En toch ben ik onwijs tevreden over die tripp trapp. Ik heb hiervoor een Ikea stoel en zo'n merkloos houten stoel gehad. Maar ik zou mijn tripp trapp niet meer willen missen. Hier kunnen ze heel lang nog in.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:47 schreef Spirit82 het volgende:
Suiker! Dat wilde ik ook nog vragenBij een tripp trap krijg je alleen de stoel toch? Dus dan moet je zelf dat plastic zitje en een kussentje erbij kopen? Toch toch toch? Wat zijn die krengen duur man...
Mee eens. Maar ik vind een box en een wipstoeltje en meer van die babymeuk ook mijn interieur verpesten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:51 schreef mousemicky het volgende:
Jep, basis is de houten stoel, de rest is allemaal extra. Hier gekocht bij prenatal tijdens mama mazzel dagen, toen kregen we enorme korting, en van alles gratis erbij. Met de donatie van overgrootopa en oma, was het toen nog te doen. Resultaat was wel data we hier al een stoel in huis hadden toen J. 3 maanden was. Heeft dus nog een tijdje in de doos op zolder gelegen...
En hij staat mooier in de woonkamer dan zo'n ikea ding...
Dat laatste!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:51 schreef mousemicky het volgende:
Jep, basis is de houten stoel, de rest is allemaal extra. Hier gekocht bij prenatal tijdens mama mazzel dagen, toen kregen we enorme korting, en van alles gratis erbij. Met de donatie van overgrootopa en oma, was het toen nog te doen. Resultaat was wel data we hier al een stoel in huis hadden toen J. 3 maanden was. Heeft dus nog een tijdje in de doos op zolder gelegen...
En hij staat mooier in de woonkamer dan zo'n ikea ding...
Mijn huiskamer is net een speelgoedwinkel. En ik haat het zoquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Mee eens. Maar ik vind een box en een wipstoeltje en meer van die babymeuk ook mijn interieur verpesten.
En de tripptrapp was er in de kleur die ik wilde, whitewash rules! Maar voor de liefhebber ook in grifgroen en rood te krijgenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Mee eens. Maar ik vind een box en een wipstoeltje en meer van die babymeuk ook mijn interieur verpesten.
Dat haat ik ook. Wij hebben de mogelijkheid om al het speelgoed onzichtbaar op te bergen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn huiskamer is net een speelgoedwinkel. En ik haat het zo
Mja. Hopen dat ik snel weer werk heb (als het is afgerond) en dat we kunnen verhuizen naar een grotere woonkamer waar het mij niet zo opvalt
Je wil niet weten hoe het er hier uit zietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat haat ik ook. Wij hebben de mogelijkheid om al het speelgoed onzichtbaar op te bergen.
Totdat Kleuter thuis komt hebben we een geweldig vt-wonen huis
Moehaha, oeps.... Wij zijn gelukkig toch voor matzwart leer gegaan. Nog wel gekeken naar wit, maar vriend kennende toch maar niet gedaan. Nu blij mee, ik heb een knoeikindquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:55 schreef Kyara het volgende:
Ik heb straks 3 triptraps naast elkaar staan
gekregen van mijn schoonouders gelukkig. Bij mijn moeder en schoonzusje staan ikea stoelen.
Ik weet wel dat ze enorm lang mee gaan en aangezien ik witte stoffen eetkamerstoelen heb (what was I thinking, gekocht in een pre kind tijdperk uiteraard) mogen ze van mij heel lang gebruik maken van die triptrap.
Ik zou wel even checken of de verkleiner er in past, zo te zien heb je een ouder model (even de helpdesk bellen, serienummer staat volgens mij onderop een van de poten). Ik denk dat je dat houden latje er wel uit zou moeten halen, anders krijg je die plastic verkleiner er zeker niet in.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:57 schreef Suikertante het volgende:
Goed, ik heb dus dit (voor ¤ 50,- via MP en er zit ook een tuigje bij):
[ link | afbeelding ]
F kan er niet uit vallen, maar ik heb dus inderdaad wat handdoeken nodig om hem te stutten. Kyara ik was de hele Bumbotip alweer vergetenIk denk omdat ik ze zo ontzettend lelijk vind. Ik geef hem nu eten in de wipstoel (als het een glad hapje is) en als hij zich kan verslikken of iets uit het knuistje eet zet ik hem in de Tripp Trapp.
Ons huis is klein en ik schop nu al regelmatig tegen de Tripp Trapp dus ik ben blij dat ik dat IKEA ding niet heb gekocht want die had ik denk ik al een paar keer door de hele woonkamer geschopt
Ik ga in elk geval een verkleiner kopen!
Past. Ik heb hetzelfde model en zo'n verkleiner gaat er gewoon op. Dat latje en leertje even loshalen en het zit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:00 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik zou wel even checken of de verkleiner er in past, zo te zien heb je een ouder model (even de helpdesk bellen, serienummer staat volgens mij onderop een van de poten). Ik denk dat je dat houden latje er wel uit zou moeten halen, anders krijg je die plastic verkleiner er zeker niet in.
Toffe kleur trouwens!
Zou goed kunnen, hier hetzelfde hoor. In de tripp-trapp zit ie redelijk, maar was laatst bij een vriendin, en in haar kinderstoel zakte ie meteen helemaal scheef, terwijl haar zoontje van 6 maanden daar al best redelijk in zatquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:01 schreef Kyara het volgende:
Zou dat late zitten een premature grapje zijn? Want ook gecorrigeerd zitten mijn meisjes echt nog best wel beroerd als ik dat vergelijk met mijn -ook al niet al te snelle- M.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |