Ik ben wel online.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nice. Wordt er nog gegamed vanavond? Ik ga een titan stelen en wil er tien mensen in proppen; krijg je een achievement.
count me in, hoelaat? 9 uur?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nice. Wordt er nog gegamed vanavond? Ik ga een titan stelen en wil er tien mensen in proppen; krijg je een achievement.
Accept ff een race ipv het topic vol te spammen johquote:
Mn PS3 staat nieteens aan johquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:10 schreef Grielen het volgende:
[..]
Accept ff een race ipv het topic vol te spammen joh
Wel. Ik zou hem maar uitzetten energieverspiller. Ik bel greenpeacequote:
Zet hem net aanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:14 schreef Grielen het volgende:
[..]
Wel. Ik zou hem maar uitzetten energieverspiller. Ik bel greenpeace
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:14 schreef Grielen het volgende:
Ik heb gebeld maar kreeg Russen aan de lijn
n00bquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:16 schreef PicoMMP het volgende:
Vanavond maar eens op tijd naar bed. Moet ook nog een scenario/script me kop in rammen.
Heb je het nog lekker. Ik moet een fucking boekwerk van 700 pagina's over ipma-c lerenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:16 schreef PicoMMP het volgende:
Vanavond maar eens op tijd naar bed. Moet ook nog een scenario/script me kop in rammen.
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!?!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:16 schreef PicoMMP het volgende:
Ze ziten op je te wachten....quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:23 schreef Furdinand het volgende:
Avonddiensten zijn poep. Ik wil spelen
Zeg maar hoe laat!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Trainen > alles duh, maar ik kan dan niet, moet morgen vroeg op enzo en school en klein kind enzo enzoquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geen idee brah. Moet trainen en presentatie oefenen. Ik denk 2200.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |