quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:43 schreef Divje het volgende:
Wie is in voor een busreisje vanavond![]()
Als je driveby's kan doen vanuit de bus moet je er 2 hebben, 8 in elke bus en dan battlen
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:43 schreef Divje het volgende:
Wie is in voor een busreisje vanavond![]()
Als je driveby's kan doen vanuit de bus moet je er 2 hebben, 8 in elke bus en dan battlen
Die bliksemschichten zijn toch een soort boost? Ja ik had opeens een ingeving om te toeteren en toen gingen de raketten af.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:24 schreef SevD het volgende:
[..]
Een boost? Er is geen boost, behalve pas gas geven bij Go!
Rockets zijn L3 indrukken
jup.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:08 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Die bliksemschichten zijn toch een soort boost? Ja ik had opeens een ingeving om te toeteren en toen gingen de raketten af.
Heb je ook geen Crewtag FOKF meer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:20 schreef Badeendt het volgende:
Ik ben trouwens voor een xbox en een ps3 crew, want dit is met geen mogelijkheid meer overzichtelijk te houden natuurlijk!
Prima !quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:31 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Heb je ook geen Crewtag FOKF meer.
FOKP / FOKX
Dunebuggy vaak zat. Ratloader daarentegen...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:30 schreef kensei het volgende:
Iemand al een ratloader of dunebuggy in het wild gezien?
in de buurt van Sandy Shore's kom je die soms tegenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:30 schreef kensei het volgende:
Iemand al een ratloader of dunebuggy in het wild gezien?
Dat laden is echt een crime. En dan ook nog de kans lopen om er opeens random worden uitgekickt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:38 schreef sjonnie1990 het volgende:
Zometeen ook maar weer online kijken. Alleen zo jammer dat het inbel gevoel weer even naar boven komt. Duurt lang.
Silencers voor deathmatchesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:40 schreef BaajGuardian het volgende:
zal zo even kijken of ik al mn 500k heb waar ik weap upgrades en een viese kansen auto mee ga kopen.
Bel eens naar een GTA4 cheat in SPquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:38 schreef sjonnie1990 het volgende:
Zometeen ook maar weer online kijken. Alleen zo jammer dat het inbel gevoel weer even naar boven komt. Duurt lang.
Ik kan niet eens nummers kiezen in SPquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bel eens naar een GTA4 cheat in SP
Loading simulator online =P.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat laden is echt een crime. En dan ook nog de kans lopen om er opeens random worden uitgekickt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |