niet zo shocking, ben nog niet met het nieuwe seizoen begonnenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OwSpoiler van gemaakt.
(Maar da's al een aantal afleveringen geleden hoor)
Voornamelijk het script ja. Onlogica is te verwachten in een 'horror'serie maar TWD is er wel erg liberaal mee vaak.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:03 schreef maurisioo het volgende:
[..]
En waarom vindt iedereen het slecht dan? Om de acteerprestaties? Het script?
Die zombies liepen er al, die helikopter lag er al. Hopsa. Next!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:38 schreef JackHerrer het volgende:
Ik heb het gisteren met een half oog op Fox zitten kijken, maar hoe kwamen die zombies nou op het dak? Want ze waren al eerder op die plek geweest, maar toen liepen er nog heel veel zombies beneden rond, en nu zat er een gat in het hek ofzo? En was die helikopter in de tussenliggende tijd op het dak geland?
Je snapt toch wel dat je geen lastige vragen over deze serie moet stellen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:38 schreef JackHerrer het volgende:
Ik heb het gisteren met een half oog op Fox zitten kijken, maar hoe kwamen die zombies nou op het dak? Want ze waren al eerder op die plek geweest, maar toen liepen er nog heel veel zombies beneden rond, en nu zat er een gat in het hek ofzo? En was die helikopter in de tussenliggende tijd op het dak geland?
De schaal is niet zozeer het probleem tho. Het vrijwel totale gebrek aan interessante characters en relevante plotwendingen is waar het verkeerd gaat. Ook, zoals gezegd, de onlogica waarmee sommige zaken worden aangepakt of de geveinsde domheid van de mensen helpt niet mee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:10 schreef maurisioo het volgende:
Tja, potentie had het wel. Alleen door het verhaal in seizoen 1 is het idd wat minder geworden. Wat mij betreft hadden ze het probleem op een veel grotere schaal mogen laten zien.
Ik neem er ook genoegen mee (obviously want ik kijk de seriequote:Maar toch, ik weet dat het nu nooit meer gaat worden van wat ik er toen van gehoopt had, en daar neem ik genoegen mee. Ik snap niet waarom er nog steeds mensen zijn die denken dat het zomaar beter gaat worden.
Nee. Het niveau is ongeveer hetzelfde gebleven imo. En de dood van Lori en Andrea heeft TWD ook alleen maar goed gedaan.quote:Vergelijk deze aflevering eens met alle vorige afleveringen (behalve die ene waar die zwarte in terugkwam). Is de serie dan zoveel slechter geworden?
Op zich wel een goed punt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:38 schreef JackHerrer het volgende:
Dat zou ook kunnen ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Na de volgende episode al? Ik denk dat ze het wat meer gaan spreiden.
En dat gat in het hek?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die zombies liepen er al, die helikopter lag er al. Hopsa. Next!
Uuuuuuuhmmm, dat hebben andere mensen gedaan of zo. Zat ook een hoop bloed aan de randjes.quote:
Nou waarom klagen mensen dan zoveel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:41 schreef ems. het volgende:
[..]
De schaal is niet zozeer het probleem tho. Het vrijwel totale gebrek aan interessante characters en relevante plotwendingen is waar het verkeerd gaat. Ook, zoals gezegd, de onlogica waarmee sommige zaken worden aangepakt of de geveinsde domheid van de mensen helpt niet mee.
[..]
Ik neem er ook genoegen mee (obviously want ik kijk de serie) maar je mag natuurlijk altijd hopen dat het beter wordt. Veel, heb ik gemerkt, is ook afhankelijk van degene die op dat moment de aflevering regisseert. De beste afleveringen van TWD zijn allemaal door dezelfde dude gemaakt.
[..]
Nee. Het niveau is ongeveer hetzelfde gebleven imo. En de dood van Lori en Andrea heeft TWD ook alleen maar goed gedaan.
Ik denk: helikopter landt om mensen op te halen, mensen komen naar dak. Iemand op het dak wordt gebeten, die iemand valt de rest van de mensen aan, dak uiteindelijk volledig gezombificeerd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:38 schreef JackHerrer het volgende:
Denk meer dat ie bedoelt hoe die mensen op het dak komen. En waarom ze er niet af konden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik denk: helikopter landt om mensen op te halen, mensen komen naar dak. Iemand op het dak wordt gebeten, die iemand valt de rest van de mensen aan, dak uiteindelijk volledig gezombificeerd.
Dat hadden ze zelf gedaan volgens mij. Zeggen ze ook nog als ze er bij staanquote:
Oh, was me inderdaad niet eens opgevallen dat er geen deuren leidden naar het dak. Dan zal de helikopter er wel mensen gedropt hebben.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk meer dat ie bedoelt hoe die mensen op het dak komen. En waarom ze er niet af konden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh, was me inderdaad niet eens opgevallen dat er geen deuren leidden naar het dak. Dan zal de helikopter er wel mensen gedropt hebben.->
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb het net weer opgezet. Lijkt wel alsof er achter de helikopter een gebouwtje staat met wellicht een trap naar het dak toe. Maar dat is gissen uiteraard.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb het net weer opgezet. Lijkt wel alsof er achter de helikopter een gebouwtje staat met wellicht een trap naar het dak toe. Maar dat is gissen uiteraard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt op gebouwtje![]()
Staat een man of 50, dus dat lijkt me stugquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:06 schreef maurisioo het volgende:
Maakt het uit? Het kan van alles zijn. Misschien zat die heli idd wel vol mensen.![]()
Dat is de meest logische theorie ja, mensen in safe zone moeten gered worden, zien helikopter aankomen, gaan massaal naar het dak, piloot kan niet meer landen, crasht, iedereen dood.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik denk: helikopter landt om mensen op te halen, mensen komen naar dak. Iemand op het dak wordt gebeten, die iemand valt de rest van de mensen aan, dak uiteindelijk volledig gezombificeerd.
Extreeeeeem belangrijk voor het verhaalquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:06 schreef maurisioo het volgende:
Maakt het uit? Het kan van alles zijn. Misschien zat die heli idd wel vol mensen.![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh, was me inderdaad niet eens opgevallen dat er geen deuren leidden naar het dak. Dan zal de helikopter er wel mensen gedropt hebben.->
Heli is een ChinookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus kunnen best inzittenden zijn van die heli.quote:In de romp van de helikopter kunnen 48 volledig bepakte militairen, 10.000 kilogram lading of -in de evacuatierol- 24 stretchers worden vervoerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |