Jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:59 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Oke lieverd, ik accepteer je wacht even. Ben jij qhpeet?
Je zit er weer in schatje.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:01 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Ja![]()
,moet nu(morgenvroeg) zekers weer opnieuw beginnen
Kan niet volgens mij.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:00 schreef kensei het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je de volgorde van voertuigen in de garage kan veranderen? Beetje lastig om te googlen
Je krijgt hem van zo'n dude die je opbelt, maar die geeft je steeds random missies geloof ik dus je moet geluk hebbenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:21 schreef Furdinand het volgende:
Ik heb nog geen enkele keer base invaders gehad. Vanaf welk level krijg je die? Ik ben 28
Ronquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:29 schreef kensei het volgende:
[..]
Je krijgt hem van zo'n dude die je opbelt, maar die geeft je steeds random missies geloof ik dus je moet geluk hebben
Last Chopper Out of LS?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:34 schreef Divje het volgende:
Ik drukte per ongeluk een missie van Lester weg waarbij je een heli moet jatten die vol zit met juwelen. Was wel benieuwd wat die opbrengt..
In de crew zit er ook zoeen, brampower die heeft 30 miljoen bij elkaar geglitchedquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:35 schreef PicoMMP het volgende:
Maatje van me heeft 5 miljoen op de bank, heeft voor zover mogelijk alle updates aan de beste auto's en het duurste huis. Allemaal door die Adder glitch. Dan is het toch niet leuk meer? Alsof je dan nog blij wordt van een missie die 15K oplevert. En nog een xboxer ook. H0m0
Ik hoop ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO erg dat Rock* ze paktquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:37 schreef kensei het volgende:
[..]
In de crew zit er ook zoeen, brampower die heeft 30 miljoen bij elkaar geglitched
Hmm dat valt tegen danquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:36 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Last Chopper Out of LS?
Edit: ik krijg hem net ook aangeboden, en dat is hem idd.
http://www.officialplayst(...)p-payout-by-level/3/
Last Chopper Out of LS: $7,000, level 25, 1,150 RP
Jij niet alleen, al die andere paupers ook.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:12 schreef bobbernaut het volgende:
Sorry Durex, dat ik vanmiddag zo slecht speelde
...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Jij niet alleen, al die andere paupers ook.
Gelukkig daarna weer met een stel bazen gespeeld.
Maargoed, gezien je leeftijd is het je vergeven
Omdat de anderen beter waren zeker dan jijzelf en je kon meeliften?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:58 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
...
Ik heb wel vaker survival uitgespeeld hoor
Niet!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Omdat de anderen beter waren zeker dan jijzelf en je kon meeliften?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |