Hier verder.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
Wat zit er in de jouwe dan? Mijne bestaat uit een substantie van kruimige chocolade, bedekt met karamel en omhuld met (solide) melkchocoladequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:01 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb veel in mijn mars hahahhahha
Lekker. Trek in een mars nuquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat zit er in de jouwe dan? Mijne bestaat uit een substantie van kruimige chocolade, bedekt met karamel en omhuld met (solide) melkchocolade
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee. Zie alleen een spannend kruisje.
moet je aan lavje vragenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat zit er in de jouwe dan? Mijne bestaat uit een substantie van kruimige chocolade, bedekt met karamel en omhuld met (solide) melkchocolade
Nog lekkerder dan een originele Mars?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die van Tjacka schijnt lekkerder te zijn!
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:20 schreef Tjacka het volgende:
oke aan gaan we zo kinderachtig doen post ik hier niet meer.
bekijk het maar!!!!
maak er maar marsje van dan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die van Tjacka schijnt lekkerder te zijn!
Geen idee, heb die van hem nooit gehad, gelukkigquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog lekkerder dan een originele Mars?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee, heb die van hem nooit gehad, gelukkig.
De foto's van Tjacka lijken me heel wat spannenderquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Flauw hoor dat je op titel hebt aangepast
Nope! Nog steeds aan het werk. Gisteravond kon ik niet maar vandaag weer langer doorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Hoe is het nu met je werk? Is nu alles af?
Ja jij bent een damequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De foto's van Tjacka lijken me heel wat spannender
Iedereen kent jou foto's behalve ik? Of is het gewoon echt allemaal slap geouwehoer?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
het is allemaal slap geouwehoer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Iedereen kent jou foto's behalve ik? Of is het gewoon echt allemaal slap geouwehoer?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Iedereen kent jou foto's behalve ik? Of is het gewoon echt allemaal slap geouwehoer?
Ah oke. Ik ging al twijfelen of ik er een BNW topic over moest openen, conspiracy's binnen het BNW hok, kan natuurlijk niet!quote:
Nee, dat is ondenkbaarquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah oke. Ik ging al twijfelen of ik er een BNW topic over moest openen, conspiracy's binnen het BNW hok, kan natuurlijk niet!
Hij komt uit GBquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:20 schreef Tjacka het volgende:
waarom praat twingo zo raar Nederlands?
Dat denk ik niet, hij werkt hier als bezorger iets in die geest.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en doet alles via de vertaalmachine ofzo?
ah zoquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, hij werkt hier als bezorger iets in die geest.
Hij kan wel wat nederlands maar voor engelsen is de zinsopbouw anders vandaar.
Dotje das ff geleden hoeziequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:58 schreef Dotteke het volgende:
Een goede avond all, moet ff checken of Blaadjes er nog is, hier waaien ze om me oren, en bij ieder blaadje denk ik..............zou het................... nee het zou toch niet!!!
Hey Dotteke, dat is lang geleden. Hoe is het?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:58 schreef Dotteke het volgende:
Een goede avond all, moet ff checken of Blaadjes er nog is, hier waaien ze om me oren, en bij ieder blaadje denk ik..............zou het................... nee het zou toch niet!!!
Ja hoor prima. Beetje moe alleen. Straks voetbal kijken en dan ga ik vroeg slapen denk ik.quote:
Slecht weer hier. Nou ja, niet slecht, gewoon herfst.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja hoor prima. Beetje moe alleen. Straks voetbal kijken en dan ga ik vroeg slapen denk ik.
Daar alles goed?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja hoor prima. Beetje moe alleen. Straks voetbal kijken en dan ga ik vroeg slapen denk ik.
Daar alles goed?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
Dubbeltje op zijn kant kijken.
Fascinerend programma. Sta elke keer weer te kijken hoe mensen het voor elkaar krijgen om met riante inkomens toch een megaschuld op te bouwen
Nee. Hoe zou dat nu komenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:56 schreef theguyver het volgende:
[..]sukkels
Btw geen getoeter in de straten
Duik achter de bank!!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moest straks vluchten voor m'n leven.
Och, t zal wel loslopen. Polen speelde toch nergens meer overquote:
Oh, gelukkig dan maar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Och, t zal wel loslopen. Polen speelde toch nergens meer over
Ja, ga zo meteen slapen. Morgen en overmorgen ook weer drukke dag.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, gelukkig dan maar.
Ben je niet bekaf? Lange reis en dat na die hectische verjaardag?
Dat ziet er smakelijk uitquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, ga zo meteen slapen. Morgen en overmorgen ook weer drukke dag.
Morgen ga ik wel Zapiekanka eten![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Zapiekanka
En goedkoop.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat ziet er smakelijk uitZou je me wel een plezier willen doen en het Zapiekanja willen noemen
Geintjequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En goedkoop.Minder dan euro vaak.
En de naam kan ik ook weinig aan doen
Maar nu ga ik vroeg slapen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
GeintjeJe weet hoe ik daar altijd om moet lachen
.
Truste liefie. Lekker slapenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar nu ga ik vroeg slapen.
Tot morgen lavje en de rest
Ah dat is wel erg tofquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:24 schreef theguyver het volgende:
Moge, Scrummie.
Zo gister avond mijn eerste solicitatie gesprek gehad,
Voor de mooiste functie ooit
Assistent filiaal manager voor een gameshopen ging goed
21 met 10 jaar ervaringquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah dat is wel erg tof. Hoe oud ben je? Mooie functie ook om lekker door te groeien!
Zou heel mooi zijn, werk zit op 100 meter van mijn huis.quote:
quote:
Hoi!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:24 schreef theguyver het volgende:
Moge, Scrummie.
Zo gister avond mijn eerste solicitatie gesprek gehad,
Voor de mooiste functie ooit
Assistent filiaal manager voor een gameshopen ging goed
OW YEAAAAH.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Hoi!
Mooi weertje vandaag. Bij jullie ook?
Tof zeg, die baan van jou theguyver, hopelijk gaat het door. Je zal je er als een kind in een speelgoedzaak voelen.
Ja, dan is het afgelopen met FOK!ken overdag. Dan ben je druk met je games.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
OW YEAAAAH.
Enige nadeel is, Fok!
nah denk niet dat ik aan het gamen ben hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dan is het afgelopen met FOK!ken overdag. Dan ben je druk met je games.
Ik bedoel ook: games verkopen. Maar misschien ook demonstreren?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
nah denk niet dat ik aan het gamen ben hoor.
Lig ik zo op straat als dat het enigste is wat ik er zou doen
Daarvoor zijn er verkopers.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik bedoel ook: games verkopen. Maar misschien ook demonstreren?
Oh ja, je wordt leidinggevende. Nou, dan kan je op je kantoor wel een beetje Fokken toch?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Daarvoor zijn er verkopers.
Dit is een leiding gevende funktie, misschien houd het wel in shotgun for eternity op nieuwe games
Gamen doe ik thuis wel
hahah we zullen zien eerst maar ff afwachten of ik aangenomen wordquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, je wordt leidinggevende. Nou, dan kan je op je kantoor wel een beetje Fokken toch?
ik zeg wel niets meer.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik? lees nog eens goed kerel![]()
Wat had jij gedacht dan?
Dacht dat je rond de 30 was.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik? lees nog eens goed kerel![]()
Wat had jij gedacht dan?
Oh zoquote:
jong kan ik het ook niet echt noemen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:21 schreef theguyver het volgende:
[..]dude ik ben nie oud!
Wel Wijs maar niet oud
Zeker spannend. Ik weet het niet. Heb zelf het idee dat het plafond omhoog gaat.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:01 schreef Scrummie het volgende:
Vinden jullie het ook zo spannend wat er in de VS gebeuren gaat? Default of niet? Plafond omhoog of niet?
Ja ik gok ook van wel. Last minute, etc, beurzen springen naar ongekende hoogtes, en zo zijn er weer een aantal miljonairs stukken rijker gewordenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:02 schreef Lavenderr het volgende:
et het niet. Heb zelf het idee dat het plafond omhoog gaat.
Precies dat scenarioquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja ik gok ook van wel. Last minute, etc, beurzen springen naar ongekende hoogtes, en zo zijn er weer een aantal miljonairs stukken rijker geworden.
Zo voorspelbaar ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja ik gok ook van wel. Last minute, etc, beurzen springen naar ongekende hoogtes, en zo zijn er weer een aantal miljonairs stukken rijker geworden.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja. Maar ik wist niet dat bijzonder voor autistisch staat.
dit is Jezus denk ikquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:13 schreef theguyver het volgende:
Als hij tijdens de luch voor iedereen het vreten deelt en daarna nog even over de vijver loopt voor de deur..
dan..... ja?
[ afbeelding ]
Dat moet wel. Als je kijkt naar zijn knieeen dan lijkt het net alsof daar een stok achter zit. En als hij neerkomt en je ziet die rook zal er wel iets gecamoufleerd worden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:25 schreef Tjacka het volgende:
Maar waarschijnlijk is het gewoon een truukje.
Ken je dynamo? Ik raak elke keer weer onder de indruk van die gozert.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat moet wel. Als je kijkt naar zijn knieeen dan lijkt het net alsof daar een stok achter zit. En als hij neerkomt en je ziet die rook zal er wel iets gecamoufleerd worden.
Wel een heel knappe truc trouwens.
Oh jee, vandaag lekker bakkie genomen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:49 schreef Blaadjes het volgende:
Hal...hik...uhh hallo.
Vrij zijn is niet goed voor mij hoor....kan beter maar gewoon elke dag werken.
Nee, ken ik niet. Heb je daar een linkje van?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ken je dynamo? Ik raak elke keer weer onder de indruk van die gozert.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ken ik niet. Heb je daar een linkje van?
Als je het weet mag je het mij vertellen. Ik snap er werkelijk niets van, maar die gast doet ook mind reading en al die ongein. Zelfs een keer, random op straat: vraagt een meid wat haar favoriete vakantie bestemming is en dat in gedachten te nemen, kijkt haar aan, zegt het juiste antwoord. Al bizar, maar het meest bizarre: Hij zegt "Maar, je twijfelde, je wou eerst [land] zeggen, toch?". Klopt zei de dame.quote:
Die gast is onvoorstelbaar goed zegquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je het weet mag je het mij vertellen. Ik snap er werkelijk niets van, maar die gast doet ook mind reading en al die ongein. Zelfs een keer, random op straat: vraagt een meid wat haar favoriete vakantie bestemming is en dat in gedachten te nemen, kijkt haar aan, zegt het juiste antwoord. Al bizar, maar het meest bizarre: Hij zegt "Maar, je twijfelde, je wou eerst [land] zeggen, toch?". Klopt zei de dame.
Deze is ook leuk
Of deze:
Be ready to be impressed! Hahaha.. geen dankquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die gast is onvoorstelbaar goed zeg![]()
*volgende kijken gaat, bedankt
Morgen ochtend is vroeg genoeg voor een bakkie.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh jee, vandaag lekker bakkie genomen?
Dan nu maar aan deB.
Kun je morgen nog uitslapen of zit dat er niet in?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Morgen ochtend is vroeg genoeg voor een bakkie.
6 uur op dus dat valt mee.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kun je morgen nog uitslapen of zit dat er niet in?
Pffff. Vroeg hoor.quote:
Geen zorgen. Dat lukt mij altijd. s' avonds een vent sochtends een vent.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pffff. Vroeg hoor.
Zou ik het toch niet té bier maken vanavond anders lukt het je niet om er uit te komen
'Bij nacht de man , bij dag de man'.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Geen zorgen. Dat lukt mij altijd. s' avonds een vent sochtends een vent.
is dat een officieel gezegde? Want ik kende hem niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'Bij nacht de man , bij dag de man'.
Ja, is een gezegde.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
is dat een officieel gezegde? Want ik kende hem niet.
Nee de gemiddelde man gaat liever het bed in.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, is een gezegde.
Zeiden mijn ouders weleens tegen mij als ik na een feestje mijn bed niet uit kon komen![]()
Blijkbaar geldt het niet alleen voor mannen.
ja gaatquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi tjacka mijn zoon.
Hoe is het?
zenuwen voor vrijdagquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Niks te klagen!
Waarom, "het gaat"?
Is dat geheimtaal voor pillen eten? Of hoe moet ik dat zien?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan ga ik zwarte schoteltjes van mijn ogen maken.
jupquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is dat geheimtaal voor pillen eten? Of hoe moet ik dat zien?
Je eerste keer? Enjoy in dat gevalquote:
Dit. Niet alleen doen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zorg dat er ook een schotelientje is.
nee derde keer ofzo hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je eerste keer? Enjoy in dat geval. Lekker hoor, niks mis mee zo af en toe. Deed het zelf alleen met m'n ex, gewoon samen. Kan je zeggen, de nachten waren lang
quote:
Ja druk druk druk en nog eens drukquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Dotteke, dat is lang geleden. Hoe is het?
Waar ben je allemaal mee bezig dan Dot? Je hebt toch alles pas behangen en geschilderd?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ja druk druk druk en nog eens druk
HIer alles zijn gangetje, met jullie ook alles goed?
Dotje!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ja klopt, maar me tuin moest winterklaar, heb de kleine heel veel hier, rennen halen en brengen naar school dus heb genoeg te doen, is er een kind in de buurt dan heb je niet echt tijd om te interneten althans ikke nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar ben je allemaal mee bezig dan Dot? Je hebt toch alles pas behangen en geschilderd?
Ja, hier goed hoor, dankje
Hey Blaadjes, alles goed?quote:
Nee, als je zo'n kleintje bij je hebt ga je niet op internet zitten, dan ga je je lekker bezighouden met die kleine. Stukken belangrijker.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, maar me tuin moest winterklaar, heb de kleine heel veel hier, rennen halen en brengen naar school dus heb genoeg te doen, is er een kind in de buurt dan heb je niet echt tijd om te interneten althans ikke niet![]()
Ennuhhhhhhhhhhh ben nog niet helemaal klaar met verven, me arm was overbelast dus ff pauze in gelast, moet nog de onderkant van de trap schilderen, de keuken behangen en eigenlijk ook boven nog alles doen, maar of ik dat allemaal nog ga doen dit jaar , geen idee!!!
Truste Bquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:51 schreef Blaadjes het volgende:
Blaadjes gaat lekker slapen. Truste iedereen.
Kusje voor L op je voorhoofd.
hoi hoi, hierzo minder drukquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Hier alles goed hoor!quote:
Zeker weten, kind heeft aandacht nodig toch.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, als je zo'n kleintje bij je hebt ga je niet op internet zitten, dan ga je je lekker bezighouden met die kleine. Stukken belangrijker.
Pffff nog een hele lijst te doen dus. Nou, rustig aan hoor. One day at the time wat jij?
Morguh !!!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoi hoi, hierzo minder druk
Zo was me een gedoe dagje wel zeg gister, holy shitballs!!!
Goedemorgen people
Verbouwd is een groot woord hoor, schilderen sauzen enz, zo af en toe moet dat ook gebeuren hé!!!!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Moge Dotteke wat hoorde ik huisje verbouwd?
Aha ja daar ben ik ook wel even mee druk geweest in de zomer vakantie.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verbouwd is een groot woord hoor, schilderen sauzen enz, zo af en toe moet dat ook gebeuren hé!!!!
20 rechercheurs! Dat moet een belangrijk persoon insect geweest zijn die Bertusquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:16 schreef theguyver het volgende:
Na een uitvoerige autopsie is gebleken dat Bertus de vlieg alsnog om verdachte omstandigehden om het leven is gekomen.
Na uitvoerig onderzoek is gebleken dat er een krant is waargenomen met bloed er op.
Er zijn 20 rechercheurs op de zaak gezet, en zijn bezig met sporen onderzoek.
Was u op 17 oktober in de ochtend in de buurt van het tyco complex en heeft u iets verdachts gezien.
neemt u dan contact op met de lokale autoriteiten.
[ afbeelding ]
Had Bertus ook de kas meegenomen toen hij er vandoor ging?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:39 schreef theguyver het volgende:
Zojuist is bekend gemaakt door de autoriteiten, dat het om een aanslag betreft.
De antivlieg groepering Anti-flyda Heeft de aanslag opgeeist.
het slachtoffer Bertus is niemand minder dan de Bertus Bromvlieg van de PVDV ( partij van de vliegen)
Bertus Bromvlieg stond bekend om zijn gevreesde uitspraken " bzzz bzzzz zoem zoem bzzz"
Het motief achter deze aanslag is nog niet bekend
Momenteel is er nog niks bekend over de daadwerkelijke motieven van de daders of duidelijkheid of de toedracht is niet bekend.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had Bertus ook de kas meegenomen toen hij er vandoor ging?
Dat is niet alleen een gouden tip maar de beloning is platinumquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Momenteel is er nog niks bekend over de daadwerkelijke motieven van de daders of duidelijkheid of de toedracht is niet bekend.
Zojuist is wel bekend gemaakt dat het lichaam vrijgegeven is aan de famillie.
Justitie looft een bedrag van $0.25 naar de gouden tip die kan leiden naar de daders van deze geweldadige aanslag.
Momenteel worden er nog een aantal getuigen verhoord.
wat dan zeg hetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, het is iets anders. Maar er wordt aan gewerkt. Hoop er binnenkort af te zijn. Is lastig.
Das niet goedquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Teveel gesport. Op de verkeerde manier.
Goed bezig, wij van BNWquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Das niet goed![]()
Mag ook niet meer hardlopen knie is momenteel overbelast, moet nog weekje rust houden.
sterkte mopjequote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Teveel gesport. Op de verkeerde manier.
Ja echt he, gister bij de dokter geweest rade me aan om even rustig aan te doen.quote:
Zo zeg dat is een fikse afstand. Idd maar even rustig aan dan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja echt he, gister bij de dokter geweest rade me aan om even rustig aan te doen.
Vind niet zo heel vreemd afgelopen dinsdag 17 km gedaan.
jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook kanjerveel pijn aan je knie Tjacka
Dat is het dus geworden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:01 schreef Scrummie het volgende:
Vinden jullie het ook zo spannend wat er in de VS gebeuren gaat? Default of niet? Plafond omhoog of niet?
Nee helaas, moet het ook kalm aan doen mijn lijf wil niet zo goed, maar ben allang blij dat ik het weer kanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:25 schreef theguyver het volgende:
Een Vlieg op kantoor, 40 kranten meppen en klappen overleefd alsof ie je loopt te jennen gaat ie nog even op je beeldscherm zitten, na week de hele afdeling heeft lopen iriteren
verzuipt in een kopje koffie!
R.I.P Bertus
14-10-2013 - 17-10-2013
[ afbeelding ]
[..]
Aha ja daar ben ik ook wel even mee druk geweest in de zomer vakantie.
Mijn huisje een flinke onderhoudsbeurt gegeven,
Soms moet dat gewoon even he, ben je nu klaar dan?
Ow jeetje ddat klinkt niet best beetje stijfe botte aan krijgen, schanieren die niet meer meewerken?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee helaas, moet het ook kalm aan doen mijn lijf wil niet zo goed, maar ben allang blij dat ik het weer kan
Haha ja, heb het gister nog wel gevolgd, maar was al snel duidelijk wat er zou gebeuren, en exact: de beurzen gingen omhoog, de winsten zijn gepakt, en vandaag staan de beurzen weer in de -.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is het dus geworden.
Goedenavond
Ja de gevolgen van de operatie van idd kanker ( longkanker ) en de chemo.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ow jeetje ddat klinkt niet best beetje stijfe botte aan krijgen, schanieren die niet meer meewerken?
Of nog steeds de gevolgen van .. kanker was het toch?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de gevolgen van de operatie van idd kanker ( longkanker ) en de chemo.
Maar we mopperen niet hoor ga stug door en doe wat ik kan, allemaal op een lager pitje maar dat geeft niet!
Hoi B.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:28 schreef Blaadjes het volgende:
BNW SC. de slowchat van de lamme en de blinde.
Avond trouwens.
Je bent een klasbak Dotquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar we mopperen niet hoor ga stug door en doe wat ik kan, allemaal op een lager pitje maar dat geeft niet!
Respect! Heul veul!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hol L!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi B.
En, lukte het vanmorgen om eruit te komen?
Ja joh. Dom hequote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hol L!
Tuurlijk.
Hoe kom jij nou weer aan die spierpijn? Toch te veel standen uit dat ene boek geprobeerd?
Wel kinky hoor.quote:
Danku dokter Bquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:37 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wel kinky hoor.
Gewoon vaker proberen, veel oefenen, regelmatig doen enzHoort die spierpijn binnen no time tot hjet verleden.
Dat is dokter Tinus. Dat is een beetje een slome duikelaar .quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dokter B, klinkt als een sbs serie
Ik ren en ik step en spin soms en verder niks bijzonders. Maar voorlopig even een beetje kalm aan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:43 schreef theguyver het volgende:
Yoga, probeer je jezelf in een knup te leggen?
*Meldt*quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:47 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
Ferdo al wakker?
Ow wou net eitje bakken met spek en geraspte kaasquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe maar een cupasoupjetomaat graag
Ook lekkerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ow wou net eitje bakken met spek en geraspte kaas
Moet je opschieten, meld nooit dat je dat gaat bakken krijg allemaal volk wel weer over de vloerquote:
ben jij zo goeie kok jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Moet je opschieten, meld nooit dat je dat gaat bakken krijg allemaal volk wel weer over de vloer
Ja heb ook zin in VI. Kan daar zo van genieten. De voorzetjes van Genee die vervolgens door Gijp opgepakt worden en door Johan in het doel geschotenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:30 schreef Scrummie het volgende:
Vanavond VI! Heerlijk toch.. Verder lekker niksen. Morgen weer overwerken ...
+1quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja heb ook zin in VI. Kan daar zo van genieten. De voorzetjes van Genee die vervolgens door Gijp opgepakt worden en door Johan in het doel geschoten.
Ja toch! Echt heerlijk vermaak, beste tv show sinds jaaaaaren. En een gouden trio, Genee (ondanks dat ie soms vervelend is), Derksen en Gijpie.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja heb ook zin in VI. Kan daar zo van genieten. De voorzetjes van Genee die vervolgens door Gijp opgepakt worden en door Johan in het doel geschoten.
Gijpquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja toch! Echt heerlijk vermaak, beste tv show sinds jaaaaaren. En een gouden trio, Genee (ondanks dat ie soms vervelend is), Derksen en Gijpie.
We beginnen
Heb je koorts B?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:03 schreef Blaadjes het volgende:
Waardeloos programma is het. Doe mij maar: Toen was geluk heel gewoon.
Niet nodig hoor.Lquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je koorts B?![]()
Zal ik even een nat washandje op je voorhoofd leggen?
Ja goed, thanks xquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Niet nodig hoor.L
Maar ik raak het wel een beetje beu....tis steeds meer van hetzelfde zonder vernieuwing. Maar goed ik kijk dan ook al lang. Vandaag niet, laatste 5 min. ofzo gezien.
Hoe is het met L?
Morgen half 9. lijk wel een ambtenaarquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja goed, thanks x
Maar jij moet morgen werken? Of komende nacht? Of wanneer?
Ja, gelukkig wel. De laatste dagen echt op wilskracht en op mijn tandvlees gewerkt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Morgen half 9. lijk wel een ambtenaar
Maar heb het naar m'n zin hoor deze week. Ben de chaos van de drukke periode aan het herstellen. Heerlijk om te zien hoe alles nu weer strak staat.
Jij hebt al lekker weekend he wijfie?
Gewoon lekker doen hoor, helemaal niks! Lekker op de bank liggen zitten en niks doen waarvan je op de moment denkt: Dat doe ik anders ook.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel. De laatste dagen echt op wilskracht en op mijn tandvlees gewerkt.
Nu lekker uitrusten. Ben ook van plan om he-le-maal niks te doen dit weekend behalve (proberen te) ontspannen en lekker op de bank te hangen.
Nou dat dus.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Gewoon lekker doen hoor, helemaal niks! Lekker op de bank liggen zitten en niks doen waarvan je op de moment denkt: Dat doe ik anders ook.
De dag erna komt de zon gewoon weer op!
Nou...jij bent ook best leuk om mee te maken hoor!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou dat dus.
Dankjewel B. Je bent lief.
Goeiemorgen schat.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zal op dit tijdstip maar niet vragen hoe Adewas Tjacka. Ooit lees je het wel .
Morning all
Hoorde het op Twitter en Facebook, heb me vanochtend vroeg alweer lopen opwinden. Word er bijna racistisch vanquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je gelezen op het ZwartePiet-topic op NWS? De VN gaat zich over de zaak buigen![]()
En
Dat willen ze je ook wijsmaken. Dat je dat bent.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoorde het op Twitter en Facebook, heb me vanochtend vroeg alweer lopen opwinden. Word er bijna racistisch van.
Inderdaad, 'ze' creeren een probleem wat geen probleem is, althans, het is wel een probleem, maar in plaats van het bij zichzelf te zoeken zoeken ze het bij een kinderfeestje.. Een kinderfeestquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat willen ze je ook wijsmaken. Dat je dat bent.
Bah. Hoe verpest je een kinderfeest![]()
En nu blijkt dat het ook nog eens om geld gaat. Dat maakt het allemaal nog een slag erger
Dat is het he, het is iets wat bij henzelf zit. En dat zijn dan volwassenen. Laat ze naar een psycholoog gaan. Ik vermoed, nee ik weet zeker dat hun kinderen maar wat graag Sinterklaas willen vieren. Met zwarte pieten. Is gewoon hartstikke leuk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Inderdaad, 'ze' creeren een probleem wat geen probleem is, althans, het is wel een probleem, maar in plaats van het bij zichzelf te zoeken zoeken ze het bij een kinderfeestje.. Een kinderfeest. Volwassen mensen die een issue hebben, gaan dat neerleggen bij een kinderfeestje
. Oh oh oh, ik kan er echt niet bij met mijn hoofd
![]()
![]()
Echt top godverdommequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zal op dit tijdstip maar niet vragen hoe Adewas Tjacka. Ooit lees je het wel .
Morning all
Kijk hier op Curacao. Gewoon Sinterklaas en Zwarte Piet. Geen gepijpzeik, gewoon leuk kinderfeest.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Inderdaad, 'ze' creeren een probleem wat geen probleem is, althans, het is wel een probleem, maar in plaats van het bij zichzelf te zoeken zoeken ze het bij een kinderfeestje.. Een kinderfeest. Volwassen mensen die een issue hebben, gaan dat neerleggen bij een kinderfeestje
. Oh oh oh, ik kan er echt niet bij met mijn hoofd
![]()
![]()
Aaaaah heerlijk man, nu heb ik ook zin >.<quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zo lekker heb nog steeds het love gevoel.
Tof zeg. Lekker gedanst dus.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zo lekker heb nog steeds het love gevoel.
Dat is het ook, alleen wij Nederlanders moeten weer zo allemachtig politiek correct die idioten die tegen zijn een podium geven. Eigenlijk zijn we er zelf schuld aan, met dat laffe gedrag van ons. Niets mag gezegd worden, alles wat iemand niet zint moet dan wel verboden of afgeschaft worden. Zelfde met die Russische malloot van laatst. Een land dat niet het bange vogeltje is, had die vent gewoon het land uitgebonjourt, en de middel vinger naar Rusland opgestoken. Wat doen wij? Wij bieden excuses aan voor het aanpakken van iemand die niet met z'n poten van zijn eigen kinderen af kan blijvenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk hier op Curacao. Gewoon Sinterklaas en Zwarte Piet. Geen gepijpzeik, gewoon leuk kinderfeest.
Omdat wij als Nederland niets voorstellen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:25 schreef Scrummie het volgende:
Wij bieden excuses aan voor het aanpakken van iemand die niet met z'n poten van zijn eigen kinderen af kan blijven![]()
![]()
Daar zit 'm de kneep inderdaad.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat wij als Nederland niets voorstellen.
Wij kunnen niet principieel zijn.
Ik stel voor om Nederland gewoon bij Duitsland te voegen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zit 'm de kneep inderdaad.
We stellen gewoon niks voor.
Maar Scrummie heeft wel gelijk dat we een laf landje zijn zonder ruggegraat.
Zoals nu met Zwarte Piet.
Zout toch op met die onzin. Blijkt nu dat er nog een verborgen agenda ook bijzit. Gaat gewoon om geld.
Helemaal niet zo'n gek idee. Zou de economie goeddoen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik stel voor om Nederland gewoon bij Duitsland te voegen.
Enschede is elke zaterdag al een stukje Duitsland.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik stel voor om Nederland gewoon bij Duitsland te voegen.
Ik zeg het nu al een jaar of 2-3, maar ik stuit zo hier en daar wel op wat anti-Duitsland gevoelens.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Helemaal niet zo'n gek idee. Zou de economie goeddoen.
Mensen die dat 'nog' hebben kan je niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zeg het nu al een jaar of 2-3, maar ik stuit zo hier en daar wel op wat anti-Duitsland gevoelens.
Eens. Bij de echt oudere generatie kan ik er nog begrip bij tonen. Maar echt, mensen van onze leeftijd die dat nog hebbenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mensen die dat 'nog' hebben kan je niet serieus nemen.
wil niet zeggen dat ik een hekel heb aan duitsers, maar liever toch belgen, die zijn gezelliger.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zeg het nu al een jaar of 2-3, maar ik stuit zo hier en daar wel op wat anti-Duitsland gevoelens.
Maar als we nuchter nadenken kunnen we beter bij Duitsland gaan, daar gaat het goed. Beter dan in ons landje.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
wil niet zeggen dat ik een hekel heb aan duitsers, maar liever toch belgen, die zijn gezelliger.
Goedenavond vrienden en vriendinnetje!quote:
Hey Bquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Goedenavond vrienden en vriendinnetje!![]()
Alles wel?
Heb je weer aan de pillen gezeten Tjacka?
Zelfs de VN is nu een onderzoek begonnen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey B![]()
Pfff ben helemaal klaar met de discussie over Zwartepiet. Wat een gezemel. Zal je zien dat ze nog gelijk krijgen ook en dat het hele Sinterklaasfeest naar de vaantjes gaat. Stelletje zure zultkoppen.
Zo, dat moest er even uit![]()
Biertje?
Niets mis met Duitsers. Bazenvolk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
wil niet zeggen dat ik een hekel heb aan duitsers, maar liever toch belgen, die zijn gezelliger.
Al zouden ze wel gek zijn om ons erbij te nemenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar als we nuchter nadenken kunnen we beter bij Duitsland gaan, daar gaat het goed. Beter dan in ons landje.
Enjoy Bquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zelfs de VN is nu een onderzoek begonnen.![]()
Lekker een biertje. Ben wel weer even Ajax kijken nu. spreek je straks wijfie.
Zeg dat wel. Weet niet of ze op ons zitten te wachten. Kan me zomaar voorstellen van niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al zouden ze wel gek zijn om ons erbij te nemen
Moet ik ook even op reageren. Groot verschil tussen Vlamingen en die pokke Walen!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Een verlenging van het ruhr gebied. Goh dat zou duitsland echt wel willen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Weet niet of ze op ons zitten te wachten. Kan me zomaar voorstellen van niet.
Dank je! 2 Nov. ga ik naar Ajax Vitesse, zal ik na die tijd even een biertje komen doen?quote:
Ik heb sowieso niets met Belgen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Moet ik ook even op reageren. Groot verschil tussen Vlamingen en die pokke Walen!
Geen idee, ik kijk niet. Maar als ajax achter staat is het altijd terechtquote:
Ja, kijk ik. Jij ook?quote:
Nee, kijk het straks wel terug als het leuk is.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, kijk ik. Jij ook?
Die eerste twee mensen in Noorwegen. Die is alles afgenomen maar ze hebben de draad weer opgepakt en doen het hartstikke goed. Heel sympathiek stel.
Vooral dat stel met die bak met geld die die stadsvilla opgeknapt heeft. Zo kan iedereen iets verbouwen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, kijk het straks wel terug als het leuk is.
Dit seizoen vind ik tot nu toe tegen vallen helaas.
Hadden die niet nog een FOK! topic gemaakt of was dat iemand anders?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vooral dat stel met die bak met geld die die stadsvilla opgeknapt heeft. Zo kan iedereen iets verbouwen.
Oh dat weet ik niet. Zou best kunnen ja.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hadden die niet nog een FOK! topic gemaakt of was dat iemand anders?
Ja! Die!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
TV / villa magnolia parc te montelimar
Deze was het topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |