abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132182921
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_132182930
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 10:47 schreef Spirit82 het volgende:
Suiker! Dat wilde ik ook nog vragen O+ Bij een tripp trap krijg je alleen de stoel toch? Dus dan moet je zelf dat plastic zitje en een kussentje erbij kopen? Toch toch toch? Wat zijn die krengen duur man... -O-
En toch ben ik onwijs tevreden over die tripp trapp. Ik heb hiervoor een Ikea stoel en zo'n merkloos houten stoel gehad. Maar ik zou mijn tripp trapp niet meer willen missen. Hier kunnen ze heel lang nog in.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_132182946
De Ikeastoel vind ik zelf heel fijn. Eigenlijk wel een must voor die 15 (oid) euro die hij kost. To hell met die dure Tripp Trapps, mijn baby zit er iig veel beter in. Ok, de TT schuift wel beter :D
pi_132182951
Ze kunnen er toch niet uitvallen? Suiker gebruikt alleen het kussentje niet, maar dan heeft F. toch wel iets tussen de benen? Eruit glijden kan dan toch niet?

Wij hebben de Tripp Trapp ook gekocht, in de aanbieding een keer. Alsnog best duur maar we gebruiken hem ook gewoon als stoel aan tafel als we te kort komen. De newbornset hebben we ook, al zit E. er niet zoveel in.
E.
pi_132182954
De kindjes zijn even met Oma mee en zijn rond 12 uur terug. Ik zou nu aan de studie moeten.
Maar ik heb vandaag ZO geen zin :')
pi_132182963
Kleuter zat met 2,5 echt niet meer in de kinderstoel. Vanaf dat hij 1,5 was ofzo haalde ik het blad er vanaf zodat hij dichter bij tafel geschoven kon, en vanaf een jaar of 2 ging hij op een gewone stoel. Ik ben duidelijk geen kinderstoelfan.
pi_132182967
Jep, basis is de houten stoel, de rest is allemaal extra. Hier gekocht bij prenatal tijdens mama mazzel dagen, toen kregen we enorme korting, en van alles gratis erbij. Met de donatie van overgrootopa en oma, was het toen nog te doen. Resultaat was wel dat we hier al een stoel in huis hadden toen J. 3 maanden was. Heeft dus nog een tijdje in de doos op zolder gelegen...

En hij staat mooier in de woonkamer dan zo'n ikea ding :@ ...

[ Bericht 0% gewijzigd door mousemicky op 15-10-2013 10:56:25 ]
pi_132182973
Oh haha, lekker tegenstrijdig met Tally :D

Ik geloof best dat de TT voor een ouder kind wel fijn is, maar nu met al die extra hulpstukken en dan nog niet zo goed zitten als in de Ikea :X
pi_132182990
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 10:51 schreef mousemicky het volgende:
Jep, basis is de houten stoel, de rest is allemaal extra. Hier gekocht bij prenatal tijdens mama mazzel dagen, toen kregen we enorme korting, en van alles gratis erbij. Met de donatie van overgrootopa en oma, was het toen nog te doen. Resultaat was wel data we hier al een stoel in huis hadden toen J. 3 maanden was. Heeft dus nog een tijdje in de doos op zolder gelegen...

Mee eens. Maar ik vind een box en een wipstoeltje en meer van die babymeuk ook mijn interieur verpesten. :')
pi_132182995
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 10:51 schreef mousemicky het volgende:
Jep, basis is de houten stoel, de rest is allemaal extra. Hier gekocht bij prenatal tijdens mama mazzel dagen, toen kregen we enorme korting, en van alles gratis erbij. Met de donatie van overgrootopa en oma, was het toen nog te doen. Resultaat was wel data we hier al een stoel in huis hadden toen J. 3 maanden was. Heeft dus nog een tijdje in de doos op zolder gelegen...

Dat laatste!!
En inderdaad tweedehands overnemen, die stoelen gaan een leven lang mee.
pi_132183029
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 10:52 schreef L-E het volgende:

[..]

Mee eens. Maar ik vind een box en een wipstoeltje en meer van die babymeuk ook mijn interieur verpesten. :')
Mijn huiskamer is net een speelgoedwinkel. En ik haat het zo :')
Mja. Hopen dat ik snel weer werk heb (als het is afgerond) en dat we kunnen verhuizen naar een grotere woonkamer waar het mij niet zo opvalt :')
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:54:34 #12
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132183052
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 10:52 schreef L-E het volgende:

[..]

En de tripptrapp was er in de kleur die ik wilde, whitewash rules! Maar voor de liefhebber ook in grifgroen en rood te krijgen >:) (werd hier gevetood door (8> , anders was gifgroen best leuk geweest)

Ben van plan m heel lang te gebruiken (ook als gewone stoel), en daarna gaat ie gewoon op marktplaats. Blijft toch goed :Y

Suiker, heb jij een oude versie dan, dat de stoelverkleiner van hout is? Volgens mij is dat nu niet meer te koop?
pi_132183064
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 10:53 schreef Tally het volgende:

[..]

Mijn huiskamer is net een speelgoedwinkel. En ik haat het zo :')
Mja. Hopen dat ik snel weer werk heb (als het is afgerond) en dat we kunnen verhuizen naar een grotere woonkamer waar het mij niet zo opvalt :')
Dat haat ik ook. Wij hebben de mogelijkheid om al het speelgoed onzichtbaar op te bergen.

Totdat Kleuter thuis komt hebben we een geweldig vt-wonen huis :+
pi_132183080
Ik heb straks 3 triptraps naast elkaar staan O+

gekregen van mijn schoonouders gelukkig. Bij mijn moeder en schoonzusje staan ikea stoelen.

Ik weet wel dat ze enorm lang mee gaan en aangezien ik witte stoffen eetkamerstoelen heb (what was I thinking, gekocht in een pre kind tijdperk uiteraard) mogen ze van mij heel lang gebruik maken van die triptrap.
pi_132183113
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 10:55 schreef L-E het volgende:

[..]

Dat haat ik ook. Wij hebben de mogelijkheid om al het speelgoed onzichtbaar op te bergen.

Totdat Kleuter thuis komt hebben we een geweldig vt-wonen huis :+
Je wil niet weten hoe het er hier uit ziet :X

ik zal wel heel erg blij zijn als de wipstoeltjes weg kunnen. En de box. En de bumbo's.
pi_132183120
De tripp trapp voor Fee hebben we gekregen als geboortecadeau van mijn schoonouders omdat we al een kinderwagen hadden. Voor Zoë hebben we hem zelf gekocht.
En de new born set (ook gehad van schoonouders) heb ik op marktplaats gekocht. Ik vond het zonde om 100 euro uit te geven voor 8 of 9 maanden. Als ze dat al red die dikke :')
pi_132183132
Goed, ik heb dus dit (voor ¤ 50,- via MP en er zit ook een tuigje bij):

F kan er niet uit vallen, maar ik heb dus inderdaad wat handdoeken nodig om hem te stutten. Kyara ik was de hele Bumbotip alweer vergeten :@ Ik denk omdat ik ze zo ontzettend lelijk vind. Ik geef hem nu eten in de wipstoel (als het een glad hapje is) en als hij zich kan verslikken of iets uit het knuistje eet zet ik hem in de Tripp Trapp.

Ons huis is klein en ik schop nu al regelmatig tegen de Tripp Trapp dus ik ben blij dat ik dat IKEA ding niet heb gekocht want die had ik denk ik al een paar keer door de hele woonkamer geschopt :o

Ik ga in elk geval een verkleiner kopen! ^O^

Tally, nog een uur om precies te doen waar je zin in hebt :+ (zou ik doen O+ )
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:58:10 #18
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132183139
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 10:55 schreef Kyara het volgende:
Ik heb straks 3 triptraps naast elkaar staan O+

gekregen van mijn schoonouders gelukkig. Bij mijn moeder en schoonzusje staan ikea stoelen.

Ik weet wel dat ze enorm lang mee gaan en aangezien ik witte stoffen eetkamerstoelen heb (what was I thinking, gekocht in een pre kind tijdperk uiteraard) mogen ze van mij heel lang gebruik maken van die triptrap.
Moehaha, oeps.... Wij zijn gelukkig toch voor matzwart leer gegaan. Nog wel gekeken naar wit, maar vriend kennende toch maar niet gedaan. Nu blij mee, ik heb een knoeikind :( ;) O+ O+ O+ O+ O+
pi_132183158
Ik vind eigenlijk alleen houten eetkamerstoelen leuk, dat komt nu goed uit :D
pi_132183168
Hier past Ow ook nog niet goed in de tripp trapp met kussentje en babyzit. Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat Ow sowieso nog niet goed zit. (En wel staat, haha mn eigenwijze mannetje)
Sinds een maandje zit Ow in de ikeastoel en daarvoor in z'n mooie roze bumbo ;)
Ikeastoel gaat redelijk en is idd een must voor die 15 euro! (Vind ik)

Jee halfjaarverjaardagen *O*
pi_132183186
Oei Kyara, ik kan me zo indenken dat je daar nogal spijt van hebt inderdaad.

Wij hebben gelukkig antracietkleurige eetkamerstoelen en de bank ook en alles mét vlekbescherming. Als ik nu al zie hoeveel spuug eroverheen gegaan is :')
E.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:00:27 #22
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132183201
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 10:57 schreef Suikertante het volgende:
Goed, ik heb dus dit (voor ¤ 50,- via MP en er zit ook een tuigje bij):
[ link | afbeelding ]
F kan er niet uit vallen, maar ik heb dus inderdaad wat handdoeken nodig om hem te stutten. Kyara ik was de hele Bumbotip alweer vergeten :@ Ik denk omdat ik ze zo ontzettend lelijk vind. Ik geef hem nu eten in de wipstoel (als het een glad hapje is) en als hij zich kan verslikken of iets uit het knuistje eet zet ik hem in de Tripp Trapp.

Ons huis is klein en ik schop nu al regelmatig tegen de Tripp Trapp dus ik ben blij dat ik dat IKEA ding niet heb gekocht want die had ik denk ik al een paar keer door de hele woonkamer geschopt :o

Ik ga in elk geval een verkleiner kopen! ^O^

Ik zou wel even checken of de verkleiner er in past, zo te zien heb je een ouder model (even de helpdesk bellen, serienummer staat volgens mij onderop een van de poten). Ik denk dat je dat houden latje er wel uit zou moeten halen, anders krijg je die plastic verkleiner er zeker niet in.

Toffe kleur trouwens!
pi_132183235
Zou dat late zitten een premature grapje zijn? Want ook gecorrigeerd zitten mijn meisjes echt nog best wel beroerd als ik dat vergelijk met mijn -ook al niet al te snelle- M.
pi_132183247
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 11:00 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Ik zou wel even checken of de verkleiner er in past, zo te zien heb je een ouder model (even de helpdesk bellen, serienummer staat volgens mij onderop een van de poten). Ik denk dat je dat houden latje er wel uit zou moeten halen, anders krijg je die plastic verkleiner er zeker niet in.

Toffe kleur trouwens!
Past. Ik heb hetzelfde model en zo'n verkleiner gaat er gewoon op. Dat latje en leertje even loshalen en het zit. ^O^
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:03:16 #25
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132183286
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 11:01 schreef Kyara het volgende:
Zou dat late zitten een premature grapje zijn? Want ook gecorrigeerd zitten mijn meisjes echt nog best wel beroerd als ik dat vergelijk met mijn -ook al niet al te snelle- M.
Zou goed kunnen, hier hetzelfde hoor. In de tripp-trapp zit ie redelijk, maar was laatst bij een vriendin, en in haar kinderstoel zakte ie meteen helemaal scheef, terwijl haar zoontje van 6 maanden daar al best redelijk in zat :(

Hij kan wel sinds een week los zitten, op de grond, en op de bank *O* *O* *O* Zo trots O+ Heel kort, maar toch, hij zit ^O^
pi_132183317
quote:
In mijn groeiboekje en alle andere boekjes doen ze net alsof het vanzelfsprekend is dat hij al kan zitten. Bij alle andere vaardigheden staat tien keer dat het ook nog wat langer kan duren en dat je je geen zorgen moet maken, maar bij zitten niet. Terwijl ik eigenlijk helemaal geen baby's van zijn leeftijd ken die al zelf kunnen zitten (Nin ongetwijfeld wel ;) ).
Weet je hoe zwaar dat is en dan ook nog dat evenwicht! Op de bank lukt het soms wel een minuutje om los te zitten, maar dan valt hij toch echt om! Laat staan dat hij zelf gáát zitten.
pi_132183357
quote:
Ja, het zou zomaar kunnen! Zitten is echt beroerd hier! Andere prematuurmoeders?

Trouwens, ff over die box he! Ik weet dus echt niet zo goed wat ik er nu mee moet. Leg ik Ow erin trekt hij zich toch op tot hij staat (ja, laagste stand!) maar zo stevig staat hij nog niet, dus hij valt met z'n hoofdje tegen de spijlen aan. Ik durf hem er gewoon niet meer in te zetten... (Dus gaat hij maar mee naar het toilet ;) )
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:06:21 #28
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_132183364
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 10:50 schreef Mineola het volgende:
De Ikeastoel vind ik zelf heel fijn. Eigenlijk wel een must voor die 15 (oid) euro die hij kost. To hell met die dure Tripp Trapps, mijn baby zit er iig veel beter in. Ok, de TT schuift wel beter :D
+1!! Ik heb de Tripp Trapp boven staan en E. zit in de Ikea stoel. En bij ons schuift de Ikea stoel ook nog eens beter dan de TT ;)
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:06:25 #29
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132183366
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 11:04 schreef Suikertante het volgende:

[..]

In mijn groeiboekje en alle andere boekjes doen ze net alsof het vanzelfsprekend is dat hij al kan zitten. Bij alle andere vaardigheden staat tien keer dat het ook nog wat langer kan duren en dat je je geen zorgen moet maken, maar bij zitten niet. Terwijl ik eigenlijk helemaal geen baby's van zijn leeftijd ken die al zelf kunnen zitten (Nin ongetwijfeld wel ;) ).
Weet je hoe zwaar dat is en dan ook nog dat evenwicht! Op de bank lukt het soms wel een minuutje om los te zitten, maar dan valt hij toch echt om! Laat staan dat hij zelf gáát zitten.
Ja, maar jouw F. is 6 maanden, dan hoeft ie dat ook allemaal nog niet te kunnen hoor... Hier zitten we op 9,5 maand :(
pi_132183388
Klopt, maar goed, ik vergelijk het ook niet met andere kindjes maar met mijn eigen kind. Maar het valt me wel op dat zij op de grond wel behoorlijk mee komen qua (poging tot) tijgeren, rollen, rondjes draaien maar dat het zitten dus nog echt niet aan de orde is. Bij M ging dat veel meer gelijk op.
pi_132183392
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 11:06 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Ja, maar jouw F. is 6 maanden, dan hoeft ie dat ook allemaal nog niet te kunnen hoor... Hier zitten we op 9,5 :(
Aha, nummer 3 ... Misschien ga je wel gelijk hebben Kyara ;)
pi_132183454
Hier gebeurt echt nog niets dat op zitten lijkt. Maar goed, hij is ongecorrigeerd nog niet eens zes maanden dus ik verwacht voorlopig niets.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:14:08 #33
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_132183571
Zitten lukte hier bij de oudste ook met gecorrigeerd 9 maanden pas. En zelf gaan zitten nog later!

Voor de statistieken:
2 Tripp Trapps. De oudste is 4 en zit er nog heel fijn oud. De jongste natuurlijk nog met dat ding voor z'n bolle buikje. O+
A grand adventure has begun.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:14:56 #34
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_132183583
Lientje in de Tripp-Trapp, met ruim 5 maanden en met 6 maanden, ging prima. Met D zal het wel iets langer duren voordat ie erin kan zitten.
Kussentje vind ik zeer nuttig, gebruik ik nu nog voor Lientje, lijkt me toch lekkerder zitten. De verkleiner, dat plastic ding heb er er toen ze 18 maanden was uitgehaald, ging prima. Had de eerste tijd nog een tuigje tegen het vallen, maar na een maand of drie kon dat er ook uit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben deze van mijn moeder en broer cadeau gekregen en zelf hebben we er vorig jaar eentje bij gekocht toen we een special edition konden krijgen met flinke korting. Die is dus voor ons mannetje als ie groot genoeg is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132183728
Ik las er een tijdje geleden al eens iets over maar kan het zo snel niet vinden.

Over een tijdje past E. niet meer in de bak van de wandelwagen dus die moet ik ombouwen. Nu hebben we een Koeka voetenzak in de maxi cosi en ik wil nog een tweede voor in de wagen. Welke is fijn? We hebben de Bugaboo cameleon 3 en de originele zak vind ik wel heel erg duur :o
E.
pi_132184012
De Lodger bunker ziet er fijn uit? Iemand?
E.
pi_132184046
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 11:04 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Whehe, alleen op het aankleedkussen kan ze heel goed zitten, op de grond laat ze zich langzaam op zij vallen O+ Ze kan wel stevig zitten, maar evenwicht is nog niet helemaal haar sterkste punt. Is ze wel mee aan het oefenen trouwens!
Wij hebben zo'n plastic zitje op de tripptrapp, met bijbehorend kussentje voor de lekkerzachtheid!
Daarin kan ze heel goed prima, stevig, rechtop zitten zonder om te vallen!

Even die collage dinges checken!
pi_132184077
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 11:06 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Ja, maar jouw F. is 6 maanden, dan hoeft ie dat ook allemaal nog niet te kunnen hoor... Hier zitten we op 9,5 maand :(
:@
pi_132184700
Ean zat ook relatief laat maar toen ze zat, zat ze ook ineens keer goed.
Hier ook leren eetkamerstoelen en ik ben er blij mee. Want een weigerende peuter in de tripptrapp die staat nu te wachten op sac.

En vandaag mijn uitgerekende datum

Ze is al 3wk vandaag en 3!!!!! kilo. Nou ja bijna over een uur en 6 min is ze 3wk oud.
pi_132184723
Moet je nou kijken wat een baby het al is! O+ Gek idee he?
pi_132184883
M zit ligt nog in die newbornschelp op de tripptrapp. Zitten is nog niet echt iets wat hij kan, op schoot zakt hij steeds voorover... Binnenkort toch echt maar eens checken of hij een beetje blijft zitten in de babyinzet, dat is met eten wel zo handig.

Hij heeft trouwens al 2 keer gekauwd/gesabbeld op wat reepjes komkommer en 1 keer op een worteltje (maar die was nog net niet lang genoeg gekookt, die was echt nog te hard)

En voor de statistieken: wij hebben 2 tripptrapps en 1 IKEA. Die laatste is onze op-pad-en-uit-logeren-stoel. Ik wil hem in de woonkamer niet hebben, die poten :X
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:08:14 #42
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132184902
E zit heel behoorlijk in de Ikeastoel!
SPOILER
Ik vind t een lelijk ding met rotpoten waar je over struikelt, maar vooruit...

Als we een ander huis krijgen, staat er een tripptrapp voor ons klaar bij mijn oom en tante. Hoe we nu wonen staat dat net zo goed voor geen meter :')
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:08:49 #43
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132184922
Bijzondere dag FR! En wat ligt ze daar lekker O+
pi_132185006
OMG LB dat is echt de liefste foto! Die handjes! O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 12:07 schreef Piekie81 het volgende:
Hij heeft trouwens al 2 keer gekauwd/gesabbeld op wat reepjes komkommer en 1 keer op een worteltje (maar die was nog net niet lang genoeg gekookt, die was echt nog te hard)
Ik heb F net een stuk rauwe paprika gegeven, heeft ie een kwartier op zitten zuigen en smakken O+
Dat geldt ook voor komkommer, appel, peer etc. Hij krijgt haast niks binnen maar hij gaat wel kauwen enzo. Een hele wortel is een goed idee zeg als het gekookt is, dan kan hij er misschien wel echt zelf van eten!
Ik geef nu telkens ergens een stuk van en daarna geef ik dan de geprakte versie met een lepeltje. Als ik lui ben pak ik iets eerder geprakts uit de vriezer.
pi_132185030
Bijzonder FR! Wat mini nog he?

LB, viel me op de rapley foto's ook al op hoe goed en stevig ze al zit. Hele leuke foto O+
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:14:39 #46
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132185112
Oeh paprika, lekker! Dat krijgt E denk ik vanavond ook.

Moest jij nou vandaag naar het cb Suiker? Leuk, ik heb echt zin in onze afspraak volgende week :Y

Oh en Kyara, zo zitten is echt nieuw ook hoor! Merkte ineens op schoot dat ze steeds bijna los zat. En dat ook WIL!! ;)
pi_132185225
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 12:14 schreef LadyBlack het volgende:
Moest jij nou vandaag naar het cb Suiker? Leuk, ik heb echt zin in onze afspraak volgende week :Y
Nee gisteren! Z'n lijntje is wat gedaald en hij zit nu eigenlijk exact op het gemiddelde, dus prima ^O^
Verder had ik een andere arts die alle (mini-)zorgen meteen wegwuifde en hem doodnormaal noemde. Ik natuurlijk op mijn trotse moederhart getrapt, maar ben natuurlijk blij dat alles goed gaat!
Hij weegt nu 7,5 kg en is 68 cm.
Ik stond in tien minuten weer buiten geloof ik :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 12:14 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en Kyara, zo zitten is echt nieuw ook hoor! Merkte ineens op schoot dat ze steeds bijna los zat. En dat ook WIL!! ;)
Oh dat doet F ook ja! Ook als hij met zijn rug op mijn buik ligt gaat hij gewoon zitten 8)7 nouja, rechtop proberen te komen en dan omvallen O+
pi_132185241
Wel goed getimed: ze zit meteen goed voor haar eerste hapjes O+

Hier gaat het ook wel beter hoor. Ze zitten nu wel vaak los op schoot met alleen een handje vast.

Ik zit er alleen een beetje op te wachten want bumbo's & wipstoeltjes (x 2) staan best wel in de weg. En 2 kinderen in bad/douche doen is ook best wel onhandig als je alleen bent. Dus ik wacht met smart tot ze in de badzitjes kunnen....

ben dus misschien ook wel een klein beetje ongeduldig :@
pi_132185320
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 12:12 schreef Kyara het volgende:
Bijzonder FR! Wat mini nog he?

LB, viel me op de rapley foto's ook al op hoe goed en stevig ze al zit. Hele leuke foto O+
Ik vind haar echt al mega hoor.

Ik wacht ook met smart tot het badzitje echt gebruikt kan worden. Ik heb nu wel een drijvend matrasje en een ligzitje werkt ook wel maar auw mijn rug, als ik ze beide in bad wil doen. Maar je meiden doen het super toch?

@lb je mooie zit idd erg goed in de stoel.

@suiker volgens mij geniet hij er echt van of niet? ik heb nooit echt aan rapley gedaan. Ik gebruikte de babycook en toen ik dacht ze kan wel stukjes eten deed ze dat ook gewoon in 1x. hoop op weer zo'n makkelijk kind :@
pi_132185383
Ik vind het allemaal wat lang duren dus vandaar de gepureerde/-prakte versie na het hele stuk, maar hij vindt het erg leuk om ermee te spelen ja! Ik hoef het alleen aan te geven want alles gaat automatisch zijn mond in, maar voor ik het weet hoor ik hem keihard kauwen en smakken O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')