Die foto wilde ik ook net plaatsenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:33 schreef AFCNiels het volgende:
Mooi, de enige echte Bobby George is er zelfs
[ afbeelding ]
Misschien is zijn huis nog te koopquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die foto wilde ik ook net plaatsen
#viesdikquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Niet hetzelfde zonder Fitzmaurice
Ben jij die gast op dat youtube kanaal?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:40 schreef MolFan het volgende:
Scotty 2 HottyDie bijnaam is pure aids
Nee is sinterklaasquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ben jij die gast op dat youtube kanaal?
Hij wil vast meer titels op zijn naam denk ik? Want hij zou het niveau moeten aankunnen, lijkt me.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:38 schreef hafcfan het volgende:
Waites had al lang in de top 16 van de PDC moeten zitten.
Oh, het leek me wel een verklaring. Het is bijna alsof je naar een andere sport kijkt nu we Van Gerwen gewend zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet meer, een tijd terug waren de triples wel marginaal kleiner ja.
Best irritant.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:48 schreef AFCNiels het volgende:
Er hangt wel een goeie microfoon bij dat bord, de inslagen van die pijlen zijn goed te horen.
Heb zat slechte eerste en tweede rondes gezien bij de PDC. Ook daar is alleen de top goed, rest ook maar 80-90 gemiddeld.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, het leek me wel een verklaring. Het is bijna alsof je naar een andere sport kijkt nu we Van Gerwen gewend zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |