Nieuwe OP-babequote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
tijd hebben we wel, maar we wonen te onpraktischquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer. Honden zijn zo tof. Maar je moet er wel tijd voor hebben.
[..]
Dat noemen ze ook wel de Golden Smile.
Sloffen ja!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Stomme konijnen. Heb je toch niks aan. Tenzij sloffen of muts.
Ah ja, net iets teveel trap. Honden mogen op zich wel traplopen (mits ze daar aan gewend zijn), maar ik houd het liever bij een max van twee trappen. En een klein hondje? Die kan je naar beneden dragen en heeft ook minder ruimte nodig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tijd hebben we wel, maar we wonen te onpraktisch
op de 3e zonder lift en (uiteraard, zou een rare zijn op de 3e) zonder tuin
ik moest hardop lachen. Mijn pa keek me raar aan. Ik denk dat ik nooit lach ofzo.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sloffen ja!
Staart omhoog en hard schoppen.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Konijnen
Je kunt nog beter een vriendin Bliksem hebben
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik moest hardop lachen. Mijn pa keek me raar aan. Ik denk dat ik nooit lach ofzo.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Konijnen
Je kunt nog beter een vriendin Bogey hebben
Bogie.quote:
ja dat roep ik dan ook steedsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah ja, net iets teveel trap. Honden mogen op zich wel traplopen (mits ze daar aan gewend zijn), maar ik houd het liever bij een max van twee trappen. En een klein hondje? Die kan je naar beneden dragen en heeft ook minder ruimte nodig.
jawel, ze is lelijkquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik moest hardop lachen. Mijn pa keek me raar aan. Ik denk dat ik nooit lach ofzo.
doe ik mijn hele leven al, niet voor schattige meisjesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zeer begrijpelijk. Doe maar stoer schat. Ik heb ook nog heksen onder me.. Je zult continu achterom kijken.
Snap ik, ik ben ook meer van de grote rassen. Maar m'n moeder heeft een kleintje en ik moet zeggen, dat is wel een dropje. Ik vind ze nu leuker dan eerst.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat roep ik dan ook steeds
maar als ik eerlijk ben zou dat een compromis hondje zijn want we hebben allebei liever een groter ras
dus dat moet je dan misschien ook niet willen
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind die chick echt niks
quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou... ik heb er geen woorden voor
Smaken verschillen weer eens.quote:
Forum Opties | |