OP-babequote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Osteopathie eens overwegen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:47 schreef Vinniiee het volgende:
Ik haat mijn lichaam, weer last van mijn heup. Kan nauwelijks uit de auto stappen.
Wat heeft de bank gedaan dan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Veel plezier nog allemaal.
Ik ga weer chagrijnen op de bank! Had er nooit vanaf moeten komen
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
wat is hier gaande dan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Meisje dat in de OP komt zat bij mij in de klas op de middelbare school. Is nu wereldwijd model. Heel apart, maar heel mooi meisjequote:
Chocola, daar heb ik nu zin inquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verslikte me in mijn chocola.
Zie nog niksquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meisje dat in de OP komt zat bij mij in de klas op de middelbare school. Is nu wereldwijd model. Heel apart, maar heel mooi meisje
Wat leuk. Heb je nog contact met haar?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meisje dat in de OP komt zat bij mij in de klas op de middelbare school. Is nu wereldwijd model. Heel apart, maar heel mooi meisje
Altijd een voorraad hebben.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Chocola, daar heb ik nu zin in
Net even vergoedingsoverzicht bekeken van zorgverzekering. Gezichtshulpmiddelen wordt nu maar vergoedt tot ¤100,- per 2 jaarDat was eerst ¤200,- per 2 jaar
En daarvoor was het nog meer
Ik zie een verbandquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Chocola, daar heb ik nu zin in
Net even vergoedingsoverzicht bekeken van zorgverzekering. Gezichtshulpmiddelen wordt nu maar vergoedt tot ¤100,- per 2 jaarDat was eerst ¤200,- per 2 jaar
En daarvoor was het nog meer
Ik ben dan ook nog niet thuis. 10 minuutjes geduldquote:
Gaat alleen maar slechter worden helaas...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd een voorraad hebben.
Ja, alles wordt uitgekleed.
En dat vraag je van iemand met geen geduld?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben dan ook nog niet thuis. 10 minuutjes geduld
Ja, dadelijk maar even naar de winkelquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat leuk. Heb je nog contact met haar?
[..]
Altijd een voorraad hebben.
Ja, alles wordt uitgekleed.
Ik niet.quote:
Helaas niet. Laatste keer dat ik wat over haar hoorde woonde ze in Parijsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat leuk. Heb je nog contact met haar?
Kan wel zo zijn maar mensen blijven ermee lopen waardoor ze uiteindelijk duurder uit zijn en het dus meer kost...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
Maar ze bereiken het doel, er gaan minder mensen naar de artsen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |