dat het meer films zijn die je een keer op een zondagmiddag thuis kijkt als ze al een tijdje uit zijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom niet? Jij vraagt of het om films gaat die in de bios draaien terwijl ik dat duidelijk gezegd heb.
Like duh. Pizza natuurlijk.quote:
Klopt, maar ik heb een Pathe pasquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik doelde erop dat het meer films zijn die je een keer op een zondagmiddag thuis kijkt als ze al een tijdje uit zijn
[..]
Like duh. Pizza natuurlijk.
Eh.. nee. Dat is zonde van de ragout. En van de pizza.quote:
bedoel je begonnen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
Buurmeisje(niet van hier) heeft een kind van 3... kijk ik op Facebook zie ik een foto met '<insert naam> is ook beginnen met GTA V'
Ik dacht al, ik heb helemaal geen kind van 3quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
Buurmeisje(niet van hier) heeft een kind van 3... kijk ik op Facebook zie ik een foto met '<insert naam> is ook beginnen met GTA V'
Een man kan dat nog onwetend hebben, voor een vrouw is dat wat lastiger.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik dacht al, ik heb helemaal geen kind van 3
Ah vandaar. Ja dan zo vaak mogelijkquote:
Sowieso, als het mijn kind had geweest had die echt pech gehad.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
Je moet het zelf eten he, dus zou eerder kiezen waar je trek in hebtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eh.. nee. Dat is zonde van de ragout. En van de pizza.
Maar ik zie al dat de meeste stemmen uit gaan naar pizza. Dus dat wordt 'm
Ja, autocorrectiequote:
Vandaar de edit om verwarring te komenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik dacht al, ik heb helemaal geen kind van 3
Preciesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah vandaar. Ja dan zo vaak mogelijk
[..]
Sowieso, als het mijn kind had geweest had die echt pech gehad.
Gewoon vanaf 16-18 pas
[..]
Je moet het zelf eten he, dus zou eerder kiezen waar je trek in hebt
Ja, dat was dus juist het probleem.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet het zelf eten he, dus zou eerder kiezen waar je trek in hebt
Altijd zo typisch, en dan vragen ze zich af waarom hun kinderen af en toe zo agressief zijn en de boel bij elkaar scheldenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, autocorrectie
[..]
Vandaar de edit om verwarring te komen
[..]
Precies
En inderdaad, dat icoontje staat er niet voor niets op
Ah echt een typisch vrouwen dilemma dusquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat was dus juist het probleem.
Echt héquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Altijd zo typisch, en dan vragen ze zich af waarom hun kinderen af en toe zo agressief zijn en de boel bij elkaar schelden
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah echt een typisch vrouwen dilemma dus
Gelukkig maken jullie het jezelf ook niet moeilijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Typische vrouwen dilemma's zijn: 'welke kleren moet ik morgen aandoen? hoe zal ik mijn haar doen? welke schoenen zal ik aandoen? zal ik veel of weinig make-up doen? welke kleur nagellak? vind die jongen mij wel leuk? wat moet ik in godsnaam tegen hem zeggen? zal ik een extra sexy shirtje aan doen, of vind hij dat dan weer te sletterig? en die bitch op school, die moet ik overtreffen qua kleding, maar hoe?'
Dat zijn van die leuke instinkers inderdaad waarbij je als man altijd 'de lul' bentquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh en 'lijk ik niet te dik in deze broek?'
nee, hij blijft wel staanquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
Dan moet het bij mamma uiteraard ook kunnen is dan vaak het excuusquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
S. Mag bij zijn 'vader' wel
En black ops 2![]()
Dat is misschien nog wel ergerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
S. Mag bij zijn 'vader' wel
En black ops 2![]()
Jij denkt dat mama gek in der hoofd is?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan moet het bij mamma uiteraard ook kunnen is dan vaak het excuus
Ik heb gelukkig geen last van al die dilemma'squote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gelukkig maken jullie het jezelf ook niet moeilijk
[..]
Dat zijn van die leuke instinkers inderdaad waarbij je als man altijd 'de lul' bent
Ik ook nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen last van al die dilemma's
Picsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:28 schreef muhahaha het volgende:
Nieuwe badjas, ik lijk wel een tovenaar
Kreeg je er een baard bij?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:28 schreef muhahaha het volgende:
Kreeg je er een hoed bij?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:28 schreef muhahaha het volgende:
Ga je Faxie achterna?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:28 schreef muhahaha het volgende:
Uit dr auto trekken en afschieten dat tuig, vervolgens 3 keer over dr heen rijden en je auto laten overspuiten bij de dichtsbijzijnde garage.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
Dat hebben tovenaars.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:40 schreef Raene het volgende:
[..]
Uit dr auto trekken en afschieten dat tuig, vervolgens 3 keer over dr heen rijden en je auto laten overspuiten bij de dichtsbijzijnde garage.
Ja hallo, dan word ik dadelijk voor van alles beschuldigd. Doe lekker zelfquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:40 schreef Raene het volgende:
[..]
Uit dr auto trekken en afschieten dat tuig, vervolgens 3 keer over dr heen rijden en je auto laten overspuiten bij de dichtsbijzijnde garage.
Had je toch voor die lange moeten gaanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:42 schreef Vinniiee het volgende:
Die chick van de woningcorporatie is getrouwdGemiste kans
Als je auto is gespoten is de popo je kwijt jonge.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hallo, dan word ik dadelijk voor van alles beschuldigd. Doe lekker zelf
WAAAROM!!!!! -_-quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:42 schreef Fascination het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1990337/9/25#132198287
Misselijk geworden.
Ja ik klikte ook tegen beter weten in godverdommequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:42 schreef Fascination het volgende:
Misselijk geworden.
Ja, echt zo'n woekerende bloemkool.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja ik klikte ook tegen beter weten in godverdomme... gore aambei anus
.
Jij snapt em homiequote:
Het gaat nooit meer wegquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, echt zo'n woekerende bloemkool.
Ga nog even wat meer GTA spelen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Als je auto is gespoten is de popo je kwijt jonge.
Neequote:
Nooit hahaquote:
Helaas geen baard voor deze man.quote:
Een mutsquote:
Mocht ie willenquote:
Was dat??quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:45 schreef Fascination het volgende:
Damn, BB s03e12 was wel heftig, zeg.
Wel hequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:45 schreef Fascination het volgende:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen last van al die dilemma's
Geen idquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij denkt dat mama gek in der hoofd is?
quote:
fuuuu je had haar gewoon moeten pakkenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:42 schreef Vinniiee het volgende:
Die chick van de woningcorporatie is getrouwdGemiste kans
Ik zit te eten, trut.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:42 schreef Fascination het volgende:
Misselijk geworden.
Breaking bad.quote:
LoLa tochquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
fuuuu je had haar gewoon moeten pakken
Dat eindequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:45 schreef Fascination het volgende:
Dan was het verkrachting geweest.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
fuuuu je had haar gewoon moeten pakken
Totdat de puppyogen komen :pquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet dus.![]()
Kleun beetje misschienmaar positief
Ik zwicht daar niet voor.quote:
Niks mis meequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zwicht daar niet voor.
Volgens mij ben ik echt streng doch consequent
Neerpoppen en wegrennen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan was het verkrachting geweest.
Is daar ook een GTA oplossing voor?
Met je pipa jeweettog.quote:
Hihi ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu weet ik wat je bedoelt; ik snap echt niks van die straattaal
Godverdomme, mondorgasme
[ afbeelding ]
Een pipa is een pistoolquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:02 schreef Raene het volgende:
[..]
Een pipa is een pistool
En verdorie!
Nu zie ik vin voor me terwijl hij een hoer doodknuppelt met zijn penis!!
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:02 schreef Raene het volgende:
[..]
Een pipa is een pistool
En verdorie!
Nu zie ik vin voor me terwijl hij een hoer doodknuppelt met zijn penis!!
Stop! Swaffel time!quote:
Dat zijn serieuze zaken sedanquote:
*zwaait z'n leuter rond*quote:
Ik snap ook niet wat er 'lekker' of 'opwindend' aan zou moeten zijnquote:
Je moet wel het wiiiiiiiiiieeeeee geluidje er bij doenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
*zwaait z'n leuter rond*
[..]
Ik snap ook niet wat er 'lekker' of 'opwindend' aan zou moeten zijn
Ik zou het niet wetenquote:
Wiiiieeeeeee *smack*quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet wel het wiiiiiiiiiieeeeee geluidje er bij doen
Oja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet wel het wiiiiiiiiiieeeeee geluidje er bij doen
Hoe kan dat nou!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:08 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat zijn serieuze zaken sedan... nog nooit heeft een man zijn (half)stijve penis tegen mij geslagen
.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh lol, ik zie nu pas waar jullie het over hebben![]()
Timing
Ik weet het niet, ze willen me nooit slaanquote:
Is niet hetzelfdequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal ik ff langskomen met mijn tarzan? Dan doe ik even alsof ik J. Ben
True. Nou dan maar wachten tot het weekendquote:
Ik slinger netflix aanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:18 schreef Raene het volgende:
Oh guilty pleasure zometeen... Eerst uitstel van executie, en daarna een dubbeltje op zijn kant kijken...
Kan dat niet op Netflix porn kijken?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik slinger netflix aan
Of ik ga porno kijken
Netflixquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik slinger netflix aan
Of ik ga porno kijken
Nee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan dat niet op Netflix porn kijken?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan dat niet op Netflix porn kijken?
Wat is dat nu weerquote:
Wil je 2 keer 45 minuten fappen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nederlands elftal kijken en masturberen.
Netflix.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wil je 2 keer 45 minuten fappen?
Weet je zeker dat je geen wijf bent?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou spontaan een slappe er van krijgen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bonequote:
Wat dan wel?quote:
Nee, ik ruk niet op die spelers. Allemaal lelijkerds.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen wijf bent?
Je vreet chocola als je je kut voelt en masturbeert op het NL elftal.....
Zeker.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik zou spontaan een slappe er van krijgen.
Weet ik nog niet.quote:
Maar waarom fappen op voetbal?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hele 90 minuten lang excl. de eventuele verlenging.
Oh... bones, bonerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niks, woordgrap.
Snertrit binnenkort?
Vraag het niet aan mij...quote:
quote:
Ghehe, en hopelijk niet freaking coldquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vraag het niet aan mij...
[..]
Zin in, hopelijk wel droog.![]()
Ow en op een datum dat ik kan natuurlijk.
Nee nouja, daar kun je je nog wel op kleden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ghehe, en hopelijk niet freaking cold
Feertjenquote:
Wel redelijk ja, handen is wel lastigquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee nouja, daar kun je je nog wel op kleden.
Alleen mijn handen waren altijd erg koud.
Ik had meestal alleen last van mijn handen en bakkes.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
Wel redelijk ja, handen is wel lastig
Ja maar jij bent niet zo'n koukleum als ik benquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had meestal alleen last van mijn handen en bakkes.
Rest bleef wel netjes warm, ook met -5 op de snelweg.
Weet je hoe dik mijn badjas is?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar jij bent niet zo'n koukleum als ik ben
Ik postte net dat ik er uit zie als een badass tovenaar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, hoe zou ik dat moeten weten?
Ik draag echt nooit een badjas
Ik heb niks met tovernaars e.d.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik postte net dat ik er uit zie als een badass tovenaar.
Wat heeft een tovenaar er dan mee te maken?quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:39 schreef muhahaha het volgende:
Hij tovert je zo naar een drie-voudig orgasme.
ik heb zo'n hele zachte, met capuchon.... weet je hoe fijn dat is als je naakt onder de douche vandaan komt?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, hoe zou ik dat moeten weten?
Ik draag echt nooit een badjas
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Feertjen
[..]
Wel redelijk ja, handen is wel lastig
Tjah dat is de look nou eenmaal.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
Wat heeft een tovenaar er dan mee te maken?
Draag hem gewoon over mijn kleding heen, niks kachel aan. Lekker goedkoop leven YOLOquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb zo'n hele zachte, met capuchon.... weet je hoe fijn dat is als je naakt onder de douche vandaan komt?
Heel fijn
Nou, in dit koude kutweer heb ik de verwarming toch maar weer aangezetquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Draag hem gewoon over mijn kleding heen, niks kachel aan. Lekker goedkoop leven YOLO
wie heeft het over kachels?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Draag hem gewoon over mijn kleding heen, niks kachel aan. Lekker goedkoop leven YOLO
Deze badjas gebruikt hem ook in Siberie denk ik.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, in dit koude kutweer heb ik de verwarming toch maar weer aangezet
Coolquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Deze badjas gebruikt hem ook in Siberie denk ik.
Dan doe ik mijn kleding altijd aan want naakt (of in badjas) naar m'n werk is niet echt een optie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb zo'n hele zachte, met capuchon.... weet je hoe fijn dat is als je naakt onder de douche vandaan komt?
Heel fijn
Ik heb gewoon een standaard theme volgens mij. Even kijkenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zoek nog een goede theme voor mijn chrome browser. Ideetjes?
Oh wacht nu snap ik 'mquote:
nog niet gedaan...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, in dit koude kutweer heb ik de verwarming toch maar weer aangezet
Nog vervelender doen dusquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:15 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ze willen me nooit slaan..
Je stookt van de buren?quote:
Nee ik heb de kachel simpelweg nog niet aangehad. Ik weiger nu al te stoken omdat ik het eventjes koud heb als ik stil zit.quote:
Mijn idee ookquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik heb de kachel simpelweg nog niet aangehad. Ik weiger nu al te stoken omdat ik het eventjes koud heb als ik stil zit.
Vest aan, warm koppie thee
Deed ik vroeger ook (maar dat was em niet voor mijquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik heb de kachel simpelweg nog niet aangehad. Ik weiger nu al te stoken omdat ik het eventjes koud heb als ik stil zit.
Vest aan, warm koppie thee
Zie editquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Deed ik vroeger ook (maar dat was em niet voor mij)
Ik heb 2 buren (links en rechts), maar die stoken zo goedkoopquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zie edit
Ik wil graag aanzetten maar nu nog niet
Ach, zo hoog stook ik ook weer nietquote:
hoekhuizen zijn stom, je betaalt sowieso meer aan huur en aan energie...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb 2 buren (links en rechts), maar die stoken zo goedkoop
Maar goed, ik heb tenminste geen hoekhuis zoals mijn moeder had
Ik zit gelukkig maar aan 2 andere buren vast en daar heb ik (godzijdank!!!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoekhuizen zijn stom, je betaalt sowieso meer aan huur en aan energie...
1 voordeel, je hebt evt maar aan 1 kant last
DAAROM heb ik dat ding dus aangezet!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:57 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb de verwarming wel met bezoek aan gehad.
die klagen over het algemeen toch niet over geluidsoverlast aangezien die toch vaak slechthorend zijn...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
Gewoon in een flat gaan wonen met bejaarden die naast, onder en boven je wonen.
Ja en ze stoken flink omdat ze het koud hebben. Win-win situatiequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die klagen over het algemeen toch niet over geluidsoverlast aangezien die toch vaak slechthorend zijn...
Good thinking![]()
En na 5 jaar zijn ze dood en komen er allemaal tokkiegezinnetjes wonen met die dunne muurtjesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
Gewoon in een flat gaan wonen met bejaarden die naast, onder en boven je wonen.
Niet alle bejaarden gaan met hun 70e dood.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En na 5 jaar zijn ze dood en komen er allemaal tokkiegezinnetjes wonen met die dunne muurtjes
Vertel dat maar aan mijn (ex-)buurvrouwquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet alle bejaarden gaan met hun 70e dood.
Dat jouw buurvrouw op 70-jarige leeftijd overleed wil niet zeggen dat ze allemaal op die leeftijd overlijden héquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan mijn (ex-)buurvrouw
RIP
Ik wil eigenlijk een flatje/appartement want qua ruimte is dat meer dan zat voor mij. Echter wil ik m'n motor ook kwijt kunnen en meestal kun je de draai niet maken in de berging van de flatsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
Serieus, ik heb een flatje overwogen, maar omdat je dan meer buren hebt (en slechte ervaringen had toen ik nog antikraak woonde), koos ik toch voor de voor mij betere optie en geen seconde spijt van gehad
Enige dat ik wel mis is een uitzicht, maarja...kan niet alles hebben he?
Ik krijg die van mij er met 2 keer steken in. Wel een buitenpandige berging.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:10 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wil eigenlijk een flatje/appartement want qua ruimte is dat meer dan zat voor mij. Echter wil ik m'n motor ook kwijt kunnen en meestal kun je de draai niet maken in de berging van de flatsEn ik ga 'm ook niet buiten stallen
Daar zal je eerst voor moeten steken hé.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik krijg die van mij er met 2 keer steken in. Wel een buitenpandige berging.
Jaj a kom er maar in.
Jawel, maar dat risiko blijft aanwezig en ik wil niet meer zulke buren zoals ik toen had (onderbuur had steeds ruzie met z'n vriendin dus ik stijf op bed liggenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat jouw buurvrouw op 70-jarige leeftijd overleed wil niet zeggen dat ze allemaal op die leeftijd overlijden hé
[..]
Ik wil eigenlijk een flatje/appartement want qua ruimte is dat meer dan zat voor mij. Echter wil ik m'n motor ook kwijt kunnen en meestal kun je de draai niet maken in de berging van de flatsEn ik ga 'm ook niet buiten stallen
Zekers. Ik zie wel waar ik tegenaan loopquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, maar dat risiko blijft aanwezig en ik wil niet meer zulke buren zoals ik toen had (onderbuur had steeds ruzie met z'n vriendin dus ik stijf op bed liggen)
Tsja, het blijven lastige keuzes
Anders doe je een woonboot en de motor kan dan in de gracht wordt ie gelijk lekker schoon van!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zekers. Ik zie wel waar ik tegenaan loop
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders doe je een woonboot en de motor kan dan in de gracht wordt ie gelijk lekker schoon van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |