Gelukkig rijden ze hier wel links, anders zou het niet te doen zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:14 schreef Moody het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook een uurtje vroeger op
Stel je voor dat ze daar opeens rechts gaan rijden. Wat een gedoe bij stoplichten zou dat gevenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gelukkig rijden ze hier wel links, anders zou het niet te doen zijn.
Iedereen reed toch eerst links? Pas later (vanwege Napoleon?) is men omgeschakeld.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze daar opeens rechts gaan rijden. Wat een gedoe bij stoplichten zou dat geven
Even wel interessant. Waarom rijden ze daar (en in de kolonies) eigenlijk links? Gewoon eigenwijs?
Ah, volgens wiki klopt het niet helemaal, er werd vroeger wel meer links gereden (maar niet overal) en het was niet alleen Napoleon maar ook Adolf Hitler die wilde dat er rechts gereden werd:quote:
Tja, als Hitler ergens zijn zinnen op heeft gezet....quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, volgens wiki klopt het niet helemaal, er werd vroeger wel meer links gereden (maar niet overal) en het was niet alleen Napoleon maar ook Adolf Hitler die wilde dat er rechts gereden werd:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Links_en_rechts_(richting)#Links_en_rechts_in_het_verkeer
Jazeker. 3xquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:35 schreef Moody het volgende:
Heeft er hier eigenlijk al iemand een road trip door de VS gedaan? Zo ja, tips en truuks?
Wil het volgend jaar gaan doen met vrouw en zoon
Tofquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jazeker. 3x
Als ik tips ga geven ben ik wel even bezig haha
Ja duhhh, wat je het leukst/indrukwekkendst vond.quote:
Soms heb je nog wat aan die jongen hequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:58 schreef Norrage het volgende:
Hey Kerftje. Ik zet nu Tronic op van Black Milk...wow dat begint lekker
Tja heb een enorm brede smaak, dan wil ik in mijn enthousiasme nog wel eens dingen aanraden die anderen niet fijn vinden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Soms heb je nog wat aan die jongen he
Hmm vind die echt een 70s sound hebben. Is wel echt typisch een Black Milk-beat. Op zijn nieuwe album en op dat Finale album dat ik eerder vandaag luisterde zit ook een beat die op dezelfde manier in elkaar zit.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:05 schreef Norrage het volgende:
Dat 2e nummer, Bounce, doet me aan Darkside denken
Kwam het vanmiddag ook al tegen. Ken vele namen niet, maar de paar die aanwezig zijn die ik wel ken, zijn erg lekker ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:52 schreef Norrage het volgende:
Wie gaan er allemaal naar LGW?
Deze lineup man, godver, die is de shit:
Yo La Tengo, Mark Lanegan, Ólafur Arnalds, THE FALL, Ty Segall, The Black Angels, Wooden Shjips, Braids, Connan Mockasin, Damien Jurado, Oddisee, Metz, Linda Perhacs, Oneohtrix Point Never, The Dodos, Ed Askew, Crystal Stilts, Disappears, Neko Case, Scout Niblett, King Khan & The Shrines, Young Fathers, Forest Swords, Glasser, White Fence, Om, Destroyer, Hailu Mergia, Terakaft, Meridian Brothers, James Pants, Laurel Halo, Mammane Sani, Califone, en het houdt hier niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |