En dat werkt voor geen meter =P. De matchmaking is nog aan verbetering toe helaas.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daar heb je skill matched races voor
Niet rijden dan hequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:42 schreef Appelknaller het volgende:
Ik ga vanavond ook Los Santos weer onveilig maken met een biertje er bij
Kunnen wij dan gewoon in de crew blijvenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:47 schreef Roemeen013 het volgende:
Jullie bezorgen mij gewoon hoofdpijn, maar oke...Ik zal de crew veranderen in PS3. Dan maakt iemand anders de Xbox crew?
Ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kunnen wij dan gewoon in de crew blijven
Baasquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:44 schreef Divje het volgende:
M'n nieuwe aanwinst
[ afbeelding ]
Voor de hoertjes.
quote:
Ik heb ook nog 0RPquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:08 schreef kawa4 het volgende:
eindelijk,
mn crew ding is ook bij gewerkt
[ afbeelding ]
stond tot gisteren op 0RP
Dat is nog zo buggy als wat. Toen ik nog in de crew zat was het de ene keer 0r en crew lvl 1 en dan als het bijgewerkt was 1.9m RP en crew lvl 68.quote:
Is er een ps3 crew?? Ik solliciteer naar de functi voor commisioner. Omdat ik een looping heb gemaakt met een titan. En omdat ik een met een tank die aan mijn cargobob zat een helikopter uit de lucht geslagen heb.quote:
Als dit gebeurd als je de "freeroam" selecte pakt op het eind dan is de host ermee gestopt en bestaat die sessie niet meer. Als je exit met cirkeltje dan kom je inderdaad in een nieuwe sessie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:43 schreef Pwnie het volgende:
Blijf het ruk vinden dat wanneer je een sessie met crew leden joined... je na bijvoorbeeld een missie in een complete nieuwe host terechtkomt. Met als gevolg dat je dus niet meer bij de crew leden zit.... Meer mensen hier last van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |