Met welk aas? Ze hebben zelf ook niet echt rijke voedselbronnen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:51 schreef Haikantje het volgende:
Hmm tja dat kan, maar we hebben het in ieder geval nog nooit te zien gekregen! Dan tel ik trouwens de zombie in de put even niet mee.. En als de enige reden dat de zombies wel in een kuil vallen dat er wat aas in ligt, dan denk ik dat het voor Rick en consorten een goed idee is om zombies daarmee ook weg te lokken van de gevangenis!
Die sheriff worstelde nog steeds met de vragen of de acties in het verleden nog 'goed gemaakt' konden worden. Hij heeft mensen in nood niet geholpen en neergeschoten en dergelijke en probeerde dat achter zich te laten. Die vrouw heeft hetzelfde meegemaakt (alles gedaan om te overleven dus) en is er helemaal gek van geworden. Die heeft uiteindelijk zelfmoord gepleegd om hetzelfde te worden als 'haar man' die als zombiehoofd onder het dekentje lag. Sheriff heeft ook haar kop niet vermorzeld omdat hij haar de zombiestaat wel gunde die ze zo graag wilde.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:10 schreef Fuszy het volgende:
Snapte die scenes met die vrouw in het bos niet echt maar goed
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:43 schreef Discombobulate het volgende:
Ik erger me bij een serie als The Walking Dead totaal niet aan al die dingen die hier in dit topic genoemd worden.![]()
Wat doet het er nou toe dat zo'n zombie zo gemakkelijk vlees kan afbijten?
Dat soort dingen hoor je jezelf ook niet af te vragen bij een serie zoals The Walking Dead.
The Walking Dead is nou eenmaal niet hetzelfde al The Wire of Breaking Bad, het is totaal iets anders.
Ach ja, ben ik even blij dat ik vol op kan genieten van deze serie zonder al dat gezeik eromheen
Zozo, zo simpel dat je overal kan van genieten. Mooi hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:43 schreef Discombobulate het volgende:
Ik erger me bij een serie als The Walking Dead totaal niet aan al die dingen die hier in dit topic genoemd worden.![]()
Wat doet het er nou toe dat zo'n zombie zo gemakkelijk vlees kan afbijten?
Dat soort dingen hoor je jezelf ook niet af te vragen bij een serie zoals The Walking Dead.
The Walking Dead is nou eenmaal niet hetzelfde al The Wire of Breaking Bad, het is totaal iets anders.
Ach ja, ben ik even blij dat ik vol op kan genieten van deze serie zonder al dat gezeik eromheen
Dat heeft niets met simpel te maken. Je kan wel alles gaan analyseren of iets 'echt' is maar in de wereld van zombies zijn nu eenmaal veel dingen niet 'echt'. Je kan je dan wel druk maken dat er makkelijk door vlees kan worden gebeten wat in deze wereld niet kan, maar in deze wereld kunnen ook geen zombies bestaan. Rare vergelijking dus.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:56 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
[..]
Zozo, zo simpel dat je overal kan van genieten. Mooi hoor.
Zo cliché weer als het maar kan. Omdat in het echt geen zombies zijn mag je dingen die in deze serie gebeuren niet meer raar vinden, omdat de fanboys dat niet hebben kunnen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:59 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Dat heeft niets met simpel te maken. Je kan wel alles gaan analyseren of iets 'echt' is maar in de wereld van zombies zijn nu eenmaal veel dingen niet 'echt'. Je kan je dan wel druk maken dat er makkelijk door vlees kan worden gebeten wat in deze wereld niet kan, maar in deze wereld kunnen ook geen zombies bestaan. Rare vergelijking dus.
Daar gaat het niet om, maar je kan ook een hele serie afzeiken omdat het allemaal niet klopt (wat ik trouwens vind meevallen). En toch blijven kijken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:01 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Zo cliché weer als het maar kan. Omdat in het echt geen zombies zijn mag je dingen die in deze serie gebeuren niet meer raar vinden, omdat de fanboys dat niet hebben kunnen.
Afzeiken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:05 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, maar je kan ook een hele serie afzeiken omdat het allemaal niet klopt (wat ik trouwens vind meevallen). En toch blijven kijken.
Goed dat je het laatste woord wil hebben, maar ik hoop dat dit topic niet verder vervuilt hoeft te worden met deze onzin.quote:
Ik heb waarschijnlijk meer toegevoegd aan dit topic dan jij.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:08 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Goed dat je het laatste woord wil hebben, maar ik hoop dat dit topic niet verder vervuilt hoeft te worden met deze onzin.
Egoïstisch ben je ook nog.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:09 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik heb waarschijnlijk meer toegevoegd aan dit topic dan jij.
Het feit dat je het niet ontkent zegt al genoeg lijkt me.quote:
Zoiets doms hoeft niet ontkent te worden.Beetje jammer dat je mij zo belachelijk wil maken, heb geen idee ook wat ik verkeerd heb gedaan tegen jou.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:12 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Het feit dat je het niet ontkent zegt al genoeg lijkt me.
Daarnaast heeft egoïsme hier niet veel mee te maken.
Je hebt overigens gelijk. Laten we maar stoppen. Nu raak het topic wél vervuild.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:12 schreef JackHerrer het volgende:
Het gaat er om dat het publiek (of in ieder geval een gedeelte) er geen problemen mee heeft om het onmogelijke te geloven (uitbraak virus, zombier etc.), maar niet het onwaarschijnlijke. Waarbij het onwaarschijnlijke in dit geval het neerstorten van een helikopter is, weinig schade aan het dak, en juist op het moment dat men binnen is het dak instort. En dan die gast die onder de kast ligt, terwijl je ziet dat ie gewoon nog een halve meter vrij heeft om er onder uit te komen (en natuurlijk ook geen gebroken been ofzo).
Waarom dan überhaupt de serie kijken om vervolgens het compleet af te zeiken in dit topic?quote:
Dat is mijn post ook inderdaad ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:48 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Waarom dan überhaupt de serie kijken om vervolgens het compleet af te zeiken in dit topic?![]()
Waarom niet gewoon posts negeren die je niet aanstaan in plaats van de hele tijd door te vragen waardoor je des te meer van die negatieve posts krijgt?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:48 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Waarom dan überhaupt de serie kijken om vervolgens het compleet af te zeiken in dit topic?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |