Ja maar soms is er gewoon geen plek en val je heel erg tussen het wal en het schip.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan vraag ik me meteen serieus af wat er dan met zo'n kind moet worden. Je bent als ouder niet zomaar geschikt om les te geven. Zeker een kind met meerdere problemen waar je totaal geen kaas hebt gegeten, dan is het weinig toekomst voor een kind.
Wanneer een kind daadwerkelijk zulke problemen heeft op regulier onderwijs, dan is naar mijn mening een onderzoekstraject voor diagnose en begeleiding jeugdzorg om het kind de juiste vorm van onderwijs te laten krijgen.
Mediamarkt?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:29 schreef PureEvil het volgende:
Hier stond er 1 in de folder voor 350. (Bij de Medimax)
Ah, EINZ!quote:
Wil je perse een merk?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:29 schreef PureEvil het volgende:
Er zijn al nieuwe wasmachine's onder de 250 te vinden, ik weet dat veel mensen hun apparatuur juist uit duitsland halen dus ze moeten er ook zijn bij jullie van die prijsklassequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:29 schreef PureEvil het volgende:
Is ook 219 op afbetaling geen optie?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:36 schreef PureEvil het volgende:
nee merk interesseert me niks, als ie t maar doetMaar moet er wel een beetje stevig uitzien zegmaar (Bij de droger hebben we ook een iets duurdere gekocht omdat de goedkope gewoon waardeloos eruit zagen/voelden)
Maarja, geen geld he :/
Op de onze zit een optie waarbij je tijd kunt instellen, zodat je hem alleen 's nachts kunt laten draaien. Erg handigquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:38 schreef Luigi het volgende:
Wij hebben vorige keer juist een wat duurdere gekocht (voor ons doen dan), hele grote trommel, A+++ label enzo... best wel leuk ding. Grote trommel is handig, we wassen nu nog maar 3 a 4 keer per week
. Beetje handig plannen dan kan dan best. En we wassen vrij zuinig dus en ook nog eens op nachttarief tijden, tikt best leuk aan zo bij elkaar.
Hij moet het maar volhouden....Januari krijgen we toch weer kinderbijslag? Betaal ik het daar wel van.....quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:40 schreef Dot. het volgende:
[..]
Op de onze zit een optie waarbij je tijd kunt instellen, zodat je hem alleen 's nachts kunt laten draaien. Erg handig![]()
Zou hij het nog uithouden tot december PE? Of krijg je geen 13e maand?
Heb je geen spulletjes liggen die je niet meer gebruikt, spul op marktplaats gooien en zo een wasmachine bij elkaar verkopen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:43 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Hij moet het maar volhouden....Januari krijgen we toch weer kinderbijslag? Betaal ik het daar wel van.....
Ja een hoop kleding....Ga ik vanmiddag ff mee aan de gangquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heb je geen spulletjes liggen die je niet meer gebruikt, spul op marktplaats gooien en zo een wasmachine bij elkaar verkopen?
2e hands heb je zoiets ook al voor een prikkie, bij een klein witgoed zaakje met alleen maar 2e hands & reparatie. Voor als ie het echt niet meer doet voor de kinderbijslag komt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:36 schreef PureEvil het volgende:
nee merk interesseert me niks, als ie t maar doetMaar moet er wel een beetje stevig uitzien zegmaar (Bij de droger hebben we ook een iets duurdere gekocht omdat de goedkope gewoon waardeloos eruit zagen/voelden)
Maarja, geen geld he :/
Ik wil geen 2ehands.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
2e hands heb je zoiets ook al voor een prikkie, bij een klein witgoed zaakje met alleen maar 2e hands & reparatie. Voor als ie het echt niet meer doet voor de kinderbijslag komt.
Die beko dingen schijnen echt goed te zijn, ik hoor er iig veel goede verhalen over!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:16 schreef Resonancer het volgende:
De volgende wordt 'n BEKO met 11 kg laadvermogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |